Joulukin on voiton puolella : ) Näköjään laitoin tuonne otsikkoon melkein kaiken. Kyllä mulla silti juttua riittää. Asun yksin, enkä ole kovin sosiaalinen. Olen sanonutkin, että olen täynnä sanomattomia sanoja, jotka tahtoisivat tulla ulos. En todella hae mutään
" Ihmemiestä ". Riittäis rehti tavallinen mies. Ottais kainaloon ja veis mennessään. En oikein tiedä oonko mimmosella osastolla. En oo ikinä täällä käyny. Mulle saa kirjoittaa, vaikka ei tuntiskaan kuuluvansa tälle palstalle.
Olisko missään ketään? Mulla on ikävä ihmistä. Oon 68v.nainen. Sydän on täynnä rakkautta, Sinulleko?
Anonyymi-ap
3
314
Vastaukset
- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden?
Tämä osasto ei oikeastaan ole seuranhakuun. laitteleppa viestiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375