Johtuuko mahassa oleva paine painajaisesta vai jostain muusta

Anonyymi-ap

Tässä 4 kuukauden aikana on yöaikaan ollut joitakin kertoja semmosia painajaisia joissa tapahtuu semmonen kuvio että joku puristaa mahaani kuten viime yönä joku narun sitoi mahani ympärille ja puristi sitä koko ajan voimakkaammin ja sitten kun katsoin niin naru oli mennyt osittain lihani läpi. Painajaisia joihin oon joskus herännyt keskellä yötä kun mahassa on kova paine. Kannattaako huolestua vai onko tämä sitä mun paniikkihäiriötä kun mulle on todettu paniikkihäiriö? Voiko tuollaiset painajaiset jotka aiheuttaa noin suurta fyysistä painetta mahaan olla iso terveysriski? Osaan joskus keskeyttää painajaisuneni eli lasken kymmeneen painajaisunen aikana jolloin painajaisuni loppuu mut ongelmana on usein se, että kun jatkan nukkumista niin uni alkaa tulla uudestaan.

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi unohdin kertoa sen, että tuo paine mahassa on tuntunut ainoastaan yöaikaan painajaisten seurauksesta että valvetilassa ei ole ollut isoa painetta mahassa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­N­y­m­­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181742168

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Aloituksen luettuani mietin, että olisiko mahdollista, jos mahaasi vaikka sattuu yöllä nukkuessasi, ja se aiheuttaa unia, joissa pääosaa esittää maha.
      Mutta sitten kun luin tuon jatkon, toisen kommentin, tuli mieleen, että saattaisi olla myös ihan psyykkistä. Paniikkihäiriökin on yksi ahdistuksen muoto, ja voi aiheuttaa ihan fyysisiäkin oireita.
      Toisaalta hyvä, jos ei muuten ole haittaa tai kipuja, jotka tekisivät päivittäin ongelmaa.

• Anonyymi

voiko liian vähän syönti aiheuttaa yöllä sitä että vatsa voi huonosti? Niinku mä oon niitä jotka syö aika pilkuntarkasti ettei ainakaan ylimääräisiä kaloreita tulisi. En nyt todellakaan bulimiaan ole menossa, mut sanotaanko että oon kyllä tarkka ettei tule syötyä ainakaan liikaa. Olen siis sama henkilö kuin avauspostaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voiko liian vähän syönti aiheuttaa yöllä sitä että vatsa voi huonosti? Niinku mä oon niitä jotka syö aika pilkuntarkasti ettei ainakaan ylimääräisiä kaloreita tulisi. En nyt todellakaan bulimiaan ole menossa, mut sanotaanko että oon kyllä tarkka ettei tule syötyä ainakaan liikaa. Olen siis sama henkilö kuin avauspostaaja.

Jos epäilet, että voisi syömisestä, tai syömättömyydestä johtua, niin sun kannattaa kokeilla, ettet mene ihan tyhjällä mahalla syömään.
        Mä en ainakaan pysty nukkumaan, jos on nälän tunnetta mahassa.
        Jos syöt illalla jotain, eihän se tarkoita liikaa syömistä. Silloinkin voi katsoa, mitä syö, ja söisikö sitten johonkin aikaan vaikka vähemmän, jos aikoo syödä ennen nukkumaan menoa.
        Kalorit kai lasketaan koko päivän syömisistä, ei niinkään siitä mihin aikaan syö, niin ajattelisin itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos epäilet, että voisi syömisestä, tai syömättömyydestä johtua, niin sun kannattaa kokeilla, ettet mene ihan tyhjällä mahalla syömään.
        Mä en ainakaan pysty nukkumaan, jos on nälän tunnetta mahassa.
        Jos syöt illalla jotain, eihän se tarkoita liikaa syömistä. Silloinkin voi katsoa, mitä syö, ja söisikö sitten johonkin aikaan vaikka vähemmän, jos aikoo syödä ennen nukkumaan menoa.
        Kalorit kai lasketaan koko päivän syömisistä, ei niinkään siitä mihin aikaan syö, niin ajattelisin itse.

Sorry, laitoin vahingossa " tyhjällä mahalla syömään ", piti kirjoittaa tyhjällä mahalla nukkumaan. Ajatushäiriö iski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe