En suosittele että ostat tai otat maksettavaksi diesel autoa jossa urea/adblue järjestelmä.
Se järjestelmä kun ei voi toimia varmasti ja varsinkaan maissa joissa lämpötilat menee - ja isot erot.
Olet pakotettu maksamaan muiden keksimiä hintoja niin osille ja varsinkin mahdolliselle laitolle paikalleen se on aivan älytön hinta mitä autoalalla pyytävät. Varman hyvän käyttöauton hinta mennyt euroissa jotka maksaneet.
Voi uusiutua 5kk kuluttua tai seuraavalla viikolla.
Se tieto että autossa ei ole tuota järjestelmää, säästää paljon rahaa ja mukava omalle korvien välille.
Älä osta urea/adblue järjestelmää sisältää autoa.
23
827
Vastaukset
- Anonyymi
Thank you sir !
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18206081
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ajatelkaa automerkki valmistaa ja markkinoi autoja alueelle ja antaa myydä sinne jossa se auto menee epäkuntoon alueen lämpötilojen takia.
Syy suunnittelun ja valmistuksen virheet valmistajalla.
Sitten vielä ihmiset maksavat kiltisti omasta kukkarosta! Josta se automerkki ja Suomessa olevat autokaupat, firmat saavat paljon rahaa.
Eli maksaja on täysin väärä kohde. - Anonyymi
Kannattaa ostaa jokin muu kuin diesel jos kusijärjestelmä pelottaa. Sähköauto toimii.
Pakkanen on ollut aina autoille hankalaa ja aina niistä ollaan selvitty jollain tapaa. - Anonyymi
Ei fiat ducato euro 6 moottorissa ole ureasta muuta haitta kun sitä menee 1.7 litraa 1000km. Muuten sen toimintaa ei huomaa. Täytyy nyt muistaa että Upea järjestelmä on erittäin yksinkertainen. Valittihan ihmiset aikanaan katalysaattoristakin ja mitä vikaa. Hyvin ovat toimineet.
- Anonyymi
Upea järjestelmä , joo . Kuitenkin kallis korjata , ja niitä paljon korjataan . Esim . Nox anturi MB Sprinter 800 €/ kappale . + vaihtotyö . Tämä korjaus halvimmasta päästä .
- Anonyymi
Tämän SCR järjestelmän korjaukset kuuluvat vain merkkikorjaamoon !
- Anonyymi
Väärin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin .
Ei ole väärin, koska nykydieselin pakokaasunpuhdistus on erittäin monimutkainen prosessi ja järjestelmä !
Vain merkkikorjaamolla on ajantasainen tieto ja korjausohjeet/virtapiirikaaviot ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väärin, koska nykydieselin pakokaasunpuhdistus on erittäin monimutkainen prosessi ja järjestelmä !
Vain merkkikorjaamolla on ajantasainen tieto ja korjausohjeet/virtapiirikaaviot !Oletteko nyt oikeasti tutkineet järjestelmää. Hyvin yksinkertainen toiminta.
Nykyään hiukkassuodattimet pestää esim. 300000 km kohdalla.
- Anonyymi
Niin mitkä korjaukset. Loukku kerää "jätteet" ja polttaa ajoittain pois.
Paine-ero antureista saa tiedon koska poltto päälle.
Ureaa vain pönttöön biltemasta.
Hyvin yksinkertainen järjestelmä kun et viritä autoa.
Toimii tehdastekoisessa autossa niinkuin pitää.- Anonyymi
No jostain syystä sieltä vaan komponentteja hajoaa, esim. MB:n nox-anturit 500-800 eur/kpl + työt ja noita menee paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jostain syystä sieltä vaan komponentteja hajoaa, esim. MB:n nox-anturit 500-800 eur/kpl työt ja noita menee paljon.
Pösössä hajoaa säiliö, johon on tietysti integroitu pumppu ja vähän elektroniikkaa. Olikohan hinta jotain 600 euroa.
Sitten noita ei varmaan kohta enää saa mistään... - Anonyymi
Hiukkasloukku ja urea järjestelmä ovat eri laitteet . Hiukkasloukku ei ureaa tarvitse .
- Anonyymi
Miten ihmeessä ne toimii takseissa joilla on ajettu 700000km.
Eikä mitään vikaa adblue järjestelmässä?
Eli hyvä järjestelmä.- Anonyymi
Tiedät siis takseja joilla ajettu 700 tkm ilman että adblue:ta on jouduttu korjaamaan kertaakaan?
Omakohtaisella kokemuksella löytyy 200-300 tkm ajettuja takseja joista moneen adblue-järjestelmää on korjattu useampaankin kertaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät siis takseja joilla ajettu 700 tkm ilman että adblue:ta on jouduttu korjaamaan kertaakaan?
Omakohtaisella kokemuksella löytyy 200-300 tkm ajettuja takseja joista moneen adblue-järjestelmää on korjattu useampaankin kertaan.Jopa tässä mersussa voi olla adblue.
https://autotoday.fi/taksi-mersuun-miljoona-kilometria-alle-neljassa-vuodessa-maaraaikaishuolto-melkein-kerran-kuussa/
ainakin tämän sopivuuden mukaan olisi:
https://www.jussinmaki.net/varaosakauppa/lammitysyksikko-adblue-dnox/p/F01C600241/#Ajoneuvosopivuus-0
- Anonyymi
Jos ei halua AdBlue autoa, ei pidä ostaa uutta dieselautoa, pitää ostaa bensiini- tai sähköauto.
- Anonyymi
En tiedä vastustaako adblue järjestelmää samat ihmiset jotka vastusti aiemmin katalysaattoria?
Aina pitää vastustaa jotain?
Vaikka hyvä järjestelmä!
- Anonyymi
Jopa euro5 autoja muutetaan euro 6 autoiksi että saadaan pienemmät päästöt ja pidempi käyttöikä autolle.
https://www.pekant.fi/mb-sprinterin-paastoluokan-korotus-euro-6-tasolle/- Anonyymi
Ylläpitokustannuksista viis!
- Anonyymi
Jos pelkään adblue järjestelmää niin älä osta mitään. Minä en pelkää adblue kannua. Hyvin menee. Älä osta mitään tekniikka.
- Anonyymi
Jäätymis ongelma mainittiin uutisia myöden .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942485
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012173- 831829
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441621- 781586
- 111565
- 341528
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?601396Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.891319Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411254