UNIPER takoo miljardi tulosta Saksassa halvalla sähköllä

Anonyymi-ap

Saksassa sähkön hinta alle 90 €/ MW ja silti UNIPER tekee miljardi voittoa.
Suomessa sähkön hinta 1200 €/ MW ja Energiavirasto kertoo Suomessa sähkö halpaa.

15

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      UNIPERIN pörssikurssi jo lähes 60/€ osake
      Paljonko sai Tytti Tuppurainen Suomeen rahaa UNIPERstä?

      • Anonyymi

        SDP , ÄäriVasemmisto , Vihreät ja Vasemmisto-Kepu on Syyllisiä Yli-Korkeaan Sähkön hintaan ! - Noi Paskiaiset Lopetti myös Lämmitys Turpeen Tuotannon Kokonaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP , ÄäriVasemmisto , Vihreät ja Vasemmisto-Kepu on Syyllisiä Yli-Korkeaan Sähkön hintaan ! - Noi Paskiaiset Lopetti myös Lämmitys Turpeen Tuotannon Kokonaan !

        Pekka Haavisto myi sähkönsiirron ja osti Uniperin kalliilla
        Tytti Tuppurainan lahjoitti Uniperin halvalla Saksalle ja Suomen saamat rahat kaatoi Ukrainan AZOV terroristien mustaan aukkoon.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ihanaa, hassu täti myi halvalla meijän sijoitukset.☠️

    • Anonyymi

      Sanna ja miljarditekstarit. Suomi kiittää.

    • Anonyymi

      Ruotsissakin on halpaa sähköä, miksi Suomessa on niin kallista sähköä, kun muualla on halvempaa? Pitääkö Suomen aina kärsiä kaikessa?

      • Anonyymi

        Tyhmä Suomiporo on se joka aina kärsii kun kaikki muut sitä ku$€€ silmään, kuten Virolaiset.


    • Anonyymi

      Uniper maksaa Saksan valtiolle pelastusoperaation hintaa. Yhtiö on melkein konkurssikypsä.
      Suomesta ei olisi löytynyt sellaista rahamäärää, että Uniper olisi voitu pelastaa kaasukaupoista. Saksan vamtio maksoi pelkästä kaasunmyynnin kompensaatiosta noin 35 mrd euroa. Siinä saa Uniper tehdä "hyvää tulosta" vuosikausia.

      • Anonyymi

        Ja niin muuten tekeekin, toisin kuin Suomi.


      • Anonyymi

        Miksi kaasu kallistui, USA ja Ukraina poksautti Nord Stream kaasuputken ja halvan kaasen tulon .
        On turha kertoa että kaasu oli kallista, syyllisen tilanteeseen tietää kaikki NATO.


      • Anonyymi

        Mutta miksi Fortumin ja Uniperin tilanne tuli yleiseen tietoon median kautta vasta silloin kun mitään ei ollut enää tehtävissä ja korkean kaasunhinnan ja sopimusten aiheuttamaa lisävelkaa oli jo 10 miljardia?


    • Anonyymi

      sähkön tuotanto menetelmat nousi saksassa, kun vihdeä siirtymä ajettiin sisään,

    • Anonyymi

      ftre

    • Anonyymi

      Samalla tavalla kusetettiin Uniperissa kuin sähköverkon kauppaamisessa ulos . Poliitikot kehuivat tehneensä hyvät kaupat, ja nauroivat päälle, kyllä kansa maksaa. Sitten hankittiin käyttökelvottomia ydinvoimaloita, jatkuvasti vikaa. Toisaalta sillä saadaan sähkön hinta hyvin ylös. Ja yritykset maksaa sähköstä sen verran vähän, jotta tavan kuluttaja pierisi verta , jos tietäisi hinnan. Tämä kaikki hiljaa hyväksytään, MIKSi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe