HSL aikoo luopua vanhanmallisista matkalippuautomaateista ja korvata ne lipputilillä. Jatkossa liput ostetaan HSL-kortilla tai älypuhelimella ja matkustushistoria ostotietoineen tallentuu lipputilille. Miksi? Miksi maaseudulta kerran vuodessa pääkaupunkiseudulla vierailevan on hankittava itselleen lipputili saadakseen matkustaa muutaman pysäkinvälin joukkoliikenteessä? Entä kaikki turistit? Luulin, että joukkoliikennekatujen rakentaminen kantakaupunkiin olisi hulluuden huipentuma, mutta sitten keksittiin lipputili.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6449756
https://www.hsl.fi/hsl/osallistuminen/lipputilihanke
HSL lipputilihanke
8
420
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei tämän jälkeen matkusta Helsingissä anonyymisti, paitsi pummilla.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Haiskahtaa globaalilta smart city -hankkeelta. Jos tämä menee läpi pkseudun asukkaille, seuraavaksi pääsee ruokaostoksille vain lataamalla lähikaupan sovelluksen ja näyttämällä qr-koodia portilla.
- Anonyymi
Mahdollisuus yksityisyyteen poistetaan.
- Anonyymi
Jos lipun myynti automatit postetaan. Jää kuitenkin leimauslaiteet. Joten etukäteen osettu pahvinpala 1-2-3 päivän. R-kioskit ymm. Onnistuu ostot.Jos ei älypuhelinta ja ostaa lippua netin kautta. HSL kortti minulla vuosia jo. Lataan sihen siään R-kioski joko rahaa tai aikaa 15 päivää tai 30 päivääJoskus saman latauksen teen Prisma info piste. Kun en omista älypuhelin enkä koskaan hanki.En halua olla puhelimen orja.
- Anonyymi
HSL-kortti on henkilökohtainen. Haltijakohtaisten korttien myynti lopetettiin 31.12.2023. Jostain syystä kaikkea matkustamista ajetaan tunnistautuneeksi. Onneksi sentään älypuhelimia ei vielä pakoteta hankkimaan. On monelle vähävaraiselle tosi kallis hankinta, kun eivät kestä yhtä pitkään kuin vanhanaikaiset puhelimet. Itellä 8v nokia, toimii edelleen hyvin.
- Anonyymi
Ilmatteeks vaan kyytiin
- Anonyymi
Se yksi punikkiämmä yllytti köyhiä varastamaan ruokaa.
Joten, sinne vaan metroon juniin ilman lippua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238