Ladattava hybridi on sähköauto

Anonyymi-ap

31

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­y­­m­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18200665

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei tuo seitsemän vuotta vanha tieto ole muuttunut miksikään. Eikä synteettiset polttoaineet pelasta polttomoottoria.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 trolli voi olla ihan mitä mieltä tahansa, mutta ainakin Saksan, Eu:n ja monien kemianteollisuuden asiantuntijoiden mielestä polttis pelastuu.
        https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000010006985.html

        Ei pelastu, turha trollata. Joitakin kalliita Porscheja ja Ferrareita ym. voi pelastua, kun niiden omistajilla ei ole väliä paljonko polttoaine maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelastu, turha trollata. Joitakin kalliita Porscheja ja Ferrareita ym. voi pelastua, kun niiden omistajilla ei ole väliä paljonko polttoaine maksaa.

        Turha trollata.. Suoli24Apina.. Pelastuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelastu, turha trollata. Joitakin kalliita Porscheja ja Ferrareita ym. voi pelastua, kun niiden omistajilla ei ole väliä paljonko polttoaine maksaa.

        Turha trollata patteriapina. Polttis pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha trollata patteriapina. Polttis pelastuu.

        Minulla ei ole patteriautoa. Silti voin sen myöntää, että polttis ei pelastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole patteriautoa. Silti voin sen myöntää, että polttis ei pelastu.

        Minulla on patteriauto mutta ei "kristallipalloa", mutta voisin veikata että vaikka polttiksien myynti romahtaa 2030 luvulla niin se kuitenkin pelastuu synteettisen ansiosta.

        Kaikki liikenne ei voi tällä nykyisellä akkutekniikalla kulkea sähköllä. Raskaan kuljetuskaluston, sotilas / hälytysajoneuvojen ym ym täytyy päästä pitkiä matkoja ilman pysähdyksiä latauksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on patteriauto mutta ei "kristallipalloa", mutta voisin veikata että vaikka polttiksien myynti romahtaa 2030 luvulla niin se kuitenkin pelastuu synteettisen ansiosta.

        Kaikki liikenne ei voi tällä nykyisellä akkutekniikalla kulkea sähköllä. Raskaan kuljetuskaluston, sotilas / hälytysajoneuvojen ym ym täytyy päästä pitkiä matkoja ilman pysähdyksiä latauksen takia.

        No joo, ajattelin lähinnä tavallisia henkilöautoja. Eihän niitä kohta edes valmisteta polttomoottorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, ajattelin lähinnä tavallisia henkilöautoja. Eihän niitä kohta edes valmisteta polttomoottorilla.

        Mm. Poliisi käyttää tavallisia henkilöautoja hälytystehtävissä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sähköautojen myynti ei vaikuta siihen että polttiksia myydään vielä 2035 jälkeenkin. Osuus voi olla pieni mutta myydään kuitenkin. Palataan asiaan 11 vuoden päästä ja katotaan kumpi oli oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautojen myynti ei vaikuta siihen että polttiksia myydään vielä 2035 jälkeenkin. Osuus voi olla pieni mutta myydään kuitenkin. Palataan asiaan 11 vuoden päästä ja katotaan kumpi oli oikeassa.

        Myydään näitä kalliita Ferrareita, Porscheja, Lamborghineja ym. Mutta ei tavallisen kansan autoja.


    • Anonyymi

      Kyllä meille kerrotaan aikanaan miten päätökset toteutuu lopullisesti. Ihan turha vängätä juupas/eipäs.

      • Anonyymi

        Johan meille on kerrottu.


    • Anonyymi

      Ennustajaukko ennustaa että Laivat ja lentokoneet kulkee vielä ainakin 100 vuotta poltto/suihkumoottoreilla synteettisen ansiosta.

    • Anonyymi

      Ostin ensimmäisen autoni vuonna 1973, on tullut ajettua bensalla, dieselillä ja jopa petroolilla. Viimeiset vuodet olen ajanut plugarilla, ja seuraava tulee olemaan sähköauto. Aivan sama millä muut haluavat ajella, se ei minua liikuta. Itsehän maksavat ajonsa.

      • Anonyymi

        Ostin ensimmäisen auton v. 1989. On tullu ajettua pelkällä bensalla siitä asti ja ajan sillä hamaan tulevaisuuteen. Makso mitä makso...


    • Anonyymi

      Mitä merkitystä sillä lasketaan plugari sähkö vai polttisautoksi on minulle plugarin käyttäjälle tai jollekin polttis tai sähköautokuskille?

      • Anonyymi

        Näkyy taulukoissa kun plugari lasketaan sähköautoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy taulukoissa kun plugari lasketaan sähköautoiksi.

        Ei kun ihan oikeasti, mitä merkitystä sillä lasketaanko plugari sähkö vai polttisautoksi on minulle plugarin käyttäjälle tai jollekin polttis tai sähköautokuskille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ihan oikeasti, mitä merkitystä sillä lasketaanko plugari sähkö vai polttisautoksi on minulle plugarin käyttäjälle tai jollekin polttis tai sähköautokuskille?

        Se merkitys, että voi Essonbaarissa kertoa sähköautojen suuresta suosiosta. Se harmittaa polttiksilla ajavia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minulla on sitten sähkölämmitteinen ok-talo, kun Jäspi kattilan lisäksi talosta löytyy 2 kW lämpöpuhallin.

    • Anonyymi

      Menin lankaan muutama vuosi sitten ja ostin hybridin, Ja toisenkin. Molemmat haettiin pakkaskelillä sulatukseen ja mitä niille mahdettiin tehdäkään? Se riitti sitä lajia. Nyt olen onnellinen bensavehkeen omistaja. Jo useamman vuoden. Kertaakaan ei ole tarvinnut hinuria vaivata- edes 30 asteen pakkasella. Sähköauto ei sovi Suomen talveen. Ainoastaan 1.5.-30.9. väliselle ajalle tietyin edellytyksin.

      • Anonyymi

        Mikä tuosta hybridistä meni epäkuntoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuosta hybridistä meni epäkuntoon?

        Se ei käynnistynyt. Vain yksi sumuvalo toimi. Siis mikään muu ei toiminut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe