Osaako joku neuvoa mitä tulisi ottaa huomioon kun hankin uutta konetta VW Golfiin 1.4 litraseen. Mistä saisi ja mitä kannattaisi maksaa. onko eri vaihtoehtoa. mitkä käy!Kiitti tiedoista etukäteen jo....T:Tietämätön noviisi
Apua moottori hajosi
4
1305
Vastaukset
- tietoo on
ole sitten tarkkana, ei meinaan käy tilalle mikään muu kun se huonomaineinen 1,4 ja sekin vielä jos mahdollista kannattaa vaania saman vuotinen.
voi olla paha löytää kun noita pikkukoneisia ei juuri tuoda ulkoo. - Auttaa
Ainakin autovahinkokeskuksessa on 1 kpl 1,4 litraisia. vm tosin -95 mutta eihän noissa voi isoja eroja olla, eihän. Hinta oli jotakin 650 euroa.
- golf97
niin lähinnä mietin vuosimallieroja. 1.4 oon hakemassa, mutta kun niissäkin tuntuu olevan eroja käyttöönottopäivän mukaan????paljonkohan semmonen mahtaa haitata jos kone on seissyt avk:lla muutaman vuoden.
utelen, miten moottori hajosi? Mitä rikkoutui ja millä kilometrilukemalla suunnilleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611