Marskin voiteet

Anonyymi-ap

Voisikko täälä lanseerata uuden voidesarjan joulumarkkinoille. Olisko Marskisan hyvä nimi sillen arvon raatilaisten mieleen?

105

735

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uuh

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­y­m­­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      MAINOS:

      #Marsalkka liukuvoide luistaa aina hyvin pimeässäkin pimeässäkin.#

      • Anonyymi

        Marsalkka kondomi luistaa aina hyvin pimeässäkin.


    • Anonyymi

      Onko alentavat irstailut sun juttu? Onko moraalisi hairahtunutta? Marskisan antaa liukkautta, niin sodomiitille, kuin heterollekkin.
      Marskisan rasvat on nimetty meidän kaikkien suomalaisten kansallishomon Mannerheimin mukaan.

      • Anonyymi

        Marski on ikoni vain yksinäiselle Suomeen asumaan pesiytyneelle etniselle venäläiselle Venäjän Tiltulle, som heter Tarkkispoika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marski on ikoni vain yksinäiselle Suomeen asumaan pesiytyneelle etniselle venäläiselle Venäjän Tiltulle, som heter Tarkkispoika!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!


    • Anonyymi

      Kiihottuuko avaaja kovastikin omista jutuistaan? Miksi pitää moista roskaa suoltaa tänne?

    • Anonyymi

      Marski 1941: "Homoilemme rannoilla, homoilemme maihinnousupaikoilla, homoilemme pelloilla ja kaduilla, homoilemme kukkuloilla; emme koskaan kieltäydy homoilemasta".

      • Anonyymi

        Ilmeisesri on Tarkkispoika ikiomassa nirvanassaan himolorotuksensa jälkeen?


      • Anonyymi

        Leikit tietäväsi jotakin historiasta? :D


    • Anonyymi

      Minkälainen koostumus oli marskin mieleinen, oliko avocadoa ja arginiinia.

    • Anonyymi

      Kyllä marski tiesi, että perseestä se imeytyy parhaiten, kun sai karoliinisessa nannaa.

    • Anonyymi

      Tarkkispojan ajatukset kohdistuvat jopa joulun aaton aattona vain yhteen ainoaan ruumiinosaan?

      Vaikutat hieman onnettomalta ihmiseltä? Älä vain tee itsellesi pahaa! Sinunkin elämälläsi voi oilla jokin tarkoitus?

      • Anonyymi

        Scandic Marskin terassisaunassa täysi voitelu kesyttää pahimmankin äkäpussin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Scandic Marskin terassisaunassa täysi voitelu kesyttää pahimmankin äkäpussin!

        Ja nekin yksinomaan Tarkkispojan homppeli-mielen sopukoissa kuvitelmina?


    • Anonyymi

      Ota nyt sinäkin käyttöön Marski-liukumönjä!Ei enää ikäviä hiertymiä tai verestymiä!
      Marski-liukumönjän keskeiset ainesosat ovat tykkirasva ja SA-Hint saapasvoide sekoitettuna salaisessa suhteessa ja lisätty hajusteita ja väriaineita!
      Antaa testatun turvan jopa kaukasuslaista hevoskuppaa vastaan!
      Ota siis Marski-liukumönjä käyttöön,voit hairahdella ja irstailla alentavasti ilman pelkoa kiusallisista jälkiseurauksista!

    • Anonyymi

      Mannerheim pyysi adjutanttiaan parantamaan Vodkan huonoa makua lisäämällä siihen yrttejä, salvaankin hän olisi antanut lukuisia parannusehdotuksia.

      • Anonyymi

        Mannerheim pyysi adjuvanttiaan parantamaan Vodkan huonoa makua.


    • Anonyymi

      Onko peppusi kipeä alastomana ratsastuksesta tai homoilusta? Pidä yöpöydälläsi muutakin, kuin miehen kuvia. Marskisan ja homma luistaa.

      • Anonyymi

        Nanna Schwarzkoff sarjaa.


    • Anonyymi

      Ihanat joululahjavoiteet suolipalstalaisille!

      • Anonyymi

        Turha on homppeli Tarkkispojan toivotella suomalaisille yhtikäs mittään! Uskottavuutesi on mennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha on homppeli Tarkkispojan toivotella suomalaisille yhtikäs mittään! Uskottavuutesi on mennyt!

        HEEI PÖÖHVELI !!

        Alushameesi näkyy. !!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ja uskottavuutesi hiipuu kaiken aikaa!

      • Anonyymi

        Ja sen sanon vielä, että ei se Marskista homoa tee, että minä olen homo, ja Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja Tarkkispoika on homoilun suhteen TÄYSIN AMATÖÖRI ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen sanon vielä, että ei se Marskista homoa tee, että minä olen homo, ja Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja Tarkkispoika on homoilun suhteen TÄYSIN AMATÖÖRI ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

        Unohtui mainita, että olen ollut parisuhteessa miehen kanssa jo 51 vuotta. Venäjän homppeli Tiltu ei tiedä homoilusta mitään. Minulla on ollut kuva alastomasta Mannerheimista hevosen selässä aina yöpöydälläni! Tarkkispojan on turha yrittää tekeytyä minuksi eli umpihomoksi!!


    • Anonyymi

      Oliko kyse luisto vai pitovoiteesta.

      • Anonyymi

        Marski käytti viiksivahaa pitovoiteena.


    • Anonyymi

      oisko Lenin liukuvoide hyvä,entä komVoide hyvä, tai stalin miehekäs tappava .
      Tai kotimaiset Hertta.Ville K.. hyvä! Tai 1917 kapina,venäläisen matruusin hajulla tehostettu voide!
      Tai suomi vallankumous liuku voide.tehostettusuomalaislla vasemmiston edustajien kuvilla,
      sosialisti liukuvoide,mukana paskan haju.

      • Anonyymi

        Tiesitkö että vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi?


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun ihmisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Ei hetkuta muita kuin Venäjän Tiltua (Tarkkispoika), joka venäläisenä EI OLE "TOLKUN IHMINEN" ja joka vihaa Suomea ja suomalaisia ja on SIKSI omaksunut elämäntehtäväkseen väittää marskia homoksi vailla todisteita tavoitteenaan ärsyttää suomalaisia! Hyvää Joulua tuolle inhalle trollille!🤪🤣😜😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hetkuta muita kuin Venäjän Tiltua (Tarkkispoika), joka venäläisenä EI OLE "TOLKUN IHMINEN" ja joka vihaa Suomea ja suomalaisia ja on SIKSI omaksunut elämäntehtäväkseen väittää marskia homoksi vailla todisteita tavoitteenaan ärsyttää suomalaisia! Hyvää Joulua tuolle inhalle trollille!🤪🤣😜😆

        Alushameesi näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hetkuta muita kuin Venäjän Tiltua (Tarkkispoika), joka venäläisenä EI OLE "TOLKUN IHMINEN" ja joka vihaa Suomea ja suomalaisia ja on SIKSI omaksunut elämäntehtäväkseen väittää marskia homoksi vailla todisteita tavoitteenaan ärsyttää suomalaisia! Hyvää Joulua tuolle inhalle trollille!🤪🤣😜😆

        Ja Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim on alastomana toisten alastomien miesten kanssa! Ja se Inhan Tarkkispojan tulee minulle toimittaa, muuten Stallarihomo Tarkkispoika pilaa jouluni taas kerran!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ymmärrän nyt miksi jopa sinun oma äitisi häpeää sinua todella kovasti ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän nyt miksi jopa sinun oma äitisi häpeää sinua todella kovasti ja paljon.

        Uskotko oikeasti, että nämä sutkaukesi ketään hetkuttaa? Olet kovin yksinkertainen ihminen, jos uskot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko oikeasti, että nämä sutkaukesi ketään hetkuttaa? Olet kovin yksinkertainen ihminen, jos uskot?

        Sinua ainakin näyttää hetkauttavan aina todella kovasti ja paljon.:-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ainakin näyttää hetkauttavan aina todella kovasti ja paljon.:-))

        No, ei todellakaan! Venäjän Tiltun niittaus menee puhtaasti rutiinilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei todellakaan! Venäjän Tiltun niittaus menee puhtaasti rutiinilla!

        Ja nimenomaan takaapäin tykkään Marskin tyyliin Tiltuja niitata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nimenomaan takaapäin tykkään Marskin tyyliin Tiltuja niitata!

        Alentavasti irstailla, kuten Mannerheim.


    • Anonyymi

      Marsalkan Masla sopisi hyvin, olihan hän venäläinen.

      • Anonyymi

        Sinulle se sopii erikoisesti ja tuotteena jää homppelin fantasiaan ilman toteutumista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle se sopii erikoisesti ja tuotteena jää homppelin fantasiaan ilman toteutumista!

        Miksi sinä pööhveli olet nykyään ihan jatkuvasti kovinkin vihainen ja hermostunut?

        Onko sinulla pööhveli todellakin nyt ne ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä pööhveli olet nykyään ihan jatkuvasti kovinkin vihainen ja hermostunut?

        Onko sinulla pööhveli todellakin nyt ne ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin?

        Voiteesi on rauhoittava valeriana yrtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiteesi on rauhoittava valeriana yrtti.

        Alushameesi näkyy.


      • Anonyymi

        Monikäyttöinen Marsalkan Masla olisi myyntimenestys. Samaa maslaa eli voidetta voisi käyttää naamaan ryppyvoiteena, peräpukamavoiteena ja liukuvoiteena.


    • Anonyymi

      HeHe! Turhaan arvailet näkemättä oloja muille, kun et kuitenkaan mitään oikeasti tiedä!

      Joulupäivänä on olo rauhaisa ja on hauska silmäillä taas näitä vaivaisia trollausviritelmiä! Taidat olla paremmassa terässä vasta Pakkasukon päivänä... sitä kai teillä juhlitaan...

      • Anonyymi

        Alushameesi näkyy.


    • Anonyymi

      Nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homostelun takia.

      • Anonyymi

        Vastarannan kiisket erotetaan.


      • Anonyymi

        Mutta marski aikoinaan erotettiin kadettikoulusta pelkästään homoilun vuoksi.


      • Anonyymi

        Ja punttaajat ja myöhästelijät erotetaan aika nopeasti!


    • Anonyymi

      Väite vailla näyttöä on joutava ja turha!

    • Anonyymi

      Maslasan

    • Anonyymi

      Venäjän aristokraatit juhlii taas.  Juhlissa nähtiin miestenvälistä suutelua.

      • Anonyymi

        Marski oli Venäjän ylhäisaateliston parissa kuin kala vedessä, eikä se siihen suutelemiseen suinkaan aina jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marski oli Venäjän ylhäisaateliston parissa kuin kala vedessä, eikä se siihen suutelemiseen suinkaan aina jäänyt.

        Jelena Mizulina on ollut mukana.


    • Anonyymi

      Mannerheimia viehätti hanuri.

      • Anonyymi

        Ja sen soittaja.


      • Anonyymi

        Tarkkipoika jaksaa jauhaa homppelijuttujaan loputtomiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkipoika jaksaa jauhaa homppelijuttujaan loputtomiin?

        Sinäkin

        Juu, veikkaan että tästä tulee vielä hirmuinen väittely. Aina siellä täällä, missä Marskin seksuaalinen identiteetti on laitettu kyseenalaiseksi, on tuloksena sanasota, jossa Mannerheimin myyttiä vartioivat pistävät vastakkain homo/biseksuaalisuuden ja toisaalta isänmaallisuuden, sankarillisuuden sekä muut Marskin ylevät ominaisuudet. Keväällä asiasta oli aika ärhäkkä keskustelu suomi24:n palstalla. Siellä muutama höyrypää totesi, että C.G.E. Mannerheim "oli niin kaukana homosta kuin vain voi olla", ja perusteltiin tätä realistisuudella ja suurmieheydellä.


      • Anonyymi

        Tai tässä Marskin tapauksessa Moreinhole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tässä Marskin tapauksessa Moreinhole.

        Itseksesi Venäjän trolli tästä enimmäkseen väittelee ja todisteet puuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tässä Marskin tapauksessa Moreinhole.

        Pikemminkin Manhole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkipoika jaksaa jauhaa homppelijuttujaan loputtomiin?

        Alushameesi näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseksesi Venäjän trolli tästä enimmäkseen väittelee ja todisteet puuttuu!

        Lykkäät pötyä!!


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Et sinä lukeudu 'tolkun ihmisiin' ja asia hetkuttaa juuri sinua päivittäin ja me näemme sen tulokset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä lukeudu 'tolkun ihmisiin' ja asia hetkuttaa juuri sinua päivittäin ja me näemme sen tulokset!

        Venäläinen henkilöpalvoja on ainut, kuka asiasta jaksaa vaahdota, meitä tavan tolkun immeisiä ei entisaikojen homoilut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä lukeudu 'tolkun ihmisiin' ja asia hetkuttaa juuri sinua päivittäin ja me näemme sen tulokset!

        Miksi olet taas noin hermona? Ei kait vain skitso mode ottanut taas vallan? Onko sinulla miehen kuva yöpöydällä?


    • Anonyymi

      Saiko Mannerheim Venäjällä ollessaan sitä kuuluisaa ja arvostettua Fabergén munaa?

    • Anonyymi

      Mannerheimin koti­museon kiusallisin esine pysyy vintillä!

      • Anonyymi

        Kiusallisin esine on Tarkkispojan lahon ”vintin” perukoilla ja sekin vain homppelin haaveen muodossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusallisin esine on Tarkkispojan lahon ”vintin” perukoilla ja sekin vain homppelin haaveen muodossa!

        Onko sinulla miehen kuva yöpöydällä, kuten jumaloimallasi Mannerheimilla?


      • Anonyymi

        Hinttipussi

        Ei IKL:ään johda polku Jussin,
        hän leimaama on vaarin hinttipussin


      • Anonyymi

        Vintiltä löytyy lasimaljasta Grigori Rasputinin peenis ja kivespussit formaldehydiin säilöttynä. Ymmärrettävistä syistä tämä muistoesine ei ole julkisesti nähtävillä Mannerheim-kotimuseossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vintiltä löytyy lasimaljasta Grigori Rasputinin peenis ja kivespussit formaldehydiin säilöttynä. Ymmärrettävistä syistä tämä muistoesine ei ole julkisesti nähtävillä Mannerheim-kotimuseossa.

        Marski piti tätä esinettä yöpöydällään tsaari Nikolain kuvan vieressä.


    • Anonyymi

      Niin sitä vaan ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homostelun takia.

      • Anonyymi

        Ja nykyään vain tosi harva homo kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä, vaikka valokuvaaminen on nykyisin todella helppoa ja erittäin yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään vain tosi harva homo kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä, vaikka valokuvaaminen on nykyisin todella helppoa ja erittäin yleistä.

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään vain tosi harva homo kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä, vaikka valokuvaaminen on nykyisin todella helppoa ja erittäin yleistä.

        Venäjän Tiltu on täysin yksin ja hänen on syntyperäinen venäläinen, joka on pesiytynyt Suomeen asumaan! Hän vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja fanittaa kiihkeästi Putinia ja tämän sotaa!

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on täysin yksin ja hänen on syntyperäinen venäläinen, joka on pesiytynyt Suomeen asumaan! Hän vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja fanittaa kiihkeästi Putinia ja tämän sotaa!

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!

        Lisään vielä,että vain Marskin VIRALLINEN VALOKUVA ja seinällä RAAMEISSA RIIPPUVAT Päiväkäskyt todistavat YHTÄÄN MITÄÄN!!

        Jos Marski olisi ollut MIESTEN MIES,niin kyllä Hän viimeistään MUISTELMISSAAN olisi siitä ylpeänä KERTONUT ITSE!!
        Tämä kyrsii Tarkkispoikaa ja Tiltua suuresti,ja SIITÄ SAAN MINÄ SUUREN NAUTINNON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä,että vain Marskin VIRALLINEN VALOKUVA ja seinällä RAAMEISSA RIIPPUVAT Päiväkäskyt todistavat YHTÄÄN MITÄÄN!!

        Jos Marski olisi ollut MIESTEN MIES,niin kyllä Hän viimeistään MUISTELMISSAAN olisi siitä ylpeänä KERTONUT ITSE!!
        Tämä kyrsii Tarkkispoikaa ja Tiltua suuresti,ja SIITÄ SAAN MINÄ SUUREN NAUTINNON!

        Suomessa ei ollut tavallista matkustaa toisen miehen kanssa, joka iltaisin auttoi saappaatkin pois jalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ollut tavallista matkustaa toisen miehen kanssa, joka iltaisin auttoi saappaatkin pois jalasta.

        Siinä taas tarvittiin voiteita kaikissa tiukoissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on täysin yksin ja hänen on syntyperäinen venäläinen, joka on pesiytynyt Suomeen asumaan! Hän vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja fanittaa kiihkeästi Putinia ja tämän sotaa!

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!

        Mitä taas skitsoilet? Kuka on väittänyt mitään alasti ratsastamisesta. Kommentissahan vain todetaan, että: "nykyään vain tosi harva homo kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä". Vai miten on, sinähän niillä poikaseksi sivustoilla kulutat aikaa, onko siellä paljonkin kuvia miehistä alastomana hevosen selässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä,että vain Marskin VIRALLINEN VALOKUVA ja seinällä RAAMEISSA RIIPPUVAT Päiväkäskyt todistavat YHTÄÄN MITÄÄN!!

        Jos Marski olisi ollut MIESTEN MIES,niin kyllä Hän viimeistään MUISTELMISSAAN olisi siitä ylpeänä KERTONUT ITSE!!
        Tämä kyrsii Tarkkispoikaa ja Tiltua suuresti,ja SIITÄ SAAN MINÄ SUUREN NAUTINNON!

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja todisteeksi kelpuutan ainoastaan VALOKUVAN ITSE AKTISTA, missä Mannerheim alastomana harjoittaa sodomiaa toisen miehen kanssa!

        Ja minä olen MIESTEN MIES ja siitä olen ylpeä, kuten Marskikin on, Ja tämä kyrsii Venäjän tiltu Tarkkispoikaa suuresti, ja minä saan sodomiasta SUUREN NAUTINNON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja todisteeksi kelpuutan ainoastaan VALOKUVAN ITSE AKTISTA, missä Mannerheim alastomana harjoittaa sodomiaa toisen miehen kanssa!

        Ja minä olen MIESTEN MIES ja siitä olen ylpeä, kuten Marskikin on, Ja tämä kyrsii Venäjän tiltu Tarkkispoikaa suuresti, ja minä saan sodomiasta SUUREN NAUTINNON!

        ” Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja todisteeksi kelpuutan ainoastaan VALOKUVAN ITSE AKTISTA”

        Tuo edellinen teksti edellisessä sanomassa on Venäjän Tiltun (Tarkkispoika) itse kirjoittamaa sanomassa, jossa hän tekeytyy ikään kuin vastaväittäjäkseen, joten Tiltulle kelpaa näemmä kaikki konstit! Tuolla tavalla vähäinenkin uskottavuus hiipuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita, ja todisteeksi kelpuutan ainoastaan VALOKUVAN ITSE AKTISTA”

        Tuo edellinen teksti edellisessä sanomassa on Venäjän Tiltun (Tarkkispoika) itse kirjoittamaa sanomassa, jossa hän tekeytyy ikään kuin vastaväittäjäkseen, joten Tiltulle kelpaa näemmä kaikki konstit! Tuolla tavalla vähäinenkin uskottavuus hiipuu?

        "Ja minä olen MIESTEN MIES ja siitä olen ylpeä, kuten Marskikin on, Ja tämä kyrsii Venäjän tiltu Tarkkispoikaa suuresti, ja minä saan sodomiasta SUUREN NAUTINNON!"

        Tämä jälkimmäinen teksti edellisessä sanomassa on Venäjän Tiltun (Tarkkispoika) itse kirjoittamaa sanomassa, jossa hän tekeytyy ikään kuin vastaväittäjäkseen, niinkuin omasta kynästäni lähtöisin, joten Tiltu osaa näemmä kaikki konstit ollakseen uskottava!


      • Anonyymi

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!


    • Anonyymi

      Tsaari Kolja II oli Suomen tulevalle marsalkalle kuin isä.

      Nikolain vastaanotto oli kaikkinensa viileä, virallinen ja muodollinen, koska Suomi eli sortokausien ikeessä. Hallitsija oli nimittäin antanut jo vuonna 1899 ns. Helmikuun manifestin, joka käynnisti ensimmäisen sortokauden.

      Manifestia vastaan oli kerätty yli puolen miljoonan suomalaisen allekirjoittama vastalauseadressi. Adressia lähti viemään Pietariin 500 miehen Suuri lähetystö, mutta keisari ei ottanut sitä vastaan.

      Nyt Suomessa elettiin toista sortokautta. Keisarin vierailu olikin huonosti ajoitettu. Vuotta aikaisemmin Nikolai II oli vahvistanut suunnitelman Suomen venäläistämiseksi.

    • Anonyymi

      Marskin nimellä on melkoinen markkina-arvo pyllyttelijöiden keskuudessa.

      • Anonyymi

        Vain sinun kuvitelmissasi, kun olet itse sellainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinun kuvitelmissasi, kun olet itse sellainen!

        En usko sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko sinua.

        Sillä ei ole väliä! Tuskinpa uskot edes itse itseäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole väliä! Tuskinpa uskot edes itse itseäsi!

        Alushameesi näkyy.


    • Anonyymi

      TOM

    • Anonyymi

      "Marskin voiteet Voisikko täälä lanseerata uuden voidesarjan .."

      Kun tietää ja tuntee millainen loputon likasanko on etnisen venäläisen honpoelin sielunmaisema niin voi jo etukäteen arvata mitä homo-unelmua törkykasa kohta suoltaa...

      • Anonyymi

        Mannerheim on edelleenkin vain se Suomen ainoa kansallishomo.


      • Anonyymi

        Marskihan tilasi viiksivoiteita ja kondomeita, sitä vedettiin viikseen siis.


    • Anonyymi

      Otatpa oraaliin tai anaaliin, Marski tikkari.

      • Anonyymi

        Mraski tikkari, hiihihihiihihiihihihihi


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe