Teini-ikäisenä viinamies oli kylillä juomassa viinaa ja tapasi siellä tyttöjä. Viikonloppuisin viinamies myös joi viinaa kahdestaan tyttöjen kanssa ja siinä sitä opittiin tulemaan tyttöjen kanssa toimeen.
Raitis mies vietti teini-ikänsä yksin kotona eikä oppinut miten tyttöjen kanssa ollaan.
t. viinamies
Teini-ikäisenä opitaan
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Terveys on sinulta mennyt kokonaan, jos olet teini-iästä lähtien juonut säännöllisesti viinaa.
Tästä pitäs enemmän herättää keskustelua suomen maassa. Juuri alkoholin vaikutus kehittyviin aivoihin. 17 vuotiaan maistelusta tuskin on suurempaa haittaa, mutta vaikka 14 vuotiaan on. Että enemmän pitäs kiinnittää huomioo lapsijuoppoihin. Alkoholisteja löytyy joka maasta, mutta suomen ongelma on juuri käyttäjien nuori ikä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tästä pitäs enemmän herättää keskustelua suomen maassa. Juuri alkoholin vaikutus kehittyviin aivoihin. 17 vuotiaan maistelusta tuskin on suurempaa haittaa, mutta vaikka 14 vuotiaan on. Että enemmän pitäs kiinnittää huomioo lapsijuoppoihin. Alkoholisteja löytyy joka maasta, mutta suomen ongelma on juuri käyttäjien nuori ikä.
Nuorena on vitsa väännettävä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18185660H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Näin minäkin olen tehnyt. 14 vuotiaana ensikännit kavereiden kanssa ennen monitoimitalon diskoa. Taisin kyllä enemmän olla huppelissa ajatuksesta kuin juodusta viinistä. Mukavaa kyllä oli. En edes näin vanhempana ja viisaampana jättäisi tekemättä🙂
- Anonyymi
Viinamiehestä olisi kannattanut ottaa oppia jo 14-vuotiaana.
t. viinamies
- Anonyymi
Alkoholi tuhoaa aivot. Muistisairaus on vakava uhka sitten keski-ikäisenä.
Nuorena ei kaikki osaa ajatella järkevästi.- Anonyymi
Höpsis. Mönkijällä ajelu tuhoaa aivot. Ainakin jos kaatuu ja lyö päänsä kiveen. Kokemusta on moisesta. Sitten poliisin mokoma antoi sakotkin.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411460450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah23879- 184874