Jotain tuollaista propagandaa hullu femakko suoltaa joka 10. minuutti ainakin Kutosella jokaikisellä mainostauolla, edes joulunpyhiä ei siltä välttynyt. Onko tuolla kanavalla liikaa katsojia, kanava vaihtuu välittömästi.
En yhtään ihmettele jos kuoleekin, itsekin hiljentäisin tuollaisen hullun femakon heti jos olisi saman katon alla, mutta ulos heittäminen riittäisi. Sanotaan että pelkuri kuolee aina uudelleen, sama näyttää koskevan hulluja femakkoja.
Femakko kuolee joka 10. minuutti
6
268
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikelle antaakin mainosaikaa, eihän tuota kanavaa pysty katsomaan enää ollenkaan. Onneksi ei mitään tärkeää jää näkemättä vaikka jotain mielenkiintoisia sarjoja olisikin.
- Anonyymi
Mainostaisivat että femakot vammauttaa 10 lasta päivässä alkoholilla, se on faktaa eikä miehet siihen syyllisty. Tärkein asia laittaa kuntoon, mutta ei femakkoja kiinnosta.
- Anonyymi
Femakot itkee jo miesten tasa-arvoa ajavan yhdistyksen saamasta tuestakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/548186e8-7551-4198-97bf-57d6daa7e1c5
Tukea pitäisi lisätä huomattavasti, niin järjettömästi femakot suoltaa omaa perätöntä propagandaansa ja väittävät valheeksi kaikkia faktoja, kuten tutkimusta, että pojat ja miehet kokevat parisuhteissa huomattavasti enemmän väkivaltaa. Eihän se toki sovi femakkojen kymmeniä vuosia levittämiin valheisiin.
"Mikäli MTA:lle myönnetään STEA:n ehdottama avustus, yhdistys aikoo toteuttaa seurusteluväkivaltaa kokeneiden poikien ja miesten tukipalvelun sekä viestintää ja tutkimusta aiheesta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että annetaan tasa-arvon taantumusliikkeelle megafoni käteen ja esiintymislava haavoittuvaisen yleisön edessä, jossa maaperä on altis jopa väkivaltaan yltyvän ääriajattelun kasvamiselle."
Kylläpä on hullulla femakolla huolet, että pojat ja miehet saisivat elämänsä kuntoon, kuinka sairaita femakot voi ollakaan. Pojat pitäisi antaa erossa aina isille etteivät joudu tuollaisten hullujen yh-fmakkojen uhreiksi ja kasvavat miehiksi eikä omanarvontunnottomiksi tossusankareiksi.
Noilta valheita levittäviltä femakkojärjestöiltä sen sijaan pitää tuet poistaakin ja ohjata vaikkapa lastensuojeluun. Sikiöiden vammauttaminen tehtävä laittomaksi kuten kaikissa sivistysmaissa ja femakot vastuuseen. - Anonyymi
Ok incel
- Anonyymi
Saatko useinkin turpaasi, ei kannattaisi aloittaa :D
- Anonyymi
Jälleen yksi mies tuomittu pelkilä horon väitteillä ilman mitään todisteita, Suomi ei ole ollut oikeusvaltio pitkään aikaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3126fce-4ce6-4377-816e-9cbcfcad701c
Raiskaussyytteestä tullut horoille rahastusautomaatti, ehdottomasti laitettava video kuvaamaan jos horoihin sekaantuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957