Kristillinen presidenttiehdokas

Anonyymi-ap

13

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiteytät hämmentävän hyvin vasemmiston ytimen, eli vihanlietsonnan poliittisesti ja uskonnollisesti eri tavoin ajattelevia kohtaan. Erityisesti kristityt, kristinusko ja juutalaiset ovat vasemmiston tähtäimessä. Vahvana on myös ajatus, että työmies ei ole palkkaansa ansainnut.

      Väitteesi on käsitelty alle linkitetyssä keskustelussa. Lopputuloksena siinä on, että kyseiset väitteesi eivät perustu mihinkään muuhun kuin vasemmistolaiseen ajatukseen, että kaikki palkkatulot kuuluvat valtiolle, josta sitten valtio jakaa työntekijöille sitä pienemmän osuuden mitä enemmän työntekijä on ansainnut saada palkkaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18024857/orpon-1--hallituksen-paatokset-solidaarisuusverosta

      • Anonyymi

        Persujen ydin on kiteytettynä se, että punikit viedään ilman mitään vihaa saunan taakse tai montun reunalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen ydin on kiteytettynä se, että punikit viedään ilman mitään vihaa saunan taakse tai montun reunalle.

        Nyt vihanlietsontasi liittyy KD:n, kristittyjen, Israelin ja juutalaisten lisäksi vielä perussuomalaisiin. Olet vasemmistolaisuuden ytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vihanlietsontasi liittyy KD:n, kristittyjen, Israelin ja juutalaisten lisäksi vielä perussuomalaisiin. Olet vasemmistolaisuuden ytimessä.

        Eikö kristillissosiaalisen persupuolueen entinen puheenjohtaja ja nykyinen presidenttiehdokas olekaan kristillinen presidenttiehdokas?

        Mitä vihanlietsontaan juutalaisia kohtaan tulee, niin siinä kristillissosiaalisten persujen presidenttiehdokas onnistuu varmasti minua paremmin.

        Juutalaisyhteisön kunniapuheenjohtaja Gideon Bolotowsky: ”Jussi Halla-ahon tekstit ovat sekä juutalaisvastaisia että antijudaistisia”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kristillissosiaalisen persupuolueen entinen puheenjohtaja ja nykyinen presidenttiehdokas olekaan kristillinen presidenttiehdokas?

        Mitä vihanlietsontaan juutalaisia kohtaan tulee, niin siinä kristillissosiaalisten persujen presidenttiehdokas onnistuu varmasti minua paremmin.

        Juutalaisyhteisön kunniapuheenjohtaja Gideon Bolotowsky: ”Jussi Halla-ahon tekstit ovat sekä juutalaisvastaisia että antijudaistisia”

        En ottanut mihinkään tässä viestissäsi olevaan mitään kantaa. Voit pohtia Jussi Halla-ahon ja juutalaisuuden suhdetta jollain toisella palstalla.


    • Anonyymi

      Essayahilla ei ole sydäntä eikä omaatuntoa. Kristillisyys on ulkokultaista oman edun tavoittelua. Rikkaille annetaan suuri veronkevennys ja köyhiltä lapsilta otetaan leipäkin pöydästä. Siinä on kd:n motto.

      • Anonyymi

        Olet monessa keskustelussa jo osoittanut, että väitteesi liittyen Sari Essayah'an eivät perustu mihinkään muuhun kuin vasemmistolaiseen vihaasi kristittyjä ja KD:ta vastaan.

        Väitteesi verotuksen muutoksiin liittyen on käsitelty moneen kertaan. Olet siinäkin osoittanut, että väitteesi eivät ole kestävällä pohjalla.


    • Anonyymi

      Juuri sellaisia kristilliset ovat. Ottavat köyhiltä ja antavat rikkaille.

      Kristillissosiaalisten persujen Purra kurmoottaa pienituloisia ja köyhiä oikein äireen kädestä ja kristillisdemokraattien Essayah hymyilee vieressä pää kallellaan laupias ilme naamallaan.

      • Anonyymi

        Oletpa sinä taas hädissäsi, kun pitää noin monella vasemmistolaisella vihaviestillä hyökätä KD:ta ja kristittyjä vastaan.

        Olet monella viestillä monessa eri keskustelussa kertonut ja osoittanut, ettet ymmärrä mitään tästäkään asiasta. Siksi haluat taas saarnata aiheesta uudessa keskustelussa, ettei aiemmat virheesi näkyisi niin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä taas hädissäsi, kun pitää noin monella vasemmistolaisella vihaviestillä hyökätä KD:ta ja kristittyjä vastaan.

        Olet monella viestillä monessa eri keskustelussa kertonut ja osoittanut, ettet ymmärrä mitään tästäkään asiasta. Siksi haluat taas saarnata aiheesta uudessa keskustelussa, ettei aiemmat virheesi näkyisi niin helposti.

        Miten sinä pystyt erottamaan minun kommenttini monien muitten Anonyymien kommenteista?

        Minä en muuten maininut mitään kristityistä. Minä kirjoitin kristillisistä, jolla tarkoitetaan, niin kuin hyvin tiedät, kristillisdemokraatteja, ei kaikkia kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä pystyt erottamaan minun kommenttini monien muitten Anonyymien kommenteista?

        Minä en muuten maininut mitään kristityistä. Minä kirjoitin kristillisistä, jolla tarkoitetaan, niin kuin hyvin tiedät, kristillisdemokraatteja, ei kaikkia kristittyjä.

        En loppujen lopuksi kovin paljon murehdi, ellen erota jokaista vihavasemmiston kannattajan viestiä toisistaan. Olette niin selvästi osa samaa vihavasemmiston organisoimaa kampanjaa mm. KD:ta vastaan.

        Et näytä juuri seuraavan suomalaista poliittista keskustelua. Taisin sinulta jokin aika sitten kysyä, että oletko hiljattain päässyt parinkymmenen vuoden ei-vapaaehtoisesta eristyksestä suomalaiseen yhteiskuntaan. Yritähän ottaa edes termit haltuun.


    • Anonyymi

      Sos.dem edustavat paljon paremmin kristillisiä arvoja kuin Essayahin KD puolue:

      Anonyymi 2023-03-27 20:54:23
      Itse äänestän sosiaalidemokraatteja, ja voin perustella sen Raamatulla.

      "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi." (Markus 12:31) Tämä Raamatun kohta korostaa lähimmäisenrakkautta, joka on tärkeä arvo sosiaalidemokraateille. He pyrkivät edistämään yhdenvertaisuutta ja oikeudenmukaisuutta kaikille ihmisille riippumatta heidän taustastaan ja kansallisuudestaan.

      "Oikeus ja kohtuus ovat Herran valtaistuimen perusta, armo ja totuus hänen edellään." (Psalmi 89:14) Tämä Raamatun kohta korostaa oikeudenmukaisuuden ja totuuden tärkeyttä. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa, esimerkiksi tasa-arvoisella sosiaaliturvalla ja veropolitiikalla.

      "Teidän tulee rakastaa vierasta, sillä te olitte itsekin muukalaisia Egyptin maassa." (5. Mooseksen kirja 10:19) Tämä Raamatun kohta korostaa vieraanvaraisuuden ja lähimmäisenrakkauden merkitystä. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään yhteiskunnan moniarvoisuutta ja vähentämään syrjintää, esimerkiksi maahanmuuttajien oikeuksien puolustamisella.

      "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te samoin heille." (Luukas 6:31) Tämä Raamatun kohta korostaa kultaisen säännön merkitystä: kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Sosiaalidemokraatit pyrkivät edistämään yhteiskunnan hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta kaikille kansalaisille.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe