Pitäisi kokonainen (tai ei mikään kokonainen, vaan 1,3 kiloinen) naudan ulkofile huomenna lämmitellä uunissa ja laittaa se maustumaan jo tänään. Siinä on päällä sellainen aika paksu rasvaläpyskä. Jos sen ottaisi pois jo nyt, niin maustuisi paremmin. Toisaalta taas sitten sen estäisi lihaa kuivumasta, kun jättäisi paikalleen ja poistaisi vasta kypsennyksen jälkeen.
Kumpi on cheffien käyttämä menetelmä?
Läski pois ennen paistamista vai syödäänkö sitten vasta saunomisen jälkeen
23
548
Vastaukset
- Anonyymi
Graavaa se. Säästät sähköä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Marinaadi kannattaa laittaa ruiskulla lihan sisään.
- Anonyymi
Leikkaa pihveiksi ja paista voissa.
- Anonyymi
No sä nappaat sen läskin siitä pois, sitten laitat mausteet päälle, läskin nakkaat takasin siähen mausteitten päälle ja tälläät uuniin koko uhrin.
2h - Anonyymi
Se tulee sähköllä hyvin niinkun makkarat ennen vanhaan.
pistorasiasta suoraan virta molempiin päihin filettä.
se on hetkessä mureeta.
Ei tarvi kaasua aina käyttää.
-kaasutusvastaava leiri88 - Anonyymi
Laitoin Marinin kanssa läskeineen pussiin, kun ei jaksanut alkaa veistä ja leikkuulautaa saastuttamaan. Vuorokauden verran pidän pussissa ja välillä sitä kääntelen.
Sitten se sisälämpötila. Jotkut sanoo 52. Aika rare mun mielestä. Joku 70 voisi olla lähempänä totuutta.- Anonyymi
Marinissa ei ole mitään syötävää, pelkkää luuta ja nahkaa koko ämmä.
- Anonyymi
Ai Sannan vai? Taitaa olla vähän läskiä.
Kokeile kysyä samaa ruokapalstoilta: https://keskustelu.suomi24.fi/ruoka-ja-juoma/liharuoka
- Anonyymi
No onpas erikoinen nautarotu ollut, eikös läski ole sianrasvaa, eikä naudan fileen päällä sitä kyllä ole, oletkohan ostanut porsaanfilettä nautana?
- Anonyymi
Atrian vanhuuteen kuollutta lypsylehmää se varmaan oli, koska ei maksanut kuin 15,90 e/kg. Tuossa on vastaavannäköinen, mutta pidempi jööti. Kyllä tuo valkoinen liha mun mielestä rasvaa on, koska ei kalvot noin paksuja mun mielestä ole.
https://www.mestaripalvi.fi/uploads/WjnSsfXe/737x0_869x0/nauta-ulkofile.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atrian vanhuuteen kuollutta lypsylehmää se varmaan oli, koska ei maksanut kuin 15,90 e/kg. Tuossa on vastaavannäköinen, mutta pidempi jööti. Kyllä tuo valkoinen liha mun mielestä rasvaa on, koska ei kalvot noin paksuja mun mielestä ole.
https://www.mestaripalvi.fi/uploads/WjnSsfXe/737x0_869x0/nauta-ulkofile.jpgNo joo, minä nyt vaan viisastelin, sianrasva on läskiä, naudan rasva ei, mutta kyllä tuossa nyt aika paksu kalvo on kun ei ole käsitelty tarkemmin. Tosin tuo hintakin on niin alhainen, että ei tuolla ihan priimaa saakaan. Kyllä minä tuon kalvon poistaisin ennen valmistamista, ei siitä paljon rasvaa irtoa mehemöittämään lihaa, ei se fileeseen kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, minä nyt vaan viisastelin, sianrasva on läskiä, naudan rasva ei, mutta kyllä tuossa nyt aika paksu kalvo on kun ei ole käsitelty tarkemmin. Tosin tuo hintakin on niin alhainen, että ei tuolla ihan priimaa saakaan. Kyllä minä tuon kalvon poistaisin ennen valmistamista, ei siitä paljon rasvaa irtoa mehemöittämään lihaa, ei se fileeseen kuulu.
Ei sille läskille ole kait mitään virallista määritelmää kenen rasvaa se on.
- Anonyymi
Läski pois ennen paistamista vai syödäänkö sitten vasta saunomisen jälkeen.
Ei sitä vastaa pidä syödä saunomisen jälkeen.
Ensin mentiin saunaan sitten syötiin vasta, lopuksi pantiin ruuan päälle maate.- Anonyymi
Kunhan lakkaa satamasta, niin vasta sitten vien vihdan sinne.
- Anonyymi
Se mikään naudanfile ole jos siitä läskiä löydät.possua se on m naudassa onimittäin on talia jota tintit syö
- Anonyymi
Talihan on keittämällä käsiteltyä naudan rasvaa.
- Anonyymi
Se pitää suolata sitten käärit se sideharsoon ja avaat juhannuksena.
Tsiibaleita ruisleivän päälle, italialaisittain. - Anonyymi
M I T Ä L Ä S K I O N ?
S I A N R A S V A O N S I L A V A A . - Anonyymi
Paloittele ja tee karjalanpaistia, saman verran sikaa mukaan.
- Anonyymi
Filee menee koostumukseltaan huonoksi pitkään haudutellessa. Sitkeämpi paisti toimii siinä käytössä paremmin. Joskus nimittäin tuli kokeiltua fileellä, ja totesin sen menevän hukkaan siinä käytössä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796