Viettäkää kiva ilta. Onnea ensi vuodelle kovasti ja kivasti. Susi varmaan jatkaa yksinään ensi vuonnakin, niin kuin aina. 🎆🎇👑🌟
Hyvää uutta vuotta 2024!
34
326
Vastaukset
Hyvää uuttavuotta! 😊 pian saunaan🚿🧼
Prinsessasi kirjoitti:
Sitten voi klo. 00 sanoa, että kävin suihkussa viimeksi viimevuonna👏🏻🥳
Hauska 😁😅
mustasusi kirjoitti:
Kiitos! On sulla luxusta! 😁 Nauti. 😊🎇
Mitenkäs siellä vietellään? mä en oikeastaan sen kummemmin vietä😊
mustasusi kirjoitti:
Hauska 😁😅
Sitten voi sanoa, että on syönyt viimeksi viimevuonna ja mitä kaikkia. Jauhan tätä vitsiä joka uusivuosi😃
Prinsessasi kirjoitti:
Mitenkäs siellä vietellään? mä en oikeastaan sen kummemmin vietä😊
No töissä minä vain. Tienaamassa. Eipä tule siis vietettyä. Jotain raketteja saatan nähdä töistä päästyäni, kotimatkalla. 🎆🎇
mustasusi kirjoitti:
No töissä minä vain. Tienaamassa. Eipä tule siis vietettyä. Jotain raketteja saatan nähdä töistä päästyäni, kotimatkalla. 🎆🎇
Hyvät pyhärahat tulee ainakin✌🏻
Prinsessasi kirjoitti:
Sitten voi sanoa, että on syönyt viimeksi viimevuonna ja mitä kaikkia. Jauhan tätä vitsiä joka uusivuosi😃
Toimiva vitsi. 😅
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvät pyhärahat tulee ainakin✌🏻
Kyllä ja kun olen huomennakin illassa. 😊💰
Prinsessasi kirjoitti:
Mutta nyt menen saunomaan heipparallaa🧖🏼♀️
Nähdään myöhemmin. Hyviä löylyjä. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Toimiva vitsi. 😅
Jaa mitenkä vitussa tuollain on toimiva vitsi missähän kohtaa siinä pitäs nauraa
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mitenkä vitussa tuollain on toimiva vitsi missähän kohtaa siinä pitäs nauraa
Etpä sinäkään miltään positiivarilta vaikuta...
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Samoin sudelle 🍟☕️
- Anonyymi
No moi😍👩
- Anonyymi
Kiitos samoin Hyvää Uutta Vuotta 2024! T:Punahilkka
- Anonyymi
No kumma se oliski jos joku niin epätoivoinen olis et sut riesakseen haluis vittu sun kaltasta ruikuttajaa kukaan täysjärkinen jaksas päivää kauempaa
- Anonyymi
No niin...Tämä hyppää saunaan kerrospukeutuneena villasukissaan...Kohta varmaan alkaa lääkekin jeesaamaan. Ihan urheilusta käy kuumeen noustessa nopeaan, tää kumma uusi hytinä tanssi konsanaan...Ei muuta, kuin pehmeän lämpöistä ja ihanaa uuttavuotta Hukalle.
Siellä sitä, rakastavaiset toistensa kainaloissa ihailivat raketteja keskustassa, kun rantaväylää ohi ajelin...🎆🎇
Hyvää yötä😴 huomenna aloitetaan uusi päivä ja uusi vuosi🤗 tai siis tänään. Mutta sitten kun herätään. ✌🏻
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä ja nuku hyvin. Minä vielä valvon tovin... 🤗
👩 hyvää uuttavuotta
- Anonyymi
Jotakuinkin vuosi vaihtui kahvitellessa, mikä oli huitsin mautonta vuoden vikalle päivälle. Menihän se nyt kuitenkin kun nakit jäi kaappiin.
Kivoja päiviä vuodelle ja kaikkee mukavaa muutenkin jokkaiselle!😻💫- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin myöskin sinulle. :)
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693