Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)

Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä tiiliskiveä muistuttavia kovia jöötejä, jotka mulskahtavat putkenmutkaan varsin liukkaasti. Jöötien koostumus on kiinteä, syvänruskea ja ihanantuoksuinen. Mutta voi pojat, kyllä saa punnertaa otsasuoni pullottaen. Ja kyllähän se peräsuolikin pullottaa kun tulppa on kovana siellä. Nyt odotellaan tilanteen raukeamista, eiköhän se kunnon räjähdys sieltä tule vielä ennemmin tai myöhemmin.

Mites muilla? Etenkin Saliksen tilanneraporttia kaivataan.

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieris, olen jo varannut keväälle 2028 Ateneumin näyttelytilat kakellustaiteellemme. Siinä kalpenee Suomen huiput ja Russian Masters, kun tuomme tuotoksemme vähälahjaisemman kansanosamme ihasteltavaksi. Kaasunaamarit TeeHooäLLästä tai paloasemalta. Omat kumisaappaat ja vaihtovaatteet. Ikäraja K-36v ettei viaton mieli säry.

      Kuvakollaaseita, muotosommitelmia, värejä, elämyksiä, mukana myös odööri.

      Järjestysmiehet konetuliaseilla valvovat taideteoksiamme, ettei mikään kansainvälinen kakkaliiga pääse iskemään aarteisiimme.

      Laitan virallisen lehdistötiedotteen lähiviikkoina.

      T: Supertähdet Salis & Pieris

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18193959P

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pieris, kun tulee megakakellus n. 8 kiloo paskoa haulikkomoodissa, ni lupaava aamustondis kukistuu samalla sekunnilla. Espoon juna, parkkihalli, homo-Audi-huolto, sipoota puhuvien puoluetoimisto Baja-Majan johdolla, onhan näitä.

      Voitko suositella minulle stondispillereitä tai lyhytterapiaa (n. 16 sekuntia), että saisin Eiffelin tornin kokoisen mahtistondikseni takaisin, ja kakkelmarjat taas pikakiväärin tulinopeuteen ja - voimaan? Olen menettänyt miehuuteni ilman edellämainittuja.

      Pieris, nyt tarvitsen vertaistukea. "Hei, olen Salis, ja olen salapaskantaja" ; kaikki taputtavat säälivästi reppanalle paskahousulle.

      Mitä teen? Miten löydän perustavanoloisen Salapaskantajani? Ilman pilkkaa tms.

      Pieris, pelasta minut.

      T: Salis, partakoneen terät ranteissa

      • Anonyymi

        Pieris, kohtaa alkaa valtimovereni Niagara, jos ei tule selvyyttä tähän.

        T: Seppuku-Salis


    • Anonyymi

      Chere Pieris, katselin kuvaasi tunnin, ja hankasin hevosenkyrpääni. Heti nalli paloi.
      Koska mennään naimisiin?

      Mää rakstan sua.

      T: Hanskahomma-Salis

    • Voiiiiiiiii helvetti huomenna töihin ei saakelin saakeli. Tässä ajatuksia viikolle:

      HAISTAKAA PITKÄ PASKA TE KALKKUNAT HELTTAKAULAT HIIVASIENET, VIHAAN TEITÄ, OLETTE KAMALIA SONTIAISIA, TE HAISETTE JA OLETTE RUMIA, VIHAAN VIHAAN VIHAAN TEITÄ! EN KATSELE TEITÄ SEKUNTIAKAAN YLIMÄÄRÄISTÄ, EN SITTEN MIKROSEKUNTIAKAAN!! VETÄKÄÄ RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA VUORILLE, TE OLETTE SYVÄLTÄ PERSEESTÄ, SIELTÄ MISTÄ AURINKO EI PAISTA! OLETTE TYHMIÄ, IDIOOTTEJA, JÄRKIJÄTTÖISIÄ KANOJA!!! MINÄ VIHAAN TEITÄ, VIHAAN VIHAAN VIHAAN, OLETTE TÄYSIÄ NOLLIA JA LUUSEREITA, MINÄ OLEN PAREMPI JA YLHÄISEMPI. TE ETTE OLE MITÄÄN, EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN!!!

      VETÄKÄÄ VATTU PÄÄHÄNNE JA PAINUKAA MAAN ALLE TE RUMILUKSET, HAISTAKAA PITKÄ SONTA, VIHAAN TEITÄ!!!

      Salis, auttaako tähän ryyppääminen??

      Terveisin Epätoivo-Pieris

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe