Lämmin halaus sinulle kulta!

Anonyymi-ap

Sellainen pitkä ja viipyvä. Niin kauan kuin tahdot. Hoidan kaikki murheet pois. Olet rakas!

n-m

25

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun niin tekisi mieli omia tämä. En kuitenkaan tee sitä. Et ole hän.

• Anonyymi

Minunkin tekisi mieli omia tämä, ja olen heteronainen! 😂
        Kaunis viesti aloittajalta jollekin miehelle. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin tekisi mieli omia tämä, ja olen heteronainen! 😂
        Kaunis viesti aloittajalta jollekin miehelle. 😊

Niin oli kyllä minustakin. Oudosti tuntui kuin osuvan tuo, mutta nähtävästi sitä ikävissään mielii omia näitä hyviä itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli kyllä minustakin. Oudosti tuntui kuin osuvan tuo, mutta nähtävästi sitä ikävissään mielii omia näitä hyviä itselleen.

Kiva, lämpimät tunteet kuuluu kaikille.
        Voin sanoa, että voisin omia myös monet vastaukset täältä ja monista muistakin ketjuista, mutta ei niistä tiedä, kenelle ne on. Siksi en vastaa.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, lämpimät tunteet kuuluu kaikille.
        Voin sanoa, että voisin omia myös monet vastaukset täältä ja monista muistakin ketjuista, mutta ei niistä tiedä, kenelle ne on. Siksi en vastaa.

ap

Mä taasen ajattelin, että on myös ihan kohteliastakin vastata lämpimään aloitukseen, kun se oikeasti lämmitti mieltä. Kirjoitin nuo kaksi kommenttia eli 09.59 ja 19.19

Ei tietenkään ole tietoa, kuka ja kenelle on tarkoittanut, kun ei ole erikseen mainittu, mutta myös se oli yksi syy, että voi vastata tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taasen ajattelin, että on myös ihan kohteliastakin vastata lämpimään aloitukseen, kun se oikeasti lämmitti mieltä. Kirjoitin nuo kaksi kommenttia eli 09.59 ja 19.19

Ei tietenkään ole tietoa, kuka ja kenelle on tarkoittanut, kun ei ole erikseen mainittu, mutta myös se oli yksi syy, että voi vastata tähän.

Niin, näin tämä tietysti myös toimii…

ap

• Olishan tuommoinen sydäntälämmittävää.

🎶🎵🎶 Mutta ihmisjäte vaan vemputtaa, koska kukaan ei välitää. 🎵🎶🎵

• Anonyymi

Ei näytå silti paljon henkisesti puristelevan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näytå silti paljon henkisesti puristelevan :)

Eipä oikein. Sain sovittua loput näyttöpäivät koulutuksen suhteen ja parin kuukauden päästä valmistun. Vakkaripaikkaa ihmetellessä. Ihan hyvä alku päivälle siis.

Mukavaa päivää sinnekkin. 👍

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Eipä oikein. Sain sovittua loput näyttöpäivät koulutuksen suhteen ja parin kuukauden päästä valmistun. Vakkaripaikkaa ihmetellessä. Ihan hyvä alku päivälle siis.

Mukavaa päivää sinnekkin. 👍

Vemputtelun näyttöpäivät? No, lykkyä siihen 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Vemputtelun näyttöpäivät? No, lykkyä siihen 🤭

Kyllä sitä pitää näyttää vemputtelua, ylpeänä heilutella ja ravistella seinät roiskuttaen yltäpäältä kermaan.

• Anonyymi

❤️❄️🫶🤗🤗

• Anonyymi

Nätisti ajateltu.

• Anonyymi

Mikäs ihmetäti se sinä olet? Hoidat murheet tuosta noin vaan naps. Jos siihen pystyt, pystyt kyllä moneen muuhunkin. m>n

• Anonyymi

Ei hän ihana nainen halua minua halata.

• Anonyymi

Ihanasti ajateltu omaa rakasta.❤️

• Anonyymi

Kiitos, jos olet hän. Sitä tarvittais. 🐧

• Anonyymi

Pitkän ja viipyvän halauksen jälkeen käteni hakeutuisi pepullesi, kulta.

• Anonyymi

Asettelisin käteni alaselän kohdalle, josta ne valuisivat luontevasti omille paikoilleen ja olisin valmis halaamaan.

• Anonyymi

Minua saisi halata ainoa rakkaani ikuisesti. Mutta olen liian vaikea, että minua voisi edes hetken halata.

• Anonyymi

Haluaisin tehdä hänelle saman.

• Anonyymi

Tehdään sellanen elokuva kun vittuilusta vierihoitoon?

• Anonyymi

Lämmin viesti jollekin.

• Anonyymi

Et pysty hoitamaan mitään murheita pois.

• Anonyymi

Hoidat kaikki murheet pois? Älä esitä äitiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2850
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      268
      2685
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1885
    5. 218
      1413
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      927
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe