Oliko paavoolla salasuhde

Anonyymi-ap

Iäkkäämpään naiseen,äskön keskustelimme asiasta.

13

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hunnakomäen tien päässähän se 20 luvulla syntynyt Linjan Aune asusteli pienessä mummonmökissä.Siellä Paavo oli ja Pösöö 404 pihas

    • Anonyymi

      sinä siis tapasit Paavon keskusteluun? Nyt murhasuvun pojanpoikien menttaalitoiminta on kiihkeää.

    • Anonyymi

      Oli ihan yleises tiedos että kävi Aunella Västinmäessä.

    • Anonyymi

      Minä uskon Paavolla olleen suhteet niihin kaikkiin emäntiin, jotka kylällä hänen puolestaan juoksivat valehtelemassa.

    • Anonyymi

      Paavo ja suurin osa Alavutelaisista on
      Holgerin suvun siittämiä.Iso kolvinenä

    • Anonyymi

      Lähes jokainen Sydänmaan 1960- nuorisoseuranainen ikähaarukassa 18 - 55 oli Paavon heiloja

      • Anonyymi

        Eikä ollut! Ei minun äitini ainakaan!


    • Anonyymi

      Se toinenkin Paavo siitä järvenrannan isosta talosta oli kova kyläpukki.
      Lehtolapsikin oli.

    • Anonyymi

      Paavot ja Väinö oli kyläpukkeja

      • Anonyymi

        Aulis, sehän ne hommat hoiteli. Se isoo talo johna ei meinannu siemen emännässä itää, aulis hoiti kerran ja vielä toisen.
        Isäntä ei eläissään saanu koskaan tietää, ainakin oli ettei mitää.
        Jokos muuten isoon kissan, citroenin omistaja selkis vai eikö kukaan kehtaa sanua ?
        Sen jos julkistatte niin sitten minä kerron lisää ja kerron palio.


    • Anonyymi

      Äitini oli tullut luultavasti 1962 postiin, joka silloin oli Kyntäjän rakennuksen päässä. Oli hiljaa tullut eteiseen kuulemaan kahden naisen riidan huutelua toisilleen. Aiheena oli ollut Paavo ja kumpi Paavon saa ja kumpi sen kanssa makaa. Äiti oli luullut ensin puhuttavan toisesta Paavosta järven rannalla, mutta toinen nainen oli huutanut lähtiessään "Minä menen heti Maijalaan kertomaan, mitä valehtelit!"
      Postin akka oli ollut vihainen että asiakas sillä tavalla tulee sisään kuuntelemaan arkoja asioita.

    • Anonyymi

      Venäjän näköösiä kyllä on.Aunekin omi hampaaton leski mutta pimiäs pirtis se ei Paavoa haitannut

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3060
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3026
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe