Tarjosin työttömälle töitä mutta sille ei työ kelvannut.

Anonyymi-ap

2 päivää ennen ilmoitti ettei haluakkaan töitä. Koin velvollisuudeksi ilmoittaa siitä työkkäriin koska tarjosin 6 kk työsopimusta kiinteistöjen kunnossapidossa. Sai kuulemma karenssin mutta minä joudun taas etsii uuden työntekijän ja se vie aikaa.

53

498

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      höpö höpö

    • Anonyymi

      Aika avuton ja säälittävä aloitus mustamaalata työttömiä! Sulla mitään yritystä ole saatikka töitäkään itsellesi. Heh....

      • Anonyymi

        Eli kukaan työnhakija ei ole ikinä kieltäytynyt työstä, eikä kukaan ole ikinä sen seurauksena saanut karenssia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kukaan työnhakija ei ole ikinä kieltäytynyt työstä, eikä kukaan ole ikinä sen seurauksena saanut karenssia?

        On tietenkin mutta ne karenssiin johtavat hylätyt tarjoukset tulevat te-toimiston kautta ei alkuperäisessä provossa kuvatulla tavalla.


    • Anonyymi

      Minä tarjosin bussissa työttömälle ryypyn taskulämmintä. Kyllä kelpasi. Piti riuhtaista pullo takaisin, jotta jäi vielä itsellekin,

      • Anonyymi

        Ei fiksu juo bussissa ,eikä mene haisemaan muutenkaan. Olet siis juntti juoppo. Töissä et ole tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei fiksu juo bussissa ,eikä mene haisemaan muutenkaan. Olet siis juntti juoppo. Töissä et ole tietenkään.

        Olenko väittänyt olevani töissä? Totesin ainoastaan, että olen minäkin tarjonnut työttömälle jotain. Tässä tapauksessa lämmikettä, jota ihminen tarvitsee talvipakkasilla.


    • Anonyymi

      Työttömät hulttiot välttelevät töitä kaikin mahdollisin tavoin.

      • Anonyymi

        Ja työnantaja hulttiot välttelevät palkanmaksua kaikilla mahdollisilla tavoin.


      • Anonyymi

        Montako tunnet juntti ?


    • Anonyymi

      Kuka sinun p*skafirmaasi haluaisikaan tulla? Oma vikasi, kun olet hankkinut itsellesi ”maineen” työnantajana.

      • Anonyymi

        Joudut itse kolaamaan lumet pihaltasi

        Palkka? Työsuhteen kesto? Työaika?


    • Anonyymi

      Hyvin rakennettu kiinteistö pysyy kunnossa pitämättäkin, kuten matot lattialla.

    • Anonyymi

      Työntekijöitä ei kukaan nykyisin hanki harmikseen TE-toimiston kautta. Ne ovat pohjasakkaa.

    • Anonyymi

      Aivan oikein että hakija sai karenssin.Kiinteistöhoitoalalla on kylläkin töitä. Ripeä harjoittelijakin voisi tulla kysymykseen.Iiiik työttömät pelkää töitä.

      • Anonyymi

        Talonmies tekee nuo työt, ei työttömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talonmies tekee nuo työt, ei työttömät.

        Juu.en muista kuulleeni koskaan työtön olisi tehnyt töitä verokortilla.


      • Anonyymi

        Aivan oikein että työllinen menttää ekan sairaslomapäivän rahatta, ja että työnantajien potkut lisääntyy... ihanaa! Orjapalkalla ei pahemmin leveillä 9 e päivässä on vähemmän kuin mitä työtön saa , asumistuki, työttömyyskorvaus, tt tuki... ai että ja se oma vapaus on parasta. Eikä tarvi maksaa työmatkakuluja, se on kaikki raha itselle ja osa tuista on vielä verottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu.en muista kuulleeni koskaan työtön olisi tehnyt töitä verokortilla.

        Työtön ei voi tehdä töitä verokortilla, koska hän ei olisi siinä tapauksessa työtön. Verokortilla tekevät töitä vain työlliset.


    • Anonyymi

      Tää on hiton hyvä vitsinurkka, aamusin kun lukee katkeria vitsejä, niin tulee hyvämieli siitä rttä on työtön, ETTÄ ON SE TYÖTÖN, ja blondi vielä! HEHEEEE... HEEEEE,, nauraa ainakin saa kun työlliset uhisee kun on TÖITÄ!!! heheeee... koko päivän kun lukee ja nuraa näitä niin on hyvällä mielellä koko päivän.

      Voiko päivää paremmin alkaa kun tee kupposella ja lukemalla työllisten ahdistuskesta aiheutvuaa katkeruutta...
      Näyttää siltä että tauti on pitkäkestoista kun joka päivä vuodesta toiseen samat tyypit huutelee työttömille, on se niin kauheeta olla siellä DUUNISSA! Oma tie, oma valinta..,

      • Anonyymi

        Tyhmä blondi äänessä. Minusta on hauskaa olla töissä ,saada kunnon palkka ,ja kun työkaverit ja pomokin ovat mukavia ,niin mikäpä on olla olemassa. Ei tarvitse laskea pennusta, niinkuin joskus kun olin puolivuotta työttömänä. Pennejä tarkoitin
        En pentuja.


    • Anonyymi

      Työttömien asenteet ne vasta naurettavia onkin kun kirjoituksia pelonsekaisin tuntemuksin kun puhutaan töistä. Sitten ulistaan rahan vähyyttä. Jopas jotakin työttömyyttä ylistävät kelanrahoilla vaudeyksinasuvalle 550eur kk toimeentulotuki niin empä huutelis.Se on kun ihmisillä muodostuu asenteet jo lapsena kun ei nähnyt että vanhemmat töihin lähti.

      • Anonyymi

        Summa on 585 nykyään ja (osalla) työtätekevistä ne asenteet vasta naurettavia onkin. Ei riitä että itse käy lusimassa työpaikassaan ne viikkotunnit mitkä tekeekin vaan pitää toisten tekemisiin puuttua. Tai tekemättä jättämisiin. Ilmeisesti se työ ei kuitenkaan tuo tarpeeksi sisältöä elämään kun työttömien asiat jaksavat niinkin rajusti kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Jalisää vitsejä pukkaa... heheee... tää on hauskaa!! Anti tulla vaan se on työllisille terapeuttista kun voi purkaa mieltään...

        Mistä sää tiedät kenenkään vanhmpien asioita tai ylipäätään kenenkääna sioita... heheeee... arvailu onkin teidän työtä tällä saralla... kiva purkaa sieluaan ennenkuin lähtee orjailemaan. Tää on niin parasta!!!! Hheeeee...


      • Anonyymi

        Mitä pelottavaa työn teossa on? On taas katkeran kuvitelmia. Töitähän tehdään kotona aamusta iltaan. Enemmänkin se on työtä helvaksuntaa.
        Rahaa tulee sen verran että pärjää ja kun on kaksi taloudessa pärjää tosi hyvin. Riippuu kaikki siitä miten tuhlaa ja käyttää sitä rahaa.

        Kaikkiha ulisee rahan vähyttä, ei ne työllisetkään palkalla elä. Lehdet on täynn työllisten ulinoita siitä miten palkat on pieniä ja ei riitä elämisen kuluihin.

        Koskaan EI KELLÄÄN ole rahaa niin paljon kuin haluisi, paitsi edeuskuntalaisilla ja yrotysjohtajilla, joilla palkka ei olekkaan realistinen, vaan palkkaa maksetaan ylisuuresti siksi, että HYVVELI järjsestelmä toimii. Suureten yritysten johtajathan on ministereiden perheenjäseniä, sukulaisia tai ystäviä, joille maksetaan HYVÄVELI palkkaa.

        Heidän palkka ei tule koulutuksesta, työkokemuksesta, vaan kavaeruudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalisää vitsejä pukkaa... heheee... tää on hauskaa!! Anti tulla vaan se on työllisille terapeuttista kun voi purkaa mieltään...

        Mistä sää tiedät kenenkään vanhmpien asioita tai ylipäätään kenenkääna sioita... heheeee... arvailu onkin teidän työtä tällä saralla... kiva purkaa sieluaan ennenkuin lähtee orjailemaan. Tää on niin parasta!!!! Hheeeee...

        Olet sairas. Ei sinua kukaan otakaan töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas. Ei sinua kukaan otakaan töihin.

        Se on ollut tarkoituskin etei ota. TYHMÄ PALJON TÖITÄ TEKEE, VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ.

        Minä viihdyn kotona, ja sille et mahda yhtään mitään. SINÄ voit yrittää halveksia, mollata, haukkua IHAN NIINPALJON KUINHALUAT, ei mitään viakutusta. Sairaat mielet kyllä tunnistaa. Ne haluaa aina sitä mitä toisilla on .


    • Anonyymi

      Onko työtön siis itseasiassa työtä vieroksuva hulttio ?

    • Anonyymi

      Työnteko on tavallaan huoraamista. Luovut omasta ajastasi vaatimatonta korvausta vastaan.

      • Anonyymi

        Atteles, miten paljon heitä on eduskunnassa!!!!!! Miten paljon työpaikoilla, eihän sielläkään mitään tehdä!

        Joten nyt taisi oma pilkka osua omaan nilkkaan!!! Hahhaaaaa....


    • Anonyymi

      Ota maahanmuuttaja. Minulla kaksi maahanmuuttajaa. Toinen somalimies ,toine Intiasta. Ahkeria ovat. Maksan myös työehtosopimuksen mukaan. En viitsi odottaa avia sakottamaan. Toivottavasti kaikki työnantajat jotka yrittävät luistelua palkanmaksussa kelle tahansa ,jäävät kiinni.

    • Anonyymi

      Rappusiivoojan työ ei ole kovin haluttua.

      • Anonyymi

        Siivoojan työ ei varmasti ole kovinkaan haluttua, juuri sen halveksivan asenteenkin takia mikä ihmisillä on siivoustyöstä.

        Arvostan ihmistä joka tekee vaativaa siivous työtä melko pienellä palkalla työn rasittavuuteen verrattuna.

        Ellei olisi siivousalan ammattilaisia pitämässä sairaaloita, ravintoloita, tehtaita ym. julkisia paikkoja kunnossa, niin asuin. ja työympäristöt muistuttaisivat kaatopaikkoja.

        Monta muuta palvelu alan ammattikuntaa on valitettavasti aliarvostettuja ja ansaitsisivat huomattavan korotuksen palkkoihinsa, silloin tekijöitäkin näille aloille olisi helpompi saada.

        Itse olen eläkkeellä oleva entinen yrittäjä ja käyttänyt siivous alan palveluita myös kotonani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojan työ ei varmasti ole kovinkaan haluttua, juuri sen halveksivan asenteenkin takia mikä ihmisillä on siivoustyöstä.

        Arvostan ihmistä joka tekee vaativaa siivous työtä melko pienellä palkalla työn rasittavuuteen verrattuna.

        Ellei olisi siivousalan ammattilaisia pitämässä sairaaloita, ravintoloita, tehtaita ym. julkisia paikkoja kunnossa, niin asuin. ja työympäristöt muistuttaisivat kaatopaikkoja.

        Monta muuta palvelu alan ammattikuntaa on valitettavasti aliarvostettuja ja ansaitsisivat huomattavan korotuksen palkkoihinsa, silloin tekijöitäkin näille aloille olisi helpompi saada.

        Itse olen eläkkeellä oleva entinen yrittäjä ja käyttänyt siivous alan palveluita myös kotonani.

        Samaa mieltä. Siivoustyötä ei arvosteta ennenkuin se puuttuu.

        Sairaalahuoltoon tarvitaan ammattiosaamista. Toki olen nähnyt, että esim. SOL on palkannut kielitaidottomia sairaaloihin huolehtimaan yleisistä auloista ja käytävistä.
        Mutta se on työtä, joka jonkun on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojan työ ei varmasti ole kovinkaan haluttua, juuri sen halveksivan asenteenkin takia mikä ihmisillä on siivoustyöstä.

        Arvostan ihmistä joka tekee vaativaa siivous työtä melko pienellä palkalla työn rasittavuuteen verrattuna.

        Ellei olisi siivousalan ammattilaisia pitämässä sairaaloita, ravintoloita, tehtaita ym. julkisia paikkoja kunnossa, niin asuin. ja työympäristöt muistuttaisivat kaatopaikkoja.

        Monta muuta palvelu alan ammattikuntaa on valitettavasti aliarvostettuja ja ansaitsisivat huomattavan korotuksen palkkoihinsa, silloin tekijöitäkin näille aloille olisi helpompi saada.

        Itse olen eläkkeellä oleva entinen yrittäjä ja käyttänyt siivous alan palveluita myös kotonani.

        Olen samaa mieltä. Kerran erään työpaikan johtaja sanoi että siivooja on paikan tärkein työntekijä ja häntäkin harmittaa että heitä ei arvosteta missään. Tämä johtaja arvosti kyllä niin että maksoi kaikessa hiljaisuudessa parempaa palkkaa kuin mitä oli liiton taulukkopalkka. Kyseinen johtaja sanoi suoraan että jos siivoojia ei olisi hukkuisimme paskaan.


    • Anonyymi

      Ajattelitko seuraamuksia, hakijasta tulee sossun palvelujen suurkuluttaja loppuiäkseen.

      • Anonyymi

        Et kai uskonut aloituksen kaltaista lööperiä? Ethän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai uskonut aloituksen kaltaista lööperiä? Ethän?

        Poistetut viestit osoittavat, että Suomi24 ylläpito asialla. City Digital Group levittää SY:n agendaa.


    • Anonyymi

      Olisit tarjonnut työttömälle mieluummin oluen.

    • Anonyymi

      Tarjoa mielummin tupakkaa. Sitä työtönkin arvostaa.

    • Anonyymi

      Äiä puhu paskaa.

    • Anonyymi

      Hei aloittaja! Missä olet töissä ja mitä teet ja mihin sinä tarvit työntekijöitä?
      Täällähän sinä halveeraat ihmisiä aamusta iltaan. Olet kokoajan täällä kirjottamassa.

      Kerro ihmeessä. Miten sulla on aikaa olla täällä? Eikös yrittäjillä ole kiireisiä päiviä?

      Taidat olla aikamoinen helppoheikki juntikka, kunhan mukavia puhelet puistonpenkillä.

    • Anonyymi

      Siis itsellesi

    • Anonyymi

      Työmotivaatiota sitä tarvitaan eikä jotain ihme kirjoituksia ihanaa olla työtön.

      • Anonyymi

        Mitä osaa et ymmärtänyt? Jos ihminen sanoo ETTEI HALUA TÖITÄ, niin hän ei halua. EI sulla ole siihen mitään sanomista.

        On joillaan vaikee tajuta ihan selvää asiaa.


    • Anonyymi

      Minä olen joskus tarjonnut töitä työttömälle jota haastattelin mutta kieltäytyi. Ihan raksatöitä ja telinetöitä telineiden asennusta. Ei kelvannut työ mutta löysin sitten yhden tutun kaverin jonka kanssa olin festareilla töissä. Kaveri oli tiukkana että 17 euroa tunti tai ei kiinnosta. Oli pakko maksaa se palkka koska piti saada äkkiä työntekijä. Mutta oli hyvä työntekijä ja teki kaikki hommat nopeammin mitä kukaan eikä valittanut mitään mistään joten sain kyllä rahalle vastineen.

      • Anonyymi

        Minä olen tarjonnut sinullekin monta kertaa työtä, mutta ei ole kelvannut, aina olet valittanut jotain ja keksinyt verukkeita, on kumma ettei kelpaa. On niitä tekijöitä tulossa, kun sinä et halua tehdä työtä vaan kaljotella, sehän oli sun ongelmasi kun kerroit. Olisi ollut hyvä kun olisi ollu sulle terapeuttista siivota yritysten vessoja, mutta halusit makoilla sohvalla päivät pitkät.
        Hyvää jatkoa sulle kaljotteluusi, on ihmisiä jotka on tulleet meille kiljuen töihin... Eipä susta olisi töihin ollutkaan, toivottavasti työkkäri katkasee sun tuet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tarjonnut sinullekin monta kertaa työtä, mutta ei ole kelvannut, aina olet valittanut jotain ja keksinyt verukkeita, on kumma ettei kelpaa. On niitä tekijöitä tulossa, kun sinä et halua tehdä työtä vaan kaljotella, sehän oli sun ongelmasi kun kerroit. Olisi ollut hyvä kun olisi ollu sulle terapeuttista siivota yritysten vessoja, mutta halusit makoilla sohvalla päivät pitkät.
        Hyvää jatkoa sulle kaljotteluusi, on ihmisiä jotka on tulleet meille kiljuen töihin... Eipä susta olisi töihin ollutkaan, toivottavasti työkkäri katkasee sun tuet.

        Ei ne mitää tukia katkase mutta ethän sinä sitä ymmärrä, mene sinä vaan töihin niin maksat sinäkin mun tuet mitä kelalta tulee. On se mukavaa olla työtön rahaa tulee joka kk eikä tarvii edes vuokraa maksaa itse kokonaan kun asumistuki menee vuokranantajalle, kelalta saadaan sähkölasku rahat takas kyllä meitä työttömiä hemmotellaan, tuokokuun 15 tulee 5v työttömänä


    • Anonyymi

      Laiska löytää aina syyn miksei häntä kiinnosta joku työ.

    • Anonyymi

      Vaikka aloitus ei ole totta niin jos olisi, se tekisi sinusta niin vastenmielisen henkilön työtön on mieluummin ilman palkkapäivää kuin työskentelisi sinulle.

    • Anonyymi

      Olisko huono palkkaus syy, ei makseta hyvin.

    • Anonyymi

      Tiedän tuon firman. Kaikki ovat kiukkusia ja mikään ei onnistu. Siksi asukkaat ei tonne enää soitakkaan ja tehdään kaikki itse. Yleensä kun huolto menee pois, mennää korjaamaan työ tulos. Sai lähtöpassit naapuritalosta.

    • Anonyymi

      ongelmana on aina se koska työhön meneminen on liian kallistas, eli 66600 pitää aina maksaa etukäteen riihikuivaa jotta on varaa edes saapua työpaikalle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe