Ongelmana on kehon paha haju.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun oma kehoni haisee aivan oksennukselle.
En siis ole oksentanut, enkä ollut kenenkään oksentavan läheisyydessä, pitkiin aikoihin.
Minulla on ollut kauan huono yleisvointi ja olen huomannut muutamia kertoja tämän samanlaisen hajun, joka tulee kehostani. En osaa muulla tavalla kuvata kuin vertaamalla oksennuksen hajuun.
Onko kenelläkään ollut samanlaista tai saman tyylistä, ja onko selvinnyt, mistä mahdollisesti johtuu ?
En voi oikein muuta kuin ihmetellä tätä.
Voiko liittyä aineenvaihduntaan?
Anonyymi-ap
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Nenä on hemmetin monimutkainen kapine. Katso tuubista jonkin erikoislääkärin luento Suomessa. Ehkä useampikin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312938- 1482183
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121657Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011165Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571087- 761063
- 611050
- 2841