Alkuperäinen esittäjä Marion ja sanat menee jossain vaiheessa...
Pormestarille tietä antakaa...
Kiitos!
Minkä niminen biisi?
12
12831
Vastaukset
- soze
Tein pikaisen googletuksen antamasi lauseen perusteella; tuloksena Marionin kappale Kylähäät.
- AndreB
...kun on laiska, niin ei viitsi googlettaa...;) Kiitos!
joo, siis, alkuperäinen biisi on Kari Tapio - Kylähäät, vaikkakin Marion teki paremman coverin siitä, ja sullakin soi varmastikin sama biitti päässä kuin mullakin, jos siis potpurista vedit tuon kysymyksen. anyway, mee karaokebaariin niin jahan löytyy.
- Nimetön
El Bimbo
- Nimetön
El Bimbo on vain mies ja paikan nimi on San Juan.
Hyvä karaoke-biisi. - AN791
Olen kuullut tuosta alkuperäisenkin version. Sitä esittivät myös P-P Peteliuksen ja Aake Kallialan näyttelemät muusikot Rampe ja Naukkis 90-luvun alussa.
- Nimetön
Nyt on kylassä suuret häät.....
- kisumisu
Olisiko joku ystävällinen jos joku osaisi kirjoittaa koko kappaleen sanat kun en tiedä tai muista miten ne kokonaan meni? Kiitos!
- Nevari
kisumisu kirjoitti:
Olisiko joku ystävällinen jos joku osaisi kirjoittaa koko kappaleen sanat kun en tiedä tai muista miten ne kokonaan meni? Kiitos!
Tässä jotain sinnepäin. Pahoittelen jos jotain on väärin.
laelaelae…
Oikein salossa lipun näät, nyt on kylässä suuret häät, hihkuu ilosta itse appi, saapuu pappi kääntyy päät, vanha isäntä nostaa maljan, ?(en osaa kuunnella)?, voittaa tehossa vaarin taljan, kuulun kiljukuusiston, tytär naitu kuusistossa on, ja kaikki karkelossa, pyörii huippuhurmiossa, aina nousuun auringon, lallallalla…, pormestarille tietä antakaa, nyt kuullaan juhlapuhujaa, hän puhuu aina asiaa, ei siitä kyllä selvää saa, mut silti kaikki taputtaa, ei tuolit kestä kauempaa, kun pyörii maa. laelaelae…
Heinäkeoissa kartanon, itseteossa nuoret on, vanha isäntä huutaa ”sulho”, nousee kulho pohjaton, myöskin emäntä kokee riemun, kiihkeän kohdallaan, vaari valakka nouda vie, mun nuoruuteeni uudestaan, tytär naitu kuusistossa on, ja kaikki karkelossa, pyörii huippuhurmiossa, niin kuin pässit naruissaan. lallallalla…
Pormestarimme tieltä kantakaa, hän peittää tanssilattiaa, hääsoitto huima kajahtaa, pois viedään juhlapuhujaa, ja tuodaan miestä soittavaa, hän siihen saakka kestää saa, kun pyörii maa.
laelaelae…
Pormestarimme tieltä kantakaa, hän peittää tanssilattiaa, hääsoitto huima kajahtaa, pois viedään juhlapuhujaa, ja tuodaan miestä soittavaa, hän siihen saakka kestää saa, kun pyörii maa. - Tina
Nevari kirjoitti:
laelaelae…
Oikein salossa lipun näät, nyt on kylässä suuret häät, hihkuu ilosta itse appi, saapuu pappi kääntyy päät, vanha isäntä nostaa maljan, ?(en osaa kuunnella)?, voittaa tehossa vaarin taljan, kuulun kiljukuusiston, tytär naitu kuusistossa on, ja kaikki karkelossa, pyörii huippuhurmiossa, aina nousuun auringon, lallallalla…, pormestarille tietä antakaa, nyt kuullaan juhlapuhujaa, hän puhuu aina asiaa, ei siitä kyllä selvää saa, mut silti kaikki taputtaa, ei tuolit kestä kauempaa, kun pyörii maa. laelaelae…
Heinäkeoissa kartanon, itseteossa nuoret on, vanha isäntä huutaa ”sulho”, nousee kulho pohjaton, myöskin emäntä kokee riemun, kiihkeän kohdallaan, vaari valakka nouda vie, mun nuoruuteeni uudestaan, tytär naitu kuusistossa on, ja kaikki karkelossa, pyörii huippuhurmiossa, niin kuin pässit naruissaan. lallallalla…
Pormestarimme tieltä kantakaa, hän peittää tanssilattiaa, hääsoitto huima kajahtaa, pois viedään juhlapuhujaa, ja tuodaan miestä soittavaa, hän siihen saakka kestää saa, kun pyörii maa.
laelaelae…
Pormestarimme tieltä kantakaa, hän peittää tanssilattiaa, hääsoitto huima kajahtaa, pois viedään juhlapuhujaa, ja tuodaan miestä soittavaa, hän siihen saakka kestää saa, kun pyörii maa.laelaelae…
Oikein salossa lipun näät, nyt on kylässä suuret häät, hihkuu ilosta itse appi, saapuu pappi kääntyy päät, vanha isäntä nostaa maljan, KATAJAA KUPPI ON,voittaa tehossa vaarin KALJAN, KUULU kilju Kuusiston, jne.. Nevari kirjoitti:
laelaelae…
laelaelae…
Pormestarimme tieltä kantakaa, hän peittää tanssilattiaa, hääsoitto huima kajahtaa, pois viedään juhlapuhujaa, ja tuodaan miestä soittavaa, hän siihen saakka kestää saa, kun pyörii maa.?(en osaa kuunnella)?
on = katajaa kuppi on
- Anonyymi
Pormestarin tietä anta kaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739