Teemu kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko tuotteet saapuneet,onko ollut huonoja kokemuksia

12

6813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuotteet on saapunut ajoilleen, mutta laatu ei ollut hyvä.

• Anonyymi

samaa mieltä tuli ajoissa tilasin 5 vaatetta 3 hyvää ja 2 huonoa laatu ei näissä 2ollut hyvä ja haisi pahalle suosittelen pesemään ennen käyttöä ,haju kertoo on käytetty myrkyllisiä aineita mutta mallit kivoja

• Anonyymi

Tuotteet tulevat aika pitkän ajan päästää useita päiviä. viipyy.

• Anonyymi

Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäilevä aluksi. Oon tilannu jo 9 pkt ja kaikki tullu perille Matkahuollon kautta ja lisäksi nopeasti n.1-2 viikossa. Ilmeisesti paketit kiertää Vantaalla jonkun firman kautta jolloin ainakaan mulle ei ole kertaakaan tullut maksettavaksi ylimääräistä eli tullia tai alv:tä.

Tässä todiste, että paketit todella tulee perille:

https://i.postimg.cc/q7F35xCx/Screenshot-20240316-075245.png

Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:

https://temu.to/m/u9srnjkfsi1

Ite oon tuolta tilannu mm. :
      - bändipaitoja, joista vain 1 oli laadultaan ihan ok ja loput paidat samaa kuin esim. Emp:ltä
      - kitaraan uudet mikit Seymour Duncan Invader -kopiot, joilla Metallica soitti Master of puppets-levyn. Eroa aitoihin ei oikeasti huomaa, mutta hinta vain 10% aitoihin verrattuna.
      - kitaran seinäpidikkeitä
      - langaton kitara"johto" tms. Temussa wireless guitar transmitter&receiver
      - upean lohikäärmematon (josta epäilin ettei koskaan tulisi, mutta tuli ja on hieno!)
      Yms. itselleni oikeasti tarpeellista tavaraa

Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista halpamyymälöistä Suomessa ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi.

• Anonyymi

Kannattaa muistaa yksi sääntö älä osta mitään mitä tarvitset osta vain sellaista mitä ilman et tule toimeen.

• Anonyymi

Pääosin täyttä sekundaa..

• Anonyymi

ei voi palauttaa. mukana ei ole palautus tarraa. huijausta !!

• Anonyymi

Voiko Temu-tilauksen maksaa normaalisti ihan vain pankkitunnuksilla?

• Anonyymi

Alkää tilatkoo mitää tuote maksettu tavaraa ei ole vieläkää tullut 2kk ootettu postin lähetystunnus mutta sillä mitään postin sivulta löydy? TÄYTTÄ KUSETUSTA
        !

• Anonyymi

Älä jum…..ta maksa kuin klarnalla. Saat rahoillesi jotain turvaa.

• Anonyymi

Voi maksaa vaikka kävyillä jos se vastaanottajalle kelpaa, mutta normaalisti käytetään valuuttaa yleensä euroja euroopassa. Pankkitunnuksia ei kannata lähettää kenellekään tai sen jälkeen ei saa itsekään maksettua mitään.

• Anonyymi

Hyvin on toiminut mitään eivät ole lähettäneet en tosin ole tilannutkaan mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä