Suomalaistori joutunut heittämään kilokaupalla loimulohta roskiin Saksassa – yhtenä syynä kilpailijan lokakampanja.
Suomalainen joulutori on joutunut Dresdenissä keskelle harvinaista lokakampanjaa. Yrittäjän mukaan Dresden on ollut ”taistelupaikka”.
Joulun suurin totuus on Saksassa yleistä tietoa: Joulupukin tiedetään tulevan Korvatunturilta, minkä takia Suomi on Saksassa vahva joulubrändi.
Dresdenin kaupungissa itäisessä Saksassa suomalainen joulutori on kuitenkin joutunut harvinaisen lokakampanjan kohteeksi.
Paikallinen yrittäjä on ostanut Dresdenin paikallisradiosta mainoksen, jossa hän pilkkaa suomalaisen joulutorin loimulohta.
”Grillattua lohta, yök! Ei meillä”, radiomainoksessa sanotaan.
Kilpailijan käynnistämän lokakampanjan vuoksi suomalaistorin myymä loimulohi ei ole mennyt kaupaksi Dresdenissä samalla tavalla kuin muissa kaupungeissa.
”Hän laittoi radioon mainoksen, jossa annettiin ymmärtää että meidän lohessa olisi jotain vikana.”
Suomalainen tori on joutunut heittämään lohta suuria määriä pois. Vallinin arvion mukaan kyse on kymmenistä kiloista.
8 miljardia saivat justiin kaasuvoimaloiden kaupassa ilmaista rahaa suomen valtiolta, eikö mikään riitä?
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010066217.html
Vittumaiset saksalaiset eivät hyväksy suomalaisia kauppiaita.
13
208
Vastaukset
- Anonyymi
> ”Grillattua lohta, yök! Ei meillä”, radiomainoksessa sanotaan.
>
>
> 8 miljardia saivat justiin kaasuvoimaloiden kaupassa ilmaista rahaa
> suomen valtiolta, eikö mikään riitä?
Tämmöistä se on kaupallinen, raaka meno, maailman markkinapaikoilla. Suomalaiset olivat ilmeisesti saaneet sen toripaikan, jota kyseinen kilpailija oli aikaisempina vuosina käyttänyt. Kilpailija kosti tekemällä ilkeän radiomainoksen.
Kyllä tuollainen radiomainos sisältöineen menisi läpi Suomenkin markkinaoikeuden lainsäädännössä. Mainoksessa ei suoraan sanota suomalaisfirman nimeä, puhutaan vain yleisellä tasolla, kuinka loimutettu lohi on kamalan makuista.
Meillä ei torikauppiaat ole ihan vielä tällaiseen peliin lähteneet. Mutta kyllä täällä aina opitaan. Joku varmaan jossakin torikisassa tulee tällaista nilkkaan potkaisun keinoa käyttämään.- Anonyymi
Hyvä vastaus, toki ne voisi myydä ne vähäiset lohet myös suomen toreilla, mutta kun suomessa pitää saada tuplahinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vastaus, toki ne voisi myydä ne vähäiset lohet myös suomen toreilla, mutta kun suomessa pitää saada tuplahinta.
nahkahousut pitää meitä pettureina kun ajoimme hitlerin natsi-joukot pois Suomesta-
eivät vielä tiedä että EK on nyt ajamassa uutta-hitlerismiä Suomeen ja takonut saksanpankille= rothscildeille- jo lähes koko Suomen rahavarat... - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18173875i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eikös vois tehdä kans mainosken radiossa.
Tähän tyyliin että..... onko saksalaisten mieleen sitten kaasutettu juutalainen. ? - Anonyymi
He ovatkin entisiä DDR -läisiä eli nykyisiä putinisteja. Tämä nyt vain on Putinin lupaamaa seurausta Suomen NATO jäsenyyteen.
- Anonyymi
niinpä näkyy olevan, propakanda menee siellä edelleen perille
- Anonyymi
Mokomatkin derkkuputinistit ja Hawosen kaverit
- Anonyymi
Dresden on tämän päivän natsikylä.
- Anonyymi
Perkeleen Lapin polttajat😂🤣
- Anonyymi
Mikä yllätys. EUssa Saksa ryöstää itselleen kaikki edut ja maksattaa ne muilla kansoilla.
Ei hitlerin saksaa turhaan pommitettu maan tasalle. Siellä asuu pahuus kautta historian. - Anonyymi
Saksa on Suomelle esimerkki. Ehkä siksi kaikki pahuus on suosiossa täälläkin.
Vaikka en sääli loimulohen paistajia. Ne savut tukehdutti asiakkaita jotka oli matkalla kauppaan helsingissäkin. En koskaan huomannut kenenkään ostavan niiltä kalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432221Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685