En pääse tästä tunteesta millään 🥰 kaikkeni oon yrittänyt.
Voisit jo lähestyä, ettei jää pelkkiin katseisiin ❤️
jooko? Pyydän tosi nätisti.
Oon niin ihastunut naapurin mieheen!
50
726
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko välimatkaa?
- Anonyymi
70 km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70 km
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
No höh, ei ollut multa. Joku 800m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh, ei ollut multa. Joku 800m
Asut 800m päässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asut 800m päässä?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Etkä asu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä asu🤣
Asunpas 🤭 Voi se olla vähän enemmän tai vähän vähemmän.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18184597Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lähestyn jos olet oikea m.nainen
- Anonyymi
Saisit olla, nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit olla, nam.
No en ole, mut onnea teille 👍
Älä tee niinkuin minä. Naapuri muutti pois, myöhäistä. Tee itse aloite, tuntuu meinaan ikävältä jos jäi vain ajatuksiin.
- Anonyymi
Mistä Anne ja 44v?
- Anonyymi
Nainen lähestyy sitten vaan. Kolme kertaa riitti mulle!
- Anonyymi
Jaa minkälaisia nää lähestymiset oli? 🤔 Jos on mennyt jotain ohi yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minkälaisia nää lähestymiset oli? 🤔 Jos on mennyt jotain ohi yllättäen.
Ei oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo.
Oot vongannut seksiä kuitenkin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vongannut seksiä kuitenkin 😂
En.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.....
Pyysitkö numeroa edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysitkö numeroa edes?
Ei tarvinnut kun on itse soittanut minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvinnut kun on itse soittanut minulle.
No sitten on väärä naapuri 🤔 yllättäen 🤭
- Anonyymi
Minä en ole koskaan ollut ihastunut yhteenkään naapuriin. Etäisyyttää on vähintään muutama kilometri!
- Anonyymi
Ei se haittaa 😊 ihan rauhassa vaan siellä!
- Anonyymi
Minä olen kokenut useammassakin asunnossa osan naapureista häiriköiksi. Tässä viimeisessä asunnossa etenkin!
"Ketjusta on poistettu 2 sääntöjen vastaista viestiä.."
- Anonyymi
Veikkaan, että joku bimbooo sekosi mies tästä aloituksestasi, jolle esim ilmaisu naapuri on hyvin kirjava käsite
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että joku bimbooo sekosi mies tästä aloituksestasi, jolle esim ilmaisu naapuri on hyvin kirjava käsite
No terve mieheksiluulija! Miten sun ilta on sujunut? Onko kiirettä pitänyt? 😄
Tämä ei itseasiassa ollut minun aloitus, vaikka olisi voinut ollakin joskus. 😉- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No terve mieheksiluulija! Miten sun ilta on sujunut? Onko kiirettä pitänyt? 😄
Tämä ei itseasiassa ollut minun aloitus, vaikka olisi voinut ollakin joskus. 😉Kaikki nämä hahmot mm on sinun yhden ja saman väsyneen äijän käsialaa🥱
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nämä hahmot mm on sinun yhden ja saman väsyneen äijän käsialaa🥱
Tuo haukotteleva hymiö on jo ihan tuttua kauraa ja Tarzanin tavaroita. Käytät sitä aina, kun vastaat. Mua väsyttää kyllä.. Kohta pitää lähteä nukkumaan. 😁
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo haukotteleva hymiö on jo ihan tuttua kauraa ja Tarzanin tavaroita. Käytät sitä aina, kun vastaat. Mua väsyttää kyllä.. Kohta pitää lähteä nukkumaan. 😁
Miltä skitsofrenia tuntuu? Onko epätoivoisen itsetuhoisaa? Netti ja hahmot ainoa pakopaikka?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sokeria sukkahousuillesi! Hyvää yötä.
Anonyymi kirjoitti:
Miltä skitsofrenia tuntuu? Onko epätoivoisen itsetuhoisaa? Netti ja hahmot ainoa pakopaikka?
Olipa ikävästi sanottu. Jos joku asia on varma, niin pahan mielen saa täällä. Aina.
Ei kävisi itselläni mielessä tulla ketään nimittelemään millään tavalla tuntematta ihmistä. 😐- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvää yötä. Sokeriapa hyvinkin. 😊
"Hello Kitty, täällä Cobra!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, luuleeko mies että uusi hahmo uudet kuosit tukat ja kaikki vai mitä hakee tällä tai saati sitten näillä aloituksilla
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olipa ikävästi sanottu. Jos joku asia on varma, niin pahan mielen saa täällä. Aina.
Ei kävisi itselläni mielessä tulla ketään nimittelemään millään tavalla tuntematta ihmistä. 😐Silti sitä teet päivässä useita kertoja ja nimiä satelee kuin sieniä sateella. Ehkä ei kannata pyristellä enää irti, saatat yllättyä ketkä on ottaneet selvää sinusta ja pelkästään lapsiin kohdistuvien kirjoitusten perusteella. Ei hyvin mene ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nämä hahmot mm on sinun yhden ja saman väsyneen äijän käsialaa🥱
👍👍
- Anonyymi
Nyt naapurirakkautta toteuttamaan.
- Anonyymi
Siihen täytyy tähdätä 😊💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen täytyy tähdätä 😊💕
Kukkuluuruu, mitä see rappiin kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkuluuruu, mitä see rappiin kuuluu?
Kukkuluuruu sanasta tulee mieleen sana kukkuu jota joku naapureista huuteli yhteen aikaan käytävällä. Huonoja muistoja sekin kaiken muun rankkojen kokemusten kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen täytyy tähdätä 😊💕
Eikä tarvii täysin osua kuhan koskettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvii täysin osua kuhan koskettaa.
Tää käy mulle hyvin myös 😊💕
- Anonyymi
Mikset itse lähesty? Minä lähestyin ja se ei johtanut mihinkään. Niinpä siirryin eteenpäin.
- Anonyymi
Muutama muuttuja mitkä hidastaa. Ehkä tästä joskus pääsee etenemään 😊
- Anonyymi
Heh heh heh olet arka nainen
- Anonyymi
Oletko muodokas H? Jos olet niin kiinnostaisi kovasti, miten edetään?
- Anonyymi
Muodokas joo, mutta ne H. Sori
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5482963Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3142016Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391976Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111657- 811355
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29987- 47946