Jos B-Peth arvo on koholla

Anonyymi-ap

Mitä sitten tapahtuu?

6

1390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin siinä mitään tapahtuu.
      Lääkäri saa vain tietää, onko ihminen alkoholin suurkuluttaja. Sen he haluavat sillä kokeella katsoa.
      On lääkäristä kiinni, tapahtuuko mitään potilaan suhteen, puuttuuko mahdolliseen liialliseen juomiseen vai ei.

    • Anonyymi

      Jos käyt työterveys lääkärillä niin se arvo ei saa olla yli 0.3. Jos on niin saat ravata joka kk labrassa. Määräajassa se pitää saada kuosiin, muutoin tulee potkut töistä tai ajokorttia ei uusita jos olet ammattikuljettaja.

      Yleensä tämä määräaika on kolme kk.

      • Anonyymi

        Onko toi paskapuhetta?


    • Anonyymi

      Työpaikoilta täytyy ohjata alkoholiongelmainen ensin hoitoon, potkuja ei saa antaa suoraan. Siihen on ihan laki olemassa.
      Toki riippuu työntekijästä itsestään, hakeutuuko hoitoon vai ei, kieltäytyessä voi tulla potkut kyseeseen.

      • Anonyymi

        Mä en oo edes kunnolla päässyt työelämään.


    • Anonyymi

      Kaverilta lähti ajokortti,kun ei 3kk aikana saanut arvoa laskemaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe