Tervehdys.
Mulle on tulossa UPSn kautta paketti USAn puolelta koska myyjä ei tarjonnut muuta vaihtoehtoa. Päätin antaa heidän hoitaa tullauksen koska olen idiootti ja heidän viesti oli hiton sekava enkä sitä ehkä täysin ymmärtänyt.
Mutta siis, viestissä oli kohta jossa lukee että UPS veloittaa tullauksesta tullin, arvolisäveron ja maksupalvelupalkkion.
Ymmärtääkseni tämä siis meinaa että heille maksetaan sitten jälkeenpäin sama tulli maksuja arvolisävero joka menisi myös silloin jos tekee tullauksen itse plus sitten se heidän käsittelymaksu.
Onko tämä nyt oikein vai veloittaako he vielä lisäksi jotain muuta?
En siis pistä pahakseni tuotan 17€ lisää mutta oon vähän sekaisin että meneekö arvolisävero kahdesti vielä tai jotain?
Tullilaskurin mukaan tullit olisi noin 30€ joten siihen tuo 17€ päälle ei tapa mut mietin et pitäiskö varautua johonkin pahempaan lisään.
Ymmärsinköhän oikein tämän USPn Hoitaman tullauksen?
Anonyymi-ap
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638113Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592452Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 55793
- 64792
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683