kanssasi pilkille: Miten huomioisit lähtötilanteessa naista?
Nainen haluaa
113
621
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän on mielenkiintoinen avaus, työpäivän piristeeksi.
Otetaan mukaan hyvät eväät ja kuivaa klapia, soveliaita istuinalusia/retkituoleja pepun lämmikkeeksi. Myös toinen termari johon kaakaota/teetä, mitä nainen tykkää.
Jos lämmin kevättalven auringonpaiste, kuuma nainen ja kohde erämaassa, niin voidaan pakata rekeen vaikka porontalja makuualuseksi :)
Yksin kun menee, niin varustus on lähinnä eväsleivät ja kahvitermari niiden pilkkikamojen lisäksi.
-keinovaginamies-- Anonyymi
👏👏👏 Kelpaa!
- Anonyymi
Eli et siis huomioisi kanssasi pilkille lähtevää miestä noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suostu enää pilkkireissuun kuin oikeiden erämiesten kanssa, ja heiltä odotan enemmän omatoimisuutta. Silloin mennään enemmän saaliinkiilto silmissä ja retkeilypuolelta vain pakolliset.
Herrasmiehenä annan naisille tasoitusta :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suostu enää pilkkireissuun kuin oikeiden erämiesten kanssa, ja heiltä odotan enemmän omatoimisuutta. Silloin mennään enemmän saaliinkiilto silmissä ja retkeilypuolelta vain pakolliset.
-keinovaginamies-Miten pilkkiminen ja erämiehet liittyvät yhteen? Enpä ole montaa pilkkimiestä tavannut, jolla olisi mitään erätaitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Entä miten sen pilkkiseuran saalinkiilto sun saaliinkiiltoosi vaikuttaa? Vaikka toinen olisi mukana vain "ottamassa arskaa ja hengittämässä raikasta ilmaa", niin saathan sä kalastaa saaliinkiilto silmissä. Jos mennään saaliinkiilto silmissä, niin eihän sitä saalista jaeta, eli et sä mitään enempää saa, vaikka kuinka toisellakin olisi saaliinkiilto silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pilkkiminen ja erämiehet liittyvät yhteen? Enpä ole montaa pilkkimiestä tavannut, jolla olisi mitään erätaitoja.
Erä on jotain vanhaa suomea ja tarkoittaa saalista (tai jotain sen suuntaista, mikäli oikein muistan)
Saalis voidaan vetää luonnossa monesta eri lähteestä, esim. kalastamalla jään läpi pilkkimällä :)
Anonyymi kirjoitti:
Erä on jotain vanhaa suomea ja tarkoittaa saalista (tai jotain sen suuntaista, mikäli oikein muistan)
Saalis voidaan vetää luonnossa monesta eri lähteestä, esim. kalastamalla jään läpi pilkkimällä :)
-keinovaginamies-Kuten todettu, niin eipä valtaosalla pilkkijöistä vaikuta mitään erätaitoja olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten todettu, niin eipä valtaosalla pilkkijöistä vaikuta mitään erätaitoja olevan.
:))
Noh, en tunne valtaosaa.
Ja läpikotaisin tuskin edes tätä yhtä.
Anonyymi kirjoitti:
:))
Noh, en tunne valtaosaa.
Ja läpikotaisin tuskin edes tätä yhtä.
-keinovaginamies-Eipä tarvitse kuin vilkaista otsikoita, kun eivät osaa edes jään yläpuolella osa pysyä (pahoitteluni kaikkien hukkuneiden pilkkijöiden läheisille) tai kevätkeleillä tuonne meren tai järven jäille kaupunkien rannoilla. Ei siellä juuri kukaan eräile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän nyt kai homo ole? Ja jos on, sen voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miten sen pilkkiseuran saalinkiilto sun saaliinkiiltoosi vaikuttaa? Vaikka toinen olisi mukana vain "ottamassa arskaa ja hengittämässä raikasta ilmaa", niin saathan sä kalastaa saaliinkiilto silmissä. Jos mennään saaliinkiilto silmissä, niin eihän sitä saalista jaeta, eli et sä mitään enempää saa, vaikka kuinka toisellakin olisi saaliinkiilto silmissä.
Ajatus on sillon se että menee vähemmän aikaa retkitoimintoihin (esim. lauman muonittamiseen) kun molemmat keskittyy enemmän omaan suoritukseensa.
Kysy keltä tahansa intohimoiselta kalamieheltä, että ottavatko he vaimojaan tai lapsiaan mukaan silloin kun tosissaan meinataan kalaa löytää ja saada.
Kevyt reki on aina kevyt reki.
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus on sillon se että menee vähemmän aikaa retkitoimintoihin (esim. lauman muonittamiseen) kun molemmat keskittyy enemmän omaan suoritukseensa.
Kysy keltä tahansa intohimoiselta kalamieheltä, että ottavatko he vaimojaan tai lapsiaan mukaan silloin kun tosissaan meinataan kalaa löytää ja saada.
Kevyt reki on aina kevyt reki.
-keinovaginamies-Muonittamiseen. Jos sulla on jokatapauksessa eväsleivät mukanasi, niin kuinka suuri vaiva on pakata mukaan kaksi leipää ja kaataa termari täyteen? Jos sei seuralainen halua, niin sitten voit viipyä vähän pidempään ja tankata ne toisetkin itseesi tai kotiin päästyäsi syödä siitä valmiin välipalan. Vai mitä ihmeen muonitustoimenpiteitä sä olet siellä aikeissa suorittaa?
Mä tiedän useamman intohimoisen kalamiehen, jotka ottavat vaimon ja varsinkin lapsensa mukaan kalalle. Osalla on vaimokin sen mukaan valittuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muonittamiseen. Jos sulla on jokatapauksessa eväsleivät mukanasi, niin kuinka suuri vaiva on pakata mukaan kaksi leipää ja kaataa termari täyteen? Jos sei seuralainen halua, niin sitten voit viipyä vähän pidempään ja tankata ne toisetkin itseesi tai kotiin päästyäsi syödä siitä valmiin välipalan. Vai mitä ihmeen muonitustoimenpiteitä sä olet siellä aikeissa suorittaa?
Mä tiedän useamman intohimoisen kalamiehen, jotka ottavat vaimon ja varsinkin lapsensa mukaan kalalle. Osalla on vaimokin sen mukaan valittuna.Tästä ei tehdä nyt kiistakysymystä. Tämä on hyvänmielen pilkkiketju. Inttäjät voivat riidellä jossain muualla. Jokaisen vastaus huomioinnista on ollut hyvä ja piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muonittamiseen. Jos sulla on jokatapauksessa eväsleivät mukanasi, niin kuinka suuri vaiva on pakata mukaan kaksi leipää ja kaataa termari täyteen? Jos sei seuralainen halua, niin sitten voit viipyä vähän pidempään ja tankata ne toisetkin itseesi tai kotiin päästyäsi syödä siitä valmiin välipalan. Vai mitä ihmeen muonitustoimenpiteitä sä olet siellä aikeissa suorittaa?
Mä tiedän useamman intohimoisen kalamiehen, jotka ottavat vaimon ja varsinkin lapsensa mukaan kalalle. Osalla on vaimokin sen mukaan valittuna.Sittenhän ollaan jo tilanteessa, missä pilkkikaveri on se oikea erähenkilö, jos vaimo on tällä perusteella valittu.
Silloin hommat hoituu molemmilta omatoimisesti sekä liukkaasti ja päärooliin pääsee kalastus.
Ja kunnon reissussa se koti ei tosissaan ole 300 metrin päässä, mihin kukin voi palata omalla ajallaan silloin kun kivalta tuntuu.
Arvaa kuinka usein olen ollut kuuntelemassa narinaa, että on kylmä, lähdetään jo pois?
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei tehdä nyt kiistakysymystä. Tämä on hyvänmielen pilkkiketju. Inttäjät voivat riidellä jossain muualla. Jokaisen vastaus huomioinnista on ollut hyvä ja piste.
Asioista voi keskustella kisstelemättä, kuten tässä on tehtykin. Asioista voi olla eri mieltä ja esittää eriäviä näkemyksiä, sekä kysyä tarkennusta, ilman että tarvitsee kiistellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ollaan jo tilanteessa, missä pilkkikaveri on se oikea erähenkilö, jos vaimo on tällä perusteella valittu.
Silloin hommat hoituu molemmilta omatoimisesti sekä liukkaasti ja päärooliin pääsee kalastus.
Ja kunnon reissussa se koti ei tosissaan ole 300 metrin päässä, mihin kukin voi palata omalla ajallaan silloin kun kivalta tuntuu.
Arvaa kuinka usein olen ollut kuuntelemassa narinaa, että on kylmä, lähdetään jo pois?
-keinovaginamies-On tai ei ole. Ei siihen kalastukseen erätaitoja tarvita. Suomessa on helppo karauttaa autolla kalapaikan viereen ja kalastuksen jälkeen karauttaan autolla nopsasti kotiin.
Jännä, että erämies haluaa itselleen kiukuttelevan vaimon. No kai sellaista sitten onkin pakko kohdella kuin pikkulasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tai ei ole. Ei siihen kalastukseen erätaitoja tarvita. Suomessa on helppo karauttaa autolla kalapaikan viereen ja kalastuksen jälkeen karauttaan autolla nopsasti kotiin.
Jännä, että erämies haluaa itselleen kiukuttelevan vaimon. No kai sellaista sitten onkin pakko kohdella kuin pikkulasta.:)
Toivottavasti sinäkin pääset elämässäsi vielä joskus oikeasti hyvään pilkkipaikkaan.
Ne ei ole ihan henkilöautotien päässä.
Parhaat reissut on aina tehty yksin.
Anonyymi kirjoitti:
:)
Toivottavasti sinäkin pääset elämässäsi vielä joskus oikeasti hyvään pilkkipaikkaan.
-keinovaginamies-Älä tuosta välitä. Toinen nainen vihaa toista naista, ap:tä.
Minä kiitän vastauksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)
-keinovaginamies-Mä pääsen sellaiseen koska vain. Omistan mökinkin, erämaajärven rannassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuosta välitä. Toinen nainen vihaa toista naista, ap:tä.
Minä kiitän vastauksista.No enhän minä näitä tosissani.
Hauska vaan välillä tingata höppänöiden kanssa, kun ovat niin asiassaan :)))
Anonyymi kirjoitti:
No enhän minä näitä tosissani.
-keinovaginamies-Joskus tekee hyvää huomata oma kaksoisajattelunssa. Turhaan sä siitä tinkaat, kun eihän se sillä muutu. Mutta hyvä, että huomasit vaihtaa sanan erähenkilöksi. Onhan sekin jo tavallaan edistystä. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Ja ethä sä nyt läheskään pahimmasta päästä tässä ollut. Sä et sentään ole (edes herjalla) raahaamassa sinne skumppapulloa. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Hyvä niin. Antaa höpsähtäneiden huutaa. Heillekin tekisi erämökki ja erämaajärvi hyvää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pääsen sellaiseen koska vain. Omistan mökinkin, erämaajärven rannassa.
Voisitko nyt mennä sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Antaa höpsähtäneiden huutaa. Heillekin tekisi erämökki ja erämaajärvi hyvää :)
No sillä "häpsähtäneellä", jonka kanssa hän tuossa aiemmin jutteli, ainakin on tuo edellämainittu yleellisyys käytössään. Kiva, jos meitä on useampi tässä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sillä "häpsähtäneellä", jonka kanssa hän tuossa aiemmin jutteli, ainakin on tuo edellämainittu yleellisyys käytössään. Kiva, jos meitä on useampi tässä. 🙂
Voisitko nyt vaan mennä sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko nyt mennä sinne?
Enpä ole tässä kohtaa aikeissa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Varmistaisin, että hänellä on kaikki tarpeellinen mukanaan ja ylläriksi pakkaisin mukaan jotain kivaa ennen lähtöä ja piilottaisin muiden tavaroiden joukkoon. Ei sen tarvitse olla mitään isoa, mutta ele/ajatus jo ennen lähtöä näyttäisi pilkki- tai leiripaikalla sen, että olen huomioinut hänet. Sehän voisi olla vaikkapa pussillinen vaahtokarkkeja, joita sitten tikun nokassa paahdettaisiin yhdessä kuuman kaakaon tai kahvin kanssa nautittaviksi. Tikkupullaa, sämpylää.. Ja tietenkin varpaanlämmittimet, jos pakkasta ois sen verran paljon, että arvioisin niille olevan käyttöä. Puhumattakaan peffanalusista, jotka automaattisesti lähtevät mukaan ja pieneen tilaan menevä huopa, se ei paina juuri mitään, mutta suojaa tarpeen tullen ihan mukavasti.
Pitäisi ensin kuitenkin kysyä, mitä hänellä itsellään on pakattuna mukaan, mutta noi niinku alustavasti tulee mieleen.
Retkijakkarat tiätty. Kahvitarvikkeet. Serviettipinkka. Syttypaloja. Jokunen kuiva puukalikka. Pilkkivehkeet. Lämmintä mieltä ja paljon hymyjä. Niillä minä varustaisin reppuni.- Anonyymi
👏👏👏 Hyvä, kelpaa!
- Anonyymi
Talouspaperi riittää. En tarvitse hienoja kahviserviisejä.
Retkieväät saa olla ihan pussissa repussa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talouspaperi riittää. En tarvitse hienoja kahviserviisejä.
Retkieväät saa olla ihan pussissa repussa :)Ei ne tarvitse olla hienot. Sellaiset siihen hetkeen passelit. En tietenkään mitään yliampuvaa edes servieteiksi, koska se olisi jotenkin niin ei-minua.
- Anonyymi
Onpa tullut reipashenkisen hyviä vastauksia!
Sillä ihmisen, naisenkin, on päästävä pilkille! - Anonyymi
Olen jo mielessäni menossa 😃
- Anonyymi
Poispäin tullessa paljon ahvenia ahkiossa ja tulipunaiset posket.
Pilkkiminen on kevättalvessa parasta! - Anonyymi
Huomioikaa, pystypilkit tarjouksessa useammassa paikassa.
Hyvä kysymys.
Kyllä pitäisi huolehtia, että naisella on tarpeeksi lämmintä mukana.
Eväät ovat retkellä tärkeintä. Naisen mukana ollessa jotain parempaa, että ei ihan lihis+olut+kahvi-linjalla mentäisi, vaan ehkä täytettyjä patonkeja+kahvia/glögiä/teetä + suklaata ja jopa pieni kuoharipullo.
Nuo aikaisemmat vastaajat taitavat olla rikkaita maanomistajia, kun tuliakin meinaavat sytyttää. Itse ehkä ottaisin trangian jos meinaisin oikein kokata.En lähde naisen kanssa yhtään minnekään, koskaan. Jos hän onkin tyttö, kysyn että menetkö omalla autollasi vai tarviitko kyydin. En lähde jäälle, enkä pakkaseen (ellei hän ole BB tasoa).
- Anonyymi
Hmm ... naisena tosiaan kiinnostaa, että miten miehet kuvittelevat, että mua jotenkin pitäisi huomioida pilkillä. Tosi outo kysymys. Itse en keksi yhtään ainoaa asiaa.
- Anonyymi
Näinpä. Jo mä lähden pilkille, niin itselläni on kyllä itseäni varten kaikki mukana. Pitäisin myös todella outona miestä, joka pakkaisi esim. naista varten eväitä, mutta ei tekisi samaa pilkkiseuraksi lähtevää miestä varten. Jos minä (heteronainen) lähtisin pilkille naisen kanssa, niin varaisin eväitä hänellekin. Miehillä on ilmeisesti kaikessa ihan käsittämättömät kaksoisstandardit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Jo mä lähden pilkille, niin itselläni on kyllä itseäni varten kaikki mukana. Pitäisin myös todella outona miestä, joka pakkaisi esim. naista varten eväitä, mutta ei tekisi samaa pilkkiseuraksi lähtevää miestä varten. Jos minä (heteronainen) lähtisin pilkille naisen kanssa, niin varaisin eväitä hänellekin. Miehillä on ilmeisesti kaikessa ihan käsittämättömät kaksoisstandardit.
Sama tunne, että kaksoistandardia taas pukkaa. Kukaan (mies)vastaaja ei ole vielä sanonut, että ei sen seuran sukupuoli varustautumiseen vaikuta, vaan hänen kokemuksen tasonsa ja se miten hyvin hänen voi olettaa itse olevan varustautunut. Tai sitten olettavat (ihan päin helvettiä), että kaikki miehet jotenkin jatkuvasti kulkisivat pilkillä. Ihan yhtälailla iso osa miehistä on täysin untuvikkoja siinä puuhassa, eikä heidän voi olettaa olevan lainkaan täydellisesti varustautuneita.
- Anonyymi
Miehen pitää ottaa nainen mukaan.
- Anonyymi
Onhan tuossa tullut jo ihan normivastauksia. Lue siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuossa tullut jo ihan normivastauksia. Lue siitä.
En ole vielä nähnyt ketjussa yhtään normaalia vastausta. Katsotaan, jos sellaisia ilmaantuisi vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen pitää ottaa nainen mukaan.
No jos naisseuraa halua, niin sitten kyllä. Noin yleisesti ottaen mua ei kyllä ole mikään pakko ottaa mukaan. Mä osaan halutessani hankkiutua pilkille ilman miehen mukaan ottamisiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä nähnyt ketjussa yhtään normaalia vastausta. Katsotaan, jos sellaisia ilmaantuisi vielä.
Mikäs sinä olet arvioimaan toisten hyväntahtoisia vastauksia? Ota herne pois p…silmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos naisseuraa halua, niin sitten kyllä. Noin yleisesti ottaen mua ei kyllä ole mikään pakko ottaa mukaan. Mä osaan halutessani hankkiutua pilkille ilman miehen mukaan ottamisiakin.
Sulta ei kysytty mitään vaan aidoilta miehiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinä olet arvioimaan toisten hyväntahtoisia vastauksia? Ota herne pois p…silmästä.
Minä nimenomaan olen oikea arvioimaan, koska olen nainen, joka jopa voisi sinne pilkille mukaan lähteä. Nämä miehet selvästikin ovat ottamassa pilkille mukaan sellaisia naisia, jotka eivät sinne taatusti ikinä edes lähtisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty mitään vaan aidoilta miehiltä.
Kyllä ja siksipä tämä onkin hyvin valaiseva ketju. Kukaan mies ketjussa ei oikeasti haluaisi naista pilkkiseuraksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nimenomaan olen oikea arvioimaan, koska olen nainen, joka jopa voisi sinne pilkille mukaan lähteä. Nämä miehet selvästikin ovat ottamassa pilkille mukaan sellaisia naisia, jotka eivät sinne taatusti ikinä edes lähtisi.
Eivät ne ottaisi noin ilkeää eukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi nainen, joka joutuu menemään pilkille ihan yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apkysyjä-nainen on kyllä lähdössä ja ihan erätaitoinen itsekin. Ja olen tyytyväinen miesten vastauksiin. He tarkoittavat hyvää. Ymmärrä se.
Kunhan väkytät ja ilkeilet. Sulle ei taida kelvata mikään, mutta se on sun ongelmas sitte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ne ottaisi noin ilkeää eukkoa.
Jo minä olen ilkeä, niin sitten eivät voi ottaa ketään naista, Mä kun olen sieltä kilteimmästä ja helpoimmasta päästä. Mutta joo, hemmoteltua kiukuttelevaa prinsessaahan nämä ovatkin sinne pilkille raahaamassa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi nainen, joka joutuu menemään pilkille ihan yksin.
En juuri koskaan ja jos menenkin yksin, niin hyvällä säällä aina löytyy istuskeluseuraa. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apkysyjä-nainen on kyllä lähdössä ja ihan erätaitoinen itsekin. Ja olen tyytyväinen miesten vastauksiin. He tarkoittavat hyvää. Ymmärrä se.
