Oikeus otti kantaa Naisen ostamasta Bemarista-laskua myyjälle noin 50 000 euroa.

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/autot/art-2000010094022.html

Käräjäoikeus katsoi kantajan todistajan kertomukseen perusteella tulleen näytetyksi, että ajoneuvon nokka-akselissa oli valmistusvirhe.

Ottaen huomioon, että kysymyksessä on ollut 90 000 kilometrin verran ajettu, alle neljä vuotta ennen kaupantekoa ensirekisteröity ja 23 629 euroa maksanut ajoneuvo, käräjäoikeus katsoi, että ajoneuvo oli huonommassa kunnossa kuin ostajalla oli aihetta edellyttää.

Oikeuden ratkaisun mukaan BMW:ssä oli virhe ja se purki kaupan. Myyjän on palautettava ostohinta vähennettynä käyttöhyödyllä ja maksettava riidan kaikki oikeudenkäyntikulut, jotka ovat yhteensä noin 28 500 euroa.

Autoa koskeva palautussumma on noin 21 600 euroa. Myyjän omat oikeudenkäyntikulut olivat noin 11 300 euroa. Riita maksoi myyjälle noin 50 000 euroa.

34

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nahkapöksyt baijerista, braatwurstin kimpussa.😆😄

• Anonyymi

kiitos hymiö Moktar gubta

• Anonyymi

autollah khomena

• Anonyymi

Valittaako myyjäliike Hoviin?

• Anonyymi

englantiinko?

• Anonyymi

No onko ihme että autoliikkeitä kaatuu koko ajan? Kamuxit ja muut isot pysyvät pystyssä kun niillä on kuluttajalautakunnassa ja oikeuksissa tutut henkilöt asialla. Korruptio se on mikä jyrää!

• En nähnyt joa nainen

Naiset he voi ajavat miehet mutta ei auto
      haheha

• Anonyymi

ole hiljaa Moktar VW

• Anonyymi kirjoitti:

ole hiljaa Moktar VW

Tuo on minun nimi
        En istun tietokone takana Kirjoitan Anoymoii
        En tiedä missä asut Suomessa vai valko venäjä
        Naiset he rakastavat miehet ei joka ei uskalla mennä yksin WC olen varma olet yksi heistä hhhhhhh haheher

• Anonyymi kirjoitti:

ole hiljaa Moktar VW

Ei minun vika sinun nainen aja sinua
        Mutta kun tulee minulle hän van nostaa jalkaa

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Ei minun vika sinun nainen aja sinua
        Mutta kun tulee minulle hän van nostaa jalkaa

Manu käyttää samaa kieltä rovaniemi suomi24 sivulla...

• Anonyymi kirjoitti:

Manu käyttää samaa kieltä rovaniemi suomi24 sivulla...

Masa maahan tavalla
        hahe

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Tuo on minun nimi
        En istun tietokone takana Kirjoitan Anoymoii
        En tiedä missä asut Suomessa vai valko venäjä
        Naiset he rakastavat miehet ei joka ei uskalla mennä yksin WC olen varma olet yksi heistä hhhhhhh haheher

kirjoita sitten omalla nimellä ja kuvalla Moktar VW

• Anonyymi kirjoitti:

kirjoita sitten omalla nimellä ja kuvalla Moktar VW

Siellä minun nimi myös sähköposti
        Älä luulee että pelkuri kuin sinä

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Siellä minun nimi myös sähköposti
        Älä luulee että pelkuri kuin sinä

missä käyt lukemassa kirjaa? kiihottaako Naisten alistaminen

• Anonyymi

Yksi liike myi Ford Focuksen, joka laukesi. Tarinan loppu.

• Anonyymi

liikkeen nimi?

• Anonyymi

ottaa kantaa Virtalan ransetista oikeus?

• Anonyymi

Naisia ei voi kohta kusettaa myyjät...

• Anonyymi

Naiset osaa kuluttajansuojan

• Anonyymi

Saksalainen nokka akseli on ihan rupinen ja syöpynyt?💩💩

• Anonyymi

soikeus myyjillä

• Anonyymi

Oikeuden ratkaisun mukaan BMW:ssä oli virhe ja se purki kaupan. Myyjän on palautettava ostohinta vähennettynä käyttöhyödyllä ja maksettava riidan kaikki oikeudenkäyntikulut, jotka ovat yhteensä noin 28 500 euroa.

PS. hienoa Nainen

• Anonyymi

Ottaen huomioon, että kysymyksessä on ollut 90 000 kilometrin verran ajettu, alle neljä vuotta ennen kaupantekoa ensirekisteröity ja 23 629 euroa maksanut ajoneuvo, käräjäoikeus katsoi, että ajoneuvo oli huonommassa kunnossa kuin ostajalla oli aihetta edellyttää.

• Anonyymi

kusetus naisille ei aina onnistu

• Anonyymi

Autoa koskeva palautussumma on noin 21 600 euroa. Myyjän omat oikeudenkäyntikulut olivat noin 11 300 euroa. Riita maksoi myyjälle noin 50 000 euroa.

hih-hyvä Naiset

• Anonyymi

puhutaan yhdessä naisten kanssa myyjät?

• Anonyymi

äänestä no:5 yhdessä

hih

• Anonyymi

valtavat huijaukset suomessa ja kohteena Naiset

• Anonyymi

miehet huijaa naisia juu

• Anonyymi

• Anonyymi

oikeus ja kohtuus

• Anonyymi

JAA

• Anonyymi

oomi1238

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5944
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3091
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2366
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2028
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1731
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1727
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1646
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1562
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1491
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe