Jos tuolla auttaa perheitä niin saako jotain tositteita että rahat menevät heille kun tekee raha siirron yp;n tilille? Laittaako kuitin että on ostanut jotain perheelle ja vienyt ne? Vai pitääkö vain luottaa että nämä perheet ovat oikeita ja apu menee perille kun antaa hänelle rahaa? Kokemuksia?
Apua käsi sydämellä koko suomi Facebook ryhmä
11
933
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhätkö noita rahasiirtoja tekee vai täh ?
- Anonyymi
Köyhät hakevat apua ja sitten he auttavat ketkä pystyvät. MobilePay on aika yleinen millä autetaan
- Anonyymi
No yksinkertasesti ei auta elle ylläpito sitoudu antamaan tositteita ja mielummin auttaa suoraan avuntarpeessa olevia
- Anonyymi
En ikinä lähtis tuollaiseen mukaan, autan aina suoraan ilman välikäsiä.
- Anonyymi
et saa, etkä saa kysyä, jos kysyt, lennät nanosekunnissa ulos. kannattaa auttaa jotakin muuta kautta ja välttää kyseistä ryhmää. yp on ostattanut ryhmän lahjoituksilla itselleen mm auton, läppärin ym. ym. semmonen auttamisryhmä se on.
- Anonyymi
Voi hel.. mitä touhua taas tolta Apua käsi sydämmellä ryhmän yp:ltä.. on pokkaa naisella sanoa ettei ryhmässä anneta ihmisten kerjätä rahaa, mutta toki itteä asia ei kosketa. Nytkin kyseinen yp kerjää selvästi sääliä ihmisiltä oman tyttären kustannuksella ja laittelee kiitos viestejä ryhmän etusivulle.. On kyllä aikamoinen yp.. ehkä se kannettava ja auton saaminen ei riittänyt, nyt pitää sitten kyniä muuta että saa kesän viettää lokkeillen..
- Anonyymi
Tämä just, ei auttaja voi olla noin härski että on itse käsi ojossa omassa ryhmässään. Rehellinen yp kieltäytyisi kohteliaasti ja ohjaisi avun sitä tarvitsevalle. Pitkä miinu yp:lle.
- Anonyymi
Auttamismahdollisuksia on paljon. Ukrainainalaisilla, joilla koti on pommitettu, jotka ovat tulleet maahan lapset kainalossa ja reppu selässä, kodissa ei ole mitään.
Ja meillä on tarpeetonta tavaraa kellareissa ja vinteillä ja varastoissa.
Itse olen saanut kodin kattovalaisimille, vanhoille verhoille, matoille ja joillekin tuoleille. - Anonyymi
vieläkö ryhmä on olemassa?
- Anonyymi
On olemassa ja täällä hetkellä kerätään joulu perheille. En osaa sanoa kuinka muuten mutta avut jotka saa itse viedä tai tilata muualle kuin Helsingin seudulle menee ainakin perille. Useana vuonna olemme osallistuneet. Viestitelty ja tavannutkin avunsaajaa.
Saa itse valita ketä auttaa, millä tavalla ja millä summalla (ruokaa, tietyt lahjat lapsille)
Paljon vielä perheitä ilman apua. Käykää katsomassa ja osallistukaa!
Monella asiat huonosti sairauden, säästöjen ja leikkausten takia.
Joulumieltä kaikille! - Anonyymi
Nyt taas kerätään espoolaiselle yh isälle jonka tyttärellä synttärit. Yp tietysti toimittaa avut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177