Helsinki aloittaa kilpailun asema-aukion taksitilanteen parantamiseksi.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/70077915/pormestari-vartiainen-kaynnisti-kiireellisen-valmistelun-asema-aukion-taksitilanteen-selkeyttamiseksi?publisherId=60590288&lang=fi
Toivottavasti Fixu taksi voittaa.
Kilpailun aloittaminen asema-aukiolla.
16
630
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan siellä nyt jo olemassa ankara kilpailu kuka saa asiakkaan kyytiinsä., ei kai sitä kilpailua lisää haluta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos villit ei jatkossa pääse asema-aukiolle, pudottaa se niiden myyntiä sen verran ettei ole enää kannattavaa toimintaa. Asialla suurempi muutos kuin vain se että TH ja LT autot alkavat saamaan taas asiakkaita steissiltä.
- Anonyymi
Taksi Helsinki.
Lähitaksi.
Ovat kyytien välitysyhtiöitä.
Kummallakaan ei ensimmäistäkään taksia. - Anonyymi
Villit siirtyy toiselle puolelle asemarakennusta ja asemahalliin sisäänheittäjät saalistamaan asiakkaita villeille. Koettu malli muualta maailmasta.
- Anonyymi
Täytyy sitten kilpailuttaa se rautatientorin puolikin :) Ja Pasilan asema.
- Anonyymi
Villeille tuli kiire kimpassa perustaa oma yhtiö jolla osallistuvat kilpailuun
- Anonyymi
Kun minä tarvitsen taksia menen ja otan minkä haluan ,.Minua ei mikään määrää.
- Anonyymi
Paras kun poistaisivat kaikki vanhanaikaiset taksiasemat, kaikillahan on taksisovellukset jo puhelimissaan. Niistä näkee hinnat, kuljettajat, reitit yms. Nyt tyhjäkäyttävät taksitolpilla autojaan, väärinkäyttävät taksiasemia eli käyttävät niitä pysäköimiseen ja menevät hoitelemaan omia asioitaan.
- Anonyymi
A siehän sälli oot! Vai on mummojen Doro-puhelimissa oikein taksisovellukset.
Olet ilmeisesti keikkunut joskus kännissä taksin takapenkillä, kun olet noin ylivertaiseksi taksitietäjäksi jalostunut?
- Anonyymi
Asema-aukiosta olisi parasta tehdä vain jättöpaikka.
Bussit Elielin aukiolta tyhjyyttään kumisemaan Kampin terminasliin ja Elielinaukiosta raitatieaseman päätaksi asema jossa voisi olla eti välitysyhtiöiden omat jonot. Sen keskikatteen voisi räjäyttää siitä. - Anonyymi
Pidimme juuri kokouksen Pohjanpojassa Jakotaksin johtoryhmän kanssa.
Tulemme jättämään voittavan tarjouksen asemaaukion taksiliikenteen hoidosta.- Anonyymi
Hyvä juttu. Rami, Kaide, Lissu ja Ritu teette upeaa työtä.
- Anonyymi
Pasila myös puomitetaan
- Anonyymi
Vartiainen on tyhmä. Taksitoiminta on vapaata yrittäjyyttä, siinä ei ole mitään huonoa. Ongelma on mamut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914