Kunhan väkytät ja ilkeilet. Sulle ei taida kelvata mikään, mutta se on sun ongelmas sitte.Sun naiseuteesi nyt ei usko hevosetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo minä olen ilkeä, niin sitten eivät voi ottaa ketään naista, Mä kun olen sieltä kilteimmästä ja helpoimmasta päästä. Mutta joo, hemmoteltua kiukuttelevaa prinsessaahan nämä ovatkin sinne pilkille raahaamassa. 😂
No jatkahan sitten. Minä alan katselemaan pronssipilkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jatkahan sitten. Minä alan katselemaan pronssipilkkejä.
Hyvä, että osasit lopettaa kiukuttelun. Tähänhän ei kenenkään olis ollut mikään pakko tulla ulvomaan. Mielipiteeseen on oikeus ja jos se häiritsee, niin sen voi halutessaan myös sivuuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tunne, että kaksoistandardia taas pukkaa. Kukaan (mies)vastaaja ei ole vielä sanonut, että ei sen seuran sukupuoli varustautumiseen vaikuta, vaan hänen kokemuksen tasonsa ja se miten hyvin hänen voi olettaa itse olevan varustautunut. Tai sitten olettavat (ihan päin helvettiä), että kaikki miehet jotenkin jatkuvasti kulkisivat pilkillä. Ihan yhtälailla iso osa miehistä on täysin untuvikkoja siinä puuhassa, eikä heidän voi olettaa olevan lainkaan täydellisesti varustautuneita.
Täälläpäin Suomea miehet eivät ole pilkkihommissa untuvikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko millainen sulla on käytös niitä vastanneita kohtaan toteamalla noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko millainen sulla on käytös niitä vastanneita kohtaan toteamalla noin?
Huomaatko millainen oli asenne viestissä johon tuon vastasin? Plus minusta nämä vastaukset eivät ole tähän mennessä sisältäneet yhtään normaalia asennoitumista pilkkireissuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että osasit lopettaa kiukuttelun. Tähänhän ei kenenkään olis ollut mikään pakko tulla ulvomaan. Mielipiteeseen on oikeus ja jos se häiritsee, niin sen voi halutessaan myös sivuuttaa.
Just. Pilasit v.ttuilulla muiden hyvänmielen ketjun. Pese vaikka värkkis välillä, sekö sinua kutittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläpäin Suomea miehet eivät ole pilkkihommissa untuvikkoja.
Aivan varmasti sieltäkin löytyy niitä, jotka eivät pilkkimistä aktiivisesti harrasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun naiseuteesi nyt ei usko hevosetkaan.
Kiukuttaako, että toiset osaavat keskustella nätisti. Sua lepakkoa ei tänne tarvita miehille äksyilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun naiseuteesi nyt ei usko hevosetkaan.
Milloin susta hevonen sitte tuli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttaako, että toiset osaavat keskustella nätisti. Sua lepakkoa ei tänne tarvita miehille äksyilemään.
Ei. Minähän kuulun niihin, jotka keskustelevat tässä nätisti. Sua näköjään sen sijaan kovasti kiukuttaa, kun et osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin susta hevonen sitte tuli?
Varmaan silloin, kun sä jätit nappisi ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan silloin, kun sä jätit nappisi ottamatta.
Itsestäsihän sinä rassu puhut. Ei vain taida enää kukaan jaksaa näihin räksytyksiisi mukaan lähteä. Alat oireilla jotenkin. Illalla varmaan kilahdat. Pilkkiketju sai muijan kilahtamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestäsihän sinä rassu puhut. Ei vain taida enää kukaan jaksaa näihin räksytyksiisi mukaan lähteä. Alat oireilla jotenkin. Illalla varmaan kilahdat. Pilkkiketju sai muijan kilahtamaan.
Ota nyt vain ne lääkkesi, niin ehkä kiukkusikin vähän helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kun sä puhutkin niin nätisti ja kohteliaasti, että oikein kateeksi käy miten hienot käytöstavat sulla olikaan. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota nyt vain ne lääkkesi, niin ehkä kiukkusikin vähän helpottaa.
Kilahtamisesi on taas lähellä. Hyvä kun muistat mainita lääkkeesi. Vielä kun söisitkin ne.
Kohta saat ylempää huomautuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilahtamisesi on taas lähellä. Hyvä kun muistat mainita lääkkeesi. Vielä kun söisitkin ne.
Kohta saat ylempää huomautuksen.Lähellä on sitten hyvin kaukana. Mun kilahtamiseni on vähintään valovuoden päässä. sä et kykene ikinä saamaan mua kilahtamaan, vaikka kuinka yrittäisin. Sun kaltaistesi vähän vajaiden kanssa mulla on lehmän hermot (pun intended).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä on sitten hyvin kaukana. Mun kilahtamiseni on vähintään valovuoden päässä. sä et kykene ikinä saamaan mua kilahtamaan, vaikka kuinka yrittäisin. Sun kaltaistesi vähän vajaiden kanssa mulla on lehmän hermot (pun intended).
Olet hyvin lähellä. Viimeksi ylempi taso joutui puuttumaan, kilahdit ja jouduit tauolle. Kaikki sen täällä näki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvin lähellä. Viimeksi ylempi taso joutui puuttumaan, kilahdit ja jouduit tauolle. Kaikki sen täällä näki.
Toki, jos valovuosi on sinusta lyhyt matka. Mitään taukoa ei ole näköpiirissä, vaikka kuinka kiukuttelet. Hetken päästä menen kyllä kauppaan ja sen aikaa saat rauhassa jäähdytellä kiukkuasi. Kaikki tosiaan näkivät, että ketju oli asiallinen, kunnes pölähdit paikalle kauniine käytöstapoinesi ja asiallisine puheenparsinesi. Kaikki muut ilmaisiavat eriäviä mielipiteitään ihan asialliseen sävyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, jos valovuosi on sinusta lyhyt matka. Mitään taukoa ei ole näköpiirissä, vaikka kuinka kiukuttelet. Hetken päästä menen kyllä kauppaan ja sen aikaa saat rauhassa jäähdytellä kiukkuasi. Kaikki tosiaan näkivät, että ketju oli asiallinen, kunnes pölähdit paikalle kauniine käytöstapoinesi ja asiallisine puheenparsinesi. Kaikki muut ilmaisiavat eriäviä mielipiteitään ihan asialliseen sävyyn.
Sinähän se muiden ketjuun pölähdit ja kyllä se tauko tulee, kunnes taas sanovat sinulle nimeltä, että hillitse itsesi. Hyvä vaan, että käyt vähän kaupassa, että rauhoitut.
- Anonyymi
Mulle riittäisi että mies kairaa pari reikää jäähän. Pilkille ollaan menossa kuitenkin. Jestas!!
- Anonyymi
Näinpä. Kyllä mä katselisin hyvin kummissani miestä, joka rahaa tuollaista tavamäärää mukanaan pilkille, jota tuolla parissa vastauksessa kuvaillaan. Saati sitten, jos mies alkaisi kysellä, että "onko naisella tarpeeksi lämmintä mukana", se menis jo pikemmin vittuilun puolelle ja ihan täytenä urponako se mies mua pitäisi, puhuisi kuin lapselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Kyllä mä katselisin hyvin kummissani miestä, joka rahaa tuollaista tavamäärää mukanaan pilkille, jota tuolla parissa vastauksessa kuvaillaan. Saati sitten, jos mies alkaisi kysellä, että "onko naisella tarpeeksi lämmintä mukana", se menis jo pikemmin vittuilun puolelle ja ihan täytenä urponako se mies mua pitäisi, puhuisi kuin lapselle.
Ei niissä ollut lueteltu mitään hirveää tavaramäärää. Vain ne, mitä ihan huomaavaisuudesta ajattelee ottavan mukaan. Ja toisekseen, aloituksessa ei kysytty, mitä mies ottaisi mukaan pilkkikaveria varten vaan nimenomaan naista varten. Pussi vaahtokarkkeja ja pieni huopa eivät varmastikaan ole yhtään överiä. Samat ottaisin mukaani, vaikka menisin yksin.
T. Eräs pilkkijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä ollut lueteltu mitään hirveää tavaramäärää. Vain ne, mitä ihan huomaavaisuudesta ajattelee ottavan mukaan. Ja toisekseen, aloituksessa ei kysytty, mitä mies ottaisi mukaan pilkkikaveria varten vaan nimenomaan naista varten. Pussi vaahtokarkkeja ja pieni huopa eivät varmastikaan ole yhtään överiä. Samat ottaisin mukaani, vaikka menisin yksin.
T. Eräs pilkkijäMinulle tuo on ihan jumalaton tavaramäärä. Pitäisin tuollaista miestä hieman vinksahtaneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Eräs pilkkijäVaahtokarkit ja huopa ovat molemmt mulle tasoa "mitähän hittoa tuonkin päässä liikkuu", paitsi tosiaan, jos otti ne itselleen ja tykkää tuollaisesta. Jos pitää itse tuollaisesta, niin sitten se on ihan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Eräs pilkkijäJos minulta kysytään, kuten aloituksessa kysyttiin, niin vastaan totuuden, eli että sen seuran sukupuoli ei ole se vaikuttava tekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat miehet ymmärtävät. Lepakot eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat miehet ymmärtävät. Lepakot eivät.
Luojan kiitos en ole koskaan elämässäni törmännyt "oikeisiin miehiin". Hermohan tuollaisten tampioiden kanssa menisi. Mulla on ollut onni törmätä vain osaaviin ja kunnollisiin miehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuo on ihan jumalaton tavaramäärä. Pitäisin tuollaista miestä hieman vinksahtaneena.
Käypäs läpi se tavaramäärä mikä vaelluksille mukaan otetaan. Viikko kairassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luojan kiitos en ole koskaan elämässäni törmännyt "oikeisiin miehiin". Hermohan tuollaisten tampioiden kanssa menisi. Mulla on ollut onni törmätä vain osaaviin ja kunnollisiin miehiin.
Miksi sinä tulet kiukkuamaan tähän ketjuun?
- Anonyymi
Niin en tiedä mistä teitä sikiää. Kerro sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käypäs läpi se tavaramäärä mikä vaelluksille mukaan otetaan. Viikko kairassa.
Nimenomaan. Vaellus, ymmärrettävää. Pilkkireissulle umpihullua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä tulet kiukkuamaan tähän ketjuun?
Sinähän se aloiut kiukuta. Mä en vieläkään kiukkua. Mitäpä muuta kuin kiukkua ovat kommentit kuten "Oikeat miehet ymmärtävät. Lepakot eivät". Opettele hillitsemään kiukuttelusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkireissu ja vaellus voivat olla sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle tavaramäärä on aina jumalaton. Et voisi lähteä sinne vaelluksellekaan vaan huutaisit kurkku suorana kaikesta tavaramäärästä hehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se aloiut kiukuta. Mä en vieläkään kiukkua. Mitäpä muuta kuin kiukkua ovat kommentit kuten "Oikeat miehet ymmärtävät. Lepakot eivät". Opettele hillitsemään kiukuttelusi.
Jatka toki ongelmasi kanssa. Jatka miesten toimien haukkumista. Sen näköjään osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka toki ongelmasi kanssa. Jatka miesten toimien haukkumista. Sen näköjään osaat.
Ainoa, joka tähän tuli haukkumaan olet sinä. Kaikki muut ketjussa ovat tähän asti keskustelleet asiallisesti, vaikka eivät ole kaikesta keskenään samaa mieltä olleetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkireissu ja vaellus voivat olla sama asia.
Voivat toki. Aloituksessa kuitenkin puhuttiin pilkkireissusta, ei vaelluksesta. Ja jos joku on ollut tässä vaellukselle valmistatumassa, niin sitten nuo mukaan otettavat tavarat ovat entistä kummalisempia. Oudoilla varusteilla nuo vaeltavat.
- Anonyymi
Örähtäisin naiselle jotta tos on pilkit ja vermuskat sekä tuo kalat kotiin niin mä jään takan lämpöön viinaa juomaan.
- Anonyymi
Diskattu. En lähtis. Juo vaan.
- Anonyymi
Nämä miehet tuntuvat olevan menossa retkipiknikille, eivät pilkille.
- Anonyymi
Yksikään ei ole maininnut pilkkivehkeitä sille seuralaiselle. Osa on kyllä pakannut "pilkkivehkeet", mutta ei ole maininnut, että vain itselleenkö vain myös sille toiselle. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään ei ole maininnut pilkkivehkeitä sille seuralaiselle. Osa on kyllä pakannut "pilkkivehkeet", mutta ei ole maininnut, että vain itselleenkö vain myös sille toiselle. 😂
Samoilla voi pilkkiä. Ei siitä mieheen rabies tartu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla voi pilkkiä. Ei siitä mieheen rabies tartu.
Jos pakkaajalla on tarpeeksi monta mukana. Sitä ei kuitenkaan kukaan mainitse, että sille seuralaisellekin olisi vehkeet, joilla pilkkiä. Tosin päätelle noista muista tarvikkeista, joita ovat listanneet, niin tuskin sen seuralaisen edes oletetaan pilkkivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies kirjoittikin kysyvänsä ensin, mitä kaikkea naisella itsellään on varusteina mukanaan. Normaalisti minulla on pilkkirepussa vähintäänkin se kaksi pilkkionkea, joihin useita erilaisia vaihtopäitä mormuskoista alkaen. Nuo mainitsemani vaahtokarkit ja pieneen tilaan menevä huopa ovat ihan perussälää muutenkin, mutta kenties se olisi naiselle jonkinasteinen yllätys. Pari kuivaa kalikkaa ja syttypala eivät myöskään vie repusta juurikaan tilaa ja sillä aikaa, kun ne syttyvät, on hyvin aikaa hakea oksia ja puuta sen verran, minkä arvelee tarvitsevan. Jos olisimme moottorikelkalla, voisi kyytiin pakata pienen nuotion puut, mutta tässä kohtaa ajattelin kyseessä olevan kuitenkin ihan ilman kelkkaa tapahtuva pilkkireissu.
Toisen huomioiminen itsensä lisäksi ei ole mielestäni mitenkään väärin tai paheksuttavaa saati sitten tällaisten palautteiden ansaitsemista.
En ikipäivänä sanoisi vain "joko mennään" ennenkuin tietäisin, että kaikki oleellinen on mukana. Tietysti vaahtokarkkeja ei lueta oleellisiksi, mutta koska itse tykkään paahtaa niitäkin, niin miksen ottaisi mukaan? Eiväthän ne edes paina juuri ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies kirjoittikin kysyvänsä ensin, mitä kaikkea naisella itsellään on varusteina mukanaan. Normaalisti minulla on pilkkirepussa vähintäänkin se kaksi pilkkionkea, joihin useita erilaisia vaihtopäitä mormuskoista alkaen. Nuo mainitsemani vaahtokarkit ja pieneen tilaan menevä huopa ovat ihan perussälää muutenkin, mutta kenties se olisi naiselle jonkinasteinen yllätys. Pari kuivaa kalikkaa ja syttypala eivät myöskään vie repusta juurikaan tilaa ja sillä aikaa, kun ne syttyvät, on hyvin aikaa hakea oksia ja puuta sen verran, minkä arvelee tarvitsevan. Jos olisimme moottorikelkalla, voisi kyytiin pakata pienen nuotion puut, mutta tässä kohtaa ajattelin kyseessä olevan kuitenkin ihan ilman kelkkaa tapahtuva pilkkireissu.
Toisen huomioiminen itsensä lisäksi ei ole mielestäni mitenkään väärin tai paheksuttavaa saati sitten tällaisten palautteiden ansaitsemista.
En ikipäivänä sanoisi vain "joko mennään" ennenkuin tietäisin, että kaikki oleellinen on mukana. Tietysti vaahtokarkkeja ei lueta oleellisiksi, mutta koska itse tykkään paahtaa niitäkin, niin miksen ottaisi mukaan? Eiväthän ne edes paina juuri ollenkaan.Toisen huomioiminen on minusta normaalia. Mä pakkaan aina mukaani joka tapauksessa parin voileivät ja termarin täyteen. Onpa tullut useammin kuin kerran tarjottua eväsleipä tuntemattomallekin, kun ei tällä ole itsellään mukana ollut. Sen sijaan tuollainen pikniktarvikkeita mukanaa pilkille raahaava mies olisi minusta hyvin outo olento. En tietenkään mä siinä kohtaa mitään hänelle sano. Ihmettelen vain hiljaa mielessäni, enkä sitten tarkoituksella sellaisen kanssa reissuun enää toiste lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikipäivänä sanoisi vain "joko mennään" ennenkuin tietäisin, että kaikki oleellinen on mukana. Tietysti vaahtokarkkeja ei lueta oleellisiksi, mutta koska itse tykkään paahtaa niitäkin, niin miksen ottaisi mukaan? Eiväthän ne edes paina juuri ollenkaan.Plus, mä en näe järkeä istuskella nuotiolla siellä jäällä. Metsään taas ei ole lupaa mennä tulistelemaan, jos en ole sellaista pyytänyt tai ole omalla maallani. Talvikeleillä niitä oksiakaan ei monissa paikoissa noin vain maasta keräillä ja puista katkominen on laitonta ja vielä typerääkin, kun se on märkää puuta.
Onks sellasta automaattipilkkijuttua koska ei siellä pakkasessa nyt ainakaan voi paikalla istua. Siinä jäätyy alta aikayksikön.
- Anonyymi
Kai olis ennen lähtöä huomioitava naista ja antaa hänelle seksiä ettei sitten pilkkipaikalla naisen tarvi ruinata ja kinuta kikkelii ja seksiä eli ei heti lähdetä kotiin sekstailemaan eikä järven jäällä kikkelii anneta vaan kalastetaan tovi kotona sit saa seksiä ja se vonkaaminen pilaa koko reissun
Minä toivoisin, että mies voisi lainata minulle sellaista styroxista pilkkijakjaraa, missä on kalaluukku. Isällä oli sellainen ja se oli hyvä, mutta en ole perinyt sitä.
- Anonyymi
Annan etumatkaa.
- Anonyymi
Pitkällä kielisuudelmalla.. ei tarvisi lähteä kylmään istumaan.
- Anonyymi
Pilkille ei muuten mennä ilman kelluntapukua joka maksaa siinä 500 euroa vähintään. Halpa vakuutus hengestäsi. Monet pilkkijät ovat jääneet sille tielle kun varustus ollut puutteellinen. Pilkille pitää ottaa myös vara vaatteet jos sinne putoo niin siinä on kovin lyhyt aika jäätymiseen.
- Anonyymi
Mulla on ne jääpiikit, mutta ne on kiinni toisissaan ne päät, ne ei lähde irti. Mutta kaulassa ne on.
Kahdella tapaa.
Ensinnä paljon helpommin löytyy aikoja kalenterista naiselle kuin miehelle joka pyytää kalakaveriksi.
Toiseksi asentaisin kairaan akkuvääntimen ettei tarvitse käsin kairata.
Oletan että nainen myös kertoo mikäli hän jotakin pilkkitarviketta tarvitsee. Itsellä nyt aina mukana tuplavarusteet joten siitä voi lainata jos tarvii. No sen verran kyllä huomioin että otan mukaan sekä avaruushuopa-makuualusta yhdistelmän että pilkkijakkaran. Jos tuntuu että nainen on kiinnostunut enemmän pilkkimisestä niin menen makuupilkille mutta jos kiinnostus kohdistuu minuun niin istuskelen jakkaralla jolloin meillä on halutessa myös katsekontakti.- Anonyymi
Pakkaisin kaksi mukia eväsreppuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202006- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321825- 821768
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361357Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314