https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/443eb384-990d-4412-ad59-922e2bb75284
Hovioikeus purki autokaupan.
Hovioikeus lausui, ettei naiselle myyty autoa vastannut sitä, mitä kuluttajalla on yleensä uuden auton kaupassa perusteltua aihetta olettaa saavansa.
Oikeus velvoitti autoliikkeen korvamaan naiselle tavarantarkastajan laskun puoliosuuden 1 032 euroa, vahingonkorvausta auton toimimattomuudesta, sen syiden selvittämisestä sekä korjaustoimenpiteistä ja sijaisautojen hankkimisesta aiheutuneesta ajanhukasta yhteensä 2 000 euroa sekä auton vakuutusmaksuja 624 euroa korkoineen
Lisäksi autoliike joutuu korvamaan naisen oikeudenkäyntikuluja käräjä- ja hovioikeudessa 63 846 euroa.
Suosittelemme äänestä Halla-ahoa
Naisia yritetää kusettaa autokaupoilla? Citroen liike nyt
30
414
Vastaukset
- Anonyymi
Missä nainen siellä kusetettava?
- Anonyymi
Moktar Gubta myymässä? googlaa nimi ja perään suomi24
- Anonyymi
SDP paha? autokaupoillakin?
- Anonyymi
Tästä ollut jo täällä aiemmin. Onkohan nainen lukenut edes ohjekirjaa ?
Tulee vielä häviämään jutun. - Anonyymi
Oikeus velvoitti autoliikkeen korvamaan naiselle tavarantarkastajan laskun puoliosuuden 1 032 euroa, vahingonkorvausta auton toimimattomuudesta, sen syiden selvittämisestä sekä korjaustoimenpiteistä ja sijaisautojen hankkimisesta aiheutuneesta ajanhukasta yhteensä 2 000 euroa sekä auton vakuutusmaksuja 624 euroa korkoineen
Lisäksi autoliike joutuu korvamaan naisen oikeudenkäyntikuluja käräjä- ja hovioikeudessa 63 846 euroa.
Suosittelemme äänestä Halla-ahoa
PS. Sipilän syy - Anonyymi
mikä on liikkeen nimi?
- Anonyymi
Eiköhän liike voita hovissa. Niin ihme juttu. 30v citikalla ajanut enkä tiedä edes mikä on vikana tässä jutussa. Olisko vain öljynpaine tai määrä anturi. Ihan turha juttu.
- Anonyymi
Eikun siis korkeimmassa oikeudessa.
- Anonyymi
Suosittelemme äänestä Halla-ahoa- Anonyymi
Kuinka Halla-aho liittyy tähän tapaukseen?
Laillistaisiko hän presidenttinä naisten huijaamisen autokaupoissa, vai miksi häntä pitäisi äänestää?
- Anonyymi
Tojo liikkeissä kusi pullaa automyyjät tarjoaa melkein ilmaista 8 eur pieni pallo
- Anonyymi
uhtä huono kuin VW pullat ja makkarat?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-on-volkswagenin-kovinta-vauhtia-kasvava-bisnes-makkaraa-myydaan-enemman-kuin-autoja/5fd2079d-5557-3329-93e7-252ce2292c2f
hyvä että jokin syönti hyvää-ei öljynsyönti
- Anonyymi
Hovioikeus lausui, ettei naiselle myyty autoa vastannut sitä, mitä kuluttajalla on yleensä uuden auton kaupassa perusteltua aihetta olettaa saavansa.
Taas Nainen?
aliarvioiko miesmyyjät Naisia? - Anonyymi
Hovioikeus purki autokaupan.
Myyjät? vähättelyä? - Anonyymi
Moottorin täytyy olla melkoisen väljä tai hutsu ajellut pätkäajoa ryyppy päällä?👰
- Anonyymi
Seksikkäät pörröpäät lauloi Benny Hill...
- Anonyymi
Suosittelemme äänestä Halla-ahoa - Anonyymi
JAA
- Anonyymi
No naiset nyt vaan ei ymmärrä autoa ostaessa vaikka autossa ei olisi moottoriakaan kunhan vaan on meikkipeili .
- Anonyymi
pahamaa ja myyjän itsetunto
- Anonyymi
Suosittelemme äänestä Halla-ahoa- Anonyymi
Seisooko nyt paremmin?
- Anonyymi
äänestä no:5 yhdessä
- Anonyymi
niin niin myyjät
- Anonyymi
miehet huijaa naisia juumiehet huijaa naisia juu
- Anonyymi
ei ole terveet markkinat?
Mot tutkimaan yle - Anonyymi
pahamaa Moktar Gubta
- Anonyymi
oppohop
- Anonyymi
JAA asia
- Anonyymi
ihmisoikeudet vihreät?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279