Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!

Anonyymi-ap

Jeesus sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15

Älkää hukatko Jumalan armonaikaa.

12

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hohoijaa. Uskottele sinä vaan.
      Aika on täyttynyt moneen kertaan eikä mitään tapahu. ..

• Anonyymi

Jeesuksen aasi on karannut ja sitä etsitään koko ajan.
      Ei se jaksa kävellä taivaasta asti.

• Anonyymi

Jumala on aina ollut ja on armollinen, ei siihen vaikuta se, minkä liiton aikaa kulloinkin vahvemmin eletään. Jumalan luonteeseen kuuluu armahtavaisuus ja laupeus ikuisesti.

Eikä Jumalan armo voi käyttää väärin, kuten lahkoissa uskotellaan, että kaikki on selvää kun vaan nostat käden pystyyn ja helluntailainen lahkopastori julistaa sinulle vaikka murhan selvitetyksi.

Ei ne asiat ole sillä selvitetty. Jumalan oikeudenmukaisuus vaatii aina tiettyjä asioita.

Jumala on sama eilen, tänään ja ikuisesti.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi

2. Sam. 12:7

Mutta Naatan sanoi Daavidille: "Sinä olet se mies. Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Minä olen voidellut sinut Israelin kuninkaaksi ja pelastanut sinut Saulin käsistä.

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

• Anonyymi

Lahkolaiset rummuttaa sitä hokemaansa evankeliumi ensin, kun eksyttävät kristittyjä tulemaan omilla saatanallisille lahkokasteille ja liittymään harhaoppisiin Jenkilahkoihinsa.

2.Kor.11
      13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
      14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
      15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

• Anonyymi

Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

• Anonyymi

Ei ole minulle sanonut sanaakaan.... Tulkoot sanomaan jos on olemassa 😂

• Anonyymi

Jos päästä alkaa kuulua ääniä, niin kiiruusti terveyskeskukseen.

Jumalan sana on Raamatussa, josta sitä pitää lukea. Ensin Vanha Testamentti, koska se on varma ja vakaa Jumalan sana.

Uusi testamentti on sekoitun kaikenlaista opetusta, jolla yritetään kumota Jumalan ikuiset lait ja asetukset. Se vaatii enemmän tutkimista, mitä on oikein ja mikä väärin.

• Anonyymi

Nyt elämme vielä armon aikaa. Sen moni hukkaa. Omaksi turmiokseen. Lopuksi tulee tuomio.

• Anonyymi

On kyse elämästä ja kuolemasta!

• Anonyymi

On surullista etteivät aikamme uskosta osattomat, eivätkä kyllä rehellisesti monet uskovatkaan ole todellisuudessa valmiita Jeesuksen tuloon. Heillä ei ole intoa ja paloa hengellisiin teemoihin esimerkiksi elintärkeään evankelioimiseen. Jokaisen uskovan tulee olla valmis Jumalan käyttöön parhaalla katsomallaan tavalla
      Jotkut uskovat tarvitsevansa erityisen kutsumuksen Jumalalta tai odottavat kenties yliluonnollista tunnetta tai kokemusta. Tälläiset ovat tekosyitä välttää kristityn, jokaisen, vastuuta palvella lähimmäisiään sillä, minkä he omistavat. Heillä on tieto pelastuksesta. Uskova elää täällä sitä varten, että heillä on Jeesukselta itseltään saatu missio, jonka perusta esitettiin seuraavasti:
      " Rakasta lähimmäisiäsi kuin itseäsi". Miten tässä on mukana ajatus missiosta joka sitoo kristittyä hänen tullessa uskoon? Missio on lähetyskäskyssä, joka ei suinkaan tarkoita, että pitäisi matkustaa ulkomaille lähetystyöhön.
      Meidän missiomme on jatkoa Jeesuksen missiolle jossa tulevien opetuslasten oli määrä jatkaa siitä, minkä hän aloitti. Jeesus ei kutsu sinua tulemaan vain luokseen saamaan virvoitusta vaan pyytää sinua lähtemään liikkeelle motivoituna siitä perinnöstä, jonka hän delegoi kaikille uskoville sanoessaan:
      "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni....opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa"
      Hän käyttää kaksi kertaa verbimuotoa " menkää" ja "noudattakaa", jotka sitovat sinut häneen mikäli olet aito kristitty etkä tapakristitty, joka ei tee mitään uskonsa eteen.

• Anonyymi

Uskovan elämä kärsimystä ja menetystä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      267
      2265
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1899
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1413
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1120
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1078
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      991
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      971
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      958
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      932
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      905
    Aihe