Toivon ovi 24

Anonyymi-ap

Heprealainen vuosi 5784 "Avointen ovien vuosi". Vuonna 2024.
Minä olen, avaan ovet lupauksiin;
Ilmestyskirja 3:7- "Pyhä ja Tosi - Daavidin avain, hän joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
Minä tiedän sinun tekosi. Olen avannut eteesi oven, jota kukaan ei voi sulkea. Voimasi on kyllä vähäinen, mutta sinä olet noudattanut minun sanaani etkä ole kieltänyt nimeäni.

Elämme myös ylöstempaus, Filadelfian seurakunnan, jota 24 vanhinta pappia edustaa,

6

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekavaa höperöintiä!

    • Anonyymi

      Toivoa antava Raamatun paikka!

    • Anonyymi

      Tämän, seurakunta-ajan jälkeen Johannes koki ylöstempauksen ennalta:: Ilm 4:1 taivaassa oli ovi avoinna. Ääni, jonka olin kuullut puhuvan minulle kuin pasuuna, sanoi; "Nouse tänne, niin minä näytän sinulle mitä tämän jälkeen on tapahtuva."

      Äskettäin Jumalan palveluksessa istuvan sisaren kokemus:
      Näin valkoisen hevosen, joka näytti olevan valmis ratsastamaan.
      Sitten visio muuttui suureksi valkoiseksi oveksi pyöreällä kultaisella kahvalla. Näin kahvan kääntyvän ja ovi alkoi avautua hyvin hitaasti. Ensimmäinen asia, jonka näin, oli loistava kirkas valo.
      Kun se jatkoi avautumista, näin Jeesuksen, yllään valkoinen viitta, ja sain nähdä vain puolet Hänestä ja Hänen tummat olkapäille ulottuvat hiuksensa.
      Kuulin Hänen sanovan: "MINÄ OLEN valmis tulemaan!"

    • Anonyymi

      Ps.24 on myös ajankohtainen joka kertoo 24 pappeudesta eli todellisesta Kristuksen seurakunnasta.
      3. Kuka saa astua Herran vuorelle ja kuka seisoa hänen pyhässä paikassaan?
      6. Tämä on suku, joka etsii häntä, joka etsii sinun kasvojasi, Jaakobin Jumala. Sela.
      7. Nostakaa päänne te portit, kohotkaa korkeiksi, te ikuiset ovet! Kunnian kuningas tulee.
      8. Kuka on tämä kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
      9. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet! Kunnian kuningas tulee.

    • Anonyymi

      Tämä saitti on pilattu. Tehdäänkö sitä s24:n uusien omistajien luvalla tai jopa käskystä; törkyviestejä ei poisteta, mutta niistä valittamiset poistuvat minuuteissa. Eilen olivat tekoälyn avulla nostaneet AIKAJÄRJESTYKSESSÄ kaikki 7.4. aloitetut keskustelut törkypostaukselleen. Tänä aamuna oli valittu kaikki 19.2. aloitetut. Ehkä 'anonyymi' keskustelupaikka on liian vaarallinen valtaapitäville. Ehkä se ajetaan alas tällä tavalla. Tai ehkä halutaan tuoda tuota törkyä lasten ulottuville. Minusta tämä on rikos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe