Onko kuortanelaiset köyhiä, vai eikö ne osaa lukea? Urheilugaalan kutsussa oli, että kyseessä on juhlatilaisuus ja osanottajien pitäisi pukeutua juhlavasti. Kun katsoi juutuupista, niin oikein hävetti olla kuortanelainen. Hyvä kuitenkin, kun ei navettahaalarit päällä tultu. No, olihan siellä juhlapuheen pitäjällä edes oikein propelli leuan alla.
Kuortaneen urheilugaala
9
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on kun kaikila ei ole paikkaa minne mennä kutsu tanssi lattialla. Kylmä ei tulla nytvoi siihen on suure luotto. Hyvä on olla dress wuman henkilön uralla kun lentäjätkin hyppää.
- Anonyymi
Se ön yleensä se yks päivä kun sattuu enenmän
- Anonyymi
Kaikesta voi mielensä pahoittaa ja tikusta tehdä asiaa.
Yleinen mielipide oli että pukukoodi on yliampuva. Siisti pukeutuminen riittäkööt jatkossakin.- Anonyymi
Voihan pimppi !!
- Anonyymi
Väkisin väsätty tapahtuma ja vielä pukukoodi. Palkittavien joukossa ei ollut kuin muutama palkitsemisen arvoinen urheilija sekä tietenkin ansioituneet seuratoimijat.
- Anonyymi
No et tainnut olla itse paikalla ollenkaan.
- Anonyymi
Rumat ne vaatteilla koreilee?
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Yli meni tapahtuma. Ison muuailman meininkiä, kun tämä järjestäjä itse
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108