https://www.is.fi/autot/art-2000010094022.html
Käräjäoikeus katsoi kantajan todistajan kertomukseen perusteella tulleen näytetyksi, että ajoneuvon nokka-akselissa oli valmistusvirhe.
Ottaen huomioon, että kysymyksessä on ollut 90 000 kilometrin verran ajettu, alle neljä vuotta ennen kaupantekoa ensirekisteröity ja 23 629 euroa maksanut ajoneuvo, käräjäoikeus katsoi, että ajoneuvo oli huonommassa kunnossa kuin ostajalla oli aihetta edellyttää.
Oikeuden ratkaisun mukaan BMW:ssä oli virhe ja se purki kaupan. Myyjän on palautettava ostohinta vähennettynä käyttöhyödyllä ja maksettava riidan kaikki oikeudenkäyntikulut, jotka ovat yhteensä noin 28 500 euroa.
Autoa koskeva palautussumma on noin 21 600 euroa. Myyjän omat oikeudenkäyntikulut olivat noin 11 300 euroa. Riita maksoi myyjälle noin 50 000 euroa.
Oikeus otti kantaa Naisen ostamasta Bemarista-laskua myyjälle noin 50 000 euroa.
34
445
Vastaukset
- Anonyymi
Nahkapöksyt baijerista, braatwurstin kimpussa.😆😄
- Anonyymi
kiitos hymiö Moktar gubta
- Anonyymi
autollah khomena
- Anonyymi
Valittaako myyjäliike Hoviin?
- Anonyymi
englantiinko?
- Anonyymi
No onko ihme että autoliikkeitä kaatuu koko ajan? Kamuxit ja muut isot pysyvät pystyssä kun niillä on kuluttajalautakunnassa ja oikeuksissa tutut henkilöt asialla. Korruptio se on mikä jyrää!
En nähnyt joa nainen
Naiset he voi ajavat miehet mutta ei auto
haheha- Anonyymi
ole hiljaa Moktar VW
Anonyymi kirjoitti:
ole hiljaa Moktar VW
Tuo on minun nimi
En istun tietokone takana Kirjoitan Anoymoii
En tiedä missä asut Suomessa vai valko venäjä
Naiset he rakastavat miehet ei joka ei uskalla mennä yksin WC olen varma olet yksi heistä hhhhhhh haheherAnonyymi kirjoitti:
ole hiljaa Moktar VW
Ei minun vika sinun nainen aja sinua
Mutta kun tulee minulle hän van nostaa jalkaa- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ei minun vika sinun nainen aja sinua
Mutta kun tulee minulle hän van nostaa jalkaaManu käyttää samaa kieltä rovaniemi suomi24 sivulla...
Anonyymi kirjoitti:
Manu käyttää samaa kieltä rovaniemi suomi24 sivulla...
Masa maahan tavalla
hahe- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Tuo on minun nimi
En istun tietokone takana Kirjoitan Anoymoii
En tiedä missä asut Suomessa vai valko venäjä
Naiset he rakastavat miehet ei joka ei uskalla mennä yksin WC olen varma olet yksi heistä hhhhhhh haheherkirjoita sitten omalla nimellä ja kuvalla Moktar VW
Anonyymi kirjoitti:
kirjoita sitten omalla nimellä ja kuvalla Moktar VW
Siellä minun nimi myös sähköposti
Älä luulee että pelkuri kuin sinä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Siellä minun nimi myös sähköposti
Älä luulee että pelkuri kuin sinämissä käyt lukemassa kirjaa? kiihottaako Naisten alistaminen
- Anonyymi
Yksi liike myi Ford Focuksen, joka laukesi. Tarinan loppu.
- Anonyymi
liikkeen nimi?
- Anonyymi
ottaa kantaa Virtalan ransetista oikeus?
- Anonyymi
Naisia ei voi kohta kusettaa myyjät...
- Anonyymi
Naiset osaa kuluttajansuojan
- Anonyymi
Saksalainen nokka akseli on ihan rupinen ja syöpynyt?💩💩
- Anonyymi
soikeus myyjillä
- Anonyymi
Oikeuden ratkaisun mukaan BMW:ssä oli virhe ja se purki kaupan. Myyjän on palautettava ostohinta vähennettynä käyttöhyödyllä ja maksettava riidan kaikki oikeudenkäyntikulut, jotka ovat yhteensä noin 28 500 euroa.
PS. hienoa Nainen - Anonyymi
Ottaen huomioon, että kysymyksessä on ollut 90 000 kilometrin verran ajettu, alle neljä vuotta ennen kaupantekoa ensirekisteröity ja 23 629 euroa maksanut ajoneuvo, käräjäoikeus katsoi, että ajoneuvo oli huonommassa kunnossa kuin ostajalla oli aihetta edellyttää.
- Anonyymi
kusetus naisille ei aina onnistu
- Anonyymi
Autoa koskeva palautussumma on noin 21 600 euroa. Myyjän omat oikeudenkäyntikulut olivat noin 11 300 euroa. Riita maksoi myyjälle noin 50 000 euroa.
hih-hyvä Naiset - Anonyymi
puhutaan yhdessä naisten kanssa myyjät?
- Anonyymi
äänestä no:5 yhdessä
hih - Anonyymi
valtavat huijaukset suomessa ja kohteena Naiset
- Anonyymi
miehet huijaa naisia juu
- Anonyymi
Autoa koskeva palautussumma on noin 21 600 euroa. Myyjän omat oikeudenkäyntikulut olivat noin 11 300 euroa. Riita maksoi myyjälle noin 50 000 euroa. - Anonyymi
oikeus ja kohtuus
- Anonyymi
JAA
- Anonyymi
oomi1238
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374