Nastarenkailla Saksaan

Saksassa on nastarengas kielto … juu

Finnlinesilla mennään ja nastat alla, mitä tapahtuu, jatkuuko matka ? Ja jos tien päälle satamasta selviää, niin mitäs jos pollari pysäyttää, selviääkö sakoilla ? Saako autolla jatkaa kuitenkin matkaa. ?
Onko kellään todellista tietoa asiasta ?

7

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et pääse satamaa pidemmälle.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­y­­­m­f­­­o­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Laiturille jäät. Siitä saat auton siirtää hinausauton lavalla rengasliikkeeseen tai rannassa nyppiä nastat pois. Vaihtoehdot ovat vähissä.

    • Anonyymi

      Nasta niilo jänskän äärellä🙈

    • Koska olen vuosien varrella paljonkin ajanut autoa Euroopassa myös talvella,
      niin näkemykseni on, että on tosi hyvä tuuri, mikäli Skandinavienkain satama-
      alueelta pääset ajamaan eteenpäin.
      Olin takavuosina 1994 Opel Vectra A:lla Ranskan Kolmessa Laaksossa nastalli-
      set vanteet mukana.
      Vaihdoin nastarenkaisiin vasta Annecyn kaupungissa, ennen serpentiiniteille
      ajamista.
      Kukaan ei puuttunut ajamiseemme Ranskassa, mutta hankalaahan se oli, auto
      tupaten täynnä.

      • Anonyymi

        Eli kuskasit nastarenkaat piilossa takapaksissa läpi Euroopna vain siitä ilosta että sait ajaa nastarenkailla paikoissa joissa ne on kielletty?
        Meitä on moneksi ja jokaisen perversio on hänen oma juttunsa.

        Joku muu olis voinut ajaa nastattomilla ja laittaa Alpeilla lumiketjut kun nastattomista loppuu pito. Kas kun lumiketjut menee niin paljon pienempään tilaan kuin nastarengas-satsi.

        Ihan kiva satutarina. Toivoakseni et ole noin tyhmä kuin mitä tarinasi viittaa. Se olisi ikävää ja haittaisi elämää.


    • Anonyymi

      Ainakaan mulla ei ollut mitään ongelmia pohjoismaisilla talvirenkailla, joille Tuulilasi antoi jääpidosta täydet viisi tähteä. Kelpas ajaa. T. Continental VikingContact 7.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe