Puhelimeen hyppää mainoksia pilkkahintaisista
takeista tyyliin 3,08e,taikka 20e.Näyttävät kyllä
arvokkaan näköisitä yli 200e talvitakeilta.
Onko kellään tietoa Temu kaupasta.
54
1355
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vain, jos haluat laittaa rahasi kiinalaispaskaan.
- Anonyymi
Kiinalaiset saattaa huijata sinulta 3 euroa... ei ihme että Kiina on maailman rikkain valtio.
- Anonyymi00052
Olen laittanut ja tuttava kyseli miten minulla varaa ostaa näin hienoja vaatteita. Luuli kalliiksi...
- Anonyymi
Kannattaa selata tarjontaa, eikä ostaa heti ensimmäisestä kaupasta, samaa tuotetta myydään isoilla hintaeroilla.
Temussahan siis myy monia toimittajia saman tyyliin kuin Aliexpress.- Anonyymi
Suomes älyttömät hinnat- vaatteet saattaa maksaa monta kymppiä-
ei kelarahoilla ostella kunnon talvivaatteita - paleltumisvammoja tulee...
- Anonyymi
Temu= Teemu.
Tenu= Juoppo. - Anonyymi
Ja maksat ostoksesi yhteydessä Alvin.
Ja Suomessa maksat sen uudestaan kerran postille ja kerran tullille. Niin. - Anonyymi
Kiinakrääsä tuote. Älä missään nimessä haksahda siihen. Todennäköisesti et saa mitään mitä tilaat, vaan menetät rahasi.
- Anonyymi
Temukauppa ei ole tuttu mutta tenun kauppaaminen kyllä.
- Anonyymi
Tilasin kolme joululahjaa tuolta, kun olivat niin halpoja. Yhteensä 16 euroa. Postikulut oli 4,5 ja paketti tuli Tallinnasta. R-kioskille
Kokeilin kun olivat niin halpoja. Hyvin kävi. Ainakin nää.- Anonyymi
Temulla ei ole postikuluja eikä tullia pienemmissä ostoksista. Pitäisi tietää mistä tilaa tai olla valehtelematta täällä.
- Anonyymi00053
Anonyymi kirjoitti:
Temulla ei ole postikuluja eikä tullia pienemmissä ostoksista. Pitäisi tietää mistä tilaa tai olla valehtelematta täällä.
Niinpä. No onneksi nämä ei osaa tilata hyviä juttuja sieltä niin jää meille muille🌚
- Anonyymi
Osta pois!
- Anonyymi
ota ensin selville MISTÄ puhelimeen HYPPÄÄ MAINOKSIA, asiasi on aika huonosti muuten..
- Anonyymi
Kun yrittää tilata halpatuotetta niin se on loppumut! Yrittävät vain houkutella asiakkaita.
- Anonyymi
Olen tilannut Temulta vaikka kuinka paljon. Olen jäänyt koukkuun. Kaikki on tullut nopeasti. Vaatteiden kankaat on tietenkin tekokuotua, niin kuin siinä sanotaankin. Vähän kalliimmat ovat parempilastuisia. Mutta oikein halvat eivät tietenkään ole. Kelpaavat minulle.
Varoitus: tähän kauppaan jää KOUKKUUN.- Anonyymi
Sinä olet sitten yksi niistä jotka aiheuttavat ilmastonmuutoksia!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi kamala.
Itse et kai koskaan osta mitään? - Anonyymi00054
Sama.
- Anonyymi00055
Anonyymi kirjoitti:
Lol
- Anonyymi00056
Anonyymi kirjoitti:
No voi kamala.
Itse et kai koskaan osta mitään?Sanna Marin pahin ilmastonmuutos rotta.
- Anonyymi
Lähetys ja palautus ei maksa mitään.
- Anonyymi
Kiinalainen kyttäys- ja vakoilusovellus. Syytä varoa.
- Anonyymi
Kiinasta kun tilaa XXL koon takin niin paketissa saapuu sellainen mikä Eu koossa on M tai jopa pienempi.
- Anonyymi00057
Eipä muuten tule. Katso kokotaulukot.
- Anonyymi
On aivan typerää haukkua jotain mistä ei tiedä oikeasti mitään. Itse olen useasti tilannut ja tuotteet ovat olleet jopa laadukkaita, ainakin hinta / laatusuhde on loistava. Jotkut kuvat ovat hieman harhaanjohtavia mutta tuotteista on aika hyvät tiedot. Ei postimaksuja eikä veroja. Vain se hinta mikä sivuilla näkyy.
- Anonyymi
⭐️Klikkaa linkkiä https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi ja saat💰100€ kuponkipaketin tai⭐️ syötä koodi tag68394 Temu apissa 💰saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä ostoksesta!!
- Anonyymi
Aloittajalla on tietoa temu kaupasta sillä hän saa jotai hyvää linkissä olevalla omalla numerolla:
2006672981kol_affiliate
- Anonyymi
eu:ssa on vapaa kauppa saa tilata vaikka ameriikasta.
- Anonyymi
Hyvä että vähävaraisillakin on oma kauppa, saa mielenvirkistystä tähän vasemmistolaisten lietsomaan kurjuuteen.
- Anonyymi
Ala arvoista rihkamaa..
- Anonyymi
Samaa rihkamaa myydään Suomessa, vain kalliimmalla hinnalla.
- Anonyymi00058
Höpö höpö.
- Anonyymi
Huonolaatuista temulta. Tilasin leveälahkeiset housut. Kangas oli kuin hiutunutta ohutta lakanakangasta. Saumat ratkeili heti ja edessä oleva nauha irtosi heti käteen kevyellä kosketuksella. Jotkut tuotteet voi olla ok
Mutta vaatteet ja sisustustuotteet tehdään huonoista materiaaleista. Täysiä feikkejä ja heti hajoavia. - Anonyymi
Hanki 100€:n kuponkipakettisi nyt! Klikkaa tästä 👉 https://temu.to/m/u35qp14idv3 tai etsi tap59844 Temu-sovelluksesta saadaksesi 💰30% alennusta! Hanki suoraan 💰100€ Temu-sovelluksesta täältä: https://app.temu.com/m/ej8nt8evyxd
- Anonyymi
Samaa kamaa, mitä suomalaisissa halpakaupoissa tai muissa verkkokaupoissa on.
Itse vein talvitakin vetoketjun korjattavaksi suomalaiselle yrittäjälle ja sai semmoisen, jonka halusi - Anonyymi
Tyhjjän elämän täyttämistä romulla ja leluilla.
Hyviä (huonoja) esimerkkejä youtubessa
rautarunnari ja
jonez63 - Anonyymi
mene kivijalka kauppaan.
ei kukaan tilaa muuta kuin mitä tarvitsee eikä se ole krääsää.
suomesta menivät kiinaan tehtaat valtionavustuksella mikä nyt on mielen muuttanut. - Anonyymi
Samaa tavaraa löytyy suomalaistenkin monista kaupoista. Toki hinnat täällä viisi kertaiset kun on monia välistävetäjiä.
Toki kannattaa hieman käyttää maalaisjärkeä mitä sieltä kannattaa tilata.
Nyt EU yrittää kieltää Temun mukamas turvallisuuden takia, vaikka tuo taitaa olla pelkkää bisnestä? Samat tuotteet ostamme kuitenkin mutta paljon kalliimmalla? - Anonyymi
hyvää tavaraa halvalla
- Anonyymi
suomalaiset kun arvostelevat tuotetta niin se haukutaan aina huonoksi
en suosittele.
minusta tuotteet on ihan hyvää tavaraa. - Anonyymi
Voivat olla nuken vaatteita kuvassa vain näyttävät isoilta. Joskus luin jonkun tilanneen hienon peiton kuvastosta, mutta sitten kun peitto saapui se oli lähinnä patalapun kokoinen.
- Anonyymi
Hitsikone todella kätevä tuli temu
- Anonyymi
Ruuvarit ei sensijaan ole käteviä siellä. Vähänkin voimakkaammin kääntää, niin se metalli ei kestä mitään, vääntyy. Sellaista väsynyttä metallia kiinasta. En suosittele.
- Anonyymi
Toisinaan hyvää ja joskus ei niin hyvää. Pääasiassa tyytyvöinen. Pitää tutkia tarkkaan, lukea arvistelut, kokojen mitat, materiaali jne, niin onnustuu niin kuin kaikissa verkkokaupoissa. Helppo ja maksuton palautus.
- Anonyymi
Temusta saa erittäin edullisia anustappeja
- Anonyymi00059
Itseasiassa kyllä.
- Anonyymi00051
Hyviä tuotteita. Lue tarkasti selosteet ja mitat!
- Anonyymi00060
Kun tilaat dildoja netistä !
- Anonyymi00062
Aikanaan samantapainen halpa kiinankauppa Miniinthebox kokemukseni mukaan myi kelvottomia tuotteita. Tuotteet olivat väärennöksiä, lähinnä paskatavaraa.
- Anonyymi00063
Kun taas DX.com myi laatua
- Anonyymi00064
Tyhmä kansa ostaa Temusta ja ihmettelee miksi työpaikat vähenee.
- Anonyymi00065UUSI
Kiinan roinaa tippuu jo taivaaltakin, tonnikaupalla.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kiinalaisen-kantoraketin-toinen-vaihe-on-putoamassa-ilmakehaan/
"Kiinalaisen kantoraketin toinen vaihe on palaamassa hallitsemattomasti Maan ilmakehään, kertoo Ilmatieteen laitos. Suuren avaruusromukappaleen saapuminen ilmakehään voi vaikuttaa lentoliikenteeseen."
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423