Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä tiiliskiveä muistuttavia kovia jöötejä, jotka mulskahtavat putkenmutkaan varsin liukkaasti. Jöötien koostumus on kiinteä, syvänruskea ja ihanantuoksuinen. Mutta voi pojat, kyllä saa punnertaa otsasuoni pullottaen. Ja kyllähän se peräsuolikin pullottaa kun tulppa on kovana siellä. Nyt odotellaan tilanteen raukeamista, eiköhän se kunnon räjähdys sieltä tule vielä ennemmin tai myöhemmin.
Mites muilla? Etenkin Saliksen tilanneraporttia kaivataan.
Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)
6
288
Vastaukset
- Anonyymi
Pieris, olen jo varannut keväälle 2028 Ateneumin näyttelytilat kakellustaiteellemme. Siinä kalpenee Suomen huiput ja Russian Masters, kun tuomme tuotoksemme vähälahjaisemman kansanosamme ihasteltavaksi. Kaasunaamarit TeeHooäLLästä tai paloasemalta. Omat kumisaappaat ja vaihtovaatteet. Ikäraja K-36v ettei viaton mieli säry.
Kuvakollaaseita, muotosommitelmia, värejä, elämyksiä, mukana myös odööri.
Järjestysmiehet konetuliaseilla valvovat taideteoksiamme, ettei mikään kansainvälinen kakkaliiga pääse iskemään aarteisiimme.
Laitan virallisen lehdistötiedotteen lähiviikkoina.
T: Supertähdet Salis & Pieris - Anonyymi
Pieris, kun tulee megakakellus n. 8 kiloo paskoa haulikkomoodissa, ni lupaava aamustondis kukistuu samalla sekunnilla. Espoon juna, parkkihalli, homo-Audi-huolto, sipoota puhuvien puoluetoimisto Baja-Majan johdolla, onhan näitä.
Voitko suositella minulle stondispillereitä tai lyhytterapiaa (n. 16 sekuntia), että saisin Eiffelin tornin kokoisen mahtistondikseni takaisin, ja kakkelmarjat taas pikakiväärin tulinopeuteen ja - voimaan? Olen menettänyt miehuuteni ilman edellämainittuja.
Pieris, nyt tarvitsen vertaistukea. "Hei, olen Salis, ja olen salapaskantaja" ; kaikki taputtavat säälivästi reppanalle paskahousulle.
Mitä teen? Miten löydän perustavanoloisen Salapaskantajani? Ilman pilkkaa tms.
Pieris, pelasta minut.
T: Salis, partakoneen terät ranteissa- Anonyymi
Pieris, kohtaa alkaa valtimovereni Niagara, jos ei tule selvyyttä tähän.
T: Seppuku-Salis
- Anonyymi
Chere Pieris, katselin kuvaasi tunnin, ja hankasin hevosenkyrpääni. Heti nalli paloi.
Koska mennään naimisiin?
Mää rakstan sua.
T: Hanskahomma-Salis Voiiiiiiiii helvetti huomenna töihin ei saakelin saakeli. Tässä ajatuksia viikolle:
HAISTAKAA PITKÄ PASKA TE KALKKUNAT HELTTAKAULAT HIIVASIENET, VIHAAN TEITÄ, OLETTE KAMALIA SONTIAISIA, TE HAISETTE JA OLETTE RUMIA, VIHAAN VIHAAN VIHAAN TEITÄ! EN KATSELE TEITÄ SEKUNTIAKAAN YLIMÄÄRÄISTÄ, EN SITTEN MIKROSEKUNTIAKAAN!! VETÄKÄÄ RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA VUORILLE, TE OLETTE SYVÄLTÄ PERSEESTÄ, SIELTÄ MISTÄ AURINKO EI PAISTA! OLETTE TYHMIÄ, IDIOOTTEJA, JÄRKIJÄTTÖISIÄ KANOJA!!! MINÄ VIHAAN TEITÄ, VIHAAN VIHAAN VIHAAN, OLETTE TÄYSIÄ NOLLIA JA LUUSEREITA, MINÄ OLEN PAREMPI JA YLHÄISEMPI. TE ETTE OLE MITÄÄN, EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN!!!
VETÄKÄÄ VATTU PÄÄHÄNNE JA PAINUKAA MAAN ALLE TE RUMILUKSET, HAISTAKAA PITKÄ SONTA, VIHAAN TEITÄ!!!
Salis, auttaako tähän ryyppääminen??
Terveisin Epätoivo-Pieris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979