Fantasia tuhmasta sedästä

Anonyymi-ap

Äiti varoitteli minua menemästä ulkoiluttamaan naapurissa asuvan vanhan miehen koiraa. Mitää selitystä kiellolle en saanut. Eräänä päivänä koulusta tullessani naapuri lähti ulos koiransa kanssa juuri kun olin hänen talonsa edessä. Pysähdyin silittämään hauvaa ja kysyin: "Mikä sen nimi on?"
- Kilihän tämä on nimeltään. Mikä sinun nimesi on?
Kerroin ukolle nimeni, kysyen samalla, mikä hänen nimensä on. Naurahtaen mies vastasi olevansa vain naapurin setä. Mies vaikutti mukavalta, ja mietin, miksi äiti varoitti miehestä.
- Haluaisitko tulla joskus leikkimään Kilin kanssa?
Lupasin tulla.

Olin kuullut puhuttavan namusedistä, mutta en tiennyt, mitä sillä tarkoitettiin. Mietin, mahtoiko naapurin setä olla sellainen. Eräänä iltapäivänä päätin mennä ulkoiluttamaan Kiliä. Kun naapuri aukaisi oven ja näki minut, hän kutsui ilahtuneena minut sisään.
- Laitan Kilille remmin ja sitten voitte mennä ulos.

Teimme pitkän lenkin Kilin kanssa ja olimme palaamassa sedän oven taakse. Soitin ovikelloa ja hetken kuluttua setä avasikin oven, kutsui minut sisälle ja irroitti Kilin hihnan.
- Olit kiltti tyttö, kun ulkoilutit koiraa, haluaisitko limpsaa ja munkin palkkioksi. Setä tarjoaa ne mielellään kiitokseksi. Ja voisit hetken aikaa leikkiä Kilin kanssa, siis jos haluat.

Niinpä menin sisälle naapuriin, enkä ollenkaan muistanut äidin varoituksia. Setä istui katselemassa telkkaria, minä leikin Kilin kanssa. Syrjäsilmällä vilkaisin sedän katsomaa ohjelmaa, siinä mies ja nainen suutelivat. Jatkoin puruluun kiskomista Kilin kanssa. Setä istui nojatuolissaan keskittyneenä filmin tapahtumiin. Tuoli oli sellaisessa paikassa, että saatoin peilin kautta nähdä sedän. Huomasin hänen kätensä liikehtivän sylissä.
-Mitä setä tekee?
- Tulepa tyttö katsomaan, niin opit jotakin.
Menin sedän viereen, näin hänen ottaneen kalunsa ulos housuista ja hankaavan sitä hiljalleen. En ole koskaan nähnyt niin isoa kikkeliä, sellaista, joka sojottaa pystyssä kovana. Jotenkin kiinnostuin sedän tekemisestä ja halusin katsella edelleenkin.
- Tiedätkö, miksi tätä sanotaan? Tämä on mulkun runkkaamista ja kaikki sedät tykkäävät tästä.
- Tuntuuko se kivalta?
- Tämä tuntuu tosi kivalta, mutta tiedätkö, mikä tuntuisi vielä paljon kivemmalta?
Aloin jotenkin kiinnostua ja kiihottuakin jollain tavalla, vaikka en ollenkaan tiennyt, mikä sedästä tuntuisi vieläkin kivammalta. Sitten setä pyysi minua ottamaan tuon valtavan ison kikkelin käteeni. Varovasti kosketin sedän kullia ja samalla tunsin kuinka se koveni entisestään.
- Jos nyt tulisit sedän syliin istumaan, voitaisiin yhdessä katsella tuosta peilistä omia kuviamme. Mutta sinun pitää riisua housusi ensin.

Pelkäsin hiukan, mitä setä tekisi, mutta samalla halusin totella setää. Tunsin nykäisyjä pimpissäni, se tuntui samalta kuin joskus hangatessani pimppiäni ennen nukahtamista. Aloin riisua pikkuhousujani, setä katseli ja käden runkkausliike kiihtyi.
- No niin, istupa tyttö nyt sedän syliin, ihan siihen kullin päälle voit istua.
Kiipesin sedän syliin, tunsin haaroissani pyllyni alla sedän kovan kikkelin. Sitten setä pyöräytti tuoliaan kohti peiliä, ja näin itseni sedän sylissä. Hameeni oli vyötäröllä, pieni pimppini oli täysin näkyvillä. Olin selin setään ja tunsin hänen käsiensä hiplaavan vartaloani. Halusin käden koskettavan sykkivää pilluani.
- Onpa tytöllä sievä pikkuinen, karvaton pillu, juuri tuollaisesta setä tykkää. Jos nyt yhdessä levittäisimme sormilla pimppiä niin, että setä näkee onko se sellainen vaaleanpunainen ja kostea, sellainen, josta sedän kulli kasvaa ja kovenee tosi isoksi.

Tunsin sedän sormien ihanan kosketuksen ja samaan aikaan levitimme pilluani nähdäksemme peilistä levitetyt reiteni, ja paljaan pimppini. Setä huohotti selkäni takana, kehuen ihanaa pulleaa ja kosteaa pillua, joka kutsuvana aukesi kuin vaaleanpunainen ruusu.
- Tykkääkö setä tällaisesta pyllystä?
- Noin ihanasta pikkupillusta setä on aina haaveillut. Tunnetko pyllysi alla, kuinka sedän kullista on tullut valtava kyrpä?
- Tuntuuko sedän sormet hyvältä pillussasi, vai haluatko lopettaa leikkimme?
- En halua, että setä lopettaa, haluan sedän kutkuttelevan sormella pillun kieltä. Hinkkaa, setä, hinkkaa pillua. Tekee niin hyvää.
Katsoin peilistä, kuinka sedän kyrpä tunkeutui pimppini alta näkyville. Tartuin kulliin kädelläni, puristelin sedän kovaa kullia, hinkkasin sitä edestakaisin. Setä huohotti, höpisi kuinka hyvää tekisi nussia pientä, tiukkaa, mutta ihanan liukasta pillua. Levitin jalkojani enemmän, halusin sedän näkevän kiihottavan pilluni avonaisena ja kutsuvana. Tunsin sedän sormen työntyvän syvemmälle pimpin sisään. Toinen sormi hinkkasi häpykieltä ihanasti.
-Saako setä nyt laittaa kullia tytön pilluun, ihan vähän ensiksi, saahan setä tehdä niin?
- Setä saa tehdä ihan mitä setä haluaa, tuntuu niin ihanalta. Mutta sattuuko niin ison kyrvän työntäminen sisälle pieneen pilluuni?
- Ei setä satuta, setä nussii ensin kullin päällä tytön pillua, tykkäät varmasti siitä. Ai että tuntuu kullissa hyvältä tytön kostea ja kireä

7

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitus jäi näköjään vajaaksi, tässä loppuosa:

      Setä tykkää, sedän kulli tykkää.
      Minunkin pilluni tykkäsi kun setä varovasti työnsi kikkeliä sisälle pimppiini. Samalla sedän sormi pyöri pillunkielelläni ja halusin yhtäkkiä koko kyrvän sisääni.
      -Työnnä kulli sisään, tuntuu hyvältä. Tykkääkö sedän mulkku hinkata pillua oikein kunnolla? Setä nussii niin ihanasti.

      Tunsin ison kullin hinkkaavan pilluani, ja hiukan karhean sormen hankaavan häpykieltäni, tuntui taivaallisen kiihottavalta. Sitten setä yllättäen vetäisi kullinsa ulos, pyysin, että setä jatkaisi, halusin lisää.

      - Nyt setä haluaa tehdä tytölle oikein tosi hyvää. Nousepa pois sylistä ja istu tuolille. Setä haluaa nuolla pientä pimppiäsi, siitä kaikki tytöt tykkäävät. Onko kukaan nuollut pyllyäsi ennemmin? Nuollut ja imenyt?

      Eihän tietenkään mitään sellaista ole koskaan tapahtunut. Istuin tuolille, setä käänsi selkänojan kallistumaan taakse, joten minun oli helppoa maata puoliksi selälläni ja antaa sedän tehdä sitä mitä hän halusi. Levitin jalkojani ja odotin sedän aloittavan pimppini nuolemisen. Sitten tunsin pehmeän kielen lipovan klitoristani. Aah, kuinka kiihottavaa se olikaan. Katsoin peiliin ja näin polvillaan olevan sedän takapuolen ja sen alta riippuvat pussit ja iso kyrpä niiden välissä. Sedän suun ote siirtyi klitorikseen, ja imaisten voimakkaasti sen suuhunsa, luulin pyörtyväni. Kuulin lutkuttavaa ääntä, setä nuoli ja imi vuorotellen pilluani.
      - Tuntuuko hyvältä? Ihana pillu tytöllä, niin ihanan tiukka ja märkä. Ennen kuin setä pääsee nussimaan, saat ottaa sedän kullin suuhusi. Saat imeä kullia, setä haluaa laittaa kullin suuhusi, sitten setä nussii pikkupilluasi isolla kyrvällään.
      - Odota setä, saan orgasmin just nyt. Aah, setä osaa imeä niin ihanasti, kohta setä saa taas nussia isolla kyrvällä tiukkaa, vaaleanpunaista pillua. OOOH, nussi, setä, nussi kohta...

      Otin kullin suuhuni, oma pilluni vielä supisteli orkkujen jälkeen. Imin sedän kivikovaa kullia ja samalla runkkasin toisella kädelläni mulkun vartta. Toinen käteni hinkkasi pilluni kieltä. Setä tuntui sekoavan mielihyvästä, osasin kai sitten imuttaa ja runkata juuri oikealla tavalla. Sitten setä halusi nussia. Ja minä halusin sedän nussivan taas isolla kikkelillään pimppiäni.

      Kävin useamminkin ulkoiluttamassa Kiliä. Ja setä yllätti minut Kilille opettamillaan uusilla tempuilla. Äidille en koskaan kertonut tästä vaarallisesta sedästä.

    • Anonyymi

      Olen mummo ikäinen nainen. Muistelen vähän pillu märkänä lapsuuttani. mulla oli liki 70 setä. Sedän ja tädin kanssa saunottiin aina,olin ehkä 11 tai 12 vuotias silloin. Setä aina kutitteli mua,se oli mukavaa,mulla oli rinnat alkaneet kasvaa ja tosi paljon,muistan kun setä sililtteli mun rintoja,täti aina kielsi setää hipelöimästä mua.Katselin sedän pippeliä aina,se oli tosi suuri löysänäkin,ja se tatti ol ihan järkyttävän kokoinen,setä katsoi mua ja veti sen kärjen näkyyviin. Joskus meni auttamaan tätiä pesussa,näin kun se suureni pitkäksi. Täti aina lähti aikaisemmin pois ja me jäätiin sedän kanssa kahdestaan saunaan.Setä aina kehui mua kuinka nätti olen,silitti rintoja ja kuinka isot ne on,ja kuinka pieni pyllyni on🥰Sedän pippeli kasvoi aina isoksi,setä aina pesi mua,olin sedän edessä ja setä taivutti mua eteen ja sanoi täytyy pylly pestä hyvin,tunsin kun sedän sormi hankasi pyllyreikääni,kerran setä sanoin sulla on vähän kakkaa reijän ympärillä otti saippuaa sormeen ja tunsin kun sormi upposi pyllyyn,oli outo tunne,sedän sormi oli kauan pyllyssä,setä nosti mut lauteille hieroi mun rintoja,sedän pippeli oli ihan kova ja järkytävän pitkä,setä sanoi että täytyy pestä pimpistä pissat pois,levitin jalkani ja setä huohotti ja kehui kuinka kaunis mun pimppa on,ne muutamat karvat oli kuulemma nättejä,sedän toinen käsi hiveli isoa pippeliä ja toinen mun paljasta pimppiä,tuli ihana olo,mä vaan nauroin🥰Sitten setä kysyi haluanko koittaa pippeliä,vei käden pippelille,mun sormet ei ylettäneet sen ympärille,pippeli oli kuuma ja kova,mä hankasin pippeliä ja setä huohotti,sanoin mulla on pissahätä,setä sanoi pissaa vaan kaivoon,menin kyykkyyn ja pissasin,setä katsoi ja hieroi pippeliä ja huohotti sanoi vielä oo siinä kyykyssä,sit sedän pippelistä lensi paljon valkoista ainetta ja paljon,se oli kuumaa,kasvoille,rinnoille,masulle. Setä huohottaen sanoi,oot hyvä tyttö🥰

      • Anonyymi

        Setäseksi on tosi kiihottavaa. Luin tekstisi pillu kosteana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Setäseksi on tosi kiihottavaa. Luin tekstisi pillu kosteana.

        Kyllä kun muistelee,vähän puna nousee mummon poskille🥰Setä oli tosi kiinostunut mun pyllystä,monta kertaa makasin sedän sylissä ja setä silitti mun pyllyä ja aina sormi kävi pylly reijän päällä ja sedän suuri pippeli painoi mun masua🥰Näin jälkikäteen kun muistelee,se sedän kyrpä oli kyllä järkyttävän kokoinen. kun sitä terskaa yritti sivellä,se valutti kokoajan limaa,ja kuinka pitkä se oli,setä oli tosi laiha mies,muistan kuinka katselin sit pikkutytön silmin🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun muistelee,vähän puna nousee mummon poskille🥰Setä oli tosi kiinostunut mun pyllystä,monta kertaa makasin sedän sylissä ja setä silitti mun pyllyä ja aina sormi kävi pylly reijän päällä ja sedän suuri pippeli painoi mun masua🥰Näin jälkikäteen kun muistelee,se sedän kyrpä oli kyllä järkyttävän kokoinen. kun sitä terskaa yritti sivellä,se valutti kokoajan limaa,ja kuinka pitkä se oli,setä oli tosi laiha mies,muistan kuinka katselin sit pikkutytön silmin🥰🥰

        Muistan kun setä aina sanoi,ei kerrota tätä tädille,saat huomenna 5 markkaa palkaksi🥰Ja minä pikkutyttö katselin sedän pitkää kyrpää silmät suurina...


    • Anonyymi

      löytyisikö Jyväskylästä nuorta neitoa sedän seuraksi? ;)

    • Anonyymi

      Mulla oli täti joka meitä poikia saunotti,oli tosi kiinnostonut poikien pippeleistä. Niitä piti aina pitkään pestä ja hangata. Oli mukava katsella kun kolme poikaa seisoo pesulla ja kaikkien pippelit pystyssä

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe