Kenenkä hoidossa Kuortaneen keskustan jalankulkuväylä

Anonyymi-ap

Kenenkä hoidossa Kuortaneen keskustie ja jalankäytävä? Aivan järkyttävässä kunnossa!!!

68

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonosti aurataan!! Jalkakäytävä aivan lumessa.

    • Anonyymi

      Ei ole ennen keskustie näin hyvässä hoidossa ollut, kiitos auraajalle. Älä välitä näistä kateellisista, heidän ura urakoitsijoina on ohi.

      • Anonyymi

        Aamulla kun kävelin työpaikalleni,pyörätie ja autotie järkyttävässä kunnossa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla kun kävelin työpaikalleni,pyörätie ja autotie järkyttävässä kunnossa!!

        Aamuja


    • Anonyymi

      Keskustie on kunnan hoidossa, mikä muutetaan keskuskaduksi, huolimatta kansalaisten lumisokeudesta, mistä tulisi keskustella ajanvarauksella. Lumityöt kyllä hoidetaan, sopimusten mukaan.

      Myös kaikki palaute on tervetullutta.

    • Anonyymi

      Kuurtanelaaset joutaa kahlata lumes, eikä aina kitistä.

      • Anonyymi

        Tääiiä asuu Kares ja kitisevä kansa,liian pienet kuviot.
        On paljon sellaisia jotka ovat kiertäneet vain omaa sontatunkiota..


      • Anonyymi

        Onko hiukan ylimielinen ko. auraaja ?????


    • Anonyymi

      Eikö kuka hoida jalkatie. Minä olin luminen kengä aamulla .Kastuin huonosti koko jalka , sukka vaihtoi toinen .Se ei ole kiva kun tulen kipeä .Töitä täytyi tehdä koko märkä sukka .
      Voisi alka puhdista tie aikainen aamu . kiitos

      • Anonyymi

        Onko Kuortaneellakin jo jalkakäytäviä????


    • Anonyymi

      Eikö se ole tullut selväksi lampimäki Oy Lehtimäki.

      • Anonyymi

        Lumessa on ollut jalkakäytävät,kun pitäisi olla aamusta auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumessa on ollut jalkakäytävät,kun pitäisi olla aamusta auki.

        Aamuja. Aikaisin liikkeelle pääsee terve ihminen, syyhän on piilevässä liikkeessä, töppöset jalkaan vaan!

        Lumisateen sattuessa myös jalkakäytävät saavat peitteen. Kyllä tuo on homman nimike.


    • Anonyymi

      Ei ole auratu aamula .Koska se voit auratua .En halua kulkea lumi kenkäni.

    • Anonyymi

      Soitto kuntaan vain.

      • Anonyymi

        Minä soitti kaksi kerta kunta .Heillä ei ole aika minun puhua .Harmitus oli suuri .Kenkä laittaa maksua puhdistaa .Aamu oli kylmä päivä kun sukka kastua .Tulen kipeä huomenna työ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä soitti kaksi kerta kunta .Heillä ei ole aika minun puhua .Harmitus oli suuri .Kenkä laittaa maksua puhdistaa .Aamu oli kylmä päivä kun sukka kastua .Tulen kipeä huomenna työ .

        On se kumma kun et opi Suomen talveen! Goretexiä tai kummisaapasta jalakaan, ei täälä nappaskengillä talavella mee ku tyhymät! Ja villasukkaa jalakahan, son märkänäkin lämmin. Omaa tyhmyyttä se on jos sukkansa kasteloo, turha syyttää jotakin auraajaa. Kunnaski nauraavat tuollaaselle ruikuttajalle. Pitääs vissihin aivan aikuusillekin pitää pukeutumiskoulutusta niinku johnaki oli pidetty päiväkotilasten vanhemmille.


    • Anonyymi

      Kuurtanelaaset on aivan joutilaata liukastelemaan kusiluikkareis

      • Anonyymi

        Ei oo lumia poistettu,kun yleensä iltapäivästä!!Kunnastakin on annettu varoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo lumia poistettu,kun yleensä iltapäivästä!!Kunnastakin on annettu varoitusta.

        Olin aamu kävellen työ .En minä mene päivällä työ .Aamu soitin usein heidän .He nauraa minun kustannukselle .En voi osta kummikenkä ,ne ovat liukas jalkakävellä .Sukkani kastua jokainen aamu kun töissä ollen .
        Toivon aamulle parempi keli .Joku voisi auran käyttää tiellä .Olisin iloinen ,minä nyt harmittaa aamuisilla .Kokeilla joskus villainen sukka ,se ei ole hyvä .Keräsi paljon lunta jalkapohja ,kenkä paremmin toimia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aamu kävellen työ .En minä mene päivällä työ .Aamu soitin usein heidän .He nauraa minun kustannukselle .En voi osta kummikenkä ,ne ovat liukas jalkakävellä .Sukkani kastua jokainen aamu kun töissä ollen .
        Toivon aamulle parempi keli .Joku voisi auran käyttää tiellä .Olisin iloinen ,minä nyt harmittaa aamuisilla .Kokeilla joskus villainen sukka ,se ei ole hyvä .Keräsi paljon lunta jalkapohja ,kenkä paremmin toimia .

