Mitä sitten tapahtuu?
Jos B-Peth arvo on koholla
6
2607
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin siinä mitään tapahtuu.
Lääkäri saa vain tietää, onko ihminen alkoholin suurkuluttaja. Sen he haluavat sillä kokeella katsoa.
On lääkäristä kiinni, tapahtuuko mitään potilaan suhteen, puuttuuko mahdolliseen liialliseen juomiseen vai ei. - Anonyymi
Jos käyt työterveys lääkärillä niin se arvo ei saa olla yli 0.3. Jos on niin saat ravata joka kk labrassa. Määräajassa se pitää saada kuosiin, muutoin tulee potkut töistä tai ajokorttia ei uusita jos olet ammattikuljettaja.
Yleensä tämä määräaika on kolme kk.- Anonyymi
Onko toi paskapuhetta?
- Anonyymi
Työpaikoilta täytyy ohjata alkoholiongelmainen ensin hoitoon, potkuja ei saa antaa suoraan. Siihen on ihan laki olemassa.
Toki riippuu työntekijästä itsestään, hakeutuuko hoitoon vai ei, kieltäytyessä voi tulla potkut kyseeseen.- Anonyymi
Mä en oo edes kunnolla päässyt työelämään.
- Anonyymi
Kaverilta lähti ajokortti,kun ei 3kk aikana saanut arvoa laskemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841