Ei tullut tänäkään vuonna. Uskaltaisiko joku teisti lyödä kanssani pienen vedon? Jos Jeesus ei tule ensi vuonnakaan, teisti söisi paskaa teelusikallisen 31.12.2024. Jos Jeesus tuleekin vuonna 2024 niin minä syön hatullisen paskaa 31.12.2024.
Tuleekohan Jeesus ensi vuonna?
59
586
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaa tulisi syödä 1.1.2025 eikä joulukuun viimeisenä päivänä, koska vuosi on vielä kesken.
Jeesus tulee takaisin aikaisintaan 2030, jolloin on kulunut 2000 vuotta siitä, kun hän nousi ylös taivaaseen.
Miksi Jeesus tulee takaisin?
Hänellä on käynyt aika pitkäksi, kun on vain enkeleitä ja dementoitunut vanhus seurana.
Jeesus tahtoo kaltaisiaan ihmisiä seurakseen ja hauskuttamaan häntä. - Anonyymi
Tuopa olikin reipas veto!
Jos Jeesus tulee 2024 niin hatullinen paskaa syötynä on pelkkä nautinto verrattuna niihin ikuisuuden kestäviin rääkkäyksiin,jotka hän on kaltaiselleni ateistille luvannut.
Löytyykö uskista,joka löisi vedon kiinni?
Olen varsin skeptinen sen mahdollisuuden suhteen...- Anonyymi
Vedonlyönti on syntiä. Eivät hihhulit lyö vetoa. Yksi pelasi tosin hedelmäpeliä 90-luvulla...
- Anonyymi
Olemattomuus haittaa Jeesuksen tulemista. Uskovaisten valehtelua se ei haittaa.
- Anonyymi
Näemme jo aloituksessa, sen valtavan tasoeron, joka haittaa ateistin ja kristityn sivistynyttä keskustelua. Esim. lause "Jeesuksen Herraus" on ateistille vain kaksi sanaa. Kristitylle se on käsitekokonaisuus, joka sisältää valtavan asiakokonaisuuden. Sitä on turha edes yrittää opettaa ateistille, koska se on heille vain ripulivajakin deluusiota.
Anonyymi kirjoitti:
Näemme jo aloituksessa, sen valtavan tasoeron, joka haittaa ateistin ja kristityn sivistynyttä keskustelua. Esim. lause "Jeesuksen Herraus" on ateistille vain kaksi sanaa. Kristitylle se on käsitekokonaisuus, joka sisältää valtavan asiakokonaisuuden. Sitä on turha edes yrittää opettaa ateistille, koska se on heille vain ripulivajakin deluusiota.
”Esim. lause "Jeesuksen Herraus" on ateistille vain kaksi sanaa. Kristitylle se on käsitekokonaisuus, joka sisältää valtavan asiakokonaisuuden.”
Minulle tuo Jeesuksen Herraus on vain käsienheiluttelua, ei mikään käsitekokonaisuus. Voit testata vaihtamalla sanajärjestystä, muuttuuko mikään?
”Jeesuksen Herraus””
”Herrauksen Jeesus”
Samanlaista tyhjää jaarittelua molemmin päin.
- Anonyymi
Matteuksen evankeliumi;
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. >> Jakeen lisätiedot
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
Viimeinen sukupolvi alkoi Israelin valtion itsenäistymisestä 14.5.1948
Psalmit:
90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.
Jos viimeinen sukupolvi alkoi 14.5.1948 ja sukupolven iäksi olisi määritelty 70 - 80 vuotta, niin Jeesuksen toinen tulemus olisi 1918 - 2028,
mutta Jeesuksen toinen tulemus voi tarkoittaa uskovien ylöstempausta (Tessalonikalaiskirje) ja/tai Jeesuksen näkyvää tulemista sen jälkeen (Ilmestyskirja).- Anonyymi
(Ja jos Iphone 23 on jo Julkaistu)
- Anonyymi
>>>niin minä syön hatullisen paskaa 31.12.2024.
Ei..............🤣🤣🤣
Voikohan sinuun luottaa.
Oletko varmasti elossa vuoden kuluttua,
vai jo arkussa haudan kuoloon laskettuna,
2 m multaa päälläsi.Ilmottaudun lunastamaan vedon jos Hard joutuu luopumaan hengittämisestä liian aikaisin ja nokitan vielä toisen hatullisen kaupan päälle.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ilmottaudun lunastamaan vedon jos Hard joutuu luopumaan hengittämisestä liian aikaisin ja nokitan vielä toisen hatullisen kaupan päälle.
Ainakin 1970-luvulla pankki vaati velkakirjaan 2 takaajaa. Sai niitä olla enemmänkin.
Mitäs 4G4 ja siino?
Ei......🤣🤣🤣 Anonyymi kirjoitti:
Ainakin 1970-luvulla pankki vaati velkakirjaan 2 takaajaa. Sai niitä olla enemmänkin.
Mitäs 4G4 ja siino?
Ei......🤣🤣🤣En lyö vetoa, koska Hard_atheist voittaa sen tietenkin.
Jeesus ja Jumala pysyvät vaiti kuten aina. Pyhä henkonen pitää pientä pörinää poistuessaan anus-aukosta.
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
>>>Jos Jeesus tuleekin vuonna 2024 niin minä syön hatullisen paskaa 31.12.2024.
Ei........🤣🤣🤣
Sinun pitää siirtää tuota paskansyönnin olettamaasi
v 2025 puolelle
Jeesushan voi tulla takaisin vaikka
31.12.2024 klo 23.59.59,9. - Anonyymi
Kristus tempaa omansa pilviin ja yläilmoihin häntä vastaan. Eivät he jää tänne maan päälle katsomaan sinun paskan syömistäsi. Vaikka et sinä mitään paskaa söisi. Kunhan uhoat. Johan tämä on nähty aiemmin.
"Kristus tempaa omansa pilviin ja yläilmoihin häntä vastaan."
Ai niin kuin ufomiehet vetosäteillään vetää mielisairaita uhreja ufoaluksiin? Tai korpelalaiset mielisairaat odottivat kristalliarkkia Kiirunan Luossajärven jäälle torstaina 16. maaliskuuta 1935 kello 6.00 aamulla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Korpelalaisuus
"Kunhan uhoat. Johan tämä on nähty aiemmin."
En ole hävinnyt yhtään väittelyä tai vetoa Suomi24:lla enkä missään muuallakaan. Minä väitän vain asioista, joista olen varma.- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
Ai niin kuin ufomiehet vetosäteillään vetää mielisairaita uhreja ufoaluksiin? Tai korpelalaiset mielisairaat odottivat kristalliarkkia Kiirunan Luossajärven jäälle torstaina 16. maaliskuuta 1935 kello 6.00 aamulla.
En ole hävinnyt yhtään väittelyä tai vetoa Suomi24:lla enkä missään muuallakaan. Minä väitän vain asioista, joista olen varma.Sinulla on ylivertaisuusvinouma ja se saa sinut valehtelemaan.
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
En ole hävinnyt yhtään väittelyä tai vetoa Suomi24:lla enkä missään muuallakaan. Minä väitän vain asioista, joista olen varma.>>>>>En ole hävinnyt yhtään väittelyä tai vetoa Suomi24:lla enkä missään muuallakaan. Minä väitän vain asioista, joista olen varma.
Ei.......🤣🤣🤣 - Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
En ole hävinnyt yhtään väittelyä tai vetoa Suomi24:lla enkä missään muuallakaan. Minä väitän vain asioista, joista olen varma.Pohojanmaalla kun vietin lapsuuteni ja nuoruuteni, niin kyllähän siellä jotkut viettivät aikaa talojensa katoilla, jotta olisivat 'pelastajaansa' vastassa.
Ressukat!
Ei löydy yhtään rohkeaa kristittyä vedonlyöntiin vaikka miljoonat menneiden sukupolvien marttyyrit ovat kuolleet Jeesuksen puolesta.
Helpotetaan vedonlyöntiä. Kristityn tarvitsee syödä vain jäniksen papana, jos Jeesus ei tule, mutta minä syön hatullisen ihmispaskaa tai vaikka sian paskaa, jos Jeesus tulee. Siino ja he-ma takaa vedonlyöntini, jos ehdin kuolla ensi vuonna ja Jeesus tulee sen jälkeen.
Löytyisikö edes tällä yhtään rohkeaa kristittyä, joka puolustaa Jeesuksen mainetta ja kristillistä uskoa?Sellainen tarkennus, että jos ei löydy klo 24.00 mennessä niin teistit ovat hävinneet tämän erän ja verkko heiluu heidän päädyssään.
- Anonyymi
Jeesus tulee ensi vuonna, koska Pluto siirtyy Vesimieheen. Et vaan välttämättä näe ja ymmärrä miten se tapahtuu. Esim. sinuun otetaan etäisyyttä, koska ihmiset haluaa pois sinun vaikutuspiiristä, koska kokevat henkisen transformaation toukasta perhoseksi. Vaikutukset täältä:
https://www.astro.fi/tietopaketti/pluto_symboliikka- Anonyymi
Voi kieesus, kuinka joku voi edes etsiä tuollaista netistä;-D
- Anonyymi
>>>Sellainen tarkennus, että jos ei löydy klo 24.00 mennessä niin teistit ovat hävinneet tämän erän ja verkko heiluu heidän päädyssään.
------
Onko joku kristitty lyönyt tästä vetoa?
Ei............🤣🤣🤣
Taas Hard_atheist putoaa kanveesiin ja ottaa lukua......
Eihän kristityn pitäisi mennä lyömään vetoa asiasta, josta hän ei tiedä.
Itse Jeesuskaan ei tiennyt takaisin paluunsa ajankohtaa:
Matteus:
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. > Jakeen lisätiedot
Matteus:
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. > Jakeen lisätiedot
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat. > Jakeen lisätiedot
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. > Jakeen lisätiedot
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. > Jakeen lisätiedot
24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. > Jakeen lisätiedot
24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. > Jakeen lisätiedot
24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. > Jakeen lisätiedot
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. > Jakeen lisätiedot
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. > Jakeen lisätiedot
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. > Jakeen lisätiedot- Anonyymi
Hardi-ateisti horisee jo........eivät ole enää järkeviä nämä Hardin jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hard_atheist ontuu kentältä tappion kärsineenä.
😵💫 ”Itse Jeesuskaan ei tiennyt takaisin paluunsa ajankohtaa:”
Kiitos tästä. Tämähän todistaa, ettei mitään kolminaisuutta ole olemassa kun poika ei tiedä samassa persoonassa olevan isän aivoituksia. Ja toisekseen, miksi vitussa meni lupaamaan paluunsa ajankohdan, jos ei sitä tiennyt (palaa ennen kuin se kuulijasukupolvi kuolee).
Ei saatana teitä, riemuidiootit kanveesissa 😆- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
”Itse Jeesuskaan ei tiennyt takaisin paluunsa ajankohtaa:”
Kiitos tästä. Tämähän todistaa, ettei mitään kolminaisuutta ole olemassa kun poika ei tiedä samassa persoonassa olevan isän aivoituksia. Ja toisekseen, miksi vitussa meni lupaamaan paluunsa ajankohdan, jos ei sitä tiennyt (palaa ennen kuin se kuulijasukupolvi kuolee).
Ei saatana teitä, riemuidiootit kanveesissa 😆Vähän myös mietityttää, miksei myöhemin editoinut tuota ilmeisesti heikkona hetkenään antamaansa möläytystään Raamatussa. Tuollainen 'pieni retusointihan' pitäisi kaikkivoivalta sujua aika ongelmitta...
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
”Itse Jeesuskaan ei tiennyt takaisin paluunsa ajankohtaa:”
Ei saatana teitä, riemuidiootit kanveesissa 😆Kyllä sinä Hard_ atheist saat meidät kanveesiin, kun juttusi saa meidät lähes kuolemaan nauruun. Olet sinä Jännä vempula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2023-12-27 19:46:16
-----------------
Softis on tarttunut vinetyksen miekkaan.
Harvinaisia nämä a-teistien hyökkäykset.
Kukin uskokoon mihin haluaa.
Mitä väliä sillä on.
Tietysti näkökantansa voi esittää mutta miksi kääntää se pilkkaamiseksi ?
Varsinkin aloittamalla threadin
Kuvittelee olevansa parasta Aa- ryhmää mutta on vaan henkisesti Köyhä
räpätäti.
- Anonyymi
Sivele silmukka sillä ennen pudotusta.
Sieltä se uskovaisen todellinen lähimmaisenrakas luonne paljastuu kun vähän lämmittelee 😆
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
Sieltä se uskovaisen todellinen lähimmaisenrakas luonne paljastuu kun vähän lämmittelee 😆
....vai antoiko paskallasivelyneuvon joku
toinen ateismin pysähtyneisyyteensä kajahtanut henkilö.
Joskus omat koiratkin purevat.
Joka tapauksessa Hard_atheist otti pataan tässä omassa ateismikeskustelupössyttelyssään. Anonyymi kirjoitti:
....vai antoiko paskallasivelyneuvon joku
toinen ateismin pysähtyneisyyteensä kajahtanut henkilö.
Joskus omat koiratkin purevat.
Joka tapauksessa Hard_atheist otti pataan tässä omassa ateismikeskustelupössyttelyssään.Jännä, että otat kommenttini noin henkilökohtaisesti. Peppukipu on varmasti kova 😂
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
Jännä, että otat kommenttini noin henkilökohtaisesti. Peppukipu on varmasti kova 😂
Ilmestys kirjasta voitte lukea, kun lopunajat lähestyvät, "Saastainen rypekööt sonnassaan" ja vanhurskas kasvakoon uskossaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestys kirjasta voitte lukea, kun lopunajat lähestyvät, "Saastainen rypekööt sonnassaan" ja vanhurskas kasvakoon uskossaan.
No heh, kylläpä se Ilmestyskirja on kuin jonkun huumekäryinen päähänpisto. Ei tarvi kai olla kummoinen profeetta arvaillakseen, että siellä on vuohipaimenet vähän liikaa tuijottaneet kotieläimiä.
- Anonyymi
Kylläpä taas jännästi...
Häviää aloituksia ja kommentteja. Jännäkummahomma!... - Anonyymi
Opetelkaa lukemaan. Jeesus puhui siitä sukupolvesta, jonka aikana Hänen kertomansa tapahtumat toteutuvat. Jeesus tempaa omansa taivaaseen, kun antikristuksen ajat alkavat toteutua. Jos joku asia jää Raamatussa vaivaamaan, niin kannattaa lukea koko luku tarkasti, niin saa varmasti oikean kuvan, mistä kertomuksesta tahansa. Meillä ripulivajakeilla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää Jumalan antamaa Pyhää sanomaa kokoaisvaltaisesti.
No mitähän se ”tämä sukupolvi” tarkoittaa, jos ei tarinan sepittäjän omaa sukupolvea?
[34] Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu."Meillä ripulivajakeilla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää Jumalan antamaa Pyhää sanomaa kokoaisvaltaisesti."
Teikäläisillä nyt vaan on vaikeaa ymmärtää, ettei sitä maailmanloppua tule, vaikka kuinka te sitä "ennustatte". Siksi teidän pitää aina keksiä jokin uusi seliseli, koska hommat eivät etenekään toivomallanne tavalla.- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Meillä ripulivajakeilla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää Jumalan antamaa Pyhää sanomaa kokoaisvaltaisesti."
Teikäläisillä nyt vaan on vaikeaa ymmärtää, ettei sitä maailmanloppua tule, vaikka kuinka te sitä "ennustatte". Siksi teidän pitää aina keksiä jokin uusi seliseli, koska hommat eivät etenekään toivomallanne tavalla.Pakkohan ihmisten on ruveta jo uskomaan jeesuksen tulemiseen ettei piru päästä halla-ahoa ja purraa irti
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan ihmisten on ruveta jo uskomaan jeesuksen tulemiseen ettei piru päästä halla-ahoa ja purraa irti
Piru ei päästä pieruakaan
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
No mitähän se ”tämä sukupolvi” tarkoittaa, jos ei tarinan sepittäjän omaa sukupolvea?
[34] Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.Jeesuksen ilmoittamien tapahtumien aikana elävä sukuopolvi, ei kuole, ennen kuin Jeesus tulee korjaamaan omansa pois. Jäljelle jääville alkaa antikristuksen komento, jolloin he saavat nauttia ihanne ideologiastaan. Täydellinen liberaalisuus vaihtuu Putiniakin pahempaan komentoon, jossa ihmishenki on halpaa. Sinäkin Hard_atheist, saat etsiä epäiltyjä kristityksi kääntyjiä ja tappaa, raiskata, sydämesi kyllyydestä uskovia, 3,5- 7 vuotta. Mutta sitten se lysti loppuu ja Jeesuksen enkeli heittää teidät tuliseen järveen ja sitoo itse Luziferin 1000:ksi vuodeksi. Sinulle tulee kuumatoltavat, mutta mitäpä et kärsisi, kunhan pääset Jumalasta eroon.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen ilmoittamien tapahtumien aikana elävä sukuopolvi, ei kuole, ennen kuin Jeesus tulee korjaamaan omansa pois. Jäljelle jääville alkaa antikristuksen komento, jolloin he saavat nauttia ihanne ideologiastaan. Täydellinen liberaalisuus vaihtuu Putiniakin pahempaan komentoon, jossa ihmishenki on halpaa. Sinäkin Hard_atheist, saat etsiä epäiltyjä kristityksi kääntyjiä ja tappaa, raiskata, sydämesi kyllyydestä uskovia, 3,5- 7 vuotta. Mutta sitten se lysti loppuu ja Jeesuksen enkeli heittää teidät tuliseen järveen ja sitoo itse Luziferin 1000:ksi vuodeksi. Sinulle tulee kuumatoltavat, mutta mitäpä et kärsisi, kunhan pääset Jumalasta eroon.
”Jeesuksen ilmoittamien tapahtumien aikana elävä sukuopolvi, ei kuole, ennen kuin Jeesus tulee korjaamaan omansa pois.”
Ei saatana, kahvit näppäimistöllä taas 😂
Ennustan, että tulevaisuudessa tapahtuu X. Ne jotka näkevät X:n, eivät ehdi kuolla ennen kuin näkevät X:n.
Jälleen uskovaisen kognitiivisella akrobatialla päädytään tanakkaan kehäpäätelmään 😆- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
”Jeesuksen ilmoittamien tapahtumien aikana elävä sukuopolvi, ei kuole, ennen kuin Jeesus tulee korjaamaan omansa pois.”
Ei saatana, kahvit näppäimistöllä taas 😂
Ennustan, että tulevaisuudessa tapahtuu X. Ne jotka näkevät X:n, eivät ehdi kuolla ennen kuin näkevät X:n.
Jälleen uskovaisen kognitiivisella akrobatialla päädytään tanakkaan kehäpäätelmään 😆Kun Jeesus tempaa omansa, jäävät ateistit tänne edelleen jatkamaan sukupolvensa elämää, joka näki Jeesuksen ennustusten toteutuvan.
- Anonyymi
Jeesus on kysymys ajasta, ylpeät palikat.
- Anonyymi
Puusepän poika jää suutariksi myös vuonna 2024. Myös uskovaiset tietävät tämän.
Satu on satua eikä tule toteutumaan koskaan. - Anonyymi
Jos ei tule.
Pyhä henki laskeutuu seurakunnissa päälle ja lahkoseurakunnissa näemmä rajummin raiskaten.- Anonyymi
Se ei ole mieluista näkyjeni mukaan.
Pyörivät lattioillaan, kastuilevat ja höpöttävät hulluja.
- Anonyymi
Ei edes tekoäly tiedä turhaa meidän on veikkailla
Varma Tieto
Hei, tämä on Bing. Voin yrittää vastata kysymykseesi. 😊
Kristinuskon mukaan Jeesus Kristus on Jumalan Poika, joka syntyi neitsyt Mariasta noin 2000 vuotta sitten ja kuoli ristillä ihmisten syntien sovittamiseksi. Kristityt uskovat, että Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä ja palasi taivaaseen. He odottavat myös, että Jeesus palaa takaisin maan päälle tuomitsemaan elävät ja kuolleet ja perustamaan Jumalan valtakunnan¹.
Kristinuskon eri suuntauksilla on erilaisia käsityksiä siitä, milloin ja miten Jeesus palaa. Esimerkiksi katolinen kirkko opettaa, että Jeesuksen toinen tuleminen on lopunajan tapahtuma, jota ei voi ennustaa eikä laskea. Se on salaisuus, joka on Jumalan tiedossa². Protestanttiset kirkot ovat yleensä samaa mieltä siitä, että Jeesuksen paluun ajankohta on tuntematon, mutta jotkut niistä uskovat, että Raamatussa on merkkejä ja profetioita, jotka viittaavat lopun aikoihin³. Joillakin kristillisillä ryhmillä, kuten Jehovan todistajilla ja Myöhempien Aikojen Pyhillä, on omat erityiset opetuksensa Jeesuksen toisesta tulemisesta⁴⁵.
Tämän perusteella ei ole mahdollista sanoa varmasti, tuleeko kristinuskon Jeesus ensi vuonna vai ei. Se riippuu siitä, mitä kristillistä näkemystä seuraa ja mitä Raamatun kohtia tulkitsee. Jotkut kristityt saattavat nähdä nykyisessä maailmantilanteessa merkkejä Jeesuksen paluusta, kun taas toiset saattavat pitää sitä vain ihmisten spekulaationa. Lopulta vain Jumala tietää, milloin ja miten hänen Poikansa palaa.
Toivottavasti tämä vastaus oli hyödyllinen. Jos haluat tietää lisää kristinuskosta tai Jeesuksen toisesta tulemisesta, voit tutustua seuraaviin linkkeihin:
- [Kristinuskon historia](^1^)
- [Jeesuksen toinen tuleminen katolisen kirkon opetuksessa](^2^)
- [Jeesuksen toinen tuleminen protestanttisessa teologiassa](^3^)
- [Jeesuksen toinen tuleminen Jehovan todistajien opetuksessa](^4^)
- [Jeesuksen toinen tuleminen Myöhempien Aikojen Pyhien opetuksessa](^5^)
Kiitos, että käytit Bingiä. Mukavaa päivänjatkoa! 😊.
Lähde: Keskustelu Bingin kanssa, 28.12.2023
(1) Kristinuskon historia – Wikipedia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinuskon_historia.
(2) Kristinuskon historia - Wikiwand. https://www.wikiwand.com/fi/Kristinuskon_historia.
(3) Jeesus syntyi Betlehemissä | Opetushallitus. https://www.oph.fi/fi/oppimateriaali/aksios/aksios-4/2-jeesuksen-opetukset-ja-ihmeteot/jeesus-syntyi-betlehemissa.
(4) Jeesus ei ehkä syntynyt joulukuussa, mutta kolme muuta suurta asiaa .... https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007652616.html.
(5) Kristillinen ajanlasku - Wikiwand. https://www.wikiwand.com/fi/Kristillinen_ajanlasku.
(6) Kristinuskon historia – Wikipedia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinuskon_historia.
(7) Kristinuskon historia - Wikiwand. https://www.wikiwand.com/fi/Kristinuskon_historia.
(8) Jeesus syntyi Betlehemissä | Opetushallitus. https://www.oph.fi/fi/oppimateriaali/aksios/aksios-4/2-jeesuksen-opetukset-ja-ihmeteot/jeesus-syntyi-betlehemissa.
(9) Jeesus ei ehkä syntynyt joulukuussa, mutta kolme muuta suurta asiaa .... https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007652616.html.
(10) Kristillinen ajanlasku - Wikiwand. https://www.wikiwand.com/fi/Kristillinen_ajanlasku.
(11) fi.wikipedia.org. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinuskon_historia.”Ei edes tekoäly tiedä turhaa meidän on veikkailla”
Mutta tekoäly osaa ennustaa epidemian alkamisen muutamaa päivää aiemmin kuin lääkärit, jos se pääsisi käsiksi ihmisten viestintään.
Miksi tämä on merkittävää? Epidemia on todellinen ja siitä puhutaan rationaalisesti ja johdonmukaisesti. Jeesus on deluusiota, josta puhuvat vain mielisairaat ja heidän mielipiteet ovat levällään kuin varpusparvi. Ei edes tekoäly ota selvää teidän älyttömyyksistä.- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
”Ei edes tekoäly tiedä turhaa meidän on veikkailla”
Mutta tekoäly osaa ennustaa epidemian alkamisen muutamaa päivää aiemmin kuin lääkärit, jos se pääsisi käsiksi ihmisten viestintään.
Miksi tämä on merkittävää? Epidemia on todellinen ja siitä puhutaan rationaalisesti ja johdonmukaisesti. Jeesus on deluusiota, josta puhuvat vain mielisairaat ja heidän mielipiteet ovat levällään kuin varpusparvi. Ei edes tekoäly ota selvää teidän älyttömyyksistä.Ihmisen käyttäytyminen ja tilastotieto siitä siis kertoo alkavasta epidemiasta. Siihen ei tarvita mitään "tekoälyä" vaan dataa ihmisten käyttäytymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen käyttäytyminen ja tilastotieto siitä siis kertoo alkavasta epidemiasta. Siihen ei tarvita mitään "tekoälyä" vaan dataa ihmisten käyttäytymisestä.
Dataa ihmisten käyttäytymisestä tekoäly analysoi eihän se mitään tiedä. Tekee analyysin kuten on ohjelmoitu tekemään.
Varma Tieto
- Anonyymi
Häviäisit vedon, mutta tulos on vain tasapeli jos et ykinskertaisesti usko: Jeesus tulee jokaisen kristityn mieleen kuvana illuusiona ja henkenä(mm. Raamatussa olevien sanojensa avulla), ja jopa sieluna, koska saamme synnit tunnustettuam,e RAUHAN!
Jeesus näyttäytyy jokapäivä minulle ainakin, eli siis Ilmestyskirja sanoo, että "Jeesus tulee PILVISSÄ" - ja kaikki näjkevät Hänet, nekin, jotka Hänet lävistivät." Mutta massaruumiisaan tuloa, ei ole helppoa suorittaa, eikä kukaan sitä tiedä, voi kukaan aikuisena tänne pölähtää, näkytaivaasta, eli kukaan ei tietääkseni voi tulla tänne uudelleen muutakuin INKARNOITUVANA, eli vauvasta lähtien, siihen ole olemassa uutta ennsutusta edes Jeesuksestakaan. Jeesus tulee taivaallisena asrtaali-ektoplasmahahmona kenen hyvänsä mieleen - vaikka heti, mutta vain jos USKOTTE!
Jeesus tuli minulle takaksin, yli 10 vuotta sitten, sen jälkeen mm. Hänen kanssaan olen jopa keskustellut, mutta keskutelu on erilaista kuin tavallisen elossaolevan kanssa, Jeesus vastaa, mutta vain "zointilla"... - Anonyymi
Spurgelot ei pidä silti sitä ihmeenä, jos näksisitte hänet, yhtä hyvinhän he kuvittelevat vaikka Saddamin; Stalinin, Ronald Reaganin, Isaac Newtonin, tai Julius Caesarin, Elviksestä puhumattakaan. En tiedä onko silmälle kuitenkin vaarallista ruveta mitä tahansa kuvittelemaan, koska sehän näkyisi päivänäkynä, muun silmäkuvanne päällä, eli en tiedä, aiheuttaako SE, kaihia tms..
- Anonyymi
Ei tuu, ei. Jeesuksen piti tulla sen sukupolven aikana, jona itse eli.
Myös Paavali odotti seuraajiensa kanssa olevansa elossa vielä "herran tulemuksessa":
1. Tess. 4:15
Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
1. Tess. 4:17
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Tempausta odottivat hekin, turhaan.- Anonyymi
Luther oli varma myös että ennen tyhjään potkaisuaan tulee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822