        Voi hyvän tähäre jos kumpparit on liukkahat, silloon laitetahan nastakenkää! Kokeeleppa vaikka Icebug merkkisiä. Ja osta niin tilavat notta mahtuu ne villasukatkin sinne. Pakkaa ne nappaskenkäs reppuhun ja sinne mahtuu ne nilikkasukatkin niin ei tartte aina marista.
        En yhtään ihimettele notta nauraa jo airan seipähätkin!


    • Anonyymi

      Mahtavaa teiden hoitoa tänä talvena koko keskustan alueella. Kiitos siitä urakoitsijoille ja kunnalle. Jatkakaa samaan malliin tämä ja muutkin talvet.

      • Anonyymi

        Nyt tuli vitsi..


    • Anonyymi

      Olin kauhustunua aamulla .Jalkatie oli luminen .Olin kylmä ja sukka kastua .Töissä täytyy mennä .Ei voi sairasta kotona .Olen pahoilla jos sairastua joku asiakas .Voiko soitta minulle .Saisinko auttaman minua kun olen sairastua ?Lumi pois autta paljon .

    • Anonyymi

      Kyllä on kerrassaan ollut hyvässä kunnossa varsinkin keskustie. Kiitos kunta, loistavaa työtä!

      • Anonyymi

        Kyllä, urakoitsijalle kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, urakoitsijalle kiitos.

        Kovin on huonosti tiet ollu auki ei paikallisilta urakoitsijoilta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on huonosti tiet ollu auki ei paikallisilta urakoitsijoilta!!

        Se on sitä kun halvin valitaan, mutta ei välttämättä parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on huonosti tiet ollu auki ei paikallisilta urakoitsijoilta!!

        Joo joku urakoitsija valinta ei ole osunut mutta kilpailutus tekee tämän. Mutta tämä ei koske keskustan aluetta.


    • Anonyymi

      Hyvin joudatte tallaamaan lumessa ja liukastelemaan jäällä!

    • Anonyymi

      Voi taas jalka täynnä lumi . Eikö suomalilainen osata lumi poistaa jalan tie ?.
      Suuri kaupunki oli aina lumityö valmis aamu . Miksi ei kuortane osaa .?. Onko vastuu sinä joka aina kirjoita hyvä työ ? Tee työ kunnossa . Kiitos !.

      • Anonyymi

        Mikset itse sitten ole lunta lapioimassa ja kolaamassa, jos asia harmittaa? Laiska vätys olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset itse sitten ole lunta lapioimassa ja kolaamassa, jos asia harmittaa? Laiska vätys olet.

        Minä ei ehti . Teen työtä monta tunti päivässä .Maksan sinun vero ,etä sinä voi nukku kotona koko päivä .Sinun aika varmasti on riittää lumen työ . Miksi sinä ei mene lumi poista ? Oletko sinä laiska .Me tehdä sinun työ ja maksa vero .Sinä voit olla laiska kotina .Hah tee työ ja maksa vero myös . Jalka kastua sinun jos mennä aamuna työhin . Kokeile sinä huomena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ei ehti . Teen työtä monta tunti päivässä .Maksan sinun vero ,etä sinä voi nukku kotona koko päivä .Sinun aika varmasti on riittää lumen työ . Miksi sinä ei mene lumi poista ? Oletko sinä laiska .Me tehdä sinun työ ja maksa vero .Sinä voit olla laiska kotina .Hah tee työ ja maksa vero myös . Jalka kastua sinun jos mennä aamuna työhin . Kokeile sinä huomena.

        Menen autolla.


    • Anonyymi

      Taas aivan lumessa ollut koko päivän jalkakäytävät!! Pitää jotain sattua.:

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelin,kun klo:16 aikaan kävelin töistä tuolla auraamattomalla jalankulkuväylällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelin,kun klo:16 aikaan kävelin töistä tuolla auraamattomalla jalankulkuväylällä.

        On ihme ettei tuohon puututa, kun lunta niin paljon keskustien jalankulkutiellä.Sais auraaja tulla itse tuonne lumeen tallustamaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihme ettei tuohon puututa, kun lunta niin paljon keskustien jalankulkutiellä.Sais auraaja tulla itse tuonne lumeen tallustamaan!!

        Nyt vaan kola käteen, hopihopi! Joudat aivan hyvin tallustamaan siellä lumessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihme ettei tuohon puututa, kun lunta niin paljon keskustien jalankulkutiellä.Sais auraaja tulla itse tuonne lumeen tallustamaan!!

        On sitä ennenkin lumessa KÄVELTY. Hyvää liikuntaa jos olisi enemmän vielä lunta.
        Eikö jalka nouse.


      • Anonyymi

        Pehmeä kaatua jos ei jalka nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeä kaatua jos ei jalka nouse.

        Ompa ivallisia kommententteja,olisiko auraajalta itseltään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa ivallisia kommententteja,olisiko auraajalta itseltään???

        Asun aivan keskustassa ja liikun jalkaisin.Paljon joudun lumessa tallustamaan,kun ei oo aurattu jalkakäytävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun aivan keskustassa ja liikun jalkaisin.Paljon joudun lumessa tallustamaan,kun ei oo aurattu jalkakäytävää.

        Onko auraajalta kello pysähtynyt?Kuka tuota valvoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko auraajalta kello pysähtynyt?Kuka tuota valvoo?

        Ei saisi ajamatta liikaa,jos ei pysty hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihme ettei tuohon puututa, kun lunta niin paljon keskustien jalankulkutiellä.Sais auraaja tulla itse tuonne lumeen tallustamaan!!

        Soitto kunta(tekninen johtaja.


    • Anonyymi

      Muistakaa jo pikku hiljaa että auraajat ei jumalauta kerkeä moneen paikkaan samaan aikaan. Aivan vitun hyvässä kunnossa on Keskustie älkää valittako.

      • Anonyymi

        Lumessa on ollut jalkakäytävät keskustassa!! Ja kun meitä osa jotka kulkee jalkaisin ja polkupyörällä on useimmiten aamusta lumessa jalkakäytävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumessa on ollut jalkakäytävät keskustassa!! Ja kun meitä osa jotka kulkee jalkaisin ja polkupyörällä on useimmiten aamusta lumessa jalkakäytävät.

        Siellähän tallustat lumessa, ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Aurat on laitettu Kiimakallion tielle viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Kuortaneen keskustan jalankulkuväylän hoitajien.

    • Anonyymi

      Kävellessäni tänään (18.2.) Kuortaneen keskustassa ja Kirkkotiellä, on pakko todeta; harvoin näkee yhtä hyvin aurattuja jalkakäytäviä. Myös kadut olivat hienosti aurattu.

      • Anonyymi

        Olen kyllä samaa mieltä. Kyllä on asiat hoidettu hyvin urakoitsijan toimesta ja kunnan osalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Kyllä on asiat hoidettu hyvin urakoitsijan toimesta ja kunnan osalta!

        Olisikohan urakoitsijan omaa kehua,siltä tuntuu.
        Aurataan koska sopii ja muilta kiireiltä ehtii.


    • Anonyymi

      Ehkä kengäs

    • Anonyymi

      Ei oikein tunnu olevan kenenkään????

    • Anonyymi

      Miksi minä joudun kirjoita jokainen päivä sama asia ? Olen kastunua jalka ihan kokonainen . Eikö oikeasti suomalilaninen osaa hoitaa lumi pois .Olethan te pohjoinen ihminen , asua pitkä talvi keskellä .Ei lumi ole uusi asia .Hoitaa se pois .Minä kävellä joka aamu iso lumi määrä työssä .
      Tulin kipeä yksi aamu , työssä silti minä täytyy olla . Minä olen maksa vero iso summa . Sen täytyä riittää aamu lumi poistoon , se on iso raha mitä minä maksa joka kuukausi .
      Toivon huomenna aamu parempi . Minä kenkät loppua , sukka jalkasa ikävä kävelyä , kastu isompi!

    • Anonyymi

      Eikö kukaan hoida kuntoon?!??!? Lomaviikko meni mutta ei silti kukaan hoida!!

    • Anonyymi

      Loistavassa kunnossa on ollut tänä vuonna!!!!! Kyllä muutosta on tapahtunut parempaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Hei ,kyllä ei hyvä ole jalkakäynti ole .Sinä suomalilainen puhu nyt aivan turha päivä asiaa .Olen kärsinyt talven joka päivä koska kukaan ei kunnosta tie .
        Olen kipeä melkeinen jokainen päivä .Jalkani ovat kastua kokonaan . Tule ja katso oma silmä näyttää sen .Me kaiki muut nähdä mitä ei kunnosta kuka .
        Toivotavasti aurinko tulee kohta . Kesä on hyvä aika töissä .Ei olla kastua jalka kokonainen .
        Kiitos .!


    • Anonyymi

      Ei hiekan muruakaan liukkauteen!! On se gumma juttu kun ei kukaan huolehdi!!

      • Anonyymi

        No hiekoita itse, äläkä kitise!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hiekoita itse, äläkä kitise!!

        Onko kalusto jäässä vai miksi et tee työtäsi.Ei meidän veronmaksajien tarvitse tehdä sinun työtäsi.Sinä saat palkan tekemättömästä työstä.Ensi vuonna et enää urakoi näitä teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kalusto jäässä vai miksi et tee työtäsi.Ei meidän veronmaksajien tarvitse tehdä sinun työtäsi.Sinä saat palkan tekemättömästä työstä.Ensi vuonna et enää urakoi näitä teitä.

        Mikäs narukäsi siellä oikein alkaa avautumaan??


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe