”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Room 8:1
Ilosanoma Jeesuksen seuraajille
15
192
Vastaukset
- Anonyymi
Taivas on Jeesuksen omille tarkoitettu! 😁
- Anonyymi
Jeesus pitää huolen omistaan.
- Anonyymi
Niin, juutalaisten "taivas".
- Anonyymi
Ihmisellä ei ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
Ne on niiä upotioita ja illuusioita.
Taivas on Jumalan taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Paavalin puheet taivaassa käymisestään on juuri niitä illuusioita, mitä hän viljeli.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.- Anonyymi
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - AnonyymiUUSI
Joh 14:3
”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
- Anonyymi
Oikeat Jeesuksen seuraajat menevät sapatinpäivänä Synagoogaan/Kirkkoon ja lukevat Vanhaa Testamenttia.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan. - Anonyymi
Harvaa kiinnostaa aasialaiset muinaiskertomukset. Meillä on oma Ukko Ylijumala.
- Anonyymi
Ja hyvinkö vastaa rukouksiisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvinkö vastaa rukouksiisi?
Juuri samalla lailla kuin sinunkin jumalasi, eli ei mitenkään.
- Anonyymi
Lahkolaiset kiertävät pareittain vanhustentaloilla salkussaan valmiiksi täytetyt testamenttilomakkeet. Niin saavat heti kahden todistajan allekirjitukset testamenttiin.
- Anonyymi
Saunatonttu on totuus.
- Anonyymi
Ihana totuus!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986248Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792289
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382149Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821848Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91295- 691134
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080