Naiselle tässä

Anonyymi-ap

En halua puolisoksi naista joka on syrjäytynyt. Tartten elinvoimaisen ja energisen tyypin, jolla sosiaalinen ja mukava elämä. En tahdo et puolison elämä on riippuvainen musta, vaan hänellä täytyy olla oma elämä ja et mulla on kunnia päästä siihen mukaan. En halua olla sosiaalistuttaja enkä kenenkään elämän eheyttäjä. Paketti pitää olla suhteen alussa molemmilla kunnossa. Understood?

313

4889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi minun kaipaama ei ole noin typerä. 🙄

• Anonyymi

Tää hölmöläene kopio tätä tekstiä. Nyt se sylkäs sen palstalle😂😆👌 tää oli tuolla yhdessä ketjussa jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää hölmöläene kopio tätä tekstiä. Nyt se sylkäs sen palstalle😂😆👌 tää oli tuolla yhdessä ketjussa jo

HAKEE VAAN HUOMIOO RASSUKKA VANHA MELKI 60V MIES

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAKEE VAAN HUOMIOO RASSUKKA VANHA MELKI 60V MIES

Ei saanut sitä naista jonka oikeasti halusi. Se nainen häipy ja jätti sen. Nyt ottaa koville

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saanut sitä naista jonka oikeasti halusi. Se nainen häipy ja jätti sen. Nyt ottaa koville

Se neliönaama. Näppylänaama. Kalanaama, jolla silmät ohimoilla. Mustapää ja mahdollisimman epänaisellinen peikko. Talouskone. Emäntä. Etnisen periferian ämmäryhä. Humppaleidi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun - ei - ota hard. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se meni.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­N­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211791

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kannattaa varmaan sille kihlatullesi sitten ihan suoraan puhua. Täällä tuskinpa kukaan on menossa kanssasi minnekään naimisiin.

• Anonyymi

Peukkuja tälle. 👍👍👍👍

• Minä mene mieheni kanssa kun olen riippuvainen hänestä🤱🏻ollaahan keretty tekemään 9 yhteistä lastakin.

• Anonyymi

Silt tuntuu kans. Parree vanhas vara parempi. Sillee sopivampi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä mene mieheni kanssa kun olen riippuvainen hänestä🤱🏻ollaahan keretty tekemään 9 yhteistä lastakin.

Älä valehtdle, saatanan 💩ukkoriepu, boka esität naista! Kaksoiskansalainen olet, mene muualle täältä suomesta, saatanan pahantekijä ja patologinen valehtelija! Itse kirjoittelet tääl muista ihmisistä ja laotat sit muitten syyksi!

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä mene mieheni kanssa kun olen riippuvainen hänestä🤱🏻ollaahan keretty tekemään 9 yhteistä lastakin.

Yhdeksän? Aikamoinen saavutus tänä päivänä.
        Haaveiletko täydestä kympistä vielä?

- yhden lapsen uraäiti sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdeksän? Aikamoinen saavutus tänä päivänä.
        Haaveiletko täydestä kympistä vielä?

- yhden lapsen uraäiti sivusta

Oli tulossakin mutta meni kesken itse jätti kasvamatta, minkä takia jouduin sairaalaan kun raskausmateriaalia oli jäänyt kohdunsuulle. Se oli raskas kokemus.
        Minulla vain kotiäidin ura. Ja kehittynyt kokemuksen myötä hyvin paljon tietoutta ja myös haaveni suuresta perheesttä ja mieskin oli olemme tuossavanhana ja näytti lopussa ovat meidän perhe kun tämä musiikkivideo tuli.

https://m.youtube.com/watch?v=cHHLHGNpCSA&pp=ygULSSB3YXRlIGZvciA=

• Anonyymi

Asiahan ei minulle kuulu, kun en ole tuo nainen jota tavoittelet, mutta kysynpä kuitenkin, että miten sulla on tällainen ongelma päässyt syntymään? Vai onko tuo ongelma, ilmoitukselta näyttää.

• Anonyymi

Ilmoitukselta näyttää ja sellaiselta lynkkaukselta jos tietty ihminen ei ole sellainen kun haluaa niin ei muka mahiksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoitukselta näyttää ja sellaiselta lynkkaukselta jos tietty ihminen ei ole sellainen kun haluaa niin ei muka mahiksia.

No kaikillahan on oikeus valita sellainen kumppani joka miellyttää. Tuo sama asia on tullut monissa yhteyksissä ilmi, että ihmisillä on tarve saada monin eri tavoin hyvä puoliso. Siellä roskispuolella on sitten tiettyjä ryhmiä usein mainittu. Ei minua tämä itse asia kauheasti häiritse. Toki aloitus on tarkoitettu pahoittamaan mieliä.

• Anonyymi

Onko metsäomistuksia perähikiällä itsellä jo vai suvulla. Perintöä saamassa. Rahaa luvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikillahan on oikeus valita sellainen kumppani joka miellyttää. Tuo sama asia on tullut monissa yhteyksissä ilmi, että ihmisillä on tarve saada monin eri tavoin hyvä puoliso. Siellä roskispuolella on sitten tiettyjä ryhmiä usein mainittu. Ei minua tämä itse asia kauheasti häiritse. Toki aloitus on tarkoitettu pahoittamaan mieliä.

Nokian pitkävartiset mustat kumpparit on hyvät ja hienot ja aidot. Se tyyli se tyyli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko metsäomistuksia perähikiällä itsellä jo vai suvulla. Perintöä saamassa. Rahaa luvassa.

Ja Aika paljonkin. Mitäs jos tää tyrkkys onki lähtenyt seuraelämää pakoon jos saanut siit yliannostuksen et taida olla jyvällä saati käryllä luulet vaan.

• Anonyymi

Kirjoitatko nyt sille naiselle jolla on se paketti kasassa vai sille jolla ei? Jos sille jolla on niin mainintaa tuskin tarvis ja jos sille jolla ei ole niin turhaa kai sekin olisi koska häntä et halua!

• Anonyymi

? Kirjoita suomeksi tuo sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa silmät.

En ymmärrä kommenttiasi. Oletko joku autisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa silmät.

Mitä tarkoittaa tämä lause.
        Jos sille jolla on niin mainintaa tuskin tarvis ja jos sille jolla ei ole niin turhaa kai sekin olisi koska häntä et halua!
        En ymmärrä niin en ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavaa teksti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomeksi hän kirjoitti ja minä ainakin ymmärsin. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Et vain halua ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies jupisi jonkun täytekommemtin aloitukseensa ja sinä ymmärrysrajoitteinen yrität avata tätä vastaamaan utopiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa silmät.

Muija, emänta, kodinkone, alistus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Et vain halua ymmärtää.

Toi on toisilla tullut tavaksi, mut se on huolestuttavaa, jollei sitä itse tajua itsessä? Siinä on vissi ero "ymmärtää" tai haluaa ymmärtää? Toisilla on halua tulla ymmärretyksi. Ensin mainittuihin törmännyt turhan usein. Siinä olen samoilla linjoilla, että naisetkin osaavat olla näissä todella vaikeita, ei vain jotkut miehet.

• Anonyymi

Näinpä juuri että whats the point😅😅

• Anonyymi

Voi että sitä on vielä 20 vuotiailla paljonkin energiaa niin luulis että löytyisi sellainen samanlainen 20 vuotias joka jaksaa mennä, eihän tuo nyt teidän iässänne ole mikään..

• Anonyymi

Onneksi ei minulle, koska arvotaan ihan itse itseni. Minua ei juurikaan liikuta miesten vaatimukset, en ole miehenkipeä.

• Anonyymi

Juuh ei tee kesää eikä talvee. Sitä paitsi antaa typerän kuvan kun kattoo millanen vaatija on. Itsekäs.

• Anonyymi

Ootko ihan varma?

• Anonyymi

Taiatpa mies olla, sua kukaa huoli, voit olla ihan rauhassa oleggi!

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa näin...
      Khyllä mä voisin antaa vihjeitä paljonkin, tanssahteleva tähtisilmä. Mut saatana täällä on kiukkusta porukkaa. Menkää baariin, tavatkaa ihmisiä, tanssikaa ja nauttikaa elämästä. Vastapainona olkaa kotona lähimpien kans, käykää ulkoileen, pelatkaa lautapelejä ja halatkaa toisianne. Syökää hyvin, ja jättäkää kaikki somet ja nää muut paskat pois. Ja vielä yhen kerran, menkää ulos rakkaittenne kanssa, sieltä löytyy totuus. Love and Peace.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu miten muut elää? Kaikki ei viihdy ihmisjoukossa. Mä esim. inhoan baareja. Kauheaa pakko pullaa. Siinä ei ole mitään nautittavaa. Jotkut on onnellista ihan vaan niiden läheisten kanssa rauhallisessa elämässä.

• Anonyymi

Nythän jo puhut kuin ihminen ainakin, nuo on hyviä neuvoja. Ihan sama vaikka trollaisit, mutta hyviä ovat neuvot silti.

• Anonyymi

Olen kirjoittanut ton ylläolevan, mut en aloitusta. On tää kyllä yks hullujenhuone. Kepeää loppuviikkoo kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kirjoittanut ton ylläolevan, mut en aloitusta. On tää kyllä yks hullujenhuone. Kepeää loppuviikkoo kaikille.

Tähän piti laittaa. Aloitus oli sinulta siellä toisessa. Älä esitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelinkin kun tyyli vaihtui lennosta, haha. Kirjoitat kyllä olevasi aloittaja tai sen käsityksen saa. Minusta tuo oli kiva viesti, ja unohdin jo aloituksen, ajattelin että aloittaja tuli järkiinsä. Olis ollut kivaa. Mutta ei.

• Anonyymi

Kiukkusta porukkaaa? Niinkö tosiaan on?
        Ymmärrätkö sinä mitä sinä kirjoitit tuonne aiemmin. Ymmärrätkö miten se loukkaa satoja lukijoita, joiden elämä ei ole yhtä hienoa kuin sinulla. Viittaan siihen ensimmäisen kommenttiin missä sanoit naista syrjäytyneeksi.
        Ymmärrätkö sinä miten sikamainen ja inhottava ihminen sinä olet. Minua suututtaa ihan oikeasti että sinä et ymmärrä mitä sinä teit. Sitten kirjoitat tuollaisen kommentin ja toivottelet jotain ja neuvot miten ihmisten tulee elää. SINÄ OLET SA!RA S IHMINEN. Empatiakyvytön, kylmä ja ajattelematon. Olet hirveä! Etkä näe sitä itse.
        Olen niin vihainen että melkein itkettää kun sinä et tajua ja kirjoitit love and peace viestiisi. Aivan käsittämätön mieIipuoIi olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän jo puhut kuin ihminen ainakin, nuo on hyviä neuvoja. Ihan sama vaikka trollaisit, mutta hyviä ovat neuvot silti.

Itsekö kommentoit? hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekö kommentoit? hih

Ei kommentoi itse vaan minä kommentoin. Mutta ymmärrän kyllä että tässä valtavassa negatiivisuuden hetteikössä voi luulla väärin, jos joku ei haukukaan jotakin viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelinkin kun tyyli vaihtui lennosta, haha. Kirjoitat kyllä olevasi aloittaja tai sen käsityksen saa. Minusta tuo oli kiva viesti, ja unohdin jo aloituksen, ajattelin että aloittaja tuli järkiinsä. Olis ollut kivaa. Mutta ei.

Minä en unohda tuota aloitusta. Sen kirjoitti eläin eikä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo pahimmasta päästä ole. Ymmärrän kyllä että voi loukata. Oon vain lukenut niin paljon pahempaakin.

Tuosta välistä muuten oli poistunut pitkä viesti, jossa haukuttiin tätä välikirjoittajaa, joka on tai ei ole aloittaja. Taas täytyy ihmetellä, millä nopeudella jotkut viestit poistuvat mutta toiset vähintäänkin yhtä pahat eivät poistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu miten muut elää? Kaikki ei viihdy ihmisjoukossa. Mä esim. inhoan baareja. Kauheaa pakko pullaa. Siinä ei ole mitään nautittavaa. Jotkut on onnellista ihan vaan niiden läheisten kanssa rauhallisessa elämässä.

Ja mä en tykkää juoda baareis eikä mun herkät korvat tykkää metelistä jota siellä kuulee.
        En tykkää myös tanssia kun on kaikenlaista kremppaa. En tykkää minäkään baareista tai humalaisista. Rauhallisesta elämästä tykkään omine taideteoksineen, vaatteine, koruineen , teksteineen (kirja) jne.

• Anonyymi

Ihminen joka viihtyy sisällä runkkaamassa muovinukeille ja puhuu kauniisti naisille taas lue: netissä:)
        Menisit itse sinne ulos. Yks ohje sulle. Älä tule oksentamaan meille kilteille pahaa oloas.
        EI ME OLLA SYYLLISIÄ ETTÄ SUT ON JÄTETTY

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä mitä sinä kirjoitit tuonne aiemmin. Ymmärrätkö miten se loukkaa satoja lukijoita, joiden elämä ei ole yhtä hienoa kuin sinulla. Viittaan siihen ensimmäisen kommenttiin missä sanoit naista syrjäytyneeksi.
        Ymmärrätkö sinä miten sikamainen ja inhottava ihminen sinä olet. Minua suututtaa ihan oikeasti että sinä et ymmärrä mitä sinä teit. Sitten kirjoitat tuollaisen kommentin ja toivottelet jotain ja neuvot miten ihmisten tulee elää. SINÄ OLET SA!RA S IHMINEN. Empatiakyvytön, kylmä ja ajattelematon. Olet hirveä! Etkä näe sitä itse.
        Olen niin vihainen että melkein itkettää kun sinä et tajua ja kirjoitit love and peace viestiisi. Aivan käsittämätön mieIipuoIi olet!

Hän on narsku. Lukee päivät sisällä nettiä ja runkkailee kuville. Täysin sekasin. Kuvittelee olevansa ylijumala. Ei tiedä empatiasta mitään.
        Joten kyllä! Toi love and peace ei sovi hänen suuhunsa millään tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule mies, sinnikkäästä dramatisoinnista huolimatta et onnistu luomaan edes itsellesi kuvaa, että nämä verbaaliset kouristelut loukkaisi ketään tai kohdentuisi keneenkään, mutta hyvää eläytymistä nyt vaan sinullekin ja muille mahdollisesti myös🤦‍♀️ noloa

• Anonyymi

Miksi helvetissä pitäisi käydä jossain baarissa ja vietää aikaa humalaisten ihmisten kanssa järkyttävässä metelissä? Ei paljon tylsempää toimintaa voi edes olla. Porukalla kaksi aivosolua ja musiikki niin kovaa päällä ettei idiootit jutut kuulu. Hokevat täh, häh koko illan toisilleen ja tulkitsee puolikkaita sanoja. Loppuillan kommunikointi on pelkkää kourimista. Yök.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi joutua ulkokehälle. Negatiivinen kierre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on narsku. Lukee päivät sisällä nettiä ja runkkailee kuville. Täysin sekasin. Kuvittelee olevansa ylijumala. Ei tiedä empatiasta mitään.
        Joten kyllä! Toi love and peace ei sovi hänen suuhunsa millään tavalla

Ei sovikaan. On ominut, kuullut sen joltain kukkaislapselta
        "peace, love and understanding".
        Flowers in your hair...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi helvetissä pitäisi käydä jossain baarissa ja vietää aikaa humalaisten ihmisten kanssa järkyttävässä metelissä? Ei paljon tylsempää toimintaa voi edes olla. Porukalla kaksi aivosolua ja musiikki niin kovaa päällä ettei idiootit jutut kuulu. Hokevat täh, häh koko illan toisilleen ja tulkitsee puolikkaita sanoja. Loppuillan kommunikointi on pelkkää kourimista. Yök.

Ihmettelen kans mua ei sais johki kuppilaan mistään hinnasta örkkejä täys ja röökin savua. Ainniin mut eihän niis saa polttaa nykyään kait?

• Anonyymi

Joo joo. Sama täällä. Mua aina halutaan joksikin elämäntapaohjaaksi, kun en käytä alkoholia enkä tupakoi ja on harrastukset.
      Yksikin mies kerran kärtti että hän laihduttaa ja lopettaa dokaamisen, jos alan seurustella hänen kanssa. Whaaat?!?
      Ensimmäinen riita, niin saan kuulla "sinun takaisin lopetin juomisenkin!" Ei kiitos.
      Pinkka pitää olla kunnossa. Lipsua voi joskus ja saa olla köyhäkinja pikkasen hullu, mutta mitään puliukkoa en riesakseni ota enää tässä iässä.

• Anonyymi

Aloitus oli sinulta siellä toisessa. Älä esitä.

• Anonyymi

Samma här!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä ihmeen sinulta? Oletpa sinä kurko kun tunnut aina löytävän pirtaasi sopivan kommentin näistä miehen itselleenvastauskommenteista. Et ole kovin älykäs ihminen jos näet yhdenkään kommentin olevan muulta kuin mieheltä itseltään eikä nämä palstadraamat muutenkaan luulisi kiinnostavan ketään normaalia ihmistä eikä nämä suhteudu/kohdennu irl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut. Käyn tosi harvoin täällä. Lähinnä jos herään yöllä tai uni ei tule.
        Kommentilla tarkoitin että JOS alkaisin seurustella joskus niin haluaisin että mieskaverilla on omakin elämä.
        Olen nähnyt pariskuntia, joilla on vain toisensa. Tulee helposti riitoja, jos ollaan liian tiiviisti yhdessä.

• Anonyymi

Useimmat miehet narisee ja valittaa, komentaa, olettaa.
      Onhan se hyvä, että on selkee näkemys mitä haluaa. Onnea etsintään, voi vähän aikaa mennäkkin .

• Anonyymi

Ja minä luulin sinua syrjäytyneeksi. Se ei vaan olisi haitannut koska itsetuntoni kestää sen. Voin rakastua vaikka syrjäytyneeseen enkä häpeä sitä yhtään. En tarvitse muita nostamaan itseäni. Voin kannatella rakkaani minne vaan.
      Näin siinä käy kun asioista ei puhuta vaan päätellään rivien väleistä :)

• Anonyymi

Major red flag 🚩🚩🚩

• Anonyymi

Ajatellaan että tämä teksti olisi minulle. Se tuntuisi pahalta että hän (kaivattuni) näkee minut tuollaisena. Muutin uudelle paikkakunnalle, joten olen arjessa yksin, mutta en todellakaan kaipaa mitään sosiaalistuttajaa tai kannattelijaa itselleni. Olen itsenäinen ihminen enkä kaipaa kumppanilta mitään tuollaista. Mutta tunnetaan niin huonosti, että en tiedä miten hän minut näkee. Järkyttää vähän kyllä jos... Kyllä se sosiaalistumis koulu on käyty jo teini-iässä ja sain siitä kiitettävän.

• Anonyymi

Paketti kunnossa? Pitääkö olla jo lapsia vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Elämä sillain kunnossa että on jo vakiintunut tapa tehdä asioita. On suunnilleen tavoi elopainossa, alkoholin käyttö jo valmiiksi melko niukkaa, harrastukset ja muu jo pidempiaikausta.
        En halua mieskaveria joka minuntakiani alkaa harrastaa tai pudottaa painoaan.
        Saa olla velkaa ulosotossa tai lievä mt ongelma. Ne e haittaa. Mutta se haittaa jos rytinällä haluaa uudistaa elämänsä minun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä sillain kunnossa että on jo vakiintunut tapa tehdä asioita. On suunnilleen tavoi elopainossa, alkoholin käyttö jo valmiiksi melko niukkaa, harrastukset ja muu jo pidempiaikausta.
        En halua mieskaveria joka minuntakiani alkaa harrastaa tai pudottaa painoaan.
        Saa olla velkaa ulosotossa tai lievä mt ongelma. Ne e haittaa. Mutta se haittaa jos rytinällä haluaa uudistaa elämänsä minun takia.

Silleen rutinoitunutko tapoihinsa? Tapojensa orja? Kuka haluaisi uudistaa elämäänsä sinun tavoilla ja seurapiireissä? Jos oletkin vaan nähnyt unia.

• Anonyymi

Vaikka olen tuollainen Nainen En ikinä haluaisi noin ajattelevaa miestä yök

• Anonyymi

Tämä ketjun aloitus ja jotkin muutkin viestit ovat toisesta ketjusta. Luin sitä vasta nyt. Tämä viesti oli näköjään hyvin tärkeä saada näkyville niillekin jotka eivät olleet alkuperäiseen ketjuun eksyneet.

• Anonyymi

Ei kaikki ole syrjäytyneitä jotka elävät ja oleilevat yksin. Minä taas en haluaisi noin suppeakatseista miestä itselleni. Mulla on oma elämä johon olen tyytyväinen ja käyn kylässä ym. Harrastan kirjoittamista ja taiteita sekä vaatteiden ja korujen tekemistä ym. Tässä iässäni jo vammoja on kun olen harrastanut erilaisia vaarallisia elämyksiä nuorempana ja loukkaantunut niistä fyysisesti. Monesti on ollut hengenlähtö lähellä ja kun ihmeen kaupalla selviytynyt. Sanotaan että olen elänyt niin että ei tarvitse enää lennellä minnekkään ja hankkiä uusia murtumia ja lihasvammoja. Viime kesän olin toukokuun lopusta elokuulle koronan kourissa ja nyt yritän selättää long covidin. Pahimmillään koronan kourissa olin sängyssä 23 tuntia käyden ainoastaan vessassa ja keittiössä juomassa vettä sekä hoidin kissan ruoan ja veden. En muista montako päivää olin syömättä kun olin lähes vuorokauden muutaman päivän tajuttomana. Heräsin suun ja nielun kuivuuteen kun olin nukkuessani kuivunut. Joskus avasin jääkaapin, sitten totesin etten jaksa syödä ja suljin jääkaapin oven sekä kaaduin sänkyyn. Nyt jos käyn kylässä niin seuraava päivä ja sitä seuraavakin menee toipuessani kyläilystä. Nytkin jalat on turvoksissa, Sen lisäksi on kaikkea muuta. Olisin voinut kuolla itse sitä tajuamatta. Vasta jälkeen päin sen ymmärsin. Vessareissukin sai verenpaineen korkeuksiin ja sykkeen nopeaksi. Jälkeenpäin ajatellen tajusin, että taisin olla lähellä kuolemaa. Olo oli fyysisesti sellainen kun olisin jäänyt mullilauman tallomaksi ja koko kroppaan koski niin, että en pystynyt pitämään vaatteita kun ne vaatteetkin satuttivat, jopa höyhenen kosketus kun sitä kokeilin. Ohut lakana oli päällä puoleen väliin kroppaani. Laihduin tuona aikana 17kg. Tosin muutama kilo tullut takaisin jouluna kuten aina jouluisin.

Minä en voisi olla sellaisen ylienergisen tai ADHD ihmisen kanssa. Tykkään olla omassa rauhassa enimmäkseen koska olen helposti kuormittuva ihminen isossa porukassa. Onhan minulla jo ikääkin. Minulla on oma elämä enkä tahdo että joku tulisi sanomaan millä lailla minun tulisi elää ja olla. En tahdo alkaa kenenkään pillin mukaan tanssimaan. Tarkoitan sillä että minua ei kuunnella ja sanellaan miten minun tulisi olla ja elää. En tarvitse/ tahdo sosiaalistuttajaa, en kenenkään neuvoja enkä eheyttäjää, elämäni on tarpeeksi sosiaalista ja ehyttä että siihen ei kenenkään tule puuttua, ärsyynnyn vaan siitä ja loittonen.
      Itseasiassa en kaipaa nyt tähän ketään. Kaikki olemiseni menee itseni näköiseen itsensä toteuttamiseen sen minkä pystyn tällä hetkellä.
      En halua edes naimisiin. Olen aina kieltäytynyt kunniasta. Osaan olla yksin, en ole läheisriippuvainen. Tykkään tehdä omia asioitani ja tällä hetkellä koen että kaikki aikani menee itseni kuntoon saattamisessa. En jaksa nyt ketään muuta ihmistä. Korona vei voimat. Joten keskityn nyt täysin itseeni. En voisi kuvitella olevani myöskään suhteessa sellaisen kanssa joka haluaisi tavata vain kun itselle sopisi ja seksuaalisessa kanssakäymisessä. Mulla on parempaakin tekemistä kun olla jonkun seksiobjekti. Mulle henkinen yhteys on tärkeämpää kuin seksi.
      Toisesta ihmisestä en käytä sanaa tyyppi. Ja toivoisin ainakin itse ettei toinen käyttäisi vastaavia sanoja ja olisi korrekti. Toivon myös ettei toinen todellakaan esittäisi jotain eheyttäjää sillä osaan eheyttää itse itseni ja olen sen verran sosiaalinen kun jaksan ja joudan oman näköiseltä elämältäni. Ja jotenkin toi teksti kertoo sen ettei me ainakaan sovittais yhteen. En kaipaa ihmistä jonka kanssa en tulis toimeen. Ihmissuhteissa ei voi vain esittää yksistään vaatimuksia vaan se on toisen ihmisen hyväksymistä sellaisenaan kun hän on ja joko hyväksyttävä tai ei.
      En tiedä koittaako aika koskaan että olisin jonkun kanssa. Viihdyn niin yksin tekemisieni kanssa. Luoden omaa tuotantoani omasta päästä.
      Eipähän kukaan tule neuvomaan miten pitäis tehdä ja minne pitäis mennä jne.

• Anonyymi

Voimia näin ensin toivotan ja kiitän avoimesta kirjoituksestanne.
        Minulla on muuten sama tilanne kuin teillä mutta olen nuoresta asti sairastanut kroonisesti ja se on rajoittanut elämää aika pahasti.Nuorena ja sairastelun alussa se olikin maata kaatavaa ja pelottavaa sekä ahdistavaakin kun ei tiennyt mikä on ja muut ihmiset ei hyväksynyt sairasteluani sillä olin sen näköinen ulkoisesti etten ollut sairaan näköinen ,päin vastoin kuulemma oikein fressin ja pirtsakan(geenit).
        Onneksi lopulta lääkäritkin uskoivat (oli harvinainen sairaus mutta nyt jo hyvin tunnettu sekä yleinenkin).Myös muiden ihmisten tietoisuus sairaudestani on parantunut ja en saa enään mulkaisuja kertoessani siitä ja eläkkeellä olostani ennen 65v.En myöskään ole enään vuosien sairauden runteleman kroppani takia edes freessin näköinen enkä pirtsakkakaan ikäisiini verrattuna mutta se on hyväksytty itsessäni sekä fiksuissa ihmisissä...pahat ihmiset kyllä käyttää edelleen sairauttani lyömäaseena minuun.
        Pärjäillään ja nautitaan elämän pienistä iloista ja hyvistä ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia näin ensin toivotan ja kiitän avoimesta kirjoituksestanne.
        Minulla on muuten sama tilanne kuin teillä mutta olen nuoresta asti sairastanut kroonisesti ja se on rajoittanut elämää aika pahasti.Nuorena ja sairastelun alussa se olikin maata kaatavaa ja pelottavaa sekä ahdistavaakin kun ei tiennyt mikä on ja muut ihmiset ei hyväksynyt sairasteluani sillä olin sen näköinen ulkoisesti etten ollut sairaan näköinen ,päin vastoin kuulemma oikein fressin ja pirtsakan(geenit).
        Onneksi lopulta lääkäritkin uskoivat (oli harvinainen sairaus mutta nyt jo hyvin tunnettu sekä yleinenkin).Myös muiden ihmisten tietoisuus sairaudestani on parantunut ja en saa enään mulkaisuja kertoessani siitä ja eläkkeellä olostani ennen 65v.En myöskään ole enään vuosien sairauden runteleman kroppani takia edes freessin näköinen enkä pirtsakkakaan ikäisiini verrattuna mutta se on hyväksytty itsessäni sekä fiksuissa ihmisissä...pahat ihmiset kyllä käyttää edelleen sairauttani lyömäaseena minuun.
        Pärjäillään ja nautitaan elämän pienistä iloista ja hyvistä ihmisistä.

Menee reilu vuosi niin olen samalla vuosikymmenellä, ei siis tarve liidellä ja lennellä eikä tarvis hankkia uusia kolhuja ja mustelmia sekä murtumia.

• Anonyymi

Oot kyllä käynyt melkoisen mankelin läpi. Nostan sinulle hattua.

Itselläni kävi niin, että koronan kourissa piti yrittää käsittää, ettei puolisoni tule enää takaisin, järjestää asunto, muuttofirma ja pakata ja tehdä se muutto, yrittää toipua niin erosta kuin koronasta ja saada uusi asunto asuinkelpoiseksi. Kertaakaan ei puolisoni kysynyt, miten jaksan, miten voin, ei mitään. Ei mitään muuta kuin riitelyä tavaroista, joiden lajitteluun ja pakkaamiseen pyysin apua häneltä, mutta ei tullut muuta kuin hoputusta vain, että nopeasti asunto tyhjäksi ja olihan siinä iso työ. Ruokaa ei voinut edes ajatella, olin todella heikossa kunnossa ja koska asuimme niin korvessa, en sinne myöskään saanut ulkopuolista apua mistään.

Siitä en ole toipunut vieläkään kuten en erostakaan, koska minut jätettiin täysin vaille minkäänlaista selitystä kaikelle. En edes tiennyt, että meidän liitossamme oli ongelmia. Sain vain tietää hänen kaverinsa kautta jotain niin järkyttävää, kun kysyin hänen kaverilta, miten minun vaimoni jakselee, kun ei mitään kuulu, niin sen kaverin vastaus tyrmäsi minut kertalaakista.

Puolisonihan lähti muutaman päivän reissuun - omien sanojensa mukaan - ja että palaa pian takaisin.

Ei palannut.

Tämän jälkeen olin heikkona vielä pitkään ja podin koronan toiseenkin kertaan. Ei ole tavallaan ollut aikaa surra puolisoni poismenoa, sillä hän on ikäänkuin kuollut tuolla matkalla, jolle lähti. Tämä tunne kuin olisi kuollut, johtunee juurikin siitä, etten ikinä saanut mitään vastausta äänettömiin kysymyksiini, miksi ja mitä tapahtui.

Sen verran lujille otti tuon kaiken käynti läpi yksin, etten vieläkään ole toipunut. En pysty käsittelemään asioita niiden oikeilla nimillä tai oikealla tavalla, koska en voi käsittää, miksi kaikki johti tähän. Pystyn vain suremaan poismennyttä puolisoani ja ikävöimään minulle niin rakasta ihmistä, jollaista toista ei ole ollut minun elämässäni.

En jaksa vieläkään uskoa hänestä mitään pahaa. En myöskään puhu hänestä mitään pahaa. En ajattele hänestä mitään pahaa. Jäljellä on vain tämä loputon lohduton ikävä. Suru.

Kuin joutsen elän nyt. Tavallaan. Tavallaan etsin häntä pitäen tutun kutsuhuutoni sillä taajuudella, jonka vain hän voisi tunnistaa omakseen. Vuodesta toiseen. Hetkestä toiseen. Jokaisella hengenvedolla. Jokaisella sydämenlyönnillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni kävi niin, että koronan kourissa piti yrittää käsittää, ettei puolisoni tule enää takaisin, järjestää asunto, muuttofirma ja pakata ja tehdä se muutto, yrittää toipua niin erosta kuin koronasta ja saada uusi asunto asuinkelpoiseksi. Kertaakaan ei puolisoni kysynyt, miten jaksan, miten voin, ei mitään. Ei mitään muuta kuin riitelyä tavaroista, joiden lajitteluun ja pakkaamiseen pyysin apua häneltä, mutta ei tullut muuta kuin hoputusta vain, että nopeasti asunto tyhjäksi ja olihan siinä iso työ. Ruokaa ei voinut edes ajatella, olin todella heikossa kunnossa ja koska asuimme niin korvessa, en sinne myöskään saanut ulkopuolista apua mistään.

Siitä en ole toipunut vieläkään kuten en erostakaan, koska minut jätettiin täysin vaille minkäänlaista selitystä kaikelle. En edes tiennyt, että meidän liitossamme oli ongelmia. Sain vain tietää hänen kaverinsa kautta jotain niin järkyttävää, kun kysyin hänen kaverilta, miten minun vaimoni jakselee, kun ei mitään kuulu, niin sen kaverin vastaus tyrmäsi minut kertalaakista.

Puolisonihan lähti muutaman päivän reissuun - omien sanojensa mukaan - ja että palaa pian takaisin.

Ei palannut.

Tämän jälkeen olin heikkona vielä pitkään ja podin koronan toiseenkin kertaan. Ei ole tavallaan ollut aikaa surra puolisoni poismenoa, sillä hän on ikäänkuin kuollut tuolla matkalla, jolle lähti. Tämä tunne kuin olisi kuollut, johtunee juurikin siitä, etten ikinä saanut mitään vastausta äänettömiin kysymyksiini, miksi ja mitä tapahtui.

Sen verran lujille otti tuon kaiken käynti läpi yksin, etten vieläkään ole toipunut. En pysty käsittelemään asioita niiden oikeilla nimillä tai oikealla tavalla, koska en voi käsittää, miksi kaikki johti tähän. Pystyn vain suremaan poismennyttä puolisoani ja ikävöimään minulle niin rakasta ihmistä, jollaista toista ei ole ollut minun elämässäni.

En jaksa vieläkään uskoa hänestä mitään pahaa. En myöskään puhu hänestä mitään pahaa. En ajattele hänestä mitään pahaa. Jäljellä on vain tämä loputon lohduton ikävä. Suru.

Kuin joutsen elän nyt. Tavallaan. Tavallaan etsin häntä pitäen tutun kutsuhuutoni sillä taajuudella, jonka vain hän voisi tunnistaa omakseen. Vuodesta toiseen. Hetkestä toiseen. Jokaisella hengenvedolla. Jokaisella sydämenlyönnillä.

Homoseksuaali, valehtelija, nisti, varas, jääpuikko, taparikollinen, ns aurvaara. Ulkokuori pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaali, valehtelija, nisti, varas, jääpuikko, taparikollinen, ns aurvaara. Ulkokuori pettää.

Minuako tarkoitat? Nyt kyllä menee niin väärään nuo sanat kuin vain mennä voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palannut.

Voi pientä ressukka. Tule mun luo.hoidan sut kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain ihmeen syystä taas poistoon mennyt kommentti, missä kysyttiin, että kukas sä oot. Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna tulla, sulla tuntuu olevan pokkaa väittää ihan päättömiä juttuja.. Taidatkin tuntea ilmeisen hyvin tuon tekstin kirjoittajan? Mitä jos saisitkin tietää, että sen on kirjoittanut aivan muu henkilö kuin miksi häntä luulet? Näistä papereista tässä nenän edessä voi lukea ja tietenkin myös kirjoittaa aika paljon asioita, joita on yksi ihminen tekemään, mutta ei sentään yksin kaikkea.

Tuossa on vieressä myös nimiä ja kuvia ihmisistä. Heitä yhdistää tietyllä tavalla ammatillisuus. Nähtäväksi jää, ovatko he kaikki osallisia tähän kiusaamiseen ja vainoon ja mitä näistä nyt vielä selviääkään, kun tarkemmin aletaan tutkia, mutta tähän mennessä katsotut tiedot eivät ole kovinkaan imartelevia sinne kiusaajille.

Ja jos tuo kiusattu henkilö ei itse toimi asian eteen, niin jonkun muun on se tehtävä, että tähän tulee jonkinlainen selko, miksi ihmiselle tehdään näin niinkuin tehdään. Joko minä tai sitten pari muuta ihmistä lähtee näitä viemään sinne, missä niitä kuuluukin käsitellä.

On tätä touhua vierestä seurattu jo aivan riittämiin. Ihminen, joka vain yrittää saada ahdistustaan purettua tänne, saakin hirveää kohtelua ja mitä näitä on katsottu tässä, niin ei voi kuin ihmetellä, mitä jollakin voi olla sitä vastaan, että joku yrittää selvitä erosta, joka tapahtui sekin mitä ihmeellisimmällä tavalla.

Joku voisi ehkä kertoa tästä, jos haluaisi yhtään auttaa tilannetta.

Keskustelun aloittajalle anteeksipyyntö, että tämä tuli tähän sanottua. Saatan yrittää tehdä tästä asiasta oman aloituksen, kunhan mietin järkevän muodon asialle.

Ikävä asia tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuota mankelijuttua kirjoittanut mutta minulle se oli kirjoitettu.
        Olen jo hyvän aikaa toipumassa.

• Anonyymi

Puolisoksi? Eihän tässä nyt naimisiin sentään oltu menossa.

• Anonyymi

Aloitus alkoi lauseella;
        "En halua puolisoksi naista joka on syrjäytynyt."
        NiiN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus alkoi lauseella;
        "En halua puolisoksi naista joka on syrjäytynyt."
        NiiN!

No jotain aikomusta on ollut jossain vaiheessa kun on palstalle asti tultu tätä sanomaa jakamaan.. Olettaa toisen pyrkivän puolisoksi ehkä? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jotain aikomusta on ollut jossain vaiheessa kun on palstalle asti tultu tätä sanomaa jakamaan.. Olettaa toisen pyrkivän puolisoksi ehkä? ;)

Onko sinulla mies mitään muuta sosiaalisen toiminnan areenaa kuin tämä palsta minne kirjoitella katkerana kun kukaan ei halua susta puolisoa tänäänkään? Pisti silmään tämä palstaorientaatio, mille jotkut rassukat ehdollistuu

• Anonyymi

Äkki tulkinnal luulen et ei ole sullakaan paketti kasas tuossa on monta sellaista asiaa huomioitavana et sanoisin että susta ei ole parisuhteeseen jos on koskaan ja mulle noi on taas asioita josta mä en tänne kirjottele yksityisasioitani niin sanotusti

• Anonyymi

Olen ollut ihmisen kanssa vuosia ja on yhteinen lapsi joka on jo hyvää matkaa aikuinen.
        Mikä sinä olet arvostelemaan toisia ihmisiä. Olen välitön ja avoin ihminen joka ei pelkää avautua itsestään ja siltä kannalta ei ainakaan tarvitse kenenkään sosialistaa minua.
        Ei ole sinunkaan paketti kasassa sen enempää jos täytyy toisia mollata ja lytätä.
        Olen maaillaa nähnyt vajaat 60v. joten tiedän elämästä "pikkasen" enemmän kuin sinä.
        Minulla ei ole myöskään mitään salattavaa ja kirjoitan itsestäni jos haluan sillä minua itseäni se ei häiritse. Kenenkään ei ole pakko lukea. Olemme erilaisia ja minä pidän avoimista, välittömistä ihmisistä. Jokainen ihminen on erilainen "paketti" ja hyvä niin.
        Me olemme erilaisia - Onneksi!

• Anonyymi

Jos joku nainen ei tee pillisi mukaan niin kuin sinä itse haluat niin silloinko se paketti ei ole kunnossa. Mikä ihmeen paketti? Nainenkin on ihminen, ei mikään paketti. Joulu meni jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut ihmisen kanssa vuosia ja on yhteinen lapsi joka on jo hyvää matkaa aikuinen.
        Mikä sinä olet arvostelemaan toisia ihmisiä. Olen välitön ja avoin ihminen joka ei pelkää avautua itsestään ja siltä kannalta ei ainakaan tarvitse kenenkään sosialistaa minua.
        Ei ole sinunkaan paketti kasassa sen enempää jos täytyy toisia mollata ja lytätä.
        Olen maaillaa nähnyt vajaat 60v. joten tiedän elämästä "pikkasen" enemmän kuin sinä.
        Minulla ei ole myöskään mitään salattavaa ja kirjoitan itsestäni jos haluan sillä minua itseäni se ei häiritse. Kenenkään ei ole pakko lukea. Olemme erilaisia ja minä pidän avoimista, välittömistä ihmisistä. Jokainen ihminen on erilainen "paketti" ja hyvä niin.

Melkoinen paketti. Joku muu nainen on saanut nauttia parhaista vuosistasi ja jäljellä on