Näin se erakoituminen alkaa

Kaverit katoaa ympäriltä. Sukulaiset kuolevat. Olet vain tyhjä kuori joka vaeltaa yksin maan päällä... Et ole kukaan etkä mikään.

215

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen pahoillani... :( Kuka tai mitä sinä haluaisit olla, jos voisit?

      • Olisin nuorempi ja komeampi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisin nuorempi ja komeampi.

        Mitä se lohduttaisi jos silti edelleen olisit se sama palikka kun olet kirjoitustesi perusteella nytkin mä olen ain toivonu et olisin ollu nuorempana rumempi enkä se "kaunispoika" miksikä mua useimmat nuorena kutsui mu jos ei elämältään muuta halua kun pillua naiselta naisilta ni siihi se ulkonäkö pelkästään riittää kyllä tosin pellällä ulkonäöllä ei naiselta saa kun just sen kerran jos et osaa sängyssä muuta tehdä kun satuttaa naista ni ei varmasti tarvi pelätä joutuvansa samaa naista panemaan toista kertaa toki on si niitä jotka väittää nauttivansa jopa siitä kun heitä hakkaa seksin aikana mu luulen että he valehtelevat kun on niitä mielestäni sairaita miehiä jotka nauttivat si taas naisen alistamisesta mu kukin tyylillään ja tyylilleen uskollisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se lohduttaisi jos silti edelleen olisit se sama palikka kun olet kirjoitustesi perusteella nytkin mä olen ain toivonu et olisin ollu nuorempana rumempi enkä se "kaunispoika" miksikä mua useimmat nuorena kutsui mu jos ei elämältään muuta halua kun pillua naiselta naisilta ni siihi se ulkonäkö pelkästään riittää kyllä tosin pellällä ulkonäöllä ei naiselta saa kun just sen kerran jos et osaa sängyssä muuta tehdä kun satuttaa naista ni ei varmasti tarvi pelätä joutuvansa samaa naista panemaan toista kertaa toki on si niitä jotka väittää nauttivansa jopa siitä kun heitä hakkaa seksin aikana mu luulen että he valehtelevat kun on niitä mielestäni sairaita miehiä jotka nauttivat si taas naisen alistamisesta mu kukin tyylillään ja tyylilleen uskollisena

        Pillua saa os on rahhoo tai statusta ja sen suoma lupaus rahan tulosta komeus on lupaus lasten siittämisestä, joka viimeistään saa haarat leviämään, joten jos jokin ehto ei täyty, ei sitä säälipilluakaan kannata vongata liity tinderiinsiellä liikkuu pettyneitä irtopilluja. Ei tartte onanoida, vaan kokemuksen voi jakaa toisen kanssa. Muista safesex,


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­y­m­f­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ratkaisevaa on tavallaan sekin, erakoituuko ihan itse, tarkoituksella jättäytyy omiin oloihin. Vai johtuuko erakoituminen jostain oikeasta syystä, mahdollinen sairastuminen, joka rajoittaa liikkumista ja osallistumista sosiaaliseen elämään.
      Joskus vaikuttaa sekin, jos alkaa itse tuntea, etten ole kukaan enkä mikään, vaikka muiden mielestä olet aina kiva ja hyvä, mikään ei ole muuttunut. Onkohan silloin vain itse muuttunut, itsetunto saanut kolauksen, tms.?

      • On minun ympäriltäni, ihan tässä vähän reilun vuoden aikana hävinnyt ihmisiä, sillä tavalla etteivät pidä enää ollenkaan yhteyttä. Ja ihmisiä näen vain harrastuksissa ja työpaikalla, mutta ne eivät myöskään liity elämääni yhtään näiden ulkopuolella. Töissäkin kommunikointi on pelkkää työasiaa ja työni on itsenäistä. Ihmisiä on ympärillä, mutta ei ole mitään oikeaa kontaktia kehenkään. En käy iltaelämässä, kun joutuisin yksin mennä. Helposti jää vaan kotiin kökkimään sitten kaikkina vapaina, ja on olo ettei ketään kiinnosta tippaakaan. Kyllä itsetunto on saanut aika montakin kolausta. Ei ole koskaan ollut mikään hyvä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On minun ympäriltäni, ihan tässä vähän reilun vuoden aikana hävinnyt ihmisiä, sillä tavalla etteivät pidä enää ollenkaan yhteyttä. Ja ihmisiä näen vain harrastuksissa ja työpaikalla, mutta ne eivät myöskään liity elämääni yhtään näiden ulkopuolella. Töissäkin kommunikointi on pelkkää työasiaa ja työni on itsenäistä. Ihmisiä on ympärillä, mutta ei ole mitään oikeaa kontaktia kehenkään. En käy iltaelämässä, kun joutuisin yksin mennä. Helposti jää vaan kotiin kökkimään sitten kaikkina vapaina, ja on olo ettei ketään kiinnosta tippaakaan. Kyllä itsetunto on saanut aika montakin kolausta. Ei ole koskaan ollut mikään hyvä.

        Kerrot, että " eivät pidä yhteyttä ".
        Yritätkö itse, otatko sinä muihin yhteyttä ?
        Jos aina odottelee, ottaako joku yhteyttä, voi käydäkin niin, ettei ota.
        Kaveruus ja ystävyys toimii molempiin suuntiin, se ei toimi, jos se jää kovin yksipuoliseksi, että aina olisi vain se toinen, joka ottaa yhteyttä.
        On joskus sanottukin, ettei kukaan tule kotoa hakemaan, on itse lähdettävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot, että " eivät pidä yhteyttä ".
        Yritätkö itse, otatko sinä muihin yhteyttä ?
        Jos aina odottelee, ottaako joku yhteyttä, voi käydäkin niin, ettei ota.
        Kaveruus ja ystävyys toimii molempiin suuntiin, se ei toimi, jos se jää kovin yksipuoliseksi, että aina olisi vain se toinen, joka ottaa yhteyttä.
        On joskus sanottukin, ettei kukaan tule kotoa hakemaan, on itse lähdettävä.

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.

        Elämä on.
        Ihmiset ovat erilaisia, turha syytellä itseään, että itsessä olisi joku vika, jos ihmiset ei pidä yhteyttä. Vaikka monet niin tekevätkin, kallistuu tutkiskelemaan itseään.
        Siitä ne itsetunnon ongelmat alkaa kasvaa, tulee tunne ettei kelpaa, kukaan ei hyväksy, jne.

        Pisti silmään myös tuo ajatuksesi iltaelämästä.
        Sinne voi hyvinkin mennä myös yksin, siellä ei tarvitse olla yksin.
        Jos menee baariin tai ravintolaan, saa juttuseuraa hyvinkin nopeasti, toki sekin on myös itsestä kiinni.
        Jokin muu iltaelämä taas, esim. elokuvat, teatteri, tms. niihin tosiaan ei ole niin kiva mennä yksin, mutta ei kukaan kiellä menemästä.
        Joka paikasta, missä on muita ihmisiä, saa juttuseuraa. Joskus aloite on tehtävä itse, aina ei tule muut juttelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on.
        Ihmiset ovat erilaisia, turha syytellä itseään, että itsessä olisi joku vika, jos ihmiset ei pidä yhteyttä. Vaikka monet niin tekevätkin, kallistuu tutkiskelemaan itseään.
        Siitä ne itsetunnon ongelmat alkaa kasvaa, tulee tunne ettei kelpaa, kukaan ei hyväksy, jne.

        Pisti silmään myös tuo ajatuksesi iltaelämästä.
        Sinne voi hyvinkin mennä myös yksin, siellä ei tarvitse olla yksin.
        Jos menee baariin tai ravintolaan, saa juttuseuraa hyvinkin nopeasti, toki sekin on myös itsestä kiinni.
        Jokin muu iltaelämä taas, esim. elokuvat, teatteri, tms. niihin tosiaan ei ole niin kiva mennä yksin, mutta ei kukaan kiellä menemästä.
        Joka paikasta, missä on muita ihmisiä, saa juttuseuraa. Joskus aloite on tehtävä itse, aina ei tule muut juttelemaan.

        Se on ujona ihmisenä aika hiton haaastavaa mennä itse juttelemaan. Monesti ne juttelut tyssää kanssa johohnkin. Toinen tuumaa että onpas tyhmä äijä, ja etsii paremman juttukaverin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ujona ihmisenä aika hiton haaastavaa mennä itse juttelemaan. Monesti ne juttelut tyssää kanssa johohnkin. Toinen tuumaa että onpas tyhmä äijä, ja etsii paremman juttukaverin.

        Niin no ainahan on myös heitä, jotka tyrmäävät, sille ei voi mitään.
        Ujous voi olla pienoinen este, etenkin jos on lisäksi alentunut itsetunto. Mutta on tosi paljon ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Moni muukin haluaisi alkaa jutella jonkun vieraan ihmisen kanssa, mutta ei vaan rohkeus riitä.
        Jostain kerran luin, että paikalla jossain voi olla vaikka kaksi toiselleen tuntematonta ihmistä, ja molemmat saattavat samaan aikaan ajatella, että olisipa kiva sanoa tuolle toiselle jotain, mutta en uskalla. Kumpikaan ei uskalla avata suutaan, ja sitten jääkin juttelematta.
        Sen takia olisi kuitenkin aina hyvä uskaltaa kokeilla. Kyllä se toinen väistää tai sanoo, jos häntä ei kiinnosta jutustelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ainahan on myös heitä, jotka tyrmäävät, sille ei voi mitään.
        Ujous voi olla pienoinen este, etenkin jos on lisäksi alentunut itsetunto. Mutta on tosi paljon ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Moni muukin haluaisi alkaa jutella jonkun vieraan ihmisen kanssa, mutta ei vaan rohkeus riitä.
        Jostain kerran luin, että paikalla jossain voi olla vaikka kaksi toiselleen tuntematonta ihmistä, ja molemmat saattavat samaan aikaan ajatella, että olisipa kiva sanoa tuolle toiselle jotain, mutta en uskalla. Kumpikaan ei uskalla avata suutaan, ja sitten jääkin juttelematta.
        Sen takia olisi kuitenkin aina hyvä uskaltaa kokeilla. Kyllä se toinen väistää tai sanoo, jos häntä ei kiinnosta jutustelu.

        No siinä pitäisi itsellä olla sitten sitä itsetuntoa, että kestää ne jatkuvat torjumiset, eikä ajattele sen jälkeen joka kerta, että kyllä olen paska ja turha ihminen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On minun ympäriltäni, ihan tässä vähän reilun vuoden aikana hävinnyt ihmisiä, sillä tavalla etteivät pidä enää ollenkaan yhteyttä. Ja ihmisiä näen vain harrastuksissa ja työpaikalla, mutta ne eivät myöskään liity elämääni yhtään näiden ulkopuolella. Töissäkin kommunikointi on pelkkää työasiaa ja työni on itsenäistä. Ihmisiä on ympärillä, mutta ei ole mitään oikeaa kontaktia kehenkään. En käy iltaelämässä, kun joutuisin yksin mennä. Helposti jää vaan kotiin kökkimään sitten kaikkina vapaina, ja on olo ettei ketään kiinnosta tippaakaan. Kyllä itsetunto on saanut aika montakin kolausta. Ei ole koskaan ollut mikään hyvä.

        jani olet siis valehdellut silmät kirkkaina että sulla on kavereita vaikka ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani olet siis valehdellut silmät kirkkaina että sulla on kavereita vaikka ei ole.

        No en ole suoranaisesti valehdellut. Se riippuu kovin siitä, että miten kaveri määritellään. Työkaveri, on kaveri tavallaan. Harrastuskaveri on myös kaveri tavallaan... Ei ne ole sellaisia kavereita joiden kanssa ollaan hyvää pataa ja mennään kalalle taikka mökkeilemään tai illanviettoon. Kyllä minulla oli nuorempana paljon laajempi sosiaalinen piiri. Se on vaan kutistunut koko ajan mitä enemmän aikaa menny. Osa on jättäytynyt kommunikoimasta ihan kokonaan, täysin ilman järkevää syytä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole suoranaisesti valehdellut. Se riippuu kovin siitä, että miten kaveri määritellään. Työkaveri, on kaveri tavallaan. Harrastuskaveri on myös kaveri tavallaan... Ei ne ole sellaisia kavereita joiden kanssa ollaan hyvää pataa ja mennään kalalle taikka mökkeilemään tai illanviettoon. Kyllä minulla oli nuorempana paljon laajempi sosiaalinen piiri. Se on vaan kutistunut koko ajan mitä enemmän aikaa menny. Osa on jättäytynyt kommunikoimasta ihan kokonaan, täysin ilman järkevää syytä.

        kaveri on sellainen jonka kanssa voi viettää aikaa jutella,käydä syömässä,leffassa,ulkoilla ,kertoa omista asioista joista ei kaikille puhu. sellanen on kaveri/ystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaveri on sellainen jonka kanssa voi viettää aikaa jutella,käydä syömässä,leffassa,ulkoilla ,kertoa omista asioista joista ei kaikille puhu. sellanen on kaveri/ystävä.

        No sellaista ei ole. Käyn leffassa poikani kanssa, kun hänelläkään ei ole yhtäkään kaveria.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sellaista ei ole. Käyn leffassa poikani kanssa, kun hänelläkään ei ole yhtäkään kaveria.

        onko sun poika sun kaveri ja ystävä. Hän on perheenjäsen helvetti sentään


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko sun poika sun kaveri ja ystävä. Hän on perheenjäsen helvetti sentään

        Näin se nyt vaan on.


      • Ei niitä lapsia hankita, jos ei saa kumppania.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niitä lapsia hankita, jos ei saa kumppania.

        voihan niitä lapsia tehdä yhen illan jutun kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        voihan niitä lapsia tehdä yhen illan jutun kanssa

        Minä en saa edes yhden illan juttuja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.

        Sitten kannattaa miettiä vähän vielä tarkemmin. Ei ne ihmiset katoa noin vaan ympäriltä ilman syytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa miettiä vähän vielä tarkemmin. Ei ne ihmiset katoa noin vaan ympäriltä ilman syytä.

        En ole kellekään mitään pahaa tehnyt taikka sanonut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kellekään mitään pahaa tehnyt taikka sanonut.

        Tai sitten olet sen verran sosiaalisesti kömpelö ettet ymmärrä. Tai niin raskas, kun joka toinen päivät tapat itsesi ja hoet kuinka kukaan ei välitä ja töissäkin inhotaan ja tuijotetaan ja mummot on perseestä ja kaikki yli 30-vuotiaat on mummoja. Et kuitenkaan suostu hakemaan apua, koska terapeutti ei löydä sulle tyttöystävää. En minä ainakaan jaksaisi päivästä toiseen kuunnella tommosta paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet sen verran sosiaalisesti kömpelö ettet ymmärrä. Tai niin raskas, kun joka toinen päivät tapat itsesi ja hoet kuinka kukaan ei välitä ja töissäkin inhotaan ja tuijotetaan ja mummot on perseestä ja kaikki yli 30-vuotiaat on mummoja. Et kuitenkaan suostu hakemaan apua, koska terapeutti ei löydä sulle tyttöystävää. En minä ainakaan jaksaisi päivästä toiseen kuunnella tommosta paskaa.

        Selvä 😔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Selvä 😔

        No niin ainakin täällä nettimaailmassa käyttäydyt, jos olet sattunut huomaamaan. Jos meno on samanlaista oikeassa elämässä, niin ei mikään ihme että ympäriltä ihmiset kaikkoaa väsyessään kuuntelemaan tuota. Joo ystäviä pitää tukea kun on vaikeaa, mutta jos ei itse ole asialle valmis tekemään mitään vaan jatkaa sitä rypemistä vuodesta toiseen, niin väsyyhän siihen. Niillä ystävilläkin on varmaan muitakin murheita ja ajattelemista kuin sinun haaveet saavuttamattomasta tyttöystävästä. Vaikka haluatkin näköjään olla aina kaiken keskipiste, niin et oikeasti ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.

        tarkoitatko nyt sun palstanaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitatko nyt sun palstanaisia?

        En... Tarkoitin oikeassa elämässä olevia ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.

        Onko näillä vastapuolilla kuitenkin omaa läheis- ja tuttavaverkostoa, joka pitää heidät sosiaalisissa ympyröissä mukana.
        Tällöin he eivät edes ajattele sitä, että juuri sinulla ei näin ole, eivätkä pifä yhteyttä, eivät edes ymmärrä sitä, millaista on kun kaikki häviää ympäriltä.
        Heihin ei puolestaan viitsi pitää yhteyttä, jos sieltä päin ei tule vastakaikua, onhan sekin eräänlainen ja bahva viesti - suorastaan kiinnostuksen puutteesta.
        Ja näitä yksinäisiä suomessa on paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko näillä vastapuolilla kuitenkin omaa läheis- ja tuttavaverkostoa, joka pitää heidät sosiaalisissa ympyröissä mukana.
        Tällöin he eivät edes ajattele sitä, että juuri sinulla ei näin ole, eivätkä pifä yhteyttä, eivät edes ymmärrä sitä, millaista on kun kaikki häviää ympäriltä.
        Heihin ei puolestaan viitsi pitää yhteyttä, jos sieltä päin ei tule vastakaikua, onhan sekin eräänlainen ja bahva viesti - suorastaan kiinnostuksen puutteesta.
        Ja näitä yksinäisiä suomessa on paljon.

        Onkai niillä muilla laajat verkostot ja kaveripiirit. Minä en ole oikein mikään verkostojen luoja. En edes välitä sellaisista tutuista, joiden kanssa ei ole kuin pari sanaa vaihtanut. Aina tykkään, että kavereiden kanssa on jotain syvempää yhteyttä.
        Kyllä se vastaamattomuus on yleensä viesti itsessään, ettei kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onkai niillä muilla laajat verkostot ja kaveripiirit. Minä en ole oikein mikään verkostojen luoja. En edes välitä sellaisista tutuista, joiden kanssa ei ole kuin pari sanaa vaihtanut. Aina tykkään, että kavereiden kanssa on jotain syvempää yhteyttä.
        Kyllä se vastaamattomuus on yleensä viesti itsessään, ettei kiinnosta.

        Kun ei ylenkatso ihmisiä isän tai varakkuuden tai ulkonäön perusteella niin ystäviä on vaikka miten paljon. Itselläni on sen verran kun tarvitsen ja he kaikki ovat erilaisia, eri puolueista ja eri ikäryhmiä , mutta ystävänä ainoastaan ihmisiä joiden kanssa on kuva jutella maailman asioista ja joidenkin kanssa on syvällisiä asioita pohdittavana .
        Korona vei monta ystävää ja muutama iäkäs sukulainenkin on kadonnut kuvioista.
        Susullista mutta mitään ei voi tehdä he eivät tuke takaisin koskaan .
        Ystäviä kaikissa ikäluokissa on sentään lahja ihmiselle josta on kiitollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ylenkatso ihmisiä isän tai varakkuuden tai ulkonäön perusteella niin ystäviä on vaikka miten paljon. Itselläni on sen verran kun tarvitsen ja he kaikki ovat erilaisia, eri puolueista ja eri ikäryhmiä , mutta ystävänä ainoastaan ihmisiä joiden kanssa on kuva jutella maailman asioista ja joidenkin kanssa on syvällisiä asioita pohdittavana .
        Korona vei monta ystävää ja muutama iäkäs sukulainenkin on kadonnut kuvioista.
        Susullista mutta mitään ei voi tehdä he eivät tuke takaisin koskaan .
        Ystäviä kaikissa ikäluokissa on sentään lahja ihmiselle josta on kiitollinen.

        En minä ole koskaan kavereitani valikoinut varakkuuksien tai ulkonäköjen perusteella. Niitä on ollut monenlaisia. Mutta ainakin yksi heistä osoittautui narsistiksi.
        Luonteella siinä on enemmän merkitystä, kenen kanssa synkkaa kaveruus. Aika harvalla minun kanssa tuntuu olevan yhteistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole suoranaisesti valehdellut. Se riippuu kovin siitä, että miten kaveri määritellään. Työkaveri, on kaveri tavallaan. Harrastuskaveri on myös kaveri tavallaan... Ei ne ole sellaisia kavereita joiden kanssa ollaan hyvää pataa ja mennään kalalle taikka mökkeilemään tai illanviettoon. Kyllä minulla oli nuorempana paljon laajempi sosiaalinen piiri. Se on vaan kutistunut koko ajan mitä enemmän aikaa menny. Osa on jättäytynyt kommunikoimasta ihan kokonaan, täysin ilman järkevää syytä.

        No voin sanoa että mitä enemmän vuosia tulee sitä enenmän kutistuu ystäväpiiri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voin sanoa että mitä enemmän vuosia tulee sitä enenmän kutistuu ystäväpiiri.

        Niin tekee. Olen sen tässä jo alkanut huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sun poika sun kaveri ja ystävä. Hän on perheenjäsen helvetti sentään

        No kyllä perheenjäsenen kanssa voi ihan hyvin mennä kuviin tai muihin juttuihin ei kai se ole väärin mitenkään .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä perheenjäsenen kanssa voi ihan hyvin mennä kuviin tai muihin juttuihin ei kai se ole väärin mitenkään .

        No ei todellakaan ole mitään outoa, mennä oman pojan kanssa katsoo leffaa. Poika on kutenkin jo parikymppinen sälli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä perheenjäsenen kanssa voi ihan hyvin mennä kuviin tai muihin juttuihin ei kai se ole väärin mitenkään .

        no jos poika on paras kaveri niin olkoot sitten niin. Jani käy loppuikänsä poikansa kanssa treffeillä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mitään outoa, mennä oman pojan kanssa katsoo leffaa. Poika on kutenkin jo parikymppinen sälli.

        jos sulla ei olis poikaa niin et menis yhtään minnekkään. Hei hienoa että voit poikasi kanssa jutella henkeviä kuten kaverilta toivot.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mitään outoa, mennä oman pojan kanssa katsoo leffaa. Poika on kutenkin jo parikymppinen sälli.

        onko poikasi parempaa leffaseuraa kuin kaunis nuori nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko poikasi parempaa leffaseuraa kuin kaunis nuori nainen

        Minä en saa seurakseni nuorta ja kaunista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kannattaa miettiä vähän vielä tarkemmin. Ei ne ihmiset katoa noin vaan ympäriltä ilman syytä.

        Kyllä muuten katoaa. Esim jos puoliso kuolee ja toinen jää yksin niin entiset ystävät eivät enää käske juhliin sitä yksinäistä . Yhdellekkin leskelle sanoi entinen ystävätär että etsisi kavereita muista yksinäisistä .
        Se oli sen merkki ettei yksinäisellä enää ole paikkaa entisten ”ystävien” joukossa , niin että näin käy monelle , ja olen puhunut niin monen lesken kanssa näistä asioista. Yksikin pariskunta jotka olivat naapureita parhaiden ystävien kanssa ja viettivät aina uuden vuoden yhdessä , mutta kun hän oli yksin niin ei kutsuttu enää.
        Silloin kun ihminen eniten tarvitsee toisten seuraa niin ns ystävät häipyy. Toinen asia miksi ihmiset ovat yksi , on että joku on sairastanut kauan , vihdoin tullut terveeksi niin eipä kelpaakaan enää mukaan yhteisiin juhliin . Niin että syy ei aina ole
        ihmisessä vaan tilanteessa missä ihminen on .
        ihmisten pitäisi katsoa ennen kun jää yksin että ketkä ovat niitä aitoja ystäviä ja ketkä ei, niin heille ei tule turhia pettymyksiä .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en saa seurakseni nuorta ja kaunista naista.

        mutta onhan sulla poika. eikö toinen poikasi ole sun kaveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten katoaa. Esim jos puoliso kuolee ja toinen jää yksin niin entiset ystävät eivät enää käske juhliin sitä yksinäistä . Yhdellekkin leskelle sanoi entinen ystävätär että etsisi kavereita muista yksinäisistä .
        Se oli sen merkki ettei yksinäisellä enää ole paikkaa entisten ”ystävien” joukossa , niin että näin käy monelle , ja olen puhunut niin monen lesken kanssa näistä asioista. Yksikin pariskunta jotka olivat naapureita parhaiden ystävien kanssa ja viettivät aina uuden vuoden yhdessä , mutta kun hän oli yksin niin ei kutsuttu enää.
        Silloin kun ihminen eniten tarvitsee toisten seuraa niin ns ystävät häipyy. Toinen asia miksi ihmiset ovat yksi , on että joku on sairastanut kauan , vihdoin tullut terveeksi niin eipä kelpaakaan enää mukaan yhteisiin juhliin . Niin että syy ei aina ole
        ihmisessä vaan tilanteessa missä ihminen on .
        ihmisten pitäisi katsoa ennen kun jää yksin että ketkä ovat niitä aitoja ystäviä ja ketkä ei, niin heille ei tule turhia pettymyksiä .

        Tässä oli asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ainakin täällä nettimaailmassa käyttäydyt, jos olet sattunut huomaamaan. Jos meno on samanlaista oikeassa elämässä, niin ei mikään ihme että ympäriltä ihmiset kaikkoaa väsyessään kuuntelemaan tuota. Joo ystäviä pitää tukea kun on vaikeaa, mutta jos ei itse ole asialle valmis tekemään mitään vaan jatkaa sitä rypemistä vuodesta toiseen, niin väsyyhän siihen. Niillä ystävilläkin on varmaan muitakin murheita ja ajattelemista kuin sinun haaveet saavuttamattomasta tyttöystävästä. Vaikka haluatkin näköjään olla aina kaiken keskipiste, niin et oikeasti ole.

        Kuka jaksaisi ihmistä, jolla ajatus ja puhe on alati " ei.." tai " en.." ?
        Kertoo aika negatiivisesta suhtautumisesta asioihin, sekä omaan itseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onkai niillä muilla laajat verkostot ja kaveripiirit. Minä en ole oikein mikään verkostojen luoja. En edes välitä sellaisista tutuista, joiden kanssa ei ole kuin pari sanaa vaihtanut. Aina tykkään, että kavereiden kanssa on jotain syvempää yhteyttä.
        Kyllä se vastaamattomuus on yleensä viesti itsessään, ettei kiinnosta.

        Parista sanastahan se kaveruus ja ystävyyskin alkaa. Aina se on alkuun vähän sellaista tunnustelua, kun ollaan tutustumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten katoaa. Esim jos puoliso kuolee ja toinen jää yksin niin entiset ystävät eivät enää käske juhliin sitä yksinäistä . Yhdellekkin leskelle sanoi entinen ystävätär että etsisi kavereita muista yksinäisistä .
        Se oli sen merkki ettei yksinäisellä enää ole paikkaa entisten ”ystävien” joukossa , niin että näin käy monelle , ja olen puhunut niin monen lesken kanssa näistä asioista. Yksikin pariskunta jotka olivat naapureita parhaiden ystävien kanssa ja viettivät aina uuden vuoden yhdessä , mutta kun hän oli yksin niin ei kutsuttu enää.
        Silloin kun ihminen eniten tarvitsee toisten seuraa niin ns ystävät häipyy. Toinen asia miksi ihmiset ovat yksi , on että joku on sairastanut kauan , vihdoin tullut terveeksi niin eipä kelpaakaan enää mukaan yhteisiin juhliin . Niin että syy ei aina ole
        ihmisessä vaan tilanteessa missä ihminen on .
        ihmisten pitäisi katsoa ennen kun jää yksin että ketkä ovat niitä aitoja ystäviä ja ketkä ei, niin heille ei tule turhia pettymyksiä .

        Voi elämässä tehdä paljon muutakin kuin käydä juhlissa. Muuallakin tapaa muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole koskaan kavereitani valikoinut varakkuuksien tai ulkonäköjen perusteella. Niitä on ollut monenlaisia. Mutta ainakin yksi heistä osoittautui narsistiksi.
        Luonteella siinä on enemmän merkitystä, kenen kanssa synkkaa kaveruus. Aika harvalla minun kanssa tuntuu olevan yhteistä.

        Millä perusteella teit diagnoosin tästä kaverista, että se on narsisti? Miten se ilmenee kaverisuhteessa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole koskaan kavereitani valikoinut varakkuuksien tai ulkonäköjen perusteella. Niitä on ollut monenlaisia. Mutta ainakin yksi heistä osoittautui narsistiksi.
        Luonteella siinä on enemmän merkitystä, kenen kanssa synkkaa kaveruus. Aika harvalla minun kanssa tuntuu olevan yhteistä.

        Miten se osoittautui narsistiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se osoittautui narsistiksi?

        Kova pätemisen tarve, ja kova oikeassaolemisen tarve. Itseään korostaa, ja tietää kaikesta kaiken. Todella huono kuuntelemaan muita, eikä siedä yhtään kritiikkiä, tai arvostelua mistään mikä kohdistui häneen. Taitava manipuloimaan muita. Osas aina ohittaa hankalat kysymykset vaihtamalla puheenaihetta. Sivistyssanoilla koitti kuulostaa fiksummalta, kuin olikaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On minun ympäriltäni, ihan tässä vähän reilun vuoden aikana hävinnyt ihmisiä, sillä tavalla etteivät pidä enää ollenkaan yhteyttä. Ja ihmisiä näen vain harrastuksissa ja työpaikalla, mutta ne eivät myöskään liity elämääni yhtään näiden ulkopuolella. Töissäkin kommunikointi on pelkkää työasiaa ja työni on itsenäistä. Ihmisiä on ympärillä, mutta ei ole mitään oikeaa kontaktia kehenkään. En käy iltaelämässä, kun joutuisin yksin mennä. Helposti jää vaan kotiin kökkimään sitten kaikkina vapaina, ja on olo ettei ketään kiinnosta tippaakaan. Kyllä itsetunto on saanut aika montakin kolausta. Ei ole koskaan ollut mikään hyvä.

        Mä jos olen käyny iltaelämässä olen käyny mieluiten nimenomaan yksin nääs kattos ku mä olen useimmi käyny vetäs pään niin täyteen kun mahdollista vitutukseen ja silloin mulla on ollu tapana vittuilla varmaankin lähes jokaiselle vastaantulevalle miehelle mitä isompi sen varmemmin olen vittuillu enkä mitenkään nätisti sen voin melkei luvata mu vittu en ole päässy silti tappeleen kun ei voinu kotona tyttären äitiä hakata kun pidän sitä raukan miehen tapana kun ei uskalla miehen kanssa tapella


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä olen itse ollut aktiivinen, mutta kun lopetin perään kyselemisen, niin olen saanut huomata että vastapuolelta ei tule minkäänlaista. Eikä mitään tietoa, että mitä väärää olen tehnyt, ettei enää haluta pitää yhteyttä.

        Päivittäinkö niiden pitäs yhteyttä pitää otitko huomioon että niillä on kenties perheet jotka on niille tärkeämpiä kun sinä ja vaikkaan et osa sun kavereista on linnas tai entisiä linnakundeja etkä uskalla heihin olla yhteydessä ettei sua vaan syytetä mistään pitääks olla hölmö ja rikkoa lakia siitä johtuu yleensä pelko poliisia kohtaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ujona ihmisenä aika hiton haaastavaa mennä itse juttelemaan. Monesti ne juttelut tyssää kanssa johohnkin. Toinen tuumaa että onpas tyhmä äijä, ja etsii paremman juttukaverin.

        No kuka vittu sitä jaksaa keskustella ihmisen kanssa joka ei osaa puhua kun itsestään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä pitäisi itsellä olla sitten sitä itsetuntoa, että kestää ne jatkuvat torjumiset, eikä ajattele sen jälkeen joka kerta, että kyllä olen paska ja turha ihminen...

        Yhyy sääliäkö sä taas haet se ny ei ainakaan auta itsetunnon kehittämisessä koitappa vetää se kolmenvartin kossu yhdellä huikalla jos niin vaikka saisit onnellisen päätöksen mjl on tylsää siksi vittuilen sulle edelleen J.Leiri on nimi sillä löydät kolme ainakin kun laitetaan vaan etunimen ekakirjain mies sukupuolen edustajaa mitä mä tiedän varmasti en ole tarkistan kaikkien hieman yli 200 leirin etunimiä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ole suoranaisesti valehdellut. Se riippuu kovin siitä, että miten kaveri määritellään. Työkaveri, on kaveri tavallaan. Harrastuskaveri on myös kaveri tavallaan... Ei ne ole sellaisia kavereita joiden kanssa ollaan hyvää pataa ja mennään kalalle taikka mökkeilemään tai illanviettoon. Kyllä minulla oli nuorempana paljon laajempi sosiaalinen piiri. Se on vaan kutistunut koko ajan mitä enemmän aikaa menny. Osa on jättäytynyt kommunikoimasta ihan kokonaan, täysin ilman järkevää syytä.

        Oppivat tuntemaan tietämään sut liian hyvin olisko kannattan olla käyttämättä ihmisiä lähellään hyväkseen omaaetua tavoitellessasi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niitä lapsia hankita, jos ei saa kumppania.

        Eli siis onko sulla lapsia vai ei olisko sun syytä keskustella lääkärisi kanssa ihan ei taida ny lääkitys sulla olla kohdillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voihan niitä lapsia tehdä yhen illan jutun kanssa

        Siinä jää se haitaksi miehellä et ei välttis koskaan edes tiedä kun ei äiti ole ilmottanu edes lapsen syntymästä tällöin on äidin velvollisuus huolehtia että lapsi tietää olemassa olevat siskonsa ja veljensä


      • Anonyymi

        viimeistään rajan tuolla puolella huomaamme ettei kukaan meistä ollut mitään,
        ei meidän mielipiteemme ei tekemisemme, ei itsetuntomme, junmala nimittäin tuntee meidät fariseukset jotka omasta mielestämme olemme niin hyviä,
        Jumala ei tarvitse meidän itsetuntojamme.
        Ne jotka sitä opettavat eivät itsekään tajua mitä opettavat,
        toistavat vain mantraa jota evoluuto pohjainen psyykke teoria toistaa.


      • Voi vittu.


    • Anonyymi

      hah haa. Ihan sama huonon suvun kanssa ei kande ylläpitoa , ihan sama oliko sellasia vai ei. Lähimmät riittää. Olen yksin vaan en yksinäinen. Mielikuvitus suuri huvitus ,

      • Anonyymi

        Minä ainakin olen karsinut itse pois kaksi ns ” ystävää” toinen ei muuta tehnyt kun valehteli asioista mistä kukaan normaali ihminen ei valehtelisi, otti aikansa ennenkuin tajusin sen. Ja se toinen sitten hyvin luulotautinen ihminen ja vihaa vähemmistöryhmiä , joita minä en vihaa, ja miksipä vihaisinkaan .
        Ovat yrittäneet soittaa vaan en vastaa kummallekkaan Kaippa joskus ymmärtävät syyn miksi pudotin heidät kelkasta .


    • Anonyymi

      Itsekin kokeilin lopettaa pitämästä yhteyttä muihin. No eipä ole kukaan kaivannut. Suomessa erakoituminen on todella helppoa. Itse en käy edes töissä enkä harrasta mitään joten olen totaalisen yksin. En ole katkera mutta kuitenkin.

      Kiltti Mies89

    • Anonyymi

      moi mustasusi . Haluun kertoo nää asiat sulle (yritän mahollisiman lyhyesti kaikki pähkinänkuoressa kertoo) ....

      1.Olin 10 vuoden ajan kaikissa kouluissa jokapäiväkiusattu
      2,Synnyin maailmaan sairaalloisena ja erilaisena
      3. Sosiaalisimmat vaiheeni oli 14-17vuotiaana
      4.Sitten 18 vuotiaana tuli erakoituminen
      5.En tapaile ihmisiä oikeastaan (nettikavereita tosin löytyy noin 4-6)
      6.En ehkä haluakaan tavata ihmisiä
      7.En varmaan koskaan tee niin mutta pystyisin asumaan erämaassa korpimetsän keskellä yksinään jossakin kämpässä jossa ei ole sähkölämmitystä vaan lämmittäisin taloa puilla ja hommaisin ruoan metsästämällä ja kalastamalla pääosin ja joskus tai välillä esim kerran kuukaudessa kävisin kaupunkiostoksilla mutten menisi sinne autolla vaan luopuisin autosta vaan käyttäisin joko potkukelkkaa tai polkupyörää tai menisin sinne keskustaan jalkaisin ja yleensäkin luopuisin kaikista älylaitteista ja kännykästäkin voisin luopua vaikka se on aika pakollinen laite ja voisin hommata muutaman sian ja lampaan ja viljelisin peruna ja kasvimaata ja hommaisin pihakaivon

      8.eläkkeellä olen
      9.Musiikista kiinnostunut yksipuolinen ihminen jolle elämän mahtuu oikeestaan kax asiaa = musiikki ja kävelylenkit
      10.Lähimmäisiin hyvät suhteet
      11.Sisäinen rauha mutta suuri tyhjyys ja toivo mennyt
      12.Unelmia ei ole
      13.Olen keski-ikäinen mies

      • Anonyymi

        lisään viestiini nämä kaksi vielä= 14.oon luovuttanut (tiiän se voi monien mielestä olla pelkurimaista mutta ei he ymmärrä mitään) 15.Oon pystyynkuollut(sielu tuhansina paloina)


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisään viestiini nämä kaksi vielä= 14.oon luovuttanut (tiiän se voi monien mielestä olla pelkurimaista mutta ei he ymmärrä mitään) 15.Oon pystyynkuollut(sielu tuhansina paloina)

        Kiitos tarinasta. Minäkin tiedän nuo luovuttamis fiilikset. Päivä kerrallaan eteenpäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos tarinasta. Minäkin tiedän nuo luovuttamis fiilikset. Päivä kerrallaan eteenpäin.

        saanks kysyy : kuunteletko musaa?
        mä kuuntelen laidasta laitaan eikä väliä kansalaisuudella eikä sukupuolella eli pääasia että musa toimii eikä väliä millaisia poliittisia tai muita mielipiteitä on musanesittäjällä koska en tue heidän mielipiteitä vaan tuen ainoastaan heidän musauraa

        jotkut sekoittaa nämä asiat keskenään

        tänä aamuna kuuntelin yhden demolevyn blackmetallia eli siis black metalli on suomeksi mustaa metallia. Ei isoille massoille suunnattu levy vaan musaa jota ei isot massat kuuntele. Kuuntelin heti perään heidän toisen vuonna 93 julkaistun demolevyn jossa he oli muuttaneet tyyliä enemmän valtavirran tyyliseksi ja en pitänyt siitä ollenkaan vaan kappaleet oli menneet tosi tylsään suuntaan ja osa jopa keskeneräisiä sävellyksinä.

        Toissa päivänä kuuntelin hectorin(heikki harma oikeelta nimeltään) levyn herra mirandos jossa tähtihetkinä kappaleet ekhnaton rakastui aurinkoon(ambient &space ambient&electro&spoken word tyylinen kappale) ja meiran laulu.

        Huikein kokemus oli erään turkkilaisen naisartistin levy(hänen nimeä en muista) jossa hän yhdisteli taidokkaasti ja moniulotteisesti eri maailmojen kulttuureja tuomalla eri maiden musamelodioita musaansa ja oli samaan aikaan saanut musastaan hyvin omanäköistä eikä ollenkaan matkittua ja aika-ajoin musassa oli paljon tunnetta, syvyyttä , monipuolisuutta sekä paljon myös älyä(haastavia laulukohtia esim ja haastavia soitinmelodiajuttuja).


      • Anonyymi kirjoitti:

        saanks kysyy : kuunteletko musaa?
        mä kuuntelen laidasta laitaan eikä väliä kansalaisuudella eikä sukupuolella eli pääasia että musa toimii eikä väliä millaisia poliittisia tai muita mielipiteitä on musanesittäjällä koska en tue heidän mielipiteitä vaan tuen ainoastaan heidän musauraa

        jotkut sekoittaa nämä asiat keskenään

        tänä aamuna kuuntelin yhden demolevyn blackmetallia eli siis black metalli on suomeksi mustaa metallia. Ei isoille massoille suunnattu levy vaan musaa jota ei isot massat kuuntele. Kuuntelin heti perään heidän toisen vuonna 93 julkaistun demolevyn jossa he oli muuttaneet tyyliä enemmän valtavirran tyyliseksi ja en pitänyt siitä ollenkaan vaan kappaleet oli menneet tosi tylsään suuntaan ja osa jopa keskeneräisiä sävellyksinä.

        Toissa päivänä kuuntelin hectorin(heikki harma oikeelta nimeltään) levyn herra mirandos jossa tähtihetkinä kappaleet ekhnaton rakastui aurinkoon(ambient &space ambient&electro&spoken word tyylinen kappale) ja meiran laulu.

        Huikein kokemus oli erään turkkilaisen naisartistin levy(hänen nimeä en muista) jossa hän yhdisteli taidokkaasti ja moniulotteisesti eri maailmojen kulttuureja tuomalla eri maiden musamelodioita musaansa ja oli samaan aikaan saanut musastaan hyvin omanäköistä eikä ollenkaan matkittua ja aika-ajoin musassa oli paljon tunnetta, syvyyttä , monipuolisuutta sekä paljon myös älyä(haastavia laulukohtia esim ja haastavia soitinmelodiajuttuja).

        Tuleehan tuota musaa kuunneltua. Aika elektronivoittoisesti, industriaalia, teknoa, ambienttia. Toisinaan haluan kuunnella keskiaikaistyylisia bändejä ja toisinaan vaikka atmosfääristä black metallia. Ihan mielialan mukaan menee. Väillä tekee mieli löytää kaikkea ihan himmeetä kokeellista juttua, eri genrien sekoituksia. En kovin paljon kuuntele valtavirran musiikkia, mutta toisinaan niitäkin. Eri maista ja erityisesti japanilaisia bändejä olen kuunnellut paljon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuleehan tuota musaa kuunneltua. Aika elektronivoittoisesti, industriaalia, teknoa, ambienttia. Toisinaan haluan kuunnella keskiaikaistyylisia bändejä ja toisinaan vaikka atmosfääristä black metallia. Ihan mielialan mukaan menee. Väillä tekee mieli löytää kaikkea ihan himmeetä kokeellista juttua, eri genrien sekoituksia. En kovin paljon kuuntele valtavirran musiikkia, mutta toisinaan niitäkin. Eri maista ja erityisesti japanilaisia bändejä olen kuunnellut paljon.

        asutko yksin? oletko parisuhteessa? miten yksinäisyys vaikuttaa sinuun?
        oletko mies vai nainen?

        mun isoserkku samassa tilanteessa kuin minä . Asuu äitinsä kanssa. Pelaa tietokonepelejä aamusta iltaan. Ei mitään sisältöä elämässä. Käy kaupassa toki.

        ootko koskaan pohtinut vaikuttaako ympäristö miten paljon millaiseksi sun elämäs meni vai onko osittain johtuvaa omista tai vanhemmiltasi saaduista geeneistä? Onhan niistä geeneistä mm tehty tutkimuksia ja ympäristöstä, ns oloista.

        Vahvinkin ihmisluonne voi sortua niin pahasti että sen mieli menee tosi alas. Oon lukenut siitä juttua.

        Nää jotka ei tajua meitä , niin ovat joko tietämättömiä tai tunnekylmiä.

        Yksi oli niin röyhkeä (hän on perussuomalainen kuntapäättäjä) että sanoi minulle ihan suorat sanat että henkisesti sairaille ei pitäisi myöntää eläkettä .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuleehan tuota musaa kuunneltua. Aika elektronivoittoisesti, industriaalia, teknoa, ambienttia. Toisinaan haluan kuunnella keskiaikaistyylisia bändejä ja toisinaan vaikka atmosfääristä black metallia. Ihan mielialan mukaan menee. Väillä tekee mieli löytää kaikkea ihan himmeetä kokeellista juttua, eri genrien sekoituksia. En kovin paljon kuuntele valtavirran musiikkia, mutta toisinaan niitäkin. Eri maista ja erityisesti japanilaisia bändejä olen kuunnellut paljon.

        oon siis tehnyt töitä elämäni aikana, mutta vähissä määrin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        asutko yksin? oletko parisuhteessa? miten yksinäisyys vaikuttaa sinuun?
        oletko mies vai nainen?

        mun isoserkku samassa tilanteessa kuin minä . Asuu äitinsä kanssa. Pelaa tietokonepelejä aamusta iltaan. Ei mitään sisältöä elämässä. Käy kaupassa toki.

        ootko koskaan pohtinut vaikuttaako ympäristö miten paljon millaiseksi sun elämäs meni vai onko osittain johtuvaa omista tai vanhemmiltasi saaduista geeneistä? Onhan niistä geeneistä mm tehty tutkimuksia ja ympäristöstä, ns oloista.

        Vahvinkin ihmisluonne voi sortua niin pahasti että sen mieli menee tosi alas. Oon lukenut siitä juttua.

        Nää jotka ei tajua meitä , niin ovat joko tietämättömiä tai tunnekylmiä.

        Yksi oli niin röyhkeä (hän on perussuomalainen kuntapäättäjä) että sanoi minulle ihan suorat sanat että henkisesti sairaille ei pitäisi myöntää eläkettä .

        Olen viiskymppinen mies. Ollut kerran naimisissa ja minulla on 2 aikuista lasta (erakkoja nekin). Eron jälkeen jäin asumaan yksin, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania. Eksä löysi helposti ja muuttivat yhteen.

        Olen niin introvertti ihminen, että siedän yksinoloa liian hyvin. En myöskään osaa tutustua ihmisiin. Suvussani on kyllä muita oikeita erakoita. Ainakin yksi heistä ei ole koskaan seurustellut ja asunut aina yksinään. Mun veli on myös päättäny olla kokonaan ilman, sen jälkeen kun avovaimo jätti hänet.

        Elämä vaan meni tähän. En minä mielestäni näin ole halunnut asioiden menevän. Mitä vanhemmaksi tässä tulee, niin sitä heikommin tähän enää ketään saa, eikä kiinnosta tyytyä kehen tahansa. Pitää sen kumppanin kanssa jotain kipinää ensin olla. Mutta taitaa olla jo menneen talven lumia sellaiset haaveet.

        Kai se on vaan pakko alkaa asennoitumaan siihen, että tässä se elämä sitten oli. Nautitaan siitä mistä vielä pystyy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen mies. Ollut kerran naimisissa ja minulla on 2 aikuista lasta (erakkoja nekin). Eron jälkeen jäin asumaan yksin, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania. Eksä löysi helposti ja muuttivat yhteen.

        Olen niin introvertti ihminen, että siedän yksinoloa liian hyvin. En myöskään osaa tutustua ihmisiin. Suvussani on kyllä muita oikeita erakoita. Ainakin yksi heistä ei ole koskaan seurustellut ja asunut aina yksinään. Mun veli on myös päättäny olla kokonaan ilman, sen jälkeen kun avovaimo jätti hänet.

        Elämä vaan meni tähän. En minä mielestäni näin ole halunnut asioiden menevän. Mitä vanhemmaksi tässä tulee, niin sitä heikommin tähän enää ketään saa, eikä kiinnosta tyytyä kehen tahansa. Pitää sen kumppanin kanssa jotain kipinää ensin olla. Mutta taitaa olla jo menneen talven lumia sellaiset haaveet.

        Kai se on vaan pakko alkaa asennoitumaan siihen, että tässä se elämä sitten oli. Nautitaan siitä mistä vielä pystyy.

        minä en ole koskaan ollu suhteissa vaan aina sinkku ja asunut koko ikäni isäni kanssa. En minäkään ole halunnut sitä että mun tilanne on tämä mutta se mitä sanoin kun sanoin että en haluakaan tavata ihmisiä niin siinä on ehkä totta se tai miten sen nyt oikein ottaa sillä toisaalta 14-17 vuotiaana mulla oli se sosiaalinen vaihe joten en ehkä olekaan pohjimmiltani täyserakko. Voi siis olla että hankalat elämässä koetut asiat ajoi mut etäälle ihmisistä ja se että oon niin vähäpuheinen ja erilainen sekä sairaalloinen.

        Pahin juttu omassa itsessäni on se, etten osaa ehkä olla rento koskaan ja jotenkin sillai tuntee olevansa koko ajan ulkopuolinen, jäykkä, vähäpuheinen ja huono puhumaan ja koen myös etten ole ehkä läsnä . Joskus oon miettinyt olevani tunnevammainen jos koen sitä etten osaa olla läsnä. Ettei saa kontaktia ihmiseen.

        Varmaan oma minä on sen verran ontto ettei pysty olemaan ihmiste kanssa tekemisissä. Niin se varmasti on. Ja onkin.

        50 vuotias aijaa no mä oon 41 vuotias.

        Uskotko että syntymähoroskooppi tai horoskooppikartta voisi jopa vaikuttaa meihin ihmisiin? Mun syntymämerkki on härkä. Härkä, skorpioni, kalat ja rapu on hitaiden energioiden merkkejä.

        Uskotko henkimaailmaan? Minä uskon. En välttämättä usko jumalaan mut on kai täällä joskus elänyt parantaja-jeesus. on mahdollista. Raamatun tekstit on sitten värittäneet niitä asioita ihmisten kirjoituksilla hieman yli maalaisjärjen. Eikä raamatun kaikkia tekstejä ole koskaan ottanut kirjaimellisesti eikä pidäkään ja osa teksteistä raamatun on vertauskuvallisia(esim jeesuksen ylösnousemus haudasta sillä eihän kukaan ihminen voi nousta haudasta tosta vaan mutta siinä onkin tarkoitettu jeesuksen henkeä). No en lue paljoa raamattua enkä ole missään uskonlahkossa.
        Kuten sanoin , uskon henkimaailmaan koska mulla on kokemuksia siitä kun oma rakas lemmikkikissani kuoli ja siirtyi toiselle tasolle ja täällä se koko ajan on minun luonani ja seuraa mua kaikkialle. Kissani eli melkein 20 vuotiaaksi ja eli pitkän , hyvän ja turvallisen elämän.

        Uskon alkuräjähdysteoriaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        minä en ole koskaan ollu suhteissa vaan aina sinkku ja asunut koko ikäni isäni kanssa. En minäkään ole halunnut sitä että mun tilanne on tämä mutta se mitä sanoin kun sanoin että en haluakaan tavata ihmisiä niin siinä on ehkä totta se tai miten sen nyt oikein ottaa sillä toisaalta 14-17 vuotiaana mulla oli se sosiaalinen vaihe joten en ehkä olekaan pohjimmiltani täyserakko. Voi siis olla että hankalat elämässä koetut asiat ajoi mut etäälle ihmisistä ja se että oon niin vähäpuheinen ja erilainen sekä sairaalloinen.

        Pahin juttu omassa itsessäni on se, etten osaa ehkä olla rento koskaan ja jotenkin sillai tuntee olevansa koko ajan ulkopuolinen, jäykkä, vähäpuheinen ja huono puhumaan ja koen myös etten ole ehkä läsnä . Joskus oon miettinyt olevani tunnevammainen jos koen sitä etten osaa olla läsnä. Ettei saa kontaktia ihmiseen.

        Varmaan oma minä on sen verran ontto ettei pysty olemaan ihmiste kanssa tekemisissä. Niin se varmasti on. Ja onkin.

        50 vuotias aijaa no mä oon 41 vuotias.

        Uskotko että syntymähoroskooppi tai horoskooppikartta voisi jopa vaikuttaa meihin ihmisiin? Mun syntymämerkki on härkä. Härkä, skorpioni, kalat ja rapu on hitaiden energioiden merkkejä.

        Uskotko henkimaailmaan? Minä uskon. En välttämättä usko jumalaan mut on kai täällä joskus elänyt parantaja-jeesus. on mahdollista. Raamatun tekstit on sitten värittäneet niitä asioita ihmisten kirjoituksilla hieman yli maalaisjärjen. Eikä raamatun kaikkia tekstejä ole koskaan ottanut kirjaimellisesti eikä pidäkään ja osa teksteistä raamatun on vertauskuvallisia(esim jeesuksen ylösnousemus haudasta sillä eihän kukaan ihminen voi nousta haudasta tosta vaan mutta siinä onkin tarkoitettu jeesuksen henkeä). No en lue paljoa raamattua enkä ole missään uskonlahkossa.
        Kuten sanoin , uskon henkimaailmaan koska mulla on kokemuksia siitä kun oma rakas lemmikkikissani kuoli ja siirtyi toiselle tasolle ja täällä se koko ajan on minun luonani ja seuraa mua kaikkialle. Kissani eli melkein 20 vuotiaaksi ja eli pitkän , hyvän ja turvallisen elämän.

        Uskon alkuräjähdysteoriaan.

        Minulla oli aika iso kaveripiiri vielä nuorena. Seurustelin ensimmäisen kerran vasta jotain 23 vuotiaana. Olin nuorenakin todella huono tutustumaan ihmisiin ja etenkin naisiin. Kaverin kautta jotenkin ihmeellisesti ensimmäinen tyttökaveri ilmaantui elämään ja ei mennyt vuottakaan kun se jo loppui. Oli nuori likka ja halusi muutakin elämää.
        Entinen vaimo, bongasi minut baarissa ja kaappasi mukaansa. Hänen kanssa se suhde kestikin pitkän ajan kun 15 vuotta.
        Kun ei missään liiku, niin ei kukaan tiedä että on edes olemassa.
        Työssä kyllä käyn, mutta sielläkin pyörin yksinäni vain. Ei siellä tule juteltua juuri koskaan kellekään, ja ulkopuolisuuden tunne on ihan tajuton.

        Minä en myöskään oikein osaa olla oma rento itseni missään. Tulee sellainen olo että heti tuomitaan jos olet oma itsesi. Itsetunto on ihan pohjamudissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen mies. Ollut kerran naimisissa ja minulla on 2 aikuista lasta (erakkoja nekin). Eron jälkeen jäin asumaan yksin, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania. Eksä löysi helposti ja muuttivat yhteen.

        Olen niin introvertti ihminen, että siedän yksinoloa liian hyvin. En myöskään osaa tutustua ihmisiin. Suvussani on kyllä muita oikeita erakoita. Ainakin yksi heistä ei ole koskaan seurustellut ja asunut aina yksinään. Mun veli on myös päättäny olla kokonaan ilman, sen jälkeen kun avovaimo jätti hänet.

        Elämä vaan meni tähän. En minä mielestäni näin ole halunnut asioiden menevän. Mitä vanhemmaksi tässä tulee, niin sitä heikommin tähän enää ketään saa, eikä kiinnosta tyytyä kehen tahansa. Pitää sen kumppanin kanssa jotain kipinää ensin olla. Mutta taitaa olla jo menneen talven lumia sellaiset haaveet.

        Kai se on vaan pakko alkaa asennoitumaan siihen, että tässä se elämä sitten oli. Nautitaan siitä mistä vielä pystyy.

        en minä ole lemmikkiäni nähnyt sen kuoleman jälkeen kun hän jätti tän fyysisen maailman, mutta joskus unitilassa oon nähnyt mielenkiintoisia unia tai kun olen ollut "puoli -unessa" niin oon nähnyt sen makaavan mun vierellä ja kerran olin melkein hereilä, silmät kuitenki kiinni ,mutten sikiunessa ja kun näin lemmikkini vierelläni noin 70 sentin päässä minusta(noin lantion kohdalla seinän lähellä) niin kutsuin sitä nimellä niin se avasi heti silmät ja tuli mun naamani eteen ja tuntui se tuulen henkäys. Ainoastaan lemmikkini läsnäolon koen tuulen henkäyksinä enkä ole valvetilassa nähnyt sitä koskaan kun siirtyi toiseen maailmaan, mutta ne tuulen henkäykset on ihan tosiasia että ne ei johdu mistään muusta sillä se on ihan totta tai no en ehkä 100% varma voi olla mutta 99.9% prosentin varma oon =) Se tuntuu itselleni tosi ihanalta kun se on siinä läsnä koko ajan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla oli aika iso kaveripiiri vielä nuorena. Seurustelin ensimmäisen kerran vasta jotain 23 vuotiaana. Olin nuorenakin todella huono tutustumaan ihmisiin ja etenkin naisiin. Kaverin kautta jotenkin ihmeellisesti ensimmäinen tyttökaveri ilmaantui elämään ja ei mennyt vuottakaan kun se jo loppui. Oli nuori likka ja halusi muutakin elämää.
        Entinen vaimo, bongasi minut baarissa ja kaappasi mukaansa. Hänen kanssa se suhde kestikin pitkän ajan kun 15 vuotta.
        Kun ei missään liiku, niin ei kukaan tiedä että on edes olemassa.
        Työssä kyllä käyn, mutta sielläkin pyörin yksinäni vain. Ei siellä tule juteltua juuri koskaan kellekään, ja ulkopuolisuuden tunne on ihan tajuton.

        Minä en myöskään oikein osaa olla oma rento itseni missään. Tulee sellainen olo että heti tuomitaan jos olet oma itsesi. Itsetunto on ihan pohjamudissa.

        sori anteeksi nuo kirjoitukset kun osa meni yli aiheen ymmärrätkö minua kun oon henkisesti sairas niin aika monilla henkisesti sairailla tuppaa meneen usein ne kirijoitukset ja puhheet hieman yli hilseen??? Olen pahoillani kuitenkin. En tahallani kirjoittanut noita juttuja jotka ei liity oikein tähän aiheeseen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        minä en ole koskaan ollu suhteissa vaan aina sinkku ja asunut koko ikäni isäni kanssa. En minäkään ole halunnut sitä että mun tilanne on tämä mutta se mitä sanoin kun sanoin että en haluakaan tavata ihmisiä niin siinä on ehkä totta se tai miten sen nyt oikein ottaa sillä toisaalta 14-17 vuotiaana mulla oli se sosiaalinen vaihe joten en ehkä olekaan pohjimmiltani täyserakko. Voi siis olla että hankalat elämässä koetut asiat ajoi mut etäälle ihmisistä ja se että oon niin vähäpuheinen ja erilainen sekä sairaalloinen.

        Pahin juttu omassa itsessäni on se, etten osaa ehkä olla rento koskaan ja jotenkin sillai tuntee olevansa koko ajan ulkopuolinen, jäykkä, vähäpuheinen ja huono puhumaan ja koen myös etten ole ehkä läsnä . Joskus oon miettinyt olevani tunnevammainen jos koen sitä etten osaa olla läsnä. Ettei saa kontaktia ihmiseen.

        Varmaan oma minä on sen verran ontto ettei pysty olemaan ihmiste kanssa tekemisissä. Niin se varmasti on. Ja onkin.

        50 vuotias aijaa no mä oon 41 vuotias.

        Uskotko että syntymähoroskooppi tai horoskooppikartta voisi jopa vaikuttaa meihin ihmisiin? Mun syntymämerkki on härkä. Härkä, skorpioni, kalat ja rapu on hitaiden energioiden merkkejä.

        Uskotko henkimaailmaan? Minä uskon. En välttämättä usko jumalaan mut on kai täällä joskus elänyt parantaja-jeesus. on mahdollista. Raamatun tekstit on sitten värittäneet niitä asioita ihmisten kirjoituksilla hieman yli maalaisjärjen. Eikä raamatun kaikkia tekstejä ole koskaan ottanut kirjaimellisesti eikä pidäkään ja osa teksteistä raamatun on vertauskuvallisia(esim jeesuksen ylösnousemus haudasta sillä eihän kukaan ihminen voi nousta haudasta tosta vaan mutta siinä onkin tarkoitettu jeesuksen henkeä). No en lue paljoa raamattua enkä ole missään uskonlahkossa.
        Kuten sanoin , uskon henkimaailmaan koska mulla on kokemuksia siitä kun oma rakas lemmikkikissani kuoli ja siirtyi toiselle tasolle ja täällä se koko ajan on minun luonani ja seuraa mua kaikkialle. Kissani eli melkein 20 vuotiaaksi ja eli pitkän , hyvän ja turvallisen elämän.

        Uskon alkuräjähdysteoriaan.

        Olen myös tutkinu kaikkia paranormaaleja juttuja, ufoja yms. Astronomia on kiinnostanut ihan pikkupojasta saakka. Tähtitaivasta tuli tuijoteltua entisen mummolan rappusilla pimeinä talvi-iltoina paljon. Siellä sitä paljon oli nuorena yksin ja mietti kaiken olevaisuutta.
        Eli kyllä kaikki erikoinen ja mystinen on kiinnostanut aina.
        Rapu olen horoskoopiltani. Siitä en tiedä sitten miten paljon ne oikeasti kertoo ihmisestä, mutta osuu moni kohta oikeaan niissäkin luonneanalyyseissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sori anteeksi nuo kirjoitukset kun osa meni yli aiheen ymmärrätkö minua kun oon henkisesti sairas niin aika monilla henkisesti sairailla tuppaa meneen usein ne kirijoitukset ja puhheet hieman yli hilseen??? Olen pahoillani kuitenkin. En tahallani kirjoittanut noita juttuja jotka ei liity oikein tähän aiheeseen .

        Ei tarvitse olla pahoillaan siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen mies. Ollut kerran naimisissa ja minulla on 2 aikuista lasta (erakkoja nekin). Eron jälkeen jäin asumaan yksin, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania. Eksä löysi helposti ja muuttivat yhteen.

        Olen niin introvertti ihminen, että siedän yksinoloa liian hyvin. En myöskään osaa tutustua ihmisiin. Suvussani on kyllä muita oikeita erakoita. Ainakin yksi heistä ei ole koskaan seurustellut ja asunut aina yksinään. Mun veli on myös päättäny olla kokonaan ilman, sen jälkeen kun avovaimo jätti hänet.

        Elämä vaan meni tähän. En minä mielestäni näin ole halunnut asioiden menevän. Mitä vanhemmaksi tässä tulee, niin sitä heikommin tähän enää ketään saa, eikä kiinnosta tyytyä kehen tahansa. Pitää sen kumppanin kanssa jotain kipinää ensin olla. Mutta taitaa olla jo menneen talven lumia sellaiset haaveet.

        Kai se on vaan pakko alkaa asennoitumaan siihen, että tässä se elämä sitten oli. Nautitaan siitä mistä vielä pystyy.

        No luulisi sinun iältäsi olevan vientiä , onhan niitä yksinäisiä naisi vaikka miten; paljon . Introvertistäkin saattaa tulla hyvinkin ; extrovertti kun löytää se oikean vierelleen
        Ei elämä sinun iässäsi vielä ole vanhuutta .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No luulisi sinun iältäsi olevan vientiä , onhan niitä yksinäisiä naisi vaikka miten; paljon . Introvertistäkin saattaa tulla hyvinkin ; extrovertti kun löytää se oikean vierelleen
        Ei elämä sinun iässäsi vielä ole vanhuutta .

        Juu mutta minä en niin vaan ihastu ihan kehen tahansa. Olen ihan liian kranttu, tämän näköiseksi möllikäksi. Pitäisi ensin korjata aivot ihastumaan yhtä rumiin naisiin mitä itse olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu mutta minä en niin vaan ihastu ihan kehen tahansa. Olen ihan liian kranttu, tämän näköiseksi möllikäksi. Pitäisi ensin korjata aivot ihastumaan yhtä rumiin naisiin mitä itse olen.

        jani sä myöhästyt kohta sun harrastuksesta. eli hopi hopi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu mutta minä en niin vaan ihastu ihan kehen tahansa. Olen ihan liian kranttu, tämän näköiseksi möllikäksi. Pitäisi ensin korjata aivot ihastumaan yhtä rumiin naisiin mitä itse olen.

        mutta juurihan sä sanoit että viime vuonna tapasit ruman naisen. olist vaan pannut sitä


      • Anonyymi

        kuka on sanonut että haluan seksiä. sinähän se tässä haluat seksiä kun olet lapsesta asti joutunut katsoo isäsi pornolehtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä en ole koskaan ollu suhteissa vaan aina sinkku ja asunut koko ikäni isäni kanssa. En minäkään ole halunnut sitä että mun tilanne on tämä mutta se mitä sanoin kun sanoin että en haluakaan tavata ihmisiä niin siinä on ehkä totta se tai miten sen nyt oikein ottaa sillä toisaalta 14-17 vuotiaana mulla oli se sosiaalinen vaihe joten en ehkä olekaan pohjimmiltani täyserakko. Voi siis olla että hankalat elämässä koetut asiat ajoi mut etäälle ihmisistä ja se että oon niin vähäpuheinen ja erilainen sekä sairaalloinen.

        Pahin juttu omassa itsessäni on se, etten osaa ehkä olla rento koskaan ja jotenkin sillai tuntee olevansa koko ajan ulkopuolinen, jäykkä, vähäpuheinen ja huono puhumaan ja koen myös etten ole ehkä läsnä . Joskus oon miettinyt olevani tunnevammainen jos koen sitä etten osaa olla läsnä. Ettei saa kontaktia ihmiseen.

        Varmaan oma minä on sen verran ontto ettei pysty olemaan ihmiste kanssa tekemisissä. Niin se varmasti on. Ja onkin.

        50 vuotias aijaa no mä oon 41 vuotias.

        Uskotko että syntymähoroskooppi tai horoskooppikartta voisi jopa vaikuttaa meihin ihmisiin? Mun syntymämerkki on härkä. Härkä, skorpioni, kalat ja rapu on hitaiden energioiden merkkejä.

        Uskotko henkimaailmaan? Minä uskon. En välttämättä usko jumalaan mut on kai täällä joskus elänyt parantaja-jeesus. on mahdollista. Raamatun tekstit on sitten värittäneet niitä asioita ihmisten kirjoituksilla hieman yli maalaisjärjen. Eikä raamatun kaikkia tekstejä ole koskaan ottanut kirjaimellisesti eikä pidäkään ja osa teksteistä raamatun on vertauskuvallisia(esim jeesuksen ylösnousemus haudasta sillä eihän kukaan ihminen voi nousta haudasta tosta vaan mutta siinä onkin tarkoitettu jeesuksen henkeä). No en lue paljoa raamattua enkä ole missään uskonlahkossa.
        Kuten sanoin , uskon henkimaailmaan koska mulla on kokemuksia siitä kun oma rakas lemmikkikissani kuoli ja siirtyi toiselle tasolle ja täällä se koko ajan on minun luonani ja seuraa mua kaikkialle. Kissani eli melkein 20 vuotiaaksi ja eli pitkän , hyvän ja turvallisen elämän.

        Uskon alkuräjähdysteoriaan.

        Sanot että lapsuuden kokemukset vaikuttavat sinun nykyiseen oloosi .
        Minulla oli sellainen kaveri siis ystävänä jolta sai kiskoa vastaukset , mutta pikkuhiljaa alkoi itsekkin sanoa jotakin , hikoili kamalasti aina kun keskustelimme ja ajattelin että tästä miehestä tulee joku saamaan hyvän miehen.
        Jaksoi ne kaikki kaudet ja olimme kävelyllä usein ja puhuimme, jotenkin hänen oli helpompi puhua kun oltiin liikkeessä . Hön lähti opiskelemaan toiseen kaupunkiin ja tiemme erosivat mutta kirjoittelimme pitkiä kirjeitä toisillemme koko ajan .
        Vihdoin kävi niin että hän löysi sen omansa ja meni naimisiin, isminä olin onnellinen että hänellä oli nyt ihan oma vaimo jonka kanssa eleli elämää. Tästä on vuosikymmeniä aikaa mutta kirjoitamme kirjeitä aina vaan, ja hän on ollut kylässäkin meillä vaimonsa kanssa . Niin että ystävyys on joskus hyvin tärkeä asia vaikka kuvassa ei ole rakastumista . Ja kyllä se hiljainenkin ihminen löytää omansa kunhan ei jännittele niin kovasti .
        Muuten , hän on kala horoskoopissa . Minä en muuten lueskele horoskooppi asioista mutta tiedän sen verran mikä kukakin on syntymäaikansa johdosta. Joten kun uskaltaa tehdä aloituksen juttelemalla ihmisten kanssa niin se voi johtaa moneen ystävyyteen . Minä ja mieheni olemme usein keskustelleet näistä asioista , että miksi toiset ihmiset vetäytyy kuoreensa ja toiset ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla oli aika iso kaveripiiri vielä nuorena. Seurustelin ensimmäisen kerran vasta jotain 23 vuotiaana. Olin nuorenakin todella huono tutustumaan ihmisiin ja etenkin naisiin. Kaverin kautta jotenkin ihmeellisesti ensimmäinen tyttökaveri ilmaantui elämään ja ei mennyt vuottakaan kun se jo loppui. Oli nuori likka ja halusi muutakin elämää.
        Entinen vaimo, bongasi minut baarissa ja kaappasi mukaansa. Hänen kanssa se suhde kestikin pitkän ajan kun 15 vuotta.
        Kun ei missään liiku, niin ei kukaan tiedä että on edes olemassa.
        Työssä kyllä käyn, mutta sielläkin pyörin yksinäni vain. Ei siellä tule juteltua juuri koskaan kellekään, ja ulkopuolisuuden tunne on ihan tajuton.

        Minä en myöskään oikein osaa olla oma rento itseni missään. Tulee sellainen olo että heti tuomitaan jos olet oma itsesi. Itsetunto on ihan pohjamudissa.

        Sinun on muutettava ajatustyyli itsestäsi , luotettava siihen että sinusta pidetään juuri sellaisena kun olet , luulen että itsetuntosi tarvitsee hieman kohennusta , ole vaan oma itsesi , jos ihmiset näkee että jännitykset niin silloinhan ne kaikkoaa. . Jos olet vitsikäs niin murjaise aina joskus joku vitsi töissä kavereille tai aloita vaikka puhumaan ilmoista isistä eåse usein alkaa, siis juuri keskustelemisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en minä ole lemmikkiäni nähnyt sen kuoleman jälkeen kun hän jätti tän fyysisen maailman, mutta joskus unitilassa oon nähnyt mielenkiintoisia unia tai kun olen ollut "puoli -unessa" niin oon nähnyt sen makaavan mun vierellä ja kerran olin melkein hereilä, silmät kuitenki kiinni ,mutten sikiunessa ja kun näin lemmikkini vierelläni noin 70 sentin päässä minusta(noin lantion kohdalla seinän lähellä) niin kutsuin sitä nimellä niin se avasi heti silmät ja tuli mun naamani eteen ja tuntui se tuulen henkäys. Ainoastaan lemmikkini läsnäolon koen tuulen henkäyksinä enkä ole valvetilassa nähnyt sitä koskaan kun siirtyi toiseen maailmaan, mutta ne tuulen henkäykset on ihan tosiasia että ne ei johdu mistään muusta sillä se on ihan totta tai no en ehkä 100% varma voi olla mutta 99.9% prosentin varma oon =) Se tuntuu itselleni tosi ihanalta kun se on siinä läsnä koko ajan.

        Sinulla on suru sydämmessä joka ei ole sinua jättänyt , siksi uneksit lemmikistäsi , ymmärrän sinun tunteesi . Mutta sinun on vaan hyväksyttävä se että on poissa ja älä odottele niitä unia, vaikka tiedän että ne lohduttaa , samalla kun ovat unia.jotenkin sinun olisi saatava muuta sisältöä elämääsi ja pitää kauniit muistot ainoastaan muistoina jotka otetaan esille eri tilanteissa . Mutta elämän on jatkuttava ilman juurimtätä lemmikkiä ,
        Sinun on elettävä ja löydettävä tarkoitus elämääsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen mies. Ollut kerran naimisissa ja minulla on 2 aikuista lasta (erakkoja nekin). Eron jälkeen jäin asumaan yksin, enkä ole onnistunut löytämään uutta kumppania. Eksä löysi helposti ja muuttivat yhteen.

        Olen niin introvertti ihminen, että siedän yksinoloa liian hyvin. En myöskään osaa tutustua ihmisiin. Suvussani on kyllä muita oikeita erakoita. Ainakin yksi heistä ei ole koskaan seurustellut ja asunut aina yksinään. Mun veli on myös päättäny olla kokonaan ilman, sen jälkeen kun avovaimo jätti hänet.

        Elämä vaan meni tähän. En minä mielestäni näin ole halunnut asioiden menevän. Mitä vanhemmaksi tässä tulee, niin sitä heikommin tähän enää ketään saa, eikä kiinnosta tyytyä kehen tahansa. Pitää sen kumppanin kanssa jotain kipinää ensin olla. Mutta taitaa olla jo menneen talven lumia sellaiset haaveet.

        Kai se on vaan pakko alkaa asennoitumaan siihen, että tässä se elämä sitten oli. Nautitaan siitä mistä vielä pystyy.

        Nimenomaan, nautitaan siitä mistä vielä pystyy. Tuossa on asennetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori anteeksi nuo kirjoitukset kun osa meni yli aiheen ymmärrätkö minua kun oon henkisesti sairas niin aika monilla henkisesti sairailla tuppaa meneen usein ne kirijoitukset ja puhheet hieman yli hilseen??? Olen pahoillani kuitenkin. En tahallani kirjoittanut noita juttuja jotka ei liity oikein tähän aiheeseen .

        Älä turhaan pyydä anteeksi lukemisen arvoistahan se oli eikä loukkaa ketään .
        Ole vaan oma itsesi ja uskalla kirjoittaa juuri kuten ajattelet , siinä hyvä alku kun mieli on maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on suru sydämmessä joka ei ole sinua jättänyt , siksi uneksit lemmikistäsi , ymmärrän sinun tunteesi . Mutta sinun on vaan hyväksyttävä se että on poissa ja älä odottele niitä unia, vaikka tiedän että ne lohduttaa , samalla kun ovat unia.jotenkin sinun olisi saatava muuta sisältöä elämääsi ja pitää kauniit muistot ainoastaan muistoina jotka otetaan esille eri tilanteissa . Mutta elämän on jatkuttava ilman juurimtätä lemmikkiä ,
        Sinun on elettävä ja löydettävä tarkoitus elämääsi.

        eipä oo surua syrämmessä ei ole ei, sillä oon sinut sen asian kaa ja kyl mä kommunikoin melekein koko ajan tiällä kotonani lemmikkini kanssa eli lemmikkini siis henkimaailmassa johon oon lemmikkiini yhteydessä kun tuulen henkäyksenä ilmaisee itseään koko ajan. Tämä ei ole ongelma minulle eikä isänikään haittaa vaikka välillä kommunikoin sille. Muiden ihmisten nähden en kommunikoi sen kans.

        Että älä sie kun et tiedä asiasta yhttään mittään niin ala mirtään höpiseen tommottii eli tulee mieleeni että väheksyt ehkä mun kokemuksiani.

        Minä oon vain iloinen ja onnellinen siitä että voin kommunikoida sen kanssa ja lemmikkini on varmasrti yhtälailla iloinen ja onnellinen koska ei ole lähtenyt pois täältä. Varmaan nähdään vielä joskus kun minusta aika jättää. Olen ajatellut jäädä tänne maapallolle vaeltamaan kun aika jättää minusta tässä fyysisessä maailmassa eli ajattelen että jään tänne leijumaan . Mä oon hyvin paljon henkimaailmaan uskova. En oikein usko jumalaan. Jeesus on ehkä totta että se on ollut tiällä joskus vuonna mummo ja muumio.


    • Tutustuin Spotifyn suosittelemana, sellaiseen bändiin kuin Snakeskin.
      Jännä yhdistelmä oopperalaulua ja konerytmejä. On vastaavia bändejä muitankin, mutta tätä en ollut kuullut aiemmin.

      • Anonyymi

        Snakes? Pitääpä tutustuu hmm.

        Romanialainen folk on aika kova juttu jos kiinnostaa sua??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Snakes? Pitääpä tutustuu hmm.

        Romanialainen folk on aika kova juttu jos kiinnostaa sua??

        Snakeskin

        Tullut kuunneltua karjalalaista folkkia (mulla on karjalaista verta), ja mongolialaisia bändejä. Tosi mielenkiintoisia on nuo etniset jutut kyllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Snakeskin

        Tullut kuunneltua karjalalaista folkkia (mulla on karjalaista verta), ja mongolialaisia bändejä. Tosi mielenkiintoisia on nuo etniset jutut kyllä.

        mulla on myös karjalaista verta ja myös ruotsalaista verta , mahdollisesti myös venäläistäkin verta

        afrikkalainen artisti keba kebe ja sen studiolevy casablanca on tosi hyvä joka sisältää 100% rumpumusaa. Tykkään kovasti siitä. Jos kiinnostaa sua??

        kiinnostaisko sua semmonen juttu että tekisin kohta tänne sivustolla uuden postauksen jossa kutsuisin sinut jutteleen kanssani vähän laajemmin vielä eri asioista vai olisiko joku muu sivusto parempi paikka sellaiseen että onko se sääntöjenvastaista tällä palstalla rupatella laajemmin eri jutuista vai pitäskö jossaki muualla? en halua mielelläni sähköpostitse jutella . En ole enää facebookissa(kohta kaksi vuotta tulee aikaa kun lähdin pois sieltä kun alko ärsyttää se kun ihmisten yksityisyyttä alettu urkkia tai jottain sinne päen).

        Kirjoittaisin postaukseeni jotenkin näin että "tule jutteleen mun kanssani musta susi eri aiheista kuten vaikkapa henkinen sairastelu, asenteet, musiikki, tms"

        kerro ensin suostutko ja kerro että onko tuollainen sääntöjenvastaista? En ole itse ihan varma että käykö tuollainen? Ehkä tuollainen keskustelun avaus sopisi kai paremmin jonnekin kahvikeskusteluun joka löytyy tuolta eräältä palstalta jonka nimi ei tuu nyt mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mulla on myös karjalaista verta ja myös ruotsalaista verta , mahdollisesti myös venäläistäkin verta

        afrikkalainen artisti keba kebe ja sen studiolevy casablanca on tosi hyvä joka sisältää 100% rumpumusaa. Tykkään kovasti siitä. Jos kiinnostaa sua??

        kiinnostaisko sua semmonen juttu että tekisin kohta tänne sivustolla uuden postauksen jossa kutsuisin sinut jutteleen kanssani vähän laajemmin vielä eri asioista vai olisiko joku muu sivusto parempi paikka sellaiseen että onko se sääntöjenvastaista tällä palstalla rupatella laajemmin eri jutuista vai pitäskö jossaki muualla? en halua mielelläni sähköpostitse jutella . En ole enää facebookissa(kohta kaksi vuotta tulee aikaa kun lähdin pois sieltä kun alko ärsyttää se kun ihmisten yksityisyyttä alettu urkkia tai jottain sinne päen).

        Kirjoittaisin postaukseeni jotenkin näin että "tule jutteleen mun kanssani musta susi eri aiheista kuten vaikkapa henkinen sairastelu, asenteet, musiikki, tms"

        kerro ensin suostutko ja kerro että onko tuollainen sääntöjenvastaista? En ole itse ihan varma että käykö tuollainen? Ehkä tuollainen keskustelun avaus sopisi kai paremmin jonnekin kahvikeskusteluun joka löytyy tuolta eräältä palstalta jonka nimi ei tuu nyt mieleen.

        Teetätin dna tutkimuksen. Sen mukaan minussa on eniten karjalaista ja eteläpohjanmaalaista, keski- ja eteläsuomalaistakin. Lappalaista ei yhtään. Sitten oli jännä 10% irkku, walesilaista ja skotlantilaista. Inuittia 2%.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teetätin dna tutkimuksen. Sen mukaan minussa on eniten karjalaista ja eteläpohjanmaalaista, keski- ja eteläsuomalaistakin. Lappalaista ei yhtään. Sitten oli jännä 10% irkku, walesilaista ja skotlantilaista. Inuittia 2%.

        Luuletko tolla saavasi naisen 13 vuoden jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tolla saavasi naisen 13 vuoden jälkeen

        Mikähän kommentti tuokin taas oli olevinaan? Luuletko että pidän tätä paikkaa jonain Tinderinä? En pidä. Kunhan kerroin vaan. Kyllä naisetkin katsoo vaan ulkonäköä kun kumppaniaan valitsevat. On se nähty. Ulkonäkö, varallisuus ja status vain ratkaisee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikähän kommentti tuokin taas oli olevinaan? Luuletko että pidän tätä paikkaa jonain Tinderinä? En pidä. Kunhan kerroin vaan. Kyllä naisetkin katsoo vaan ulkonäköä kun kumppaniaan valitsevat. On se nähty. Ulkonäkö, varallisuus ja status vain ratkaisee.

        olet aikasemminkin kertonut ton saman. ole toki ylpeä sukujuurista . voit kehua sillä kun tapaat hyvän näköisen teinin


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet aikasemminkin kertonut ton saman. ole toki ylpeä sukujuurista . voit kehua sillä kun tapaat hyvän näköisen teinin

        Eiköhän niille hyvännäköisille ole jossain hyvännäköistä seuraa tarjolla yllin kyllin. Ei heidän tarvitse tämmöiseen papparaiseen tyytyä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eiköhän niille hyvännäköisille ole jossain hyvännäköistä seuraa tarjolla yllin kyllin. Ei heidän tarvitse tämmöiseen papparaiseen tyytyä.

        miksi olet niin helvetin kateellinen ja katkera muille. Anna heidän elää omaa elämäänsä ja lopeta tollanen ininä.


    • Anonyymi

      Itteä raivostuttanut jo kohta 15 vuotta tämä naisten ja miesten suhteiden saamiseen liittyvä totaalinen epätasa-arvo. Nainen kuin nainen saa seksiä naurettavan helposti mutta tavallisellekkin miehelle seksin tai parisuhteen saaminen on lähes mahdoton tehtävä. Niin ei ehkä kaikki naiset sitä parisuhdetta saa mutta sekin johtuu enimmäkseen naisten liian kovista kriteereistä.

      Mulla itselläni on tapana ensin etsiä vikaa muista ihmisistä ja sättiä muita ja raivota. Johtuiskohan kenties siitä ettei kukaan enää pidä yhteyttä. On paljon mukavampi syytellä muita sen sijaan että katsoisi peiliin ja yrittäisi kehittää itseään jotenkin. Liian työlästäkin tuollainen itsensä kehittäminen.

      Kiltti Mies89

      • Anonyymi

        Joku kutsuu munkaltaisia ihmisiä myös narsisteiksi.

        Kiltti Mies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kutsuu munkaltaisia ihmisiä myös narsisteiksi.

        Kiltti Mies89

        Mutta joo en mä ole saanut edes seksiä 5 vuoteen niin kai sellainen nyt alkaa tympimään ketä tahansa ja suoranaisesti ahdistamaan ja raivostuttamaan. Kai mä sitten olen niin ruma, lyhyt ja sosiaalisesti vammainen että olen ansainnut kaiken paskan. Ainakin olen oikein marttyyrien kuningas.

        Kiltti Mies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo en mä ole saanut edes seksiä 5 vuoteen niin kai sellainen nyt alkaa tympimään ketä tahansa ja suoranaisesti ahdistamaan ja raivostuttamaan. Kai mä sitten olen niin ruma, lyhyt ja sosiaalisesti vammainen että olen ansainnut kaiken paskan. Ainakin olen oikein marttyyrien kuningas.

        Kiltti Mies89

        Minä en ole saanut 13 vuoteen... Olisin saanut viime vuoden lopulla, mutta se nainen ei oikein sytyttänyt minua tarpeeksi ja tunteet on olleet ihan muualla. Sanoin siitä hänelle, niin ei ole sen jälkeen ottanut yhteyttä.


      • Anonyymi

        oon yrittäny itte kehittää ihtiäni ja kyllä yrittäny vähentää muiden syyttelyä, mut aika-ajoin siihen sortuu. Ei kukaan ole täydellinen. Terveisin juha


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole saanut 13 vuoteen... Olisin saanut viime vuoden lopulla, mutta se nainen ei oikein sytyttänyt minua tarpeeksi ja tunteet on olleet ihan muualla. Sanoin siitä hänelle, niin ei ole sen jälkeen ottanut yhteyttä.

        jani mä luulin ettet ole saanut 12 vuoteen kun viime vuonna oli 11 vuotta viimesestä kerrasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole saanut 13 vuoteen... Olisin saanut viime vuoden lopulla, mutta se nainen ei oikein sytyttänyt minua tarpeeksi ja tunteet on olleet ihan muualla. Sanoin siitä hänelle, niin ei ole sen jälkeen ottanut yhteyttä.

        oliko jani mummeli iässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliko jani mummeli iässä

        Hän on minua jotain 5 vuotta nuorempi. Ei se mitään, entinen urheilija mutta päästänyt itsensä ylipainoiseksi niin paljon, että ei enää seksiä tehnyt hänen kanssa mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani mä luulin ettet ole saanut 12 vuoteen kun viime vuonna oli 11 vuotta viimesestä kerrasta

        Onko sillä nyt kamalasti väliä? Vuosi sinne ja tänne. Kuitenkin on muinaisista ajoista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko jani mummeli iässä

        taisit ajatella nettaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        taisit ajatella nettaa

        Onko sillä tässä nyt merkitystä mitä ajattelin?


      • Anonyymi

        hei voi olla että toi kuvio menee siten että ne jotka syyttelee sua narsistiksi, voi olla itse narsisteja eli he haluaa lyödä lyötyä vielä lisää eli vahva ja ilkeä ihminen haluaa aina kiusata, etenkin heikompia. Jos sä hiffaat eli tajuat tuon kuvion, niin ehkä pystyt elämään sen asian kanssa hyvin ja nyt kysyn ; onko tuo asia ollut henkisesti vaikea paikka sulle kun oot saanut syytöksiä joissa sua kutsuttu narsistiksi? Älä välitä sillä he voi olla itse sellaisia jotka haluaa vaan kiusata toisia ihmisiä. Noi kuviot on usein tuollaisia eli vaikuttaa että tämä on hyvin tyypillinen juttu/kuvio .

        Ole siis huoleti tai noh enhän minä toki tunne sua 100% hyvin, mutta kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo ja kukaan ei ole täydellinen . Joku venäjän presidentti Vladimir putin on ihan oma lukunsa sillä niin kauheaa ihmistä ei olekaan tässä maailmassa. Tietenkin jotkut terroristit on samaa kastia kuin putini.

        jos itse koet olevasi ns hankala ihminen niin muista se, että et ole kuitenkaan putin. Se voi paljonkin lohduttaa sinua. Etkä sinä nyt vaikuta kirjoitustes perustteella kovin ilkeältä ja hankalalta. Pikemmin vaikutat ihmiseltä jolla on hieman ehkä ongelmia ollut elämässä jonka seurauksesta syyttelet muita eli se kertoo vain ehkä siitä että sulla ei ole mielenrauhaa , onko näin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sillä tässä nyt merkitystä mitä ajattelin?

        netta on sun ihanne tyttö niin nettaa ajattelit tuon naisen sijaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        netta on sun ihanne tyttö niin nettaa ajattelit tuon naisen sijaan

        No niin, voi kai sen myöntää, että siihen sitä tulee jokaista varmaan verrattua. Tuskin ihan tyhjästä olin 2 vuotta niissä ihastumisen tunteissa. Siihen ei moni pysty. No minä taas en ole hänen arvoisensa. Tasan ei käy onnenlahjat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, voi kai sen myöntää, että siihen sitä tulee jokaista varmaan verrattua. Tuskin ihan tyhjästä olin 2 vuotta niissä ihastumisen tunteissa. Siihen ei moni pysty. No minä taas en ole hänen arvoisensa. Tasan ei käy onnenlahjat.

        niin ohan se kiva verrata naisia 17 vuotiaaseen nettaa kun viimeksi olet hänet kunnolla nähnyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan se kiva verrata naisia 17 vuotiaaseen nettaa kun viimeksi olet hänet kunnolla nähnyt

        Taas unohdat, että näin kuvia viimeksi viime vuonna. Ja vuoden 22 syksyllä tuli vastaan. Että kyllä tiedän millainen hän on. Just sellainen, mihin minä yleensä ihastun, mutta sama kuin tavoittelisin kuuta taivaalta. Häntä varten on ihan muunlaiset miehet. Rikkaat alfa chadit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taas unohdat, että näin kuvia viimeksi viime vuonna. Ja vuoden 22 syksyllä tuli vastaan. Että kyllä tiedän millainen hän on. Just sellainen, mihin minä yleensä ihastun, mutta sama kuin tavoittelisin kuuta taivaalta. Häntä varten on ihan muunlaiset miehet. Rikkaat alfa chadit.

        taidat tuntea netan poikaystävän aika hyvin. jos hän on rikas niin vittuako olet katellinen kaikille joilla menee paremmin kuin sulla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taas unohdat, että näin kuvia viimeksi viime vuonna. Ja vuoden 22 syksyllä tuli vastaan. Että kyllä tiedän millainen hän on. Just sellainen, mihin minä yleensä ihastun, mutta sama kuin tavoittelisin kuuta taivaalta. Häntä varten on ihan muunlaiset miehet. Rikkaat alfa chadit.

        koita löytää joku uusi 17 vuotias teini. kyllä niitä riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        koita löytää joku uusi 17 vuotias teini. kyllä niitä riittää.

        En minä tätä edellistäkään millään tavalla etsinyt. Hän tuli niin sanotusti nurkan takaa. Mutta aika onnettomasti minun tuurilla siinäkin kävi että tuli. Meni 2 vuotta täysin hukkaan omasta elämästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        taidat tuntea netan poikaystävän aika hyvin. jos hän on rikas niin vittuako olet katellinen kaikille joilla menee paremmin kuin sulla

        En ole kateellinen, kun minua ei kiinnosta muiden varallisuudet. Tuossa sen vaan näkee kuitenkin mitä naiset hakee. Turha väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään, taikka muut ominaisuudet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tätä edellistäkään millään tavalla etsinyt. Hän tuli niin sanotusti nurkan takaa. Mutta aika onnettomasti minun tuurilla siinäkin kävi että tuli. Meni 2 vuotta täysin hukkaan omasta elämästä.

        no eikö siellä kaupassa liiku teinejä. luulis liikkuvan


      • Anonyymi kirjoitti:

        no eikö siellä kaupassa liiku teinejä. luulis liikkuvan

        Antaa liikkua. Minua ei ole sen ikäisille käytännössä edes olemassa, joten mitä heistä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kateellinen, kun minua ei kiinnosta muiden varallisuudet. Tuossa sen vaan näkee kuitenkin mitä naiset hakee. Turha väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään, taikka muut ominaisuudet.

        no onko netan poikaystävä rikas. sähän juttelit hänen kanssaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Antaa liikkua. Minua ei ole sen ikäisille käytännössä edes olemassa, joten mitä heistä?

        juttelithan sä netankin kanssa joka on edelleen 19 vuotiaana teini


      • Anonyymi kirjoitti:

        no onko netan poikaystävä rikas. sähän juttelit hänen kanssaan

        Uskoisin että on, ainakin rikkaasta suvusta niin kuin nettakin. Nyt en enempää heistä tässä puhu. Kiitos hei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Uskoisin että on, ainakin rikkaasta suvusta niin kuin nettakin. Nyt en enempää heistä tässä puhu. Kiitos hei.

        netta ei halua ett olet hänen kaverinsa. mun mielestä alle 20 vuotiaan ei tarvitse yli 50 vuotiasta miestä kaveripiiriinsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        netta ei halua ett olet hänen kaverinsa. mun mielestä alle 20 vuotiaan ei tarvitse yli 50 vuotiasta miestä kaveripiiriinsä

        No aika turha ilmoitus oli tuokin. Kyllä kai minä sen nyt olen huomannut jo ajat sitten, ettei halua. Se on ihan sama mikä sun mielipide on asiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No aika turha ilmoitus oli tuokin. Kyllä kai minä sen nyt olen huomannut jo ajat sitten, ettei halua. Se on ihan sama mikä sun mielipide on asiaan.

        mutta sähän sanoit että netta oli sua varten laittanut kuvia someen ja poisti ne kun sai tietää susta.


      • Anonyymi

        Jos itseään ei kehitä, niin ei voi syyttää kuin itseään, jos mikään ei onnistu.
        Ja muuten, elämä on kaiken kaikkiaan aika työlästä.


      • Anonyymi

        Ihan niin nainen saa helposti seksiä jos haluaa, vaan kaiki meistä euåivät hakua sellaista suhdetta joka perustuu ainoastaan seksiin , pitää olla esim asioita joista voi keskustella ehkä joku harrastus mikä olisi yhteinen ja niin paljon muuta . Itse en koskaan olisi jonkun kanssa
        Ainoastaan seksin vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidat tuntea netan poikaystävän aika hyvin. jos hän on rikas niin vittuako olet katellinen kaikille joilla menee paremmin kuin sulla

        Meneekö ihan oikeasti jollain paremmin vain sen takia, koska sillä on enemmän rahaa ?
        Ei se aina ihan noinkaan mene...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö ihan oikeasti jollain paremmin vain sen takia, koska sillä on enemmän rahaa ?
        Ei se aina ihan noinkaan mene...

        Mä en tarkoita rahaa vaan esim ihmistä joka ei ole itsetuhoinen ja halua tappaa itseään. Jani puhuu ainakin joka toinen päivä täällä miten haluisi kuolla ja ampua itseensä päähä tai hypätä junan alle. Kuka teini haluaa 51 vuotiaan miehen joka on itsetuhoinen koska ei saa panna naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tarkoita rahaa vaan esim ihmistä joka ei ole itsetuhoinen ja halua tappaa itseään. Jani puhuu ainakin joka toinen päivä täällä miten haluisi kuolla ja ampua itseensä päähä tai hypätä junan alle. Kuka teini haluaa 51 vuotiaan miehen joka on itsetuhoinen koska ei saa panna naista

        Kukaan terve 51-vuotias mies ei halua teiniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan terve 51-vuotias mies ei halua teiniä.

        Just nimenomaan terve ja viriili, haluaa nuoren ja kauniin. Nuortuu siinä samalla itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei voi olla että toi kuvio menee siten että ne jotka syyttelee sua narsistiksi, voi olla itse narsisteja eli he haluaa lyödä lyötyä vielä lisää eli vahva ja ilkeä ihminen haluaa aina kiusata, etenkin heikompia. Jos sä hiffaat eli tajuat tuon kuvion, niin ehkä pystyt elämään sen asian kanssa hyvin ja nyt kysyn ; onko tuo asia ollut henkisesti vaikea paikka sulle kun oot saanut syytöksiä joissa sua kutsuttu narsistiksi? Älä välitä sillä he voi olla itse sellaisia jotka haluaa vaan kiusata toisia ihmisiä. Noi kuviot on usein tuollaisia eli vaikuttaa että tämä on hyvin tyypillinen juttu/kuvio .

        Ole siis huoleti tai noh enhän minä toki tunne sua 100% hyvin, mutta kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo ja kukaan ei ole täydellinen . Joku venäjän presidentti Vladimir putin on ihan oma lukunsa sillä niin kauheaa ihmistä ei olekaan tässä maailmassa. Tietenkin jotkut terroristit on samaa kastia kuin putini.

        jos itse koet olevasi ns hankala ihminen niin muista se, että et ole kuitenkaan putin. Se voi paljonkin lohduttaa sinua. Etkä sinä nyt vaikuta kirjoitustes perustteella kovin ilkeältä ja hankalalta. Pikemmin vaikutat ihmiseltä jolla on hieman ehkä ongelmia ollut elämässä jonka seurauksesta syyttelet muita eli se kertoo vain ehkä siitä että sulla ei ole mielenrauhaa , onko näin?

        Voi olla että on vähän itsekkäästi ajateltua tämäkin mutta olen mielestäni viime vuosina kokenut vastoinkäymisiä enemmän kuin keskiverto ihminen läheisten kuolemia muunmuassa. Siihen päälle vielä hoitamattomat mielenterveysongelmat. Olen siis aikoinaan kokeillut vaikka mitä hoitoja mutta mistään ei ole ollut apua.

        Olen myös jossain määrin riippuvainen unilääkkeistä ja niitä ei oikein enää määrätä mulle. Tuntuu että on hermot jatkuvasti kireällä eikä oikein mistään tule enää mitään. Kyllä varmaan kaikki tällainen muuttaa ihmistä eikä aina todellakaan hyvään suuntaan varsinkin jos on hoitamattomia ongelmia taustalla jo ennestään.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      käytkö musta susi koskaan esim huoltoasemalla jossa näet ihmisii? Mä oo nkäyny joitain kertoja, mut en juttele siel kenenkään kanssa vaan selailen vaan lehtiä. Tunnen että en ole valmis jutteleen. Täällä kotonani (oon siis sama henkilö jonka kanssa tänään tässä postauksessasi oot rupatellu) käy meillä välillä vieraita,kuten veljeni hänen vaimonsa ja lapsiensa kanssa, meidän pari tuttavaa mutta en piäse heihin oikein kontaktiin. Erään toisen heistä vaimon kanssa tuun juttuun paremmin. He on iäkäs, yli 70 vuotias pariskunta. Sen vaimo jututti mua pari viikkoo sitten kävelylenkillä (noin 5 minuuttia turistiin raikkaassa pakkassäässä).

      emmä nyt ihan lähde juokseen karkuun ihimisiä mut käy silloin tällöin semmone kuvio että saatan palata takaisin kävelylenkillä jos joku tulee vastaan niin käännän kurssia taakkepäin ja menen jonneki nmuualle tai sitten esitän että puhun kännykkään jonkun kaa että vastaantulija ei voi silloin jututtaa minua tai sitten lähden hölkkäjuoksemaan . On tossa muutaman kerran eräs noin 60 vuotias äijä jututtanu mua, mut ei siinä tilanteessa ihan paniikkihäiriötä ole tullut(mulla on sairautena tuo paniikkihäiriö joka voi laueta esim vaikka kaupan kassajonossa).

      Joskus postilaatikoilla kyttäilen ympärilleni tuleeko ihmisiä siihen. kyllä sitä vois sanua että on se vaikuttanu hieman se omissa oloissa oleskelu siten että ei niin enää oikein saa kontaktia ihmisiin mutta mua itteeni ainaki vituttaa(minä oon ihminen joka herkästi vittuntuu ja suuttuu mutta vain jos on hyvä aihe siihen sillä pikkujutuista en tympäänny) semmoset kommentit joissa jotkut tullee höpiseen näillä palstoilla tyyliin " no sun pithää ottaa ihtiäs niskasta kii ja mennä ihmisten ilmoille" No miten vitussa mä voin kun en kerta uskalla? hah

      • En minä oikein osaa lähteä edes huoltsikalle pelkästään istumaan yksinäni. Helkkarin orvoksi tuntisin oloni siellä. Joillain keikoilla olen käynyt katsomassa lemppari bändejäni yksin. Sekin on aika ikävää sitten tulla yksin kotiin, kun ei ole ketään kelle jutella siitä keikasta tai mitään.
        Minä olen vaan kotonani, jos ei ole minnekään erityistä menemistä.
        Kodista saakin itselleen vankilan helposti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä oikein osaa lähteä edes huoltsikalle pelkästään istumaan yksinäni. Helkkarin orvoksi tuntisin oloni siellä. Joillain keikoilla olen käynyt katsomassa lemppari bändejäni yksin. Sekin on aika ikävää sitten tulla yksin kotiin, kun ei ole ketään kelle jutella siitä keikasta tai mitään.
        Minä olen vaan kotonani, jos ei ole minnekään erityistä menemistä.
        Kodista saakin itselleen vankilan helposti.

        miksi et mene poikasi eli kaverisi kanssa istuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi et mene poikasi eli kaverisi kanssa istuu

        Lähden harrastuksen pariin nyt. Kiitos ajastasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähden harrastuksen pariin nyt. Kiitos ajastasi.

        jee harrastuskavereita joiden kaa ei mennä mihinkään muualle


    • Anonyymi

      Eipä niitä kavereita mihinkään tarvitse. Parisuhde olisi ihan jees mutta sekin vain seksin takia. Elämässä niin paljon mielenkiintoista tekemistä ja päivät lyhyet, että yksinkään ei aika tule pitkäksi.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin etupäässä vain seksisuhteen jonkun naisen kanssa. Naisen iälläkään ole niin kauheasti väliä. Vois olla mua nuorempi tai vanhempi. Taidan vain olla ruma kun en kelpaa kenellekkään.

      Varallisuuttakin on kertynyt hyvin mutta eipä naiset kiinnostu. Toisaalta miten ne vois kiinnostua kun eivät tiedä mun varallisuudesta tai edes mun olemassaolosta mitään?

      Toisaalta en halua naista joka haluaa mun kanssa suhteen pelkän varallisuuden takia.

      T: Mies 35 vuotta

      • Anonyymi

        Haluat suhteen naisen kanssa pelkän seksin takia, mutta et halua naista joka haluaa suhteen pelkän rahan takia? Tuotahan tosi moni mies vaikuttaa haluavan, mutta et todella tajua miten typerältä se kuulostaa? Tuollainen minä-minä-minä-minä-ja-mun-muna -ajattelu? Otat vaan etkä mitään anna.

        Seksi itsessäänhän ei naisille ole minkään väärti, sitä kun on tarjolla ylenmäärin ja ihan komeilta, nuorilta miehiltä. Pikemminkin seksi on aina naiselle riski, sillä siitä voi mm. olla seurauksena pieni ihminen, josta on vastuussa seuraavat parikytä vuotta elämästään, yksinään, koska eihän nyt minä-minä-mies tuohon proggikseen suostu rahojaan yms. laittamaan, paitsi ehkä sen minimin minkä lain koura väkisin ottaa. On se kumma kun et kelpaa. Yeah, right.


      • Anonyymi

        Moi olen 1hoitsu ja olisin kiinnostunut varallisuudestasi, olen valmis mihin vain rahasta, olen 47v nainen. Minua ei haittaa vaikka olisit susiruma, kunhan pidät hygieniastasi huolta, mutta tämänkin asian olen valmis rahasta tekemään puolestasi, koska olen tosiaan hoitoalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi olen 1hoitsu ja olisin kiinnostunut varallisuudestasi, olen valmis mihin vain rahasta, olen 47v nainen. Minua ei haittaa vaikka olisit susiruma, kunhan pidät hygieniastasi huolta, mutta tämänkin asian olen valmis rahasta tekemään puolestasi, koska olen tosiaan hoitoalalla.

        Toimisit siis ikäänkuin maksullisena naisena? No en tiedä olenko varsinaisesti susiruma mutta tuskin mikään komeakaan. Hygieniastani osaan kyllä pitää huolta varsinkin jos siihen on hyvä syy. Tässä kuitenkaan varmaankaan ole valmis mihinkään vakavaan suhteeseen ja olen muutenkin aika varovainen kun nykyään on niin paljon kaikkia huijareita.

        Seksistä voisin kyllä maksaakkin silloin tällöin jos vain ei ole liian pitkä välimatka koska tuo matkustelukin on mulle aika ongelmallista henkisten rajoitteiden takia. Olen muutenkin aika kova jännittämään asioita mutta ehkä sopivan ihmisen seurassa osaisin rentoutua.

        Mies35 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat suhteen naisen kanssa pelkän seksin takia, mutta et halua naista joka haluaa suhteen pelkän rahan takia? Tuotahan tosi moni mies vaikuttaa haluavan, mutta et todella tajua miten typerältä se kuulostaa? Tuollainen minä-minä-minä-minä-ja-mun-muna -ajattelu? Otat vaan etkä mitään anna.

        Seksi itsessäänhän ei naisille ole minkään väärti, sitä kun on tarjolla ylenmäärin ja ihan komeilta, nuorilta miehiltä. Pikemminkin seksi on aina naiselle riski, sillä siitä voi mm. olla seurauksena pieni ihminen, josta on vastuussa seuraavat parikytä vuotta elämästään, yksinään, koska eihän nyt minä-minä-mies tuohon proggikseen suostu rahojaan yms. laittamaan, paitsi ehkä sen minimin minkä lain koura väkisin ottaa. On se kumma kun et kelpaa. Yeah, right.

        Mitä se femakko siellä kitisee? No on tullut selväksi että naiselle raha on tärkein asia maailmassa muusta viis. Voin kertoa että ajattelee ne naisetkin ihan yhtälailla alapäällään tai jopa enemmän kuin miehet. Hyvähän se on sieltä norsuunluutornista huudella kaikessa ylemmyydessään. Juu pitäkää tunkkinne itse keskityn vaikkapa kostamiseen.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Erakoihin suhtaudutaan usein negatiivisesti. Ottakaa asenne "i dont care en välitä ei vois vähempää kiinnostaa teijän mielipitteet". Hynysen jounilla(kotiteollisuuden laulaja-lauluntekijä-kitaristi) on tuo asenne jota ihailen.

      • Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.

        mutta että niin röyhkeitä ja ahdasmielisiä kommenttejakin tulee munkaltaisista ja sunkaltaisista tyyliin "he on pimeitä tyyppejä" "he on vaarallisia yksinäisiä susia" "jos näen juhan minut siis koulun lähellä niin soitan poliisit"
        joo kerran sanottiin noinkin röyhkeästi sosiaalisessa mediassa kun joku pääsi tietään kuka olen nimimerkin takana (youtubeaikanani) niin hän kirjoitti mulle tommosen kusipäisen kommentin. Eikä minusta ole koskaan ollut vaaraa kenellekään. Päinvastoin oon kiltti ja rikosrekisterini on puhdas. En oo poliisien kanssa ollu koskaan tekemisis. Että kannattas noije kommentoijien muistaa se, että ei meitä pidä kuitenkaan leimata vaarallisiksi jos emme kerta ole koskaan tehneet pahaa. No emmä välitä heidän sanomisista vaikka ehkä nyt saat semmosen kuvan. Mut pistää naurattamaan heidän typeryys.

        Kyllä kuitenkin oon ottanu sen asenteen että ei vois vähempää kiinnostaa. Ei kukaan nimittäin edes tunne minua niin hyvin kuin minä itseni eli omasta mielestäni oivalsin psykologiassa tuollaisen pointin josta juttelin useiden vuosien aikana 15 vuoden aikaisen puheterapian(jätin puheterapian vuonna 2015) aikana psykologini kanssa ja hän piti näkemystäni tosi hyvänä kahdesta syystä A) hänen mielestään loppupelissä me ihmiset olemme oman itsemme parhaita tulkkeja kuitenkin B) ei kukaan tunne niin hyvin itseä kuin oma itsensä tai lähellä oleva joka asuu samassa osoitteessa C) kannattaa psykologiassa kääntää idea sellaiseksi josta on itselle hyötyä jossa saa mielenrauhan paremmin . Hän sanoi , tämä psykologi että näkemykseni oli melko älykäskin psykologiassa, mutten ottanu mitään kunnia siitä pointistani, mut kehaisi mua.

        Jouni hynynen kotiteollisuus-orkesterista on idolini nykyään , pitkälti hänen huippuälykkään elämänfilosofiansa takia koska hänen elämänfilosofia on se mitä minä olen tässä yrittäny muotoilla joka on tämä ; "ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipide minusta , i dont care, fuck off, mee vittuun siitä" ja keskarin näyttö. Voi olla aika suorasukainen ja temperamenttinen tyyli. No emmä ihmisille mene sanomaan noin ja se on järkevääkin ettei sano noin ihmisille, ei ainakaan kasvotusten, koska jollaki voi pian aivoissa heittää ja lyö pian turpiin ja jos kyseessä joku nisti, niin mistä tietää vaikka puukosta saa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.

        vaikutanko ristiriitaiselta vai onks siin mittään ristiriitaista jos luonteessa on eri puolia, monia eri puolia mun tapaukses??

        ku tota noin mä oon henkisesti niin sairas, tosi heikkopäinen, heikkohermoinen, yliherkkä, arka, ujo, niin kuitenkin minussa on myös tuollaista henkistä lujuutta kuten varmaan ymmärrät mihin viittaan ny????

        On kai ihan hyvä kehittää itseään. Nuorempana olin kai niin monessa eri suhteessa nynny. Mut on tullut tuota kovuutta. Vois sannoo että henkisen väkivallan seurauksesta oon saanut myös sitä henkistä lujuuttakin että ei paljoa pienet asiat aina hetkauta niin paljoa eikä ihmisten kommentit somessa . No harvoin jos koskaan kukaan on tullu sannoon mitään ilikeetä mulle naamatusten, mutta muutaman kerran kolme tyyppiä on nauraneet minulle päin naamaa. Yksi heistä kouluvuosilta tuttu joka oli mun yhden pahimman kiusaajani ystävä. En mä reagoinut sen kusipäiselle naurulle vaan kävelin heti pois paikalta. On mulla kai hyvä itsehillintä.

        Jottei mee liikaa itsekehuksi, niin pitää lopettaa nyt tämä itsekehu. Sori jos kehun nyt liikaa ihteeni. Mut kai se on hyväksi vain minulle kun oon kokenu niin paljon kaikkee paskaa. Mut liika kehu on liikaa. Ei kuulu oikein suomalaisen kulttuuriin kehuminen. En mä nyt kehu itseäni yleensä niin hirveästi, ehkä välillä kuitenkin. Oon vitsaillut että oon vähän sukua ruotsalaisille tai amerikkalaisille kun siellä ihmiset on semmosia että niillä on vahva pääkoppa ja ne voi kehuu itteensä.

        Kaikkea hyvää sulle mustasusi , ja ehkä myö palataan viel juttusille, tänään tai joskus muulloin, mut tältä osin ei kai mulla tässä postauksessasi oo ennää mittään sanottavaa. Kiitos siis turinoistasi, elämänmakuisista ja viisaistakin turinoistasi sillä yksi kommenttis jäi eilen hyvin mieleen kun sanoit että pitää vaan tässä hetkessä elää vai miten se menikään mut sanoit tosi oivaltavan psykologisen jutun.

        Psykologia kiinnostaa mua paljon, mut on se minulle varmaan liian raskas aihe joten oon pyrkiny järkeileen sen siten, että en vieraile liian usein, en ainakaan joka viikko tai joka päivä tällä palstalla, koska voi pian alakaa päässä jumittaa. Mut on täällä myös hyvä puoli se, että voi vaihtaa kuulumisia muije kaa joil samoja ongelmia =)

        Moido heissan hei hey! TErveisin juha pohjois-pohjanmaalta Nivalasta. Nivala on 10 000 asukkaan kaupunki. Aika uskovaisjeesus-kaupunki eli täällä paljon uskovaisia ihmisiä ja ilmapiiri kieltämättä ahdasmielinen eli kaikkee erilaisuuta ei ymmärretä , mut on täällä hyviäkin puolia ihmisissä eli vieraanvaraisuus, talkoohenkisyys, toisia autetaan ja ihmiset on aika rauhallisia, mut oli täällä joskus 90-luvun alussa se konikapina eli poliittinen kapinajuttu . Ootko kuullu siitä? Tehtiin siit kai ihan elokuvakin. jossa mun vitos&kuudesluokan opettaja näyttelee jotaki poliisia muistaakseni. Semmonen pelottavannäköinen ukkeli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.

        Nää tämmöset paikat on vähä kakspiippuinen juttu siis =)
        Kuten ainakin minulla toi elämä on yleensäkin vähän kaksipiippuista mikä on varmaan aika luonnollista omalla kohallani kun on niin moniulotteinen luonne . Hyvä että edes aina itseään tuntee itseksi hehhe. Itseironiahuumori auttaa paljon. Tykkään solvata itseäni huumorilla. Ei välttämättä sovi kaikille. En kai mä ota itteeni niin vakavasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.

        Joskus voi olla ainoastaan oma ajatus " minussa on jotain vialla ".
        Silloin ei oikein taida mikään onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi olla ainoastaan oma ajatus " minussa on jotain vialla ".
        Silloin ei oikein taida mikään onnistua.

        no mulla osittain ja ei , kyllä ja ei, eli poliitikon vastaus, ympäripyöree, mut toi koko mun kuvio onkin hyvin vaihtelevaa kun luonteenlaatu semmone.
        Että toisinaan tuntuu että pystyy mihin vuan, mut toisinaan tuntuu ettei tästä herrasta oo mihinkään. No toi älypuoli on se mun vahavuus kaiketi. Joku sano että mussa ois potentiaalia vaikka virkamieheks että jos menisin lukkeen vaikka avoimeen yliopistoon yhteiskuntatieteitä niin hän sano että voisin olla huippuhyvä virkamies.

        Mut emmä kuitenkaa saa mitään aikaiseksi kun istun vaan koko loppuelämäni ja kävelen pitkiä lenkkejä. Ei muuta sisältöä. Kai se jokin on vialla pääkopassa sillä eihän muuten toi elämäni ois tommosta. Jotkut meinaa että mun koko elämä on teatteria eli kusetusta että oisin joku paha tyyppi, semmonen oikee piru, joka kiukuttelee systeemiä vastaan ja on pahankurinen ja hankala kuin mikä sekä mielettömän itsepäinen.

        Emmä ole semmone ett kyl toi mun kuvio on ihan syy&seuraussuhteista johtuvaa miten elän täällä pohojanmaan lakeuksilla.

        Ei minussa loppupelissä olekaan välttämättä jotain vikaa kun oon tämmönen. Oon pohtinut ja filosofoinut sen noinkin koska jokainen meistä on oma kaunis kukka.

        Täydellinen vapaus ei ole hyvä asia, mutta kai ihmisen on hyvä olla tietyllä tapaa vappaa. Jotkut voi nähä täydellisen vapauden tavoittelun ta itäydellises vapaudessa elämisen mustan magian harjoittamisena että semmone ihminen on täysin pimee tyyppi.

        No tavallaan on toi elämäni aika vapaata kyllä. Oon vapaa ihmisistä, oon vapaa vähän kaikesta, mut oon toki isäni kanssa työskennellyt vähän työelämässä. Mut kuten aiemmin sanoin, niin en tiedä mikä on mustansuden se juttu mikä hänet vieny tuohon(kai jokin minäpuolen juttu että kokee olevansa niin ulkopuolinen ja kykenemätön sosiaaliseen kanssakäymiseen) mut ainaki mulla tää elämäni johtuu ihan puhtaasti syy-ja seuraussuhteista eli kun huonot olot on ollu minulla 10 vuoden ajan ja sen jälkeen sosiaalisessa mediassa noin 8 vuoden ajan myös koin ikäviä paskamaisia juttuja(jopa muutaman kerran ihan tappouhkauksia ja joku loi ihan semmosen kanavan youtubeen jossa kehoitti että minut pitäisi jonkun tappaa koska hän vihaa minua suunnattoman paljon). Että näin.

        Ei meijän ihimisten kantsi pohtii ollaanko me viallisia jne, mut enempi positiivisempaa on juttelu samankaltaisten kanssa ja vaihtaa kuulumisia muttei koskaan mennä siihen että meis ois jottain perusteellisella tavalla pahasti vikaa päässä. Minäpä väitän että on paljon ihmisiä jotka on paljon hullumpia kuin minä eli otan esimerkkinä vaikkapa venäjän presidentin Vlad putinin ja hänen talouspoliittisen linjan joka lisännyt kuilua rankalla tavalla pienituloisten ja rikkaiden välille. Sama kuvio yhdysvalloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta että niin röyhkeitä ja ahdasmielisiä kommenttejakin tulee munkaltaisista ja sunkaltaisista tyyliin "he on pimeitä tyyppejä" "he on vaarallisia yksinäisiä susia" "jos näen juhan minut siis koulun lähellä niin soitan poliisit"
        joo kerran sanottiin noinkin röyhkeästi sosiaalisessa mediassa kun joku pääsi tietään kuka olen nimimerkin takana (youtubeaikanani) niin hän kirjoitti mulle tommosen kusipäisen kommentin. Eikä minusta ole koskaan ollut vaaraa kenellekään. Päinvastoin oon kiltti ja rikosrekisterini on puhdas. En oo poliisien kanssa ollu koskaan tekemisis. Että kannattas noije kommentoijien muistaa se, että ei meitä pidä kuitenkaan leimata vaarallisiksi jos emme kerta ole koskaan tehneet pahaa. No emmä välitä heidän sanomisista vaikka ehkä nyt saat semmosen kuvan. Mut pistää naurattamaan heidän typeryys.

        Kyllä kuitenkin oon ottanu sen asenteen että ei vois vähempää kiinnostaa. Ei kukaan nimittäin edes tunne minua niin hyvin kuin minä itseni eli omasta mielestäni oivalsin psykologiassa tuollaisen pointin josta juttelin useiden vuosien aikana 15 vuoden aikaisen puheterapian(jätin puheterapian vuonna 2015) aikana psykologini kanssa ja hän piti näkemystäni tosi hyvänä kahdesta syystä A) hänen mielestään loppupelissä me ihmiset olemme oman itsemme parhaita tulkkeja kuitenkin B) ei kukaan tunne niin hyvin itseä kuin oma itsensä tai lähellä oleva joka asuu samassa osoitteessa C) kannattaa psykologiassa kääntää idea sellaiseksi josta on itselle hyötyä jossa saa mielenrauhan paremmin . Hän sanoi , tämä psykologi että näkemykseni oli melko älykäskin psykologiassa, mutten ottanu mitään kunnia siitä pointistani, mut kehaisi mua.

        Jouni hynynen kotiteollisuus-orkesterista on idolini nykyään , pitkälti hänen huippuälykkään elämänfilosofiansa takia koska hänen elämänfilosofia on se mitä minä olen tässä yrittäny muotoilla joka on tämä ; "ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipide minusta , i dont care, fuck off, mee vittuun siitä" ja keskarin näyttö. Voi olla aika suorasukainen ja temperamenttinen tyyli. No emmä ihmisille mene sanomaan noin ja se on järkevääkin ettei sano noin ihmisille, ei ainakaan kasvotusten, koska jollaki voi pian aivoissa heittää ja lyö pian turpiin ja jos kyseessä joku nisti, niin mistä tietää vaikka puukosta saa?

        Kun on kuuluisa rokkari niin voi puhua ihmisille melkein miten huvittaa mutta annas olla jos itse menisin puhumaan noin muille ihmisille, mut vietäs samantien saunan taa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kuuluisa rokkari niin voi puhua ihmisille melkein miten huvittaa mutta annas olla jos itse menisin puhumaan noin muille ihmisille, mut vietäs samantien saunan taa.

        KilttiMies89

        Niin ja eikös tuollainen ihmisille vittuilu ja keskisormen näyttäminen vähän niinku kuulu rock-kulttuuriin?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kuuluisa rokkari niin voi puhua ihmisille melkein miten huvittaa mutta annas olla jos itse menisin puhumaan noin muille ihmisille, mut vietäs samantien saunan taa.

        KilttiMies89

        kylläpä se niin oli vuan, että meikää kohdeltiin samalla lailla ko olin kouluvuosina ujo oppilas poeka niin en mä voinu kellekään juuri sannoo mitään vastaankaan saatika pottuilla niin olis heti vetäneet turpiin. Kyllähän ne joskus ihan uhkailikin väkivallalla, mut ei mun kimppuun juuri koskaan käyty paitsi että muutaman kerran painin rivakasti parin mulkvistin kanssa(molemmat sai selkäänsä kun oon aika vahva ja nopea huolimatta pienestä pituudestani). Ne onkin elämäni ainoat tappelut koska ei kiinnosta tapella. Ne usein haastoi mua tappeluun mut en halunnu tapella. Ihan pelletouhua. Eräs kaverini sanoi heitä ns rupusakiksi. No en välttämättä viitsi itse sanoa kenestäkään noin, koska silloin itse menee samalle tasolle kuin he sillä vaikka kuinka mulkkuja he onkin, niin ei heidän ihmisarvoa saa alentaa. Kaikki me ollaan samalla viivalla jha saman taivaan alla.

        Uhattiin että jos oisin menny tanssipaikalle kuunteleen näitä suomirock ja metalli yhtyeitä että ne porukalla pieksee minut. Enhän minä uskaltanut mennä.

        Hyvä huomio tuo sinulta että Hynynen on hevariukkeli niin se pystyy sanoon hankalasti. Terävä huomio! Niinpä niin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee.

        "Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee."

        Jotkut ihmiset saattaa ajatella että on joku psykopaatti kun viihtyy vaan omissa oloissaan tai jos ei ole esim sosiaalisessa mediassa ja ole satoja kavereita siellä kuten kaikilla suosituilla tyypeillä. No itseä kiinnosta tällainen pelleily enää paskaakaan. Viettäköön muut sitä erinomaista sosiaalista elämäänsä, ei ole nähtävästi mun juttu.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee."

        Jotkut ihmiset saattaa ajatella että on joku psykopaatti kun viihtyy vaan omissa oloissaan tai jos ei ole esim sosiaalisessa mediassa ja ole satoja kavereita siellä kuten kaikilla suosituilla tyypeillä. No itseä kiinnosta tällainen pelleily enää paskaakaan. Viettäköön muut sitä erinomaista sosiaalista elämäänsä, ei ole nähtävästi mun juttu.

        KilttiMies89

        mul oli 14-17 vuotiaana vaiheet kun liikuin kaverieni luona. Sitten se jäi. 17 ikävuodesta tähän 41 ikävuoteen ollut omissa oloissaan mut toki käyn kaupunkiostoksilla, näen ihmisiä ja jos joku tulee puhutteleen niin vastaan kyllä puheeseen, mut saatan olla hyvin puhumaton ja joskus voin mennä jopa mykäksi. Todennäköisesti minulla on aspergerin syndrooma joka mun kohdalla selittää sen että hyvin paljon/melkeinpä kokonaan vain omissa oloissaan. Kiusaamishistoriani varmasti myös lisää vaikuttanut siihen että erkaannuin ihmisistä ja yhtgeiskunnasta. Ja kyllä täällä mun ja isäni luona käy muutamia vieraita. Käytiin vuosien 2005-2018 aikana katsomassa kotikaupunkimme jääkiekko-otteluita mut emmä siellä oikein saanu kontaktia kehenkään mut jos joku jutteli katsomossa mulle niin toki vastailin mut koin että en ollut oma itseni &ulkopuolisuuden kokemuksia. Työtä jota tehnyt isäni kanssa näiden useiden vuosien aikana on ollut mulle henkireikä mutta ne kontaktit asiakkaisiin on ollut sitten isäni heinää eli mä oon vastannut pitkälti vain raskaiden esineiden kantamisista ja isä asiakaspalvelusta. Toki pyrin tervehtimään asiakkaitani mut joskus voi olla niin arka olotila etten saa tervehdityksikään.

        Eläkkeellä oon tehny töitä pienissä määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kuuluisa rokkari niin voi puhua ihmisille melkein miten huvittaa mutta annas olla jos itse menisin puhumaan noin muille ihmisille, mut vietäs samantien saunan taa.

        KilttiMies89

        Toki voi olla kuuluisa rokkikukko, mutta ei varmaankaan kovin pidetty ja suosiossa, jos puhuisi ihan mitä vaan.
        Ei ihmisen asema tai suosio anna mitään etuoikeuksia käyttäytyä miten vaan muita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, kaikkea outoa pelätään. Se on ihan sisäsyntyistä ja koodattu ihmisen geeneihin. On epätavallista, olla yksinäinen, eikä kuulua laumaan. Silloin koetaan, että tuossa on pakko olla jotain vikaa (ja tietysti jotain onkin vialla). Se on loppujenlopuksi aika yksinkertaista, miten ihmiset toimii ja ajattelee."

        Jotkut ihmiset saattaa ajatella että on joku psykopaatti kun viihtyy vaan omissa oloissaan tai jos ei ole esim sosiaalisessa mediassa ja ole satoja kavereita siellä kuten kaikilla suosituilla tyypeillä. No itseä kiinnosta tällainen pelleily enää paskaakaan. Viettäköön muut sitä erinomaista sosiaalista elämäänsä, ei ole nähtävästi mun juttu.

        KilttiMies89

        Jos somessa on paljon kavereita tai on siellä suosittu, niin mitä sosiaalista siinä on ?
        Suositut tyypit olisi yleensä ihan kiva nähdä face to face, eikä somen kautta.
        Ja onko ne aitoja kavereita, jos ei muuten tunne toisia kuin siellä somessa ?
        Mitä suosittua sellaisessa ihmisessä on, josta ainoastaan somessa tykkää vaikkapa sadat tai tuhannet ihmiset ? Ei jaksa ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul oli 14-17 vuotiaana vaiheet kun liikuin kaverieni luona. Sitten se jäi. 17 ikävuodesta tähän 41 ikävuoteen ollut omissa oloissaan mut toki käyn kaupunkiostoksilla, näen ihmisiä ja jos joku tulee puhutteleen niin vastaan kyllä puheeseen, mut saatan olla hyvin puhumaton ja joskus voin mennä jopa mykäksi. Todennäköisesti minulla on aspergerin syndrooma joka mun kohdalla selittää sen että hyvin paljon/melkeinpä kokonaan vain omissa oloissaan. Kiusaamishistoriani varmasti myös lisää vaikuttanut siihen että erkaannuin ihmisistä ja yhtgeiskunnasta. Ja kyllä täällä mun ja isäni luona käy muutamia vieraita. Käytiin vuosien 2005-2018 aikana katsomassa kotikaupunkimme jääkiekko-otteluita mut emmä siellä oikein saanu kontaktia kehenkään mut jos joku jutteli katsomossa mulle niin toki vastailin mut koin että en ollut oma itseni &ulkopuolisuuden kokemuksia. Työtä jota tehnyt isäni kanssa näiden useiden vuosien aikana on ollut mulle henkireikä mutta ne kontaktit asiakkaisiin on ollut sitten isäni heinää eli mä oon vastannut pitkälti vain raskaiden esineiden kantamisista ja isä asiakaspalvelusta. Toki pyrin tervehtimään asiakkaitani mut joskus voi olla niin arka olotila etten saa tervehdityksikään.

        Eläkkeellä oon tehny töitä pienissä määrin.

        Mulla on todettu Aspergerin oireyhtymä vuoden 2018 lopussa. Olin hyvin läheinen isäni kanssa mutta hän kuoli lähemmäs 3 ja puoli vuotta sitten. Vakava sairaus vei heti kun pääsi eläkkeelle.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on todettu Aspergerin oireyhtymä vuoden 2018 lopussa. Olin hyvin läheinen isäni kanssa mutta hän kuoli lähemmäs 3 ja puoli vuotta sitten. Vakava sairaus vei heti kun pääsi eläkkeelle.

        KilttiMies89

        Luulen kanssa että olen pääsääntöisesti omissa oloissani kun olen hyvin erilainen kuin ihmiset keskimäärin enkä jaksa yrittää esittää olevani kuten muut.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi olla kuuluisa rokkikukko, mutta ei varmaankaan kovin pidetty ja suosiossa, jos puhuisi ihan mitä vaan.
        Ei ihmisen asema tai suosio anna mitään etuoikeuksia käyttäytyä miten vaan muita kohtaan.

        Joo no ei julkisuudenhenkilötkään voi tietysti puhua ihan mitä tahansa varsinkin jos ne jutut on jotenkin poliittisesti tai muuten vaan liian epäkorrekteja. Ennen siedettiin ja sai sanoa paljon enemmän. Tuntuu että nykyään loukkaannutaan kaikesta.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ei julkisuudenhenkilötkään voi tietysti puhua ihan mitä tahansa varsinkin jos ne jutut on jotenkin poliittisesti tai muuten vaan liian epäkorrekteja. Ennen siedettiin ja sai sanoa paljon enemmän. Tuntuu että nykyään loukkaannutaan kaikesta.

        KilttiMies89

        toi politiikka on vaikeaa huomattu on. Sen takia ku ihmiset äänestää väärin, on ollut sotia jne. Kurjuutta. Venäjä ja Yhdysvallat on yllättävän paljon samanlaisia mitä tulee talouspolitiikkaan joka eriarvoistavaa jossa rikkaitten ja köyhien kuilu valtava. Toivottavasti suomessa ei lähdetä tuolle linjalle. Toinen ääripää politiikassa on kommunismi joka on vienyt ihmisiä hautaan liikaa ja samoin tuo talouslinja mitä USA;ssa ja Venäjällä harjootettu vuosikaudet. Stalinin aikaan venäjällä oli toinen linja eli vejettiin kommunismista talouslinjaa, mut nyt tää putinin linja on sitä että rahat menee rikkaitten taskuihin. Suomessa politiikka on menny vuosikauvet hyvin. En ainakaan mä voi valittaa sillä oikeistopuolue kokoomus ei oo koskaan kiusannu mua eikä muutkaan puolueet sillä kaikista puolueista jotka olleet vallassa, on vain hyvät kokemukset, mutta nyt tää nykyinen hallitus vaikka tekeekin oikein eli pyrkii vähentään velkaa, niin tekee siinä väärin että leikkaa melkein ainoastaan vain pienituloisilta ja yrittää heikentää pienituloisten duunarien asemaa heikentämällä työehtosopimusta ja heikentämällä lakko-oikeutta. Jos syynä on talouden heikko tila kun noilla toimilla pyritään palkkamalttiin, niin keinot on vaaralliset jopa vaan pitäs jotaki muuta kautta pyrkiä palkkamalttiin eikä noin radikaalilla tavalla.

        Sananvapaus on kaksipiippuinen juttu. Toisaalta on hyvä että vapaus sannoo mut toisaalta ei mitä tahansa voi sanua. On se niinkin. mieleen tuli toi päivi räsänen tapaus heti että onkohan siinä menny yli hilseen. Ehkä. Mut en toisaalta ny muista mitä se räsänen on oikein sanonu homoista. kuitenki ko isäni on homovastainen niin en mä nyt tuomitse omaa isääni siitä sillä isäni on oikein mukava ihmine. Hän ei vain ymmärrä homoutta mikä johtuvaa pitkälti kun saanu uskovaisen kasvatuksen. Minäkin oon henkinen ihminen mut hyväksyn seksuaalivähemmistöt. Sananvappaus on suomessa kuitenki monta kertaa parempi kuin jossain pohojois-koreassa tai Kiinassa&venäjällä.

        Sananvappaudessa on ollu kaikkein kummallisinta tarttua vanhoihin telkkariohjelmiin eli mieleen tulee lähinnä sketsisarjat esim pulttibois niin miks tarttua niihin kun ne on tehty silloin kauan sitten eli antais olla ne vaan rauhassa. Oli hyvä ele pirkka-Pekka peteliukselta pyytää anteeksi romanisketsit ja se lappalaissketsi. Mut ylipäänsä miksi puuttua tuohon kun ne on tehty aikajaksolla jolloin aika oli eri kuin nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ei julkisuudenhenkilötkään voi tietysti puhua ihan mitä tahansa varsinkin jos ne jutut on jotenkin poliittisesti tai muuten vaan liian epäkorrekteja. Ennen siedettiin ja sai sanoa paljon enemmän. Tuntuu että nykyään loukkaannutaan kaikesta.

        KilttiMies89

        mut siis tää nykyhallitus ei ole kuitenkaan mun elämää hankaloittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos somessa on paljon kavereita tai on siellä suosittu, niin mitä sosiaalista siinä on ?
        Suositut tyypit olisi yleensä ihan kiva nähdä face to face, eikä somen kautta.
        Ja onko ne aitoja kavereita, jos ei muuten tunne toisia kuin siellä somessa ?
        Mitä suosittua sellaisessa ihmisessä on, josta ainoastaan somessa tykkää vaikkapa sadat tai tuhannet ihmiset ? Ei jaksa ymmärtää.

        Tuota olen aina välillä miettinyt onko ne tyypit sittenkään oikeasti niin suosittuja joilla on somessa vaikka tuhat kaveria. Toisaalta sillä ei ole mulle mitään merkitystä onko jollain vaikka se tuhat somekaveria vaiko vaan 1. Oikeastaan parempi vaan jos ei ole jossain somessa ollenkaan.

        Kilttimies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen aina välillä miettinyt onko ne tyypit sittenkään oikeasti niin suosittuja joilla on somessa vaikka tuhat kaveria. Toisaalta sillä ei ole mulle mitään merkitystä onko jollain vaikka se tuhat somekaveria vaiko vaan 1. Oikeastaan parempi vaan jos ei ole jossain somessa ollenkaan.

        Kilttimies89

        Ehkä ihminen enemmänkin haluaisi olla suosittu, ja haalii niitä kavereita somessa.
        Harva edes tuntee kaikkia somekavereitaan oikeasti.
        Mitä sillä haluaa näyttää, että on muka satoja, tuhansia kavereita ? Vaikka ne ei olekaan oikeita kavereita.
        Ja sitten jotkut tuntevat kateutta toista kohtaan, kun sillä on niin ja niin paljon kavereita, eikä itsellä ole.
        Usein ihminen haluaa kovasti muiden hyväksyntää, ( ehkäpä jopa olla mieliksi muille ), ja saattaahan siitä itsetunto kohota, jos on paljon niitä " kavereita ".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ihminen enemmänkin haluaisi olla suosittu, ja haalii niitä kavereita somessa.
        Harva edes tuntee kaikkia somekavereitaan oikeasti.
        Mitä sillä haluaa näyttää, että on muka satoja, tuhansia kavereita ? Vaikka ne ei olekaan oikeita kavereita.
        Ja sitten jotkut tuntevat kateutta toista kohtaan, kun sillä on niin ja niin paljon kavereita, eikä itsellä ole.
        Usein ihminen haluaa kovasti muiden hyväksyntää, ( ehkäpä jopa olla mieliksi muille ), ja saattaahan siitä itsetunto kohota, jos on paljon niitä " kavereita ".

        Ei niillä merkitystä olekaan, jos niitä ei tunne.


    • Anonyymi

      Se on yleensä jos ja kun joudumme yksin vaeltamaan itse aiheutettua on ihan itse itselleen aiheuttanut sen että ne elossa olevatkin sukulaiset ovat hylänneet kaverit yleensä hylkää viimeistään siinä vaiheessa kun petät niiden luottamuksen toinen vaihtoehto on se koska oletan sun olevan tyypillinen hyväksikäyttäjä että olet kerännyt ympärillesi niitä hyväksikäyttäjiä ja lopputuloksen ny kai tällöin osaat arvata itsekin ellet ny si ole idioottien kuningas jo

      • Anonyymi

        En tiedä yhtään kenen luottamuksen muka olen pettänyt jos tämä oli mulle tarkoitettu vaikka tiedän kyllä että aina ei ole minusta kyse.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään kenen luottamuksen muka olen pettänyt jos tämä oli mulle tarkoitettu vaikka tiedän kyllä että aina ei ole minusta kyse.

        KilttiMies89

        Pikemminkin ajattelen että muut ihmiset on pettäny mun luottamuksen ja kaikenlisäksi hylänneet. Tyypillinen narsistin ajattelutapa? Vai olisko ne muut kuitenki niitä narsisteja? No eipä olla suoranaisesti narsistiksi moitittu mutta välillä huomautettu että aina ei ole kyse sinusta.

        Kilttimies89


    • Anonyymi

      jokainen ihminen on kuin heinä-savu joka hetken näkyy.
      sisälläsi on sielu ja jos se on Jumalaan yhteydessä, löydät elämän tarkoituksen parhaiten yksin ollessa.
      ymmärrät että muiden ihmisten hälinä häiritsee yhteyttä kristukseen, joka kerran sinun tähtesi roikkui ja vuoatti verensä sinun syntiesi päälle.

      sinun syntiesi takia hänen ranteet naulattiin ja samat naulat pesevät syntisi

    • Anonyymi

      Yksin funtsii liikaa asioita ja alkaa ihmetellä onko tässä hullu. Parasta keksiä joku harrastus, sanaristikot, palapelit ym. ja unohtaa itsensä, eikä panikoida kun ei ole ketään. Samalla tavalla yksin eläviä on paljon ja parisuhteessa voi olla vielä yksinäisempi eli itsensä kanssa sovinto ja hyväksyä on mitä on. Mieli muuttuu toivottomaksi jos liikaa vatvoo asioit. Eikä teissä mitään vikaa ole, pois katse omasta navasta heti!

    • Anonyymi

      vaikka muut olis pettäny luottamuksen, nouse ylös ja näe aurinko, olet itse itsesi paras ystävä aina ☀️, se kantaa ja olet hyvä usko jo 👍

      • Oikeassa olet. Kiitos...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Kiitos...

        jee janilla on yksi ystävä eli hän itse. muita jani ei tarvikkaan. yksi hyvä ystävä riittää


      • Anonyymi kirjoitti:

        jee janilla on yksi ystävä eli hän itse. muita jani ei tarvikkaan. yksi hyvä ystävä riittää

        Näin on. Muille olenkin näkymätön.


    • Anonyymi

      Se on just näin ja kun on itsensä ystävä voi olla muidenkin 👍

    • Anonyymi

      Siinä ihmiset on varmaan ihan oikeassa että yksinäisiä ihmisiä kannattaa pelätä ja karttaa. Itsekkin olen jo niin katkera että alan varmaan kohta joukkomurhaajaksi. Vihaan myös naisia kun en ole heiltä saanut mitään vastakaikua. Lähinnä pelkkää vittuilua ja halveksuntaa.

      KilttiMies89

      • Niin, siinä oot oikeassa. Kun on tarpeeksi yksin eikä kontaktia muihin, niin kyllä tuollaisia ajatuksia alkaa tulla päähän. Kun ei enää millään ole mitään väliä.


      • Anonyymi

        no ohoh aika kovia puheita nyt. En mä tommosii ajatuksii saa piähäni. oon siis omissa oloissani vuan, muttei tommosia tuu miäleeni. Ei ei ei ja ei.


      • Anonyymi

        Jos on itse katkera, oma tilanne ottaa päähän, miksi silloin olisi tarvetta tehdä mitään pahaa muille ihmisille ?
        Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, ei se paha olo ole muiden vika.
        Jos minua oikein ketuttaa, en mene muita satuttamaan tai muutenkaan syyttelemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on itse katkera, oma tilanne ottaa päähän, miksi silloin olisi tarvetta tehdä mitään pahaa muille ihmisille ?
        Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, ei se paha olo ole muiden vika.
        Jos minua oikein ketuttaa, en mene muita satuttamaan tai muutenkaan syyttelemään.

        Ei mulla oikeasti ole halua satuttaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on itse katkera, oma tilanne ottaa päähän, miksi silloin olisi tarvetta tehdä mitään pahaa muille ihmisille ?
        Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, ei se paha olo ole muiden vika.
        Jos minua oikein ketuttaa, en mene muita satuttamaan tai muutenkaan syyttelemään.

        On se tavallaan muidenkin ihmisten vika kun ajattelee vaikka jotain koulukiusaajia. Usein se kiusatuksi joutuminenkin yritetään kaikin keinoin vääntää sen kiusatun syyksi. Naisetkin ovat siitä jossain määrin vastuussa jos joku mies ei kelpaa yhdellekkään naiselle. Ymmärrän tietysti senkin ettei ketään naista voi pakottaa seksiin ruman ja epämiellyttävän/inhottavan miehen kanssa jollainen itsekkin olen. Mutta kosta voi kuotenkin seurata perässä myöhemmin kun tällainen mies katkeroituu naisiin ja koko yhteiskuntaan.

        "KilttiMies89"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se tavallaan muidenkin ihmisten vika kun ajattelee vaikka jotain koulukiusaajia. Usein se kiusatuksi joutuminenkin yritetään kaikin keinoin vääntää sen kiusatun syyksi. Naisetkin ovat siitä jossain määrin vastuussa jos joku mies ei kelpaa yhdellekkään naiselle. Ymmärrän tietysti senkin ettei ketään naista voi pakottaa seksiin ruman ja epämiellyttävän/inhottavan miehen kanssa jollainen itsekkin olen. Mutta kosta voi kuotenkin seurata perässä myöhemmin kun tällainen mies katkeroituu naisiin ja koko yhteiskuntaan.

        "KilttiMies89"

        Tarkoitin tietenkin kosto. Jotkut tunnetut massamurhaajat ovat tästä hyvä esimerkki mihin se syrjäytyminen ja katkeruus voi pahimmillaan johtaa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se tavallaan muidenkin ihmisten vika kun ajattelee vaikka jotain koulukiusaajia. Usein se kiusatuksi joutuminenkin yritetään kaikin keinoin vääntää sen kiusatun syyksi. Naisetkin ovat siitä jossain määrin vastuussa jos joku mies ei kelpaa yhdellekkään naiselle. Ymmärrän tietysti senkin ettei ketään naista voi pakottaa seksiin ruman ja epämiellyttävän/inhottavan miehen kanssa jollainen itsekkin olen. Mutta kosta voi kuotenkin seurata perässä myöhemmin kun tällainen mies katkeroituu naisiin ja koko yhteiskuntaan.

        "KilttiMies89"

        Se on hyvä tietää, että kiusaajilla on itsellään aina paha olla. Jos ihminen voi hyvin, ei sen tarvitse ketään kiusata.
        Vähän sama on tuon kostamisajatuksen takana, kun on paha olla jostain syystä, vaikka sanoen, että toiset ihmiset ovat sen aiheuttaneet, sitten tulee halu kostaa muille, jopa niille viattomille, joilla ei ole osaa eikä arpaa pahaan oloon.
        Mitä se muka auttaisi itseä, jos satuttaisi muita ? Itselle tulisi vain vielä enemmän paha olla, etenkin jos on vähänkään omatuntoa olemassa.
        Meissä ihmisissä on eroja ajatustyyleissä, käytöstavoissa, jotkut katkeroituvat, jotkut eivät.
        Mutta edelleenkään sillä ei voita mitään, jos alkaisi kostaa muille, mistä syystä se sitten johtuisikaan.


    • Anonyymi

      Yksin nykyisin ihmiset on porukassakin, selaillaan kännykkää eli ei hulolta.

      • Tää on kyllä surullista. Ihmiset ei osaa keskustella?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on kyllä surullista. Ihmiset ei osaa keskustella?

        Joo ihan älytöntä kun istutaan isolla porukalla jossain ja ihmiset vaan räplää älypuhelimiaan. Varmaan ihmiset ovat menettäneet kykynsä keskustella erilaisista asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan älytöntä kun istutaan isolla porukalla jossain ja ihmiset vaan räplää älypuhelimiaan. Varmaan ihmiset ovat menettäneet kykynsä keskustella erilaisista asioista.

        Ja ihmisten pitäisi olla yhtä nopeita vastauksissaan kuin joku kännykkä, eli kärsivällisyyttä ei ole ihmisillä enää yhtään. Koska on itseaiheutettu tarkkaavaisuushäiriö. Netin maailma antaa nopeita ärsykkeitä ja aina uuden dopamiiniannoksen.


    • Anonyymi

      Erakkona on kiva olla. Ei tarvii miellyttää ketään eikä toisaalta pettyä kehenkään. Ihmisseura on suuresti yliarvostettua. Ja eläinten myös.

      • Just... No mikä sopii kellekin. Itselläni ainakin menee mielenterveys tässä.


      • Anonyymi

        Itsekkään jaksa tätä loputonta yksinäisyyttä ja varsinkaan naisettomuutta.

        Eläinten seura kyllä auttaa itseä vähän mutta ei se ihmis-suhteita silti korvaa ainakaa pidemmänpäälle.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Ei ketään tarvitsekaan miellyttää. Miksi pitäisi niin tehdä ? Riittää kun on oma itsensä.


    • Anonyymi

      Naiset pelkää jos mies pitää ns.esineenä, katsokaa peiliin!

    • Anonyymi

      Teitä pitäs auttaa, autatteko itse, naiset ei ole terapeutteja, olette liian itsekkäitä, mokomat. Kunnioittakaa naisia tai olkaa omissa liemissänne!

      • Anonyymi

        Onko ne naiset koskaan kunnioittanut mua? Niinpä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Oma syy jos ootte yksinäisiä!

      • Jaa... Vai oma syy, kun syntyy ujoksi, taikka poikkeavaksi. Eikä ole helppoa tutustua muihin ihmisiin... Tsi muut eivät ota joukkoonsa tai ei halua tutustua?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa... Vai oma syy, kun syntyy ujoksi, taikka poikkeavaksi. Eikä ole helppoa tutustua muihin ihmisiin... Tsi muut eivät ota joukkoonsa tai ei halua tutustua?

        ai siellä miekkailussakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai siellä miekkailussakaan

        Tunnen oloni ulkopuoliseksi monesti sielläkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tunnen oloni ulkopuoliseksi monesti sielläkin.

        ennen kehuit että siellä on mukavaa mutta olet hyvä valehtelee


      • Anonyymi kirjoitti:

        ennen kehuit että siellä on mukavaa mutta olet hyvä valehtelee

        Ei vaan, sinä et ymmärrä. Kyllä on myös mukavaa. Silti ajoittain tulee hetkiä, joissa tunnenkin oloni ulkopuoliseksi. Esim silloin, kun näen joidenkin muiden kuhertelevan keskenään ja minusta ei sillä tavalla välitä kukaan.


      • Anonyymi

        "Oma syy jos ootte yksinäisiä!"

        Sekin on ilmeisesti oma syy kun on syntymässään saanut aspergerin oireyhtymän joka siis on synnynnäinen häiriö. Oma vika vissiin sekin kun koulussa kiusattiin kun oli hiukan erilainen. Selvä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ottaa jos muutat asennetta eli arvostat itseäsi!, et ole huono vaikka olet ujo, naura itselle sekin auttaa eli olet liian itsekeskeinen ja muista meitä ujoja on paljon kuten minäkin, siksi tsemppaan olen jo elämänkoulua käyny, mokaa ja naura itsellesi, siitä muutkin tykkää, kaikki on on ujoja lopulta.

    • Anonyymi

      Näyttelijät kertoo et oikeesti ovat ujoja.

      • Niin... Näytteleminen onkin eri juttu sitten, kuin olla oma itsensä jossain. Näin uskoisin.


    • Anonyymi

      Totta, ei kannata näytellä se ei ole aitoa, mutta ollaan sittenkin mitä ollaan eli omia itsejä ja jaksetaan. T.aiempi kommentoija.

    • Anonyymi

      Kaikki tuttuja tunteita ja kun yksin näin kokee jos näkee pariskunnan, itse en enää koe kun olin väkivaltaisessa suhteessa ja elämä yksin nyt ihanaa.

      • No onneksi pääsit siitä huonosta suhteesta pois.


    • Anonyymi

      kyllä yksinäisyyteen herää viimeistään, eron jälkeen, kun omassa tutussa kylässä naamat ovat nuodentuneet, mies tutut ovat löytäneet uudet muijat, ja sukulaiset asuu muulalla suomea,

    • Anonyymi

      Meitä riittää, mutta lopulta ei toinen ihminen ketään korjaa, pitää rakastaa itseään ensin ja jos toisen tapaa niin ei koskaan saa tarrautua, molempien pitää seisoa omilla jaloillaan aina

    • Anonyymi

      Juu ja sähkölaskukin tulee diilillä. Tai ei siis lasku mutta nostolasku. Niii

    • Anonyymi

      Noh tsemppiä sulle Mustasusi ja kilttimies 89 ja kiitos antoisista kirjoituksista (muutama 3-4 päivää sitten vaihettiin kuulumisia).

    • Anonyymi

      Korjaan aiempaa kommenttiani, tarkoitin et oma vika siinä mielessä jos ei arvosta itseään. Olet ihan hyvä ihminen vaikka olet joutunut kokemaan kiusaamista. Sen ei saa antaa enää latistaa ja syy on kiusaajissa ei sinussa, eikä kukaan voi oikeasti tietenkään sanoa et oma vika, myönnän ja sorry.

    • Anonyymi

      Heti vaan auttamaan muita, niin elämäsi alkaa muuttua. Toisaalta ihminen ei ole pelkkä fyysinen ja psyykkinen olento, joten jos ei henkisyyteen panosta niin tyhjyys alkaa ottaa vallan, Jos aluksi alat tanssimaan kiirtania, niin mielialasi kohoaa ja elämäsi suunta alkaa muuttua, lopulta sitten vielä meditoimaan niin nähdään sinut vielä eräänä päivänä joogina muuttamassa maailmaa paremmaksi.

      Kiirtan tanssissa ison varpaan kärjellä kosketellaan lattiaa tanssiessa, joka rauhoittaa. Sitä varpaan pistettä käyttävät myös vyohyketerapeutit. Lisäksi mantran laulaminen ja sen merkityksen ajattelu rauhoittaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=5j7cPuwvUrQ.

      • Anonyymi

        Oman elämän ja oman suhtautumisen itseensä, mielen tasapainon, on oltava kunnossa, ennen kuin pystyy muita auttamaan.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe