american losers

Anonyymi-ap

american losers american maniacs american psychopaths American terrorists ANTI-AMERICA anti-nato antiamerica antidollar antinato BRICS cia cia cheat cia control social media cia coup cia crimes cia disinformation cia fraud cia frauds cia Gaza genocide cia genocide Gaza cia genocide Ukraine cia guilty cia hoax cia invasion cia lies lies lies cia maniacs cia manipulation cia propaganda cia unlawful surveillance dedollarisation Edward Joseph Snowden free assange innocent victims Julian Assange Julian Assange should receive the nobel prize for having exposed the CIA’s frauds to the whole planet The united states is a terrorist state. truth united states guilty united states maniacs war lords unlawful surveillance usa guilty usa war crimes us war crimes wikileaks Withdrawal from NATO

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Russian loosers.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1841
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      10
      1138
    3. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
      Maailman menoa
      49
      930
    4. J mies jos vain vielä voit

Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      10
      870
    5. Onko sulla joku

Suunnitelma jo olemassa
      Ikävä
      58
      867
    6. Mites ois nainen?

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
      Ikävä
      59
      821
    7. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
      Ikävä
      52
      792
    8. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
      Savonlinna
      38
      738
    9. Kolme parasta piirrettä sinussa

1 Huumorintaju 2 Turvallisuus 3 Sait minun parhaat puolet esiin Miehelle
      Ikävä
      17
      724
    10. Minua nainen vaivaa vähän yksi asia.

No se vaan kun pidät minua epäilyttävänä ja jotenkin minulla on sellainen olo että kiinnität tekemisiini huomiota vähän
      Ikävä
      25
      713
    Aihe