Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)

Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä tiiliskiveä muistuttavia kovia jöötejä, jotka mulskahtavat putkenmutkaan varsin liukkaasti. Jöötien koostumus on kiinteä, syvänruskea ja ihanantuoksuinen. Mutta voi pojat, kyllä saa punnertaa otsasuoni pullottaen. Ja kyllähän se peräsuolikin pullottaa kun tulppa on kovana siellä. Nyt odotellaan tilanteen raukeamista, eiköhän se kunnon räjähdys sieltä tule vielä ennemmin tai myöhemmin.

Mites muilla? Etenkin Saliksen tilanneraporttia kaivataan.

6

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieris, olen jo varannut keväälle 2028 Ateneumin näyttelytilat kakellustaiteellemme. Siinä kalpenee Suomen huiput ja Russian Masters, kun tuomme tuotoksemme vähälahjaisemman kansanosamme ihasteltavaksi. Kaasunaamarit TeeHooäLLästä tai paloasemalta. Omat kumisaappaat ja vaihtovaatteet. Ikäraja K-36v ettei viaton mieli säry.

Kuvakollaaseita, muotosommitelmia, värejä, elämyksiä, mukana myös odööri.

Järjestysmiehet konetuliaseilla valvovat taideteoksiamme, ettei mikään kansainvälinen kakkaliiga pääse iskemään aarteisiimme.

Laitan virallisen lehdistötiedotteen lähiviikkoina.

T: Supertähdet Salis & Pieris

• Anonyymi

Pieris, kun tulee megakakellus n. 8 kiloo paskoa haulikkomoodissa, ni lupaava aamustondis kukistuu samalla sekunnilla. Espoon juna, parkkihalli, homo-Audi-huolto, sipoota puhuvien puoluetoimisto Baja-Majan johdolla, onhan näitä.

Voitko suositella minulle stondispillereitä tai lyhytterapiaa (n. 16 sekuntia), että saisin Eiffelin tornin kokoisen mahtistondikseni takaisin, ja kakkelmarjat taas pikakiväärin tulinopeuteen ja - voimaan? Olen menettänyt miehuuteni ilman edellämainittuja.

Pieris, nyt tarvitsen vertaistukea. "Hei, olen Salis, ja olen salapaskantaja" ; kaikki taputtavat säälivästi reppanalle paskahousulle.

Mitä teen? Miten löydän perustavanoloisen Salapaskantajani? Ilman pilkkaa tms.

Pieris, pelasta minut.

T: Salis, partakoneen terät ranteissa

• Anonyymi

Pieris, kohtaa alkaa valtimovereni Niagara, jos ei tule selvyyttä tähän.

T: Seppuku-Salis

• Anonyymi

Chere Pieris, katselin kuvaasi tunnin, ja hankasin hevosenkyrpääni. Heti nalli paloi.
      Koska mennään naimisiin?

Mää rakstan sua.

T: Hanskahomma-Salis

• Voiiiiiiiii helvetti huomenna töihin ei saakelin saakeli. Tässä ajatuksia viikolle:

HAISTAKAA PITKÄ PASKA TE KALKKUNAT HELTTAKAULAT HIIVASIENET, VIHAAN TEITÄ, OLETTE KAMALIA SONTIAISIA, TE HAISETTE JA OLETTE RUMIA, VIHAAN VIHAAN VIHAAN TEITÄ! EN KATSELE TEITÄ SEKUNTIAKAAN YLIMÄÄRÄISTÄ, EN SITTEN MIKROSEKUNTIAKAAN!! VETÄKÄÄ RYPPYREIKÄ PÄÄHÄNNE JA PAETKAA VUORILLE, TE OLETTE SYVÄLTÄ PERSEESTÄ, SIELTÄ MISTÄ AURINKO EI PAISTA! OLETTE TYHMIÄ, IDIOOTTEJA, JÄRKIJÄTTÖISIÄ KANOJA!!! MINÄ VIHAAN TEITÄ, VIHAAN VIHAAN VIHAAN, OLETTE TÄYSIÄ NOLLIA JA LUUSEREITA, MINÄ OLEN PAREMPI JA YLHÄISEMPI. TE ETTE OLE MITÄÄN, EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN!!!

VETÄKÄÄ VATTU PÄÄHÄNNE JA PAINUKAA MAAN ALLE TE RUMILUKSET, HAISTAKAA PITKÄ SONTA, VIHAAN TEITÄ!!!

Salis, auttaako tähän ryyppääminen??

Terveisin Epätoivo-Pieris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe