Sellainen pitkä ja viipyvä. Niin kauan kuin tahdot. Hoidan kaikki murheet pois. Olet rakas!
n-m
Lämmin halaus sinulle kulta!
25
590
Vastaukset
- Anonyymi
Mun niin tekisi mieli omia tämä. En kuitenkaan tee sitä. Et ole hän.
- Anonyymi
Minunkin tekisi mieli omia tämä, ja olen heteronainen! 😂
Kaunis viesti aloittajalta jollekin miehelle. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin tekisi mieli omia tämä, ja olen heteronainen! 😂
Kaunis viesti aloittajalta jollekin miehelle. 😊Niin oli kyllä minustakin. Oudosti tuntui kuin osuvan tuo, mutta nähtävästi sitä ikävissään mielii omia näitä hyviä itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli kyllä minustakin. Oudosti tuntui kuin osuvan tuo, mutta nähtävästi sitä ikävissään mielii omia näitä hyviä itselleen.
Kiva, lämpimät tunteet kuuluu kaikille.
Voin sanoa, että voisin omia myös monet vastaukset täältä ja monista muistakin ketjuista, mutta ei niistä tiedä, kenelle ne on. Siksi en vastaa.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, lämpimät tunteet kuuluu kaikille.
Voin sanoa, että voisin omia myös monet vastaukset täältä ja monista muistakin ketjuista, mutta ei niistä tiedä, kenelle ne on. Siksi en vastaa.
apMä taasen ajattelin, että on myös ihan kohteliastakin vastata lämpimään aloitukseen, kun se oikeasti lämmitti mieltä. Kirjoitin nuo kaksi kommenttia eli 09.59 ja 19.19
Ei tietenkään ole tietoa, kuka ja kenelle on tarkoittanut, kun ei ole erikseen mainittu, mutta myös se oli yksi syy, että voi vastata tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taasen ajattelin, että on myös ihan kohteliastakin vastata lämpimään aloitukseen, kun se oikeasti lämmitti mieltä. Kirjoitin nuo kaksi kommenttia eli 09.59 ja 19.19
Ei tietenkään ole tietoa, kuka ja kenelle on tarkoittanut, kun ei ole erikseen mainittu, mutta myös se oli yksi syy, että voi vastata tähän.Niin, näin tämä tietysti myös toimii…
ap
Olishan tuommoinen sydäntälämmittävää.
🎶🎵🎶 Mutta ihmisjäte vaan vemputtaa, koska kukaan ei välitää. 🎵🎶🎵- Anonyymi
Ei näytå silti paljon henkisesti puristelevan :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytå silti paljon henkisesti puristelevan :)
Eipä oikein. Sain sovittua loput näyttöpäivät koulutuksen suhteen ja parin kuukauden päästä valmistun. Vakkaripaikkaa ihmetellessä. Ihan hyvä alku päivälle siis.
Mukavaa päivää sinnekkin. 👍- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Eipä oikein. Sain sovittua loput näyttöpäivät koulutuksen suhteen ja parin kuukauden päästä valmistun. Vakkaripaikkaa ihmetellessä. Ihan hyvä alku päivälle siis.
Mukavaa päivää sinnekkin. 👍Vemputtelun näyttöpäivät? No, lykkyä siihen 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Vemputtelun näyttöpäivät? No, lykkyä siihen 🤭
Kyllä sitä pitää näyttää vemputtelua, ylpeänä heilutella ja ravistella seinät roiskuttaen yltäpäältä kermaan.
- Anonyymi
❤️❄️🫶🤗🤗
- Anonyymi
Nätisti ajateltu.
- Anonyymi
Mikäs ihmetäti se sinä olet? Hoidat murheet tuosta noin vaan naps. Jos siihen pystyt, pystyt kyllä moneen muuhunkin. m>n
- Anonyymi
Ei hän ihana nainen halua minua halata.
- Anonyymi
Ihanasti ajateltu omaa rakasta.❤️
- Anonyymi
Kiitos, jos olet hän. Sitä tarvittais. 🐧
- Anonyymi
Pitkän ja viipyvän halauksen jälkeen käteni hakeutuisi pepullesi, kulta.
- Anonyymi
Asettelisin käteni alaselän kohdalle, josta ne valuisivat luontevasti omille paikoilleen ja olisin valmis halaamaan.
- Anonyymi
Minua saisi halata ainoa rakkaani ikuisesti. Mutta olen liian vaikea, että minua voisi edes hetken halata.
- Anonyymi
Haluaisin tehdä hänelle saman.
- Anonyymi
Tehdään sellanen elokuva kun vittuilusta vierihoitoon?
- Anonyymi
Lämmin viesti jollekin.
- Anonyymi
Et pysty hoitamaan mitään murheita pois.
- Anonyymi
Hoidat kaikki murheet pois? Älä esitä äitiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362889Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31661- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2741318Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621104Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341073- 691027
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis126985- 63932
- 41877