Onko tuotteet saapuneet,onko ollut huonoja kokemuksia
Teemu kokemuksia
12
6813
Vastaukset
- Anonyymi
Tuotteet on saapunut ajoilleen, mutta laatu ei ollut hyvä.
- Anonyymi
samaa mieltä tuli ajoissa tilasin 5 vaatetta 3 hyvää ja 2 huonoa laatu ei näissä 2ollut hyvä ja haisi pahalle suosittelen pesemään ennen käyttöä ,haju kertoo on käytetty myrkyllisiä aineita mutta mallit kivoja
- Anonyymi
Tuotteet tulevat aika pitkän ajan päästää useita päiviä. viipyy.
- Anonyymi
Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäilevä aluksi. Oon tilannu jo 9 pkt ja kaikki tullu perille Matkahuollon kautta ja lisäksi nopeasti n.1-2 viikossa. Ilmeisesti paketit kiertää Vantaalla jonkun firman kautta jolloin ainakaan mulle ei ole kertaakaan tullut maksettavaksi ylimääräistä eli tullia tai alv:tä.
Tässä todiste, että paketit todella tulee perille:
https://i.postimg.cc/q7F35xCx/Screenshot-20240316-075245.png
Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:
https://temu.to/m/u9srnjkfsi1
Ite oon tuolta tilannu mm. :
- bändipaitoja, joista vain 1 oli laadultaan ihan ok ja loput paidat samaa kuin esim. Emp:ltä
- kitaraan uudet mikit Seymour Duncan Invader -kopiot, joilla Metallica soitti Master of puppets-levyn. Eroa aitoihin ei oikeasti huomaa, mutta hinta vain 10% aitoihin verrattuna.
- kitaran seinäpidikkeitä
- langaton kitara"johto" tms. Temussa wireless guitar transmitter&receiver
- upean lohikäärmematon (josta epäilin ettei koskaan tulisi, mutta tuli ja on hieno!)
Yms. itselleni oikeasti tarpeellista tavaraa
Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista halpamyymälöistä Suomessa ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi.- Anonyymi
Kannattaa muistaa yksi sääntö älä osta mitään mitä tarvitset osta vain sellaista mitä ilman et tule toimeen.
- Anonyymi
Pääosin täyttä sekundaa..
- Anonyymi
ei voi palauttaa. mukana ei ole palautus tarraa. huijausta !!
- Anonyymi
Voiko Temu-tilauksen maksaa normaalisti ihan vain pankkitunnuksilla?
- Anonyymi
Alkää tilatkoo mitää tuote maksettu tavaraa ei ole vieläkää tullut 2kk ootettu postin lähetystunnus mutta sillä mitään postin sivulta löydy? TÄYTTÄ KUSETUSTA
! - Anonyymi
Älä jum…..ta maksa kuin klarnalla. Saat rahoillesi jotain turvaa.
- Anonyymi
Voi maksaa vaikka kävyillä jos se vastaanottajalle kelpaa, mutta normaalisti käytetään valuuttaa yleensä euroja euroopassa. Pankkitunnuksia ei kannata lähettää kenellekään tai sen jälkeen ei saa itsekään maksettua mitään.
- Anonyymi
Hyvin on toiminut mitään eivät ole lähettäneet en tosin ole tilannutkaan mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890