Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Anonyymi-ap

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.

55

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Sinulla taas on liian vähän tukkaa päässä. Tasapeli?

    • Anonyymi
      UUSI

      Näen ne ilman lasejakin, enkä kiusallanikaan poista niitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä se tiedetään että se muija on kaunis ja karvoja on vain päässä kun ei niitä kasva sillä edes kainaloissa. Mut laitappa toinen kun nyt haluat näyttää täällä kuinka ilkeä mies lopuksi oikein olet.

      Myö ootellaan tässä oikeena

    • Anonyymi
      UUSI

      Elä elämääsi ja anna toisenkin elää. Kukaan ei valitse itselleen rumuutta, mut kiitti kivasta kommentista ystävä

      • Anonyymi
        UUSI

        Joskus se tärkeäkin ihminen osaa kohdella rumasti.
        -kokemus-


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se tärkeäkin ihminen osaa kohdella rumasti.
        -kokemus-

        Ei sellaisella läheisellä mitään tee. Viimeistään kun sulla itselläsi on vaivoja ja kaipaat apuja. kukaan ei tule. silloin ilkeys palkitaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se tärkeäkin ihminen osaa kohdella rumasti.
        -kokemus-

        Tottakai osaa ja monesti kohteleekin. Mä sanon ainakin ihan suoraan, että mulla ei ole kovin positiivisia ajatuksia ja mielipiteitä ihmisistä, kun mulla on joko oma tai läheisen sairaus heikoissa kantimissa. Ja sillon tulee sanottua asioita, jotka harmittaa jälkeenpäin. Mä myönnän ihan rehellisesti, et oon kyllä sekä heikko että syntinen. Monesti myös kateellinen ja katkera. Toisinaan vähemmän ja toisinaan enemmän. Ei niistäkään ominaisuuksista tunnu eroon pääsevän, vaikka kuinka yrittäis. Josko niiden kanssa oppis elämään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mulla ole ympärillä ihmisiä, jotka jakelevat ikäviä kommentteja ulkonäöstä. Sellaiset heitetään mäkeen. 😘

      • Anonyymi
        UUSI

        Yllättävän paljon niitä yläasteelle henkisesti jumittuneita on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi mulla ei ole silmiä eikä peiliä, joten hyvä kun heitit tuommoisen kommentin...

    • Anonyymi
      UUSI

      Rumaa on helppo kyykyttää eikö niin?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä


    • Anonyymi
      UUSI

      🤮🤢🤢🤮🤢🤷🏼‍♂️

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ennenkään komeita miehiä häirinnyt. Jos häiritsee häipyy pois silmistä ja KAUAS.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mene gubbe haukkaan sekopää välillä ilmaa ulos.

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei haittaa. Jos ihmisillä ei muuta tekemistä ole, niin tuovat vaan oman mitättömyytensä esiin. Kovin on pienet murheet.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oksettavaa jos ihminen on niin ruma että ei tajua pysyä pois ihmisten joukosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettavaa jos ihminen on niin ruma että ei tajua pysyä pois ihmisten joukosta.

        Sinä se varsinainen kaunistus olet, ehkä jonku mielestä muttet kaivattuS.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se varsinainen kaunistus olet, ehkä jonku mielestä muttet kaivattuS.

        Jätäppä ap se s rauhaan, ku sillä ei ole sun kaa mitään tekemistä! Olet niin kammottava esitys, kaikki mitä sun naamassas on teko härpäkkeitä! Sähän olet se karvaton mies! Ei kannata mennä tuulella ulos, vpi liimat pettää!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ajatella miten rumia ihmisiä voi ollakaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nonni, ”joku” karvafani voi vetää herneet nenään tästä miehen slandeerauksesta

      • Anonyymi
        UUSI

        Sunko mielestä ei saisi loukkaantua tai suuttua jos noinkin henkilökohtaista asiaa joku arvostelee. Haistappa pitkä pska.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunko mielestä ei saisi loukkaantua tai suuttua jos noinkin henkilökohtaista asiaa joku arvostelee. Haistappa pitkä pska.

        Saa toki, mutta olet mauton teini jos väität jonkun muun tekevän näitä aloituksia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa toki, mutta olet mauton teini jos väität jonkun muun tekevän näitä aloituksia

        Ilmeisesti tuollaisella weeteepopulismilla pääsee pitkälle yhyyhy minua haukutaan netissä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tuollaisella weeteepopulismilla pääsee pitkälle yhyyhy minua haukutaan netissä

        Arvoyhteisö joka menee yhden narsistisen pläskin ehdoilla ei ole enää arvoyhteisö


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoyhteisö joka menee yhden narsistisen pläskin ehdoilla ei ole enää arvoyhteisö

        Parempi sekin kuin ei mitään yhteisöä. 😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sekin kuin ei mitään yhteisöä. 😉

        Ainoa kaverisi just läks menee.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sekin kuin ei mitään yhteisöä. 😉

        No mutta ethän sinäkään siellä enää vaikuta, potkut tuli ja sitä saa mitä tilaa😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sekin kuin ei mitään yhteisöä. 😉

        Sinä yritit ulkoistaa ihmisen vimmatusti kaikin keinoin ja jäit yksin suolistoon ulisemaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä yritit ulkoistaa ihmisen vimmatusti kaikin keinoin ja jäit yksin suolistoon ulisemaan

        Evil will destroy even ITself


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoyhteisö joka menee yhden narsistisen pläskin ehdoilla ei ole enää arvoyhteisö

        Huvittaa nä pläskiksi haukkujat kun niillä on kavereita,sukulaisia ja ystäviä myös pläskejä mitenhän ne suhtautuis jos saisisivat tietää et haukut lihavia pläskeiksi?????


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nä pläskiksi haukkujat kun niillä on kavereita,sukulaisia ja ystäviä myös pläskejä mitenhän ne suhtautuis jos saisisivat tietää et haukut lihavia pläskeiksi?????

        😄😄


    • Anonyymi
      UUSI

      Parempi sekin kuin pska elämä. 😉

      • Anonyymi
        UUSI

        Meinaatko ummettaa elämääsi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ketä kiinnostaa kenenkään kommentit ulkonäöstä,ei mua ainakaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Saattaapi se suaki ap+muut itämaan kaverit (ei kaikki) tulla sellainen joukkio vastaan, et itku pitkästä ilosta! Voitte mennä sinne rajan taa ihan suosiolla, täällä ette häiritse pudislaisten elämää! Muun maan kansalaisista ei mitään haittaa! Käyttäytyvät fiksusti.....!


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos ja tiedän kyllä ilman kiusaamistakin asian.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä vielä :D

    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi koulut alkaa ja työt ihan kohta!!!

    • Anonyymi
      UUSI

      Vtusti finnei ainaki eikä auta edes lääkkeet nähtävästi. Voe peeveli.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika monella naisella kasvaa hieman karvoja ylähuulen yläpuolella. Se on normaalia. Osaa ihmisistä se häiritsee, joitakin ei. Nainen itse kyllä tietää, onko niitä karvoja voi ei. Jos hän ei niitä poista, niin sitten häntä itseään ei ne häiritse. Kysymys kuuluukin, miksi Sinua häiritsee toisen henkilön karvoitus?

      Jostain syystä osa ihmisistä ajattelee, että naisten pitäisi olla tietyistä paikoista täysin karvattomia. Mutta ei me naiset oikeasti olla karvattomia. Joku jaksaa nähdä enempi vaivaa karvattomuuden ylläpitoon, ja jotakuta pienet haivenet ylähuulen yläpuolella, karvat kainaloissa/säärissä/käsissä tai vaikka persreiän ympärillä ei niin haittaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllähän sen huomaa että olen jo muutenkin luovuttanut . Elämäniloa ei ole enkä jaksa välittää. Se on aivan sama mitä sanot kun sekin on merkityksetöntä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla kasvaa partakin paremmin kuin sulla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Parasta olisi vain kuolla pois.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eräällä pikkuisella naisella näkyy, ihanat on :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikä ole. Miehen munakarvat oli vaan jäänyt siihen kiinni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ovatko nämä ilkeät kommentoijat kaikki landelta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Saattaisit yllättyä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Semmoista on olla ällöttävä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe