https://kuluttaja.fi/fi/valta-naita-yrityksia
Musta lista
Kuluttajan Mustalle listalle joutuneet yritykset eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden pitää hyvittää virheensä kuluttajalle.
PS. Haittaako se tieto kuluttajaa auton hankinnassa?
Kuluttajan Mustalle listalle joutuneet yritykset
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
niin niin autot ja myyntihuijaukset
- Anonyymi
Voi hyvät lapsukaiset,
jos ostat esim, Lidistä tai k-kaupasta hedelmiä, ja yksi on huono,
etkö koskaan muka mene k-ketjun kauppoihin,
jos olisit joka asiassa samanlainen, sitten olisit...... - Anonyymi
autoliikkeiden painajainen
- Anonyymi
Pistäkää myös merkille nimensä vaihtaneet yritykset, jotka ovat nousseet konkurssista takaisin huiputtamaan.
Joitain ei pysäytä Musta lista eikä edes iso juttu Iltalehdessä.
Heh. Hei Anonyymi 10:29.05h!
Oletko nyt varma, että tiedät, mistä puhut?!
Yksi Oy ei tietenkään vastaa toisen Oy:n asioista.
Yrityksen nimenvaihto on sallittu toimenpide, eikä sinulle tarvitse edes soittaa.
Vai mitä haluat sanoa?- Anonyymi
Tottakai on sallittu nimen vaihto , mutta niinkuin itsekin tiedät monesti nimiä vaihdetaan huonon maineen karistamiseksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on sallittu nimen vaihto , mutta niinkuin itsekin tiedät monesti nimiä vaihdetaan huonon maineen karistamiseksi .
Missä saa katalysaattorin poistettua?
- Anonyymi
:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä saa katalysaattorin poistettua?
Niitä on poistettu ihan kotipihassa yöllä . Oliko muuta mieltäsi askarruttavaa ?
Oletko ajatellut, että myös hyvä nimi saatetaan haluta säilyttää?
1. Vaihdetaan x =y
2. Haetaan y konkurssiin.
3. Perustetaan x-niminen uusi oy, koska nimi x on vapaa.
4. Kerrotaan, että uusi x Oy ei vastaa vanhan x Oy:n veloista.
Tämä on yleinenkin tapa.- Anonyymi
myyjät on Muluttajia
- Anonyymi
Demaripaska- Martti on joulupukin Mustalla Listalla.
- Anonyymi
Jos kyseessä on pieni autoliike ja heillä on useita merkintöjä listalla, niin silloin jättäisin heti väliin. Isot liikkeet on ihan toinen juttu, sillä he myyvät isoja määriä ja liikkeitä on useita ja myös myyjiä ja päättäjiä, joten niille en antaisi isoa painoa.
- Anonyymi
Tämä on hyvin sanottu. Jos pikkuliike joutuu kotteroiden takia mustalle listalle, niin silloin ei ole perusasiat kunnossa.
Vaikka liike noudattaisi kuluttajansuojan ohjeistusta, niin vahinko on jo sattunut.
Maine voi tosiaan mennä kahdesta syystä, ja miksi ei aikaisemmistakin, joita on mahdollisesti joutunut peittelemään.
- Anonyymi
En tosiaankaan maksaisi mistään mustasta listasta senttiäkään.
- Anonyymi
Tavara on huonolaatuista ja vastuu on kuluttajan ongelma ei myyjän!😄😃😀
- Anonyymi
Ei pidä mennä ostelee kakkia kaupasta, tollo.🤡
- Anonyymi
Uusin musta lista.
Valta auto
Traktoauto
Auto bil
Jos jotain kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279