Että oma alkometrini näytti 0.11 vaikken ole juonut viime päivinä?
Miten on mahdollista?
14
166
Vastaukset
Sinulla voi olla auto-panimo-oireyhtymä https://en.wikipedia.org/wiki/Auto-brewery_syndrome
- Anonyymi
Mittari täytyy aika-ajoin kalibroida tai näkö reistailee alkon ryystämisestä... Laskeppa montako sormea kädessäsi on.
- Anonyymi
Näyttii 0.11, kun luki wait ja sitten näytti nollaa.
- Anonyymi
Siihen mittariin voi myös vaikuttaa erilaiset ruuat ja juomat. Kerran yksi auto jätti matkalle hampurilaisen jälkeen vähäksi aikaa 😄
- Anonyymi
Jos joku on kalibroinu tahalleen näyttämään niin, että saa oikein tiketin kirjoittaa?
- Anonyymi
Miliisiltä saa vaatia/pyytää kalibroinnin ennen puhaltamista. Ne on erittäin herkkiä laitteita.
- Anonyymi
Muutenki voi olla parempi, että laitetaan työssä haalarinvalvontalinssi päälle
Hei, ettei vaan ois diabetes?...
- Anonyymi
Huoramode
- Anonyymi
Huoramode
- Anonyymi
Huoramode
- Anonyymi
Huoramode
- Anonyymi
Huoramode
- Anonyymi
Huoramode
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171