Adventismi ruokkii ulkokultaisuutta yms.

Anonyymi-ap

Adventistit pitävät itseään

=> pyhinä
=> viisaina
=> meillä on sapatti

Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä.

Adventismi on kirjanoppineiden ja fariseusten uskonto ilman Pyhää Henkeä.

34

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lain kirous 😵😫😵😫

      Sapatti on muuttunut lain kiroukseksi ja kristittyjen demonisoinniksi.
      Kyse on tyhmistä neitsyistä jotka joutuvat kadotukseen.

      • Anonyymi

        Jätäthän kuitenkin tuomion Jumalalle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätäthän kuitenkin tuomion Jumalalle !

        Annetaan tuomio vainajahengelle ja sunnuntai pedonmerkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan tuomio vainajahengelle ja sunnuntai pedonmerkille.

        Jumala sinutkin tuomitsee.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­y­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Adventtikirkon papisto kumosi sapatin koska he sanovat ettei sapatti pelasta.

      • Anonyymi

        Jeesus on pelastaja. Papisto ei kumoa sapattia. Sapatti on pyhäpäivä, Jumalan siunaama ja pyhittämä. Sapatin yllä on pyhyys ja pysyy.

        Sapatti on Jumalan merkki.

        1234567---


    • Anonyymi

      Joka kääntää korvansa lakia kuulemasta, sen rukouskin on kauhistus.

      Jumala itse pyhittää sapatin pyhänä pitävät.

      1234567---

      • Anonyymi

        Ihan kuin katolisia pyhimys sakramentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin katolisia pyhimys sakramentteja.

        Se oli kylläkin Raamatusta.


      • Anonyymi

        "Joka kääntää korvansa lakia kuulemasta, sen rukouskin on kauhistus."

        Entä miten käy niiden, jotka kääntävät korvansa kuulemasta varoitusta suuresta Babylonista, joka jo pelkällä olemassaolollaan rikkoo 7. käskyä?
        Meinaatko, että sapatti peittää syntienkin paljouden eli toisin sanoen "joka pitää yhden käskyn, pitää ne kaikki"?

        Ilm.18
        4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, TE MINUN KANSANI, ETTETTE TULISI HÄNEN SYNTEIHINSÄ OSALLISIKSI ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
        5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.
        6 KOSTAKAA hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin.
        7 Niin paljon kuin hän on ITSELLEEN KUNNIAA ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. KOSKA --> hän sanoo sydämessään: 'MINÄ istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä',

        Jes.47:8
        Ja nyt kuuntele, sinä nautiskelija, sinä joka elät turvattuna ja sanot mielessäsi: "VAIN MINÄ! Kukaan ei ole vertaiseni. Minä en koskaan jää leskeksi, --> KOSKAAN EN MENETÄ LAPSIANI!"

        https://www.adventist.fi/tietoa/organisaatio/
        Seitsemännen päivän adventisteilla on maailmanlaajuinen kirkko-organisaatio sekä yhteinen oppi ja seurakuntajärjestys. Olemme läsnä lähes jokaisessa YK:n tunnustamassa maassa. OLEMME YHTÄ SUURTA PERHETTÄ! Vuoden 2019 alussa kirkon maailmanlaajuinen jäsenmäärä oli 21,4 miljoonaa kastettua jäsentä.

        YLKÄÄNSÄ ODOTTAVALLA yksinhuoltaja PORTTOMORSIAMELLA oli siis vuoden 2019 alussa 21,4 miljoonaa aviotonta lasta, jotka se kastoi omalle nimelleen, koska kukaan ei ole tunnustautunut niiden isäksi!

        Raamattu todistaa, että sinä 1234567--- olet yksi tästä porttomorsiamen lihan mukaan syntyneestä aviottomasta jälkikasvusta ja olet "tukipilarina" suuren Babylonin temppelissä.

        https://www.ts.fi/kulttuuri/95196

        Gal.4
        26 Mutta taivaallinen Jerusalem on vapaa, ja se on meidän äitimme. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
        27 Onhan kirjoitettu: -- Iloitse, sinä HEDELMÄTÖN, joka et synnytä! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]

        Ilm.3:12
        Siitä, joka voittaa, minä teen PYLVÄÄN JUMALANI TEMPPELIIN, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


    • Anonyymi

      Tänään tuli kunnon sapattinsiunaukset.
      Pastorikin hykertelee käsiään.
      Se on liian työllistävää pesuvati show.
      Voisko se olla harvemmin ?

    • Anonyymi

      Adventtikirkon pastorilla on mielessä vain raha ja kielessä pelkästään paha.

      • Anonyymi

        Oletjo aika kauan puhunut pastoreista, olisi mielenkiintoista tietää mistä syystä ?
        Oletko ex-advari ? vai onko jotain sattunut ?


    • Anonyymi

      Hep,

      adeventismi on amerikkalaista roska lahkoa ja niitä on siellä useita jotka on 1800-luvulla pään lyöny pelkoon siis jonkun typerän ihmisen puheeseen.
      Samaa kastia on mormonit,jehovat (perinnön ryöstäjät),ja siellä jenkeissä on vieläkin sairaampia ihmisen keksimiä lahko suuntauksia..

      • Anonyymi

        Ei ole mitään samaa kastia. Mormonit ja Jehovan todistajat eivät usko Jeesuksen jumaluuteen.
        Adventistit ovat kristittyjä kuten muutkin,


      • Anonyymi

        Siellä taas yksi rasistinen jumalaton aukoo tyhjää päätään. Tee parannus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään samaa kastia. Mormonit ja Jehovan todistajat eivät usko Jeesuksen jumaluuteen.
        Adventistit ovat kristittyjä kuten muutkin,

        Kaikki jäsenmäärillään kehuskelevat kirkko/lahko-organisaatiot ovat katolisen Porttokirkon jälkeläisiä.

        Jumalan seurakunta on hedelmätön.


    • Anonyymi

      Taas typerää ja jumalatonta lässytystä.

    • Anonyymi

      "Adventismi on kirjanoppineiden ja fariseusten uskonto ilman Pyhää Henkeä."

      Väitteesi on valhetta. Sinä et ole Jeesuksen seuraaja.

    • Anonyymi

      Adventistit uskovat että sunnutain on saatanasta ja pedon juoni.
      Aikamoista lahkolaisuutta.

      Adventismin hengessä kirotaan sunnuntain jumalanpalveluksesssa kävijöitä sapattilain perusteella.
      Adventismia vaivaa väärän profeetan henget.

      • Anonyymi

        Sunnuntai on pedon merkki ja joka viettää sitä, ottaa sen. Joskin tarina ei kerro mitä se otsaan ottaminen siinä tarkoittaa sekä myyminen ja ostaminen, mutta ei sillä väliä, sillä ei se katolinen kirkko ole se petokaan, koska ei ole sapattia muuttanut miksikään, vaan se on alusta alkaen ollut vain juutalaisten oppi eikä koskaan siirtynyt alkuseurakuntaan. Ei katolinen kirkko siten ole mitään sunnuntaita asettanut eikä sapattia poistanut, vaan vakiinnuttanut vain käytäntöjä. Siten opetus pedosta ja sen merkistä menee pahasti pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntai on pedon merkki ja joka viettää sitä, ottaa sen. Joskin tarina ei kerro mitä se otsaan ottaminen siinä tarkoittaa sekä myyminen ja ostaminen, mutta ei sillä väliä, sillä ei se katolinen kirkko ole se petokaan, koska ei ole sapattia muuttanut miksikään, vaan se on alusta alkaen ollut vain juutalaisten oppi eikä koskaan siirtynyt alkuseurakuntaan. Ei katolinen kirkko siten ole mitään sunnuntaita asettanut eikä sapattia poistanut, vaan vakiinnuttanut vain käytäntöjä. Siten opetus pedosta ja sen merkistä menee pahasti pieleen.

        Voitko kertoa mistä historiasta tuo löytyy ?


    • Anonyymi

      Sinähän sen adventistina tiedät. Miten muuten voisit sellaisesta mitään sanoakaan.

    • Anonyymi

      Juutalaisen sapatin mukaan nämä nykyajan toimet ovat sapattina kielletty.

      kirjoittaminen, pyyhkiminen ja repiminen
      liiketoiminta
      ajaminen
      kaupassakäynti
      puhelimen käyttö
      sähkölaitteiden käynnistäminen ja sammuttaminen
      keittäminen, paistaminen ja tulen sytyttäminen
      puutarhanhoito ja ruohonleikkuu
      pyykinpesu

      Ja jos aivan oikeasti lain mukaan eletään, ei kukaan kaupungissa saisi tehdä näin ja jos tekee se tapetaan.

      Mutta lakeja pitää aina tietenkin soveltaa, aina on pakko laatia perinnäissäänöt siitä miten lain mukaan kiivaillaan, miten muita tuomitaan ja miten itse sitä on noudattavinaan.

      • Anonyymi

        Adventistit eivät vietä juutalaista sapattia vaan Jumalan sapattia.


    • Anonyymi

      Adventismi saa aikaan sapatin uhreja...

      Adventismi ruokkii ihmisen lihallista ja sielullista ulkokultaisuutta.

      • Anonyymi

        Vain sinun valheissasi.


    • Anonyymi

      Daniel ja Jeesus ennustivat, että ”lopun aikana” vanhurskaat loistavat kirkkaasti kuin aurinko ja tosi tieto tulee runsaaksi. Lukuisilla kirkkokunnilla oli suuri kiinnostus, milloin ”pakanain 7 aikaa päättyvät”, mutta vasta sitten, kun arkeologit saivat selville, milloin tuli historiallinen käsky ”rakentaa Jerusalem uudelleen Babylonin suorittaman hävityksen jälkeen”, saatiin tietää, että ne päättyvät 1914.

      Lähes 20 kirkkokuntaa 1800-luvun loppupuolella oli sitä mieltä että tätä tietoa täytyy alkaa julistaa, mutta piispat käskivät vaikenemaan. Siksi tuohon aikaan monet rehelliset Raamatun totuuden etsijät järjestäytyivät sitä varten.

      Eräs oli C.T. Russel, joka alkoi tulla agnostikoksi kristikunnan historian seurauksena, mutta sattumalta käyntinsä adventistien kokouksissa palautti uskon Jumalaan ja muutamien muiden kanssa aloittivat systemaattisen Raamatun tutkimisen 1870 ”puhtaalta pöydältä” eli hyläten kaikki kristikunnan teologiset käsitykset ja omaksuen ainoastaan Raamattuun perustuvat opetukset.

      Russel ei koskaan vähätellyt sitä, että oli saanut apua toisilta Raamatun tutkimisessaan. Hän tuki taloudellisesti adventisteja kustantaen lehteä, mutta kun adventistien johtaja kirjoitti siinä, että ”Kristuksen lunastusuhrilla ei ollut sen suurempaa merkitystä kuin kärpäsen kuolemalla", hän lopetti yhteistoiminnan heidän kanssaan. Nykyään adventistit ovat jakautuneet n. 200 lahkoon.

      Jesajan 66:23 ”Tapahtuu niin, että uudestakuusta uuteenkuuhun ja sapatista sapattiin kaikki liha tulee palvomaan eteeni, sanoo Herra.” Onko joku teistä palstalaisista huomannut, että adventistit ja muut sapatin viettoon käskijät noudattavat tuota käskyä pyhittää kaikki viikonpäivät, ei vain sapattia, ”uudestakuusta uuteenkuuhun”? Hepr: ”bə·ḥā·ḏə·šōw ḥō·ḏeš mid·dê-” (uudestakuusta toiseen (uuteenkuuhun)

      H. Dunn oli tutkinut paljon Apt. 3:21 ennustusta ”kaiken ennallistamisesta” ja sitä, miten tuo ennustus sisälsi myös ne, jotka tulevat elämään ikuisesti maan päällä ja joille tullaan opettamaan totuus Kristuksesta ja lunastusuhrin merkityksestä, kun aikanaan saavat ylösnousemuksen.

