Karu totuus viinamiehille

Anonyymi-ap

Te jäätte sinkuiksi, jos ette muuta elämpäntapojanne paremmaksi.

24

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhossa ja sieltä se kumppanikin lopulta löytyy.
      Raittiit miehet eivät naisia tapaa ja pysyvät sinkkuina vuodesta toiseen.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Ei edelleenkään pidä paikkaansa, usko jo!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­­y­m­f­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18197388E

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mies, joka havaitaan viinamieheksi jo alkuvaiheessa todennäköiseti saa kumppanikseen vaan toisen alkoholin suurkuluttajan, jos saa edes kumppania. Toki on sellaisiakin naisia (tai miehiä, jos puhutaan kahdesta miehiin päin olevasta miehestä), jotka lankeavat aina vaan ns. renttuihin ja jännämiehiin, vaikka heistä olisi ollut aina enemmän tai vähemmän harmia. Monet kuitenkin haluavat kunnollisen kumppanin, jos kumppanille on tarvetta tai sellaisen tai löytävät.

      • Anonyymi

        Raitis mies ei naisia tapaa eikä kumppaniakaan löydä.
        Viinamies tapaa naisia yökerhossa ja löytää kumppanin.
        Niin yksinkertaista se on.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies ei naisia tapaa eikä kumppaniakaan löydä.
        Viinamies tapaa naisia yökerhossa ja löytää kumppanin.
        Niin yksinkertaista se on.

        t. viinamies

        Vuodesta toiseen sama virsi.


    • Onhan niitä viinanaisiakin, jotka sitten saavat kumppanikseen viinamiehen (tai toisen viinanaisen, jos naisista pitävät) tai sitten jollaisiin miehet/naiset lankeavat syystä tai toisesta, vaikka siitä tulisi harmia.

    • Anonyymi

      No mulla ollut parisuhde jo 19 vuotiaasta saakka. Nelikymppisenä parivuotta biletystä ja viinanjuontia yökerhossa ja taas naimisissa.

      • Anonyymi

        Näin se on. Kun juo viinaa yökerhossa, löytää kumppanin ja päätyy parisuhteeseen. Raitis mies vain haaveilee yksin kotona miten löytää naisen jostain lenkkipolulta.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Kun juo viinaa yökerhossa, löytää kumppanin ja päätyy parisuhteeseen. Raitis mies vain haaveilee yksin kotona miten löytää naisen jostain lenkkipolulta.

        t. viinamies

        Ei jaksa enää välittää sun trollailuistas. Täähän on sitä paitsi vain Suomi24, suurin humpuukki sivusto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa enää välittää sun trollailuistas. Täähän on sitä paitsi vain Suomi24, suurin humpuukki sivusto.

        Tunnut välittävän kun jaksoit kommentoidakin 🙂


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Tunnut välittävän kun jaksoit kommentoidakin 🙂

        Kiusaus oli vain liian suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Kun juo viinaa yökerhossa, löytää kumppanin ja päätyy parisuhteeseen. Raitis mies vain haaveilee yksin kotona miten löytää naisen jostain lenkkipolulta.

        t. viinamies

        Ei tarvitse mennä yökerhoon. Kyllä lähiöpubistakin löytyy.


    • Anonyymi

      Yhden ainoan naisen olen tavannut ja tutustunut selvinpäin. Hänkin on jo vuosia ollut kuollut.

      >simiti<

    • Anonyymi

      hyvinkin epätodennäiseltä kuulostaisi tarina et55ä joku äiti jättäisi lapsensa lumibyöryn qll3 kuol3mqqnb Pallastunturilla... palstuukohan lisää ruumiita?

    • Anonyymi

      Jaq uutisissa tuokin &/LE eli kun GOS-paikabbusjä4j3stelmä 5täydin epävsrvw, joku foi voi smpua ballistiswiq ydinoghuksiakin vääriin valoihin nqppiq pwinqmqllq gfqhubntowwq

      • Anonyymi

        Eipä ne ydinohjukset taida GPS:ää käyttää...

        >simiti<


    • Anonyymi

      Meilläpäin porukka ainakin juo viinaa paljon ja ovat parisuhteessa itse en juo viinaa enää! En ole kyllä huomannut että se juonti olisi vaikuttanut ainakaan negatiivisesti kumppanin hankintaan!

    • Anonyymi

      Monet viinamiehet ovat naimisissa. Raittiit tuntuvat olevan sinkkuja.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhoissa viinaa juodessa ja sieltä se vaimokin löytyy. Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä naisiakaan tapaa. Ei sitten naimisiinkaan päästä vaan pysytään sinkkuina.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhoissa viinaa juodessa ja sieltä se vaimokin löytyy. Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä naisiakaan tapaa. Ei sitten naimisiinkaan päästä vaan pysytään sinkkuina.

        t. viinamies

        Toi ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Naisii riittää kun juo viinaa

    • Anonyymi

      Eikö nämä ole rumien ongelmia? Ihan sitä vaan kun on niin pinnallinen tää yhteiskunta.

    • Anonyymi

      Viinamies on ala-asteen kolmannella luokalla 😀

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe