Therian ystäviä etsimässä.

Anonyymi-ap

Moi, Ettisin therian kavereita :) Itse olen ehkä hopeakettu? en ole vielä varma, pitää varmaan tutkia tarkemmin :D Mutta siis therian on semmonen tyyppi joka tuntee omaavansa eläimen sielun, tai tuntee olleensa edellisessä elämässään jokin eläin. Kannattaa etsiä itse googlesta jos ei tiedä ja kiinnostaa, sillä olen huono selittäjä :D Olis kiva myös jos kertoisit ikäsi tuolla kommenteissa ja mikä luulisit theriotypesi olevan. Niitä therian kavereita kun on vaan aika vaikea löytää :(. Ja jooko, ei ketään sanomaan mielisairaaksi tai mitään muuta typerää.

-Aloittaja

66

1349

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi oon harmaa kissa🐈‍⬛🩶 ja oon 012 eli täytän kohta 12 mut juu asun Helsingissä en kerro viel tarkemmin mis mut juu.
      Ite mul ei oo yhtäkään therian kaverii ei ees sellasta joka asuis kaukana. Haluisin ite tietää mis asut ja minkä ikäinen oot sori ny jos vaikutan jotenki stalkkerilt🫣 ,mut jos haluut therian kaverin nii tääl oon🙂🙃

• Anonyymi

Moiii mä oon scar poly tehrain isoin type on leijona oon tällä hetkellä kuusamossa holiday clubilla tuu moikkaa jos haluut klo 18.47 syyskuu 8

• Anonyymi

Mäki oon helsingistä ja 012 myös. Ois kivaa saada therian kavereita<33

• Anonyymi

anteeks en voi en tiiä miks mut äiti ei anna

• Anonyymi

Moi mis päin oot?
        Ite oon 10 lahdesta ja käyn usein häneenlinnassa

• Anonyymi

Moi mä oon theriantypeltäni koira🐶oon 013 eli täytän tänä vuonna 11 vuotta.Ja tota asun etelä Pohjanmaalla tarkemmin Seinäjoella

• Anonyymi

Ja muuten en tunne viel ketään toista theriania.

• Anonyymi

En mäkään tunne ketään toista theriania ois kyllä kiva mutta juu mulle on ihan sama ,vaikka mulla ois therian kaveri joka asuis kaukana.🌿🐾

• Anonyymi

Ite asun torpparinmäen ja ploheinän välissä jos tiiät missä se on.🐾🌿🐈‍⬛🩶

• Anonyymi

Ja jos joku haluu laittaa mulle snap nii se on @fannirantanen.☆🌿🐾🩶

• Anonyymi

Olen 10v musta kissa jolla on valkoinen kuonon ympärys tassut ja hännän pää mulla on myös pitkät karvat ja olen vähän pieni koska my life at animal life eli toi tarkoittaa että oon ihmisen muodossa jonka muut näkevät ( näen itseni ihan erilaisena) olen lyhyempi kuin muut en paljon mutta niin

• Anonyymi

Moi! Mä oon kissa therian. Mä en vielä ole sata varma minkälainen kissa oon mutta tunnen paljon kissoihin yhteyttä. Olen 011 ja tykkään tehdä quadseja. Olisi kiva saada therian kavereita kun mulla on vain yksi. Asun keski-Suomessa.😸

• Anonyymi

Oon ite Jyväskylästä poika 013 luulen että ilves tai pesukarhu therian jos oot vielä täällä keskustelussa nii ois kiva tutustuu! Tykkään tehä guadsei mut sanoisin et oon aika kakka niis mut joo

Tos muute tollane https://cloudz.fun/en/ilvesonhyve89

• Anonyymi

Muuten haittaako jos ei ole vielä gearii?

• Anonyymi

Ei tietenkään<33

• Anonyymi

Moikka! Oon theriani ja taidan olla jonkinlainen susi theriani. Etsin itekkin therian kaveria mutta asun Parikkalassa🥲 Haluaisin pienen lauman tai therian kaveri porukan jonka kanssa voi puhua ja tehdä asioita! Pitäisi kuitenkin tietää minkä ikäisiä siellä on Maximi olisi ehkä 14 olen itse 11😅 ja jos halutaan tavata pitää sopia paikka mutta kauhean kauas en voi mennä että olisi hyvä jos Parikkalan alueelta tai jostain läheltä.

• Anonyymi

Olen Albiino susi. Asun Salossa ja etsin laumaa johon voi muut sudet liittyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Albiino susi. Asun Salossa ja etsin laumaa johon voi muut sudet liittyä.

Olen siis 12.v

• Anonyymi

Siis asutko kanta hämeessä?

• Anonyymi

Olen therian ja asun Turussa haluaisin therian tai otherkin ystäviä theriotypeni on kauluslisko

• Anonyymi

Itellä kans se ongelma et en löydä therian kavereita ja ku miun besu vihaa niitä :( että jos täällä olis joku jota kiinnostais ni kommentoikaa ku ei oo yhtää therian kamuu:C

• Anonyymi

Missä asut?
        Mä asun Kangasalla

• Anonyymi

Hei! Etsin therian/alterhuman ystäviä, asun kouvolassa, jos joku olisi valmis tutustumaan. Olen 12v ja menen 6.lk:lle

• Anonyymi

Moi! On 12 v tyttö, mun theriotypeni on kait lumikko ja/tai joku kissaeläin en oo viel varma, asun nurmijärvellä ja ois ihanaa saada kavereita jotka ois saman henkisiä!

• Anonyymi

Millä todistat väitteesi iästäsi?
        Toisekseen, näillä palstoilla vaeltaa kaikenlaista porukkaa, aikuinenkin voi väittää olevansa kersa.
        Jos theriani harrastajille kerrottaisi heidän astrologinen eläin merkkinsä (kiin.), theriani eläin saisi luonnollisemman selityksen.

• Anonyymi

Moi oon 10 v ja asun oulun lähellä kempeleessä kyläs ois ihan kiva saada therian kamuja kun ei tahdo löytyä niitä oon susi ja kilpikonna kuvioinen kissa

• Anonyymi

Millä todistat tuon?

• Anonyymi

Mä en tiedä miten todistaa oma ikä kun oon 10 v mut tiesitkö että oot aika sus 😐

• Anonyymi

Moi. Oon therian tunnen olevani hopea kettu. Täytän kohta 12.v
      Asun Kangasalla.
      Tunnen myös olevani susi,Kotka ja kissa

• Anonyymi

Et pysty todistamaan tuota.

• Anonyymi

moi oon iiris ja etin therian kamui kun alkaa olla tylsää niin haluisi guadsi tai therian kavereita olen 11 ja asun marjalassa/joensuussa olkaa rohkeit ja kysykää jos haluutte olla mun kamu oon myös osa pride vähemmiistöö mut mulle käy netti/irl kamuu :3

• Anonyymi

Ollaanko netti kavereita? Kun mul ei myöskään oo hirveesti therian kavereita.
        Oon hopea kettu ja asun Kangasalla,ois kiva tutustuu.

• Anonyymi

Hei oon polytherian mun theriotypet on villikissa ja villakoira ja asun Helsingissä tarkemmin Vuosaaressa ja oon aika huono guadrobisti mutta kivaa se on silti ois kiva saada kavereita!

• Anonyymi

Minä olen maan matonen, tykkään kaivella ravinnokseni edesmenneitä ihmisiä hautausmaalla.

• Anonyymi

Öö... okei

• Anonyymi

Olet outo

• Anonyymi

Therianismi on askel taaksepäin, astrologia askel eteenpäin.
      Therianismi on astrologian tiedon puutteen nälänhätää.

• Anonyymi

Ylpeydellä maailmaan pääsee pakoon ajaksi jos toiseksikin. Maata kaivamalla harva viisastuukaan.

• Anonyymi

Asuuko kukaan Kangasalla?

• Anonyymi

Asuuko joku Kangasalla. 😩

• Anonyymi

Mä, mut mä tunnen sut jo

• Anonyymi

Voitteko tilata mun you tube kanavan.
      Sen nimi on tuisku_on_the_therian

• Anonyymi

Ok 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Ok 👍

Missä sä asut?
        Asutko lähel Kangasalaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok 👍

Kiitti🥳

• Anonyymi kirjoitti:

Ok 👍

Kiitti 🥳

• Lähetin vahingossa kaks kertaa😅

• Anonyymi

Oon therian 10v asun kuopiossa jos haluut nähä ni käy mulle, oon siis ristikettu-therian

• Anonyymi

Mä en tiiä voinko tulla ihan sinne asti.🫤
      Mut haluutko et otetaan toisemme numerot WhatsAppissa?

• Anonyymi

Tääl Kangasalla olis 8 hengen lauma haluisko joku liittyy siihen?

• Anonyymi

Täältä kangasalta menis 3h sinne

• Anonyymi

moii kertoisitko sun oman iän mut mä oon 11v therian vantaalta ja siis mulla on ollu jotai "therian" kaveeita kun mä oon niinku esim julkisilla paikoilla esimkauppa keskustenleikki paikoissa oonesim käyttäny maskii jahäntää ja nää mun kaverit on sanonu et älä käytä noita häntiä ja maskeja täällä

• Anonyymi

Mis asut ite hämeenlinnassa/lähes ois kiva saada kamu oon 10 täytän 11 mun type on kissa/susi

• Anonyymi

Moi oon 10v tyttö mun type on kissa ja koira/susi mä oon usein hämeenlinnassa mutta asun lähes oisko ketää kamuu?

• Anonyymi

Hei! Asuuko kukaan muu therian (tai muun sortin alterhuman, quadrobicsti tai gearaaja) Kalajoella? Olisi mukavaa tutustua muihinkin täällä asuviin alterhumaneihin jos sellaisia on 🫶🏼

• oon therian myös, mun theriotypet on kalastajakissa ja kotikissa

• Anonyymi

Oon eurooppalainen metsäkissa. Ikä: 12

• Anonyymi

Moiii, en asu Parikkalassa mutta olen lumikissa therian tykkään talvesta. viihdyn myös kesällä pihalla! Helsinki ois vähän lähempänä😅oon 11≈

• Anonyymi

Hei näin töin ja oon myös therian oon 014 ja oon myös therian haluutko ottaa yhteyttä nii kerrotko vaikka snappi tai puhelinnumero

• Anonyymi

Moi halusin viel jutella tääl siit et asuuko kukaan Lahdessa tai Helsingissä ja että voiko joku olla mun therian kaveri❤️oon 11(vieläkin)

• Anonyymi

Mä pliis asun lahes ja oon therian tyttö oon 10v täytän 11

• Anonyymi

Voit ottaa mun snapin oon siis Helmi lindevall ja ois mahtavaa saada therian kamu

• Anonyymi

Oon kohta 11 vuotias ja ite oon kissa therian ja ois kiva tutustuu ku etin itekki therian kavereita🫶🏽

• Anonyymi

Juu niin ois ota mun snap :))))) mä siis täytän ite 11v

• Anonyymi

Ja jos viitsisit kertoo sun snapin niin seki käy oon ettiny kamui niin pitkää

• Anonyymi

Voin olla therian kaverisi :D

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5380
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      160
      1804
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1476
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1304
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1154
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1048
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1023
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      865
    10. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      35
      858
    Aihe