      Russellin ymmärrystä lisäsi myös G. Storrs, joka 1870 julkaisi tutkielmansa, että myös epävanhurskaat saavat ylösnousemuksen maan päälle elääkseen siinä ikuisesti. Mm. selitti, että Jes. 65:20 mukaan jokainen, joka ei käytä hyväkseen tuota mahdollisuutta, ”kuolee lopulta, vaikka tuo ’synnintekijä olisi 100-vuotias’”.

      Koska monien kirkkokuntien seurakuntalaisia alkoi ahdistaa se, että heitä oli käsketty vaikenemaan, he järjestäytyivät Raamatuntutkijoiksi. He ymmärsivät Russellin tavoin, että oli koittanut aika alkaa julistaa Jeesuksen ennustamaa ”Jumalan valtakunnan evankeliumia”. Russel alkoi siksi julkaista lehtiä, kirjoja, kirjasia ja traktaatteja 1879 alkaen.

      Ennen tämän massiivisen maailmanlaajuiseksi kasvavan kansojen informoinnin aloittamista vain ani harva oli tietoinen siitä Raamatun opetuksesta, että vaikka vain harvat menevät taivaaseen hallitakseen sieltä käsin maata Kristuksen hallitustovereina, niin miljoonat tulevat saamaan elämän täydellisinä ihmisinä maan päällä.

      Ennustettu ”lopun aika” alkoi vuonna 1914 ja syttyi papistojen tyrmistykseksi ennustettu 1. maailmansota, jossa ihmiskunta tarttui aseisiin puolustamaan ihmisen suvereeniutta, hyläten siten Jumalan valtakunnan. Ilmestyskirjan ennustuksen mukaisesti Jumalan valtakunnan saarnaajat suljettiin vankiloihin elinkautisten tuomioiden saattelemana, mutta sodan päätyttyä vapautettiin täyttämään Matt.24:14 ennustus 1914 taivaaseen perustetun "Jumalan valtakunnan evankeliumin maailmanlaajuisesta saarnaamisesta, ennen kuin tulee loppu".

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Työntekijä teki työpaikassaan kaikenlaista, mutta ei sitä, mitä varten oli palkattu siihen. Lisäksi panetteli ja esteli työtovereitaan tekemästä työtään. Kun työnantaja kieltäytyi maksamasta hänelle palkkaa, koska ei tehnyt mitään ja provosoi niitä, jotka ahkeroivat työssään, laiskottelija vei asian oikeuteen.

        Laiskuri sai neuvon asianajajaltaan: ”Sanot kaikkeen, mistä sinua syytetään, pelkästään vain ”Höpöhöpö”.

        Kun sitten kiistattomat todisteet esitettiin oikeudessa, laiskuri vastasi syytöksiin ”Höpöhöpö”. Tuomarin sanoessa, että syytetty ei ole oikeutettu palkkaan, laiskuri sanoi siihenkin että ”Höpöhöpö”, jolloin sai sakot oikeuden halventamisesta.

        Kun sitten asianajaja antoi laskun laiskurille, laiskuri sanoi asianajajalle: ”Höpöhöpö”.
        -
        Mat.28 ”Jeesus sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Menkää siis ja tehkää opetuslapsia … opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä (pahan ihmis)maailman loppuun asti."

        Luuk.19 ”Hän sanoi: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen. Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen.'

        Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat.

        Laiska sanoi: 'Herra, en ole kartuttanut leiviskääsi. Katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
        Herra sanoi: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on 10 leiviskää. Jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.'"

        Vrt.
        Isäntä lähti pitkälle matkalle ja sanoi palvelusväelleen: ”Keväällä kylväkää, kesällä kastelkaa ja syksyllä korjatkaa sato aittoihini.” Kun isäntä saapui, hän huomasi, että aitat olivat tyhjät. Palvelusväki selitti: ”Olemme uurastaneet kovasti: Katso miten komeassa maalissa kaikki rakennukset ovat!”

        Isäntä vastasi: ”Te kelvottomat! Kaikkea muuta olette touhunneet, mutta että tehneet sitä työtä, mihin teidät käskin. Saatte potkut!”

        Vrt.
        Mat.7 ”Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        1.moos 2;3 ”Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa (nenänsä kautta) elämän hengen (hengityksen), ja niin ihmiseSTÄ tuli elävä sielu.
        Ja Herra Jumala istutti paratiisin Eedeniin, itään, ja asetti sinne ihmisen, jonka hän oli tehnyt.
        Ja Herra Jumala kasvatti maasta kaikkinaisia puita, ihania nähdä ja hyviä syödä, ja elämän puun keskelle paratiisia, niin myös hyvän- ja pahantiedon puun.
        Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.

        Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman.

        Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?

        Niin vaimo vastasi käärmeelle: Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
        mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.'

        Niin käärme sanoi (valehteli) vaimolle: Ette suinkaan kuole;

        vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan."

        # Olisiko tuo Kirkkoraamatun 1933 käännös Höpöhöpö-kääntäjän teologian mukaan tällainen:

        1.moos 3 ”Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?

        Niin vaimo vastasi käärmeelle: Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
        mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi.'

        Niin käärme sanoi vaimolle: Jumala on valehdellut teille. Vannon kautta kaksihaaraisen kieleni: Ette suinkaan kuole, koska teidän sielunnehan on kuolematon;

        vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette kuoltuanne pääsemään taivaaseen, olemaan siellä niinkuin Jumala. Kun kuolette, sielunne liitää heti taivaaseen ja Herra Jeesus on viimeisenä päivänä herättävä teidät kuolleista!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työntekijä teki työpaikassaan kaikenlaista, mutta ei sitä, mitä varten oli palkattu siihen. Lisäksi panetteli ja esteli työtovereitaan tekemästä työtään. Kun työnantaja kieltäytyi maksamasta hänelle palkkaa, koska ei tehnyt mitään ja provosoi niitä, jotka ahkeroivat työssään, laiskottelija vei asian oikeuteen.

        Laiskuri sai neuvon asianajajaltaan: ”Sanot kaikkeen, mistä sinua syytetään, pelkästään vain ”Höpöhöpö”.

        Kun sitten kiistattomat todisteet esitettiin oikeudessa, laiskuri vastasi syytöksiin ”Höpöhöpö”. Tuomarin sanoessa, että syytetty ei ole oikeutettu palkkaan, laiskuri sanoi siihenkin että ”Höpöhöpö”, jolloin sai sakot oikeuden halventamisesta.

        Kun sitten asianajaja antoi laskun laiskurille, laiskuri sanoi asianajajalle: ”Höpöhöpö”.
        -
        Mat.28 ”Jeesus sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Menkää siis ja tehkää opetuslapsia … opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä (pahan ihmis)maailman loppuun asti."

        Luuk.19 ”Hän sanoi: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen. Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen.'

        Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat.

        Laiska sanoi: 'Herra, en ole kartuttanut leiviskääsi. Katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa.
        Herra sanoi: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on 10 leiviskää. Jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.'"

        Vrt.
        Isäntä lähti pitkälle matkalle ja sanoi palvelusväelleen: ”Keväällä kylväkää, kesällä kastelkaa ja syksyllä korjatkaa sato aittoihini.” Kun isäntä saapui, hän huomasi, että aitat olivat tyhjät. Palvelusväki selitti: ”Olemme uurastaneet kovasti: Katso miten komeassa maalissa kaikki rakennukset ovat!”

        Isäntä vastasi: ”Te kelvottomat! Kaikkea muuta olette touhunneet, mutta että tehneet sitä työtä, mihin teidät käskin. Saatte potkut!”

        Vrt.
        Mat.7 ”Jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'”

        "Isäntä lähti pitkälle matkalle ja sanoi palvelusväelleen: ”Keväällä kylväkää, kesällä kastelkaa ja syksyllä korjatkaa sato aittoihini.” Kun isäntä saapui, hän huomasi, että aitat olivat tyhjät. Palvelusväki selitti: ”Olemme uurastaneet kovasti: Katso miten komeassa maalissa kaikki rakennukset ovat!”"

        Hyvä vertaus suuren PorttoBabylonin rakentajista.


    • Anonyymi

      Taas typerää valhetta tämänkin aloitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe