Efrain tulee ja poistaa peitteen "juutalaisten" silmistä?

Anonyymi-ap

2. Kor. 3:14
14 Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
15 Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
16 mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.
17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Jumala on HENKI : Joh 10

Miten on miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret, poistaako "Efraim" esikoinen tämän peitteen ja sitten tulee "loppu"?

se että kun ei jos vaan KUN Efraim palaa luvattuun maahan jostain Pohjoisesta, Jer 16, Jer 23 ja Jer 31
Niin Mooses laitetaan museoon.

Mikä tilalle jos ei "juutalaisella" ole Moosesta ja lakia?

Efraimin ilmoitus, mikä lie, (Ilmestyskirja pieni kirja?)

Nyt tänä päivänä ja tulevana päivinä, Jumalan Henki lepää ja tekee Jumalan tahdon, pohjoisessa (ja maailmassa?)

Sak. 6:
8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
ja mitä tämä on?

15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

Monet ajattelevat että tämä on se komas temppeli, voi olla, mutta
Nyt Herran Seurakunta on temppeli jota Jumala katsoo,
eli kaikki uskovat, Jotka ovat ottaneet Herran Jeesuksen vastaan pelastajanaa.

Jumala ei rakenna sitä kolmatta temppeliä joten tämä sana:

15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

Rakentavat HERRAN TEMPPELIN

Nyt kaikki mitä olen tutkinut, Efraimin osalta, lopunaikojen tapahtumista, on esillä tässä.

eli lyhytkäisesti, Efraim palaa luvuttuun maahan ja on Jumalan "suosikki" ja esikoinen.
tämä tapauksen, paluun johdosta, juutalaiset tulevat oppimaan ja näkemään että on ELÄVÄ JUMALA joka ei ole "mooseksen lain kannalla" vaan Jeesuksen.

Kun juutalainen tämä tajuaa, poistetan peitä ja sitten tulee paja ja käännynnnäiset ja tappevat Efaimia vastaan.

Joten tulee Googin sota ja sitten koko tämän ajan loppu.

Miten on miehet ja veljet, sekä ihanat sisaret,
voiko tämä olla Jumalan minulle, kuka lie olen, antamaa ilmestysmistä ja viisautta?

sama se.

3

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hesekiel 37

      Kun tänä tapahtuu, tapahtuu myös muuta:

      14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."

      eli tätä ei ole vielä tapahtunut!
      mutta se tulee tapahtumaa.
      eli kuolleet luut ovat vielä kuolleita ja jossain vailla Jumalan Hengeä.

      12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.

      VIEN TEIDÄT, kuolleet luut: Israelin maahan.

      16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille'. Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva'.

      Ihmislapsi. ei Jumala, ei Jeesus ei enkeli vaan IHMISLAPSI.

      nyt on tnäpäivänä kaksi kansaa, kaksi laumaa ja kaksi hallitsijaa.
      Juuda ja Efraim molemmilla on oma sauva eli valtikkka.

      19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.

      SUKUKUNNAT, Juudan liittyneet sekä Efraimiin liittyneet.
      eli "kadonneet" heimot.

      ja ne tulevat yhdeksi.

      JOS tämä olisi jo tapahtunut, olisi myös muut, tässä yhteydessä olevat asiat ja seikat tapahtuneet.

      21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.

      eli KUN EFRAIN palaa luvuttuun maahan "poistettaan" mooses ja juutalainen usko ja tilalle tulee Herra Jeesus ja se usko joka on "kristillinen" usko eli HErra Jeesus.

      22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.

      YKSI kuninkas, myös "juudaalla" joka ei nyt tunnista ja tunnusta Jeesusta vaan odottaa messiasta eli Jeesusta.

      Joten Efraim tuo sen ja sitten peite poistetaan.

      sen jälkeen itketää Esikoista ja ainokaista kuin, Jumala ilmoittaa.

      Sak. 12:10

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      eli nyt "juutalaiset" saati käännynnäiset, eivät itke ja valita, Herran Jeesuksen kuolemaa!
      Mutta tulevat itkemään.

      Lue KOKO Sakarjan luku 12

      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      Eli juuda eli hallitsijat tulevat juomaan tästä maljasta!
      kuten se on myös ilmestyskirjassa esillä!
      eli googin sota ja sen viha Herraa ja Jumalaa vastaa!

      nyt Daniel 11 luku sanoo että koko maailma tappelee Jumalaa vastaa.

      ja sitten luku 12:
      1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

      SIIHEN AIKAA
      tulee sitten Miikael ja sota taivassa tai ja maan päällä.
      ja paha saa vielä 7 vuotta (?) aikaa ennekuin tulee kaiken loppu.

      no sma se.

      Mitä Efrain tuo ja sanoo että "juutalainen" uskoo että Herra Jeesus on messias.

      Mitä se merkitsee kovapäisille "juutalaisille" kun havaitsevat että Herra Jeesus on Messias!
      itku ja parkua ja sitten Jumala armo.
      eli kuten on kirjoitettu.
      HE huutavat avuksi Jumalaa ja Herraa Jeesusta.

      Ketää tai mitä vastaan? Googin sota jossa juuda, hallittisjat ovat "vääräällä" puolella tappemassa Efraimia vastaan.

      2/3 osaa tulee tuhoutumaan!
      ja loput huutavat HErraa Jeesusta avuksi.

      no sam,a se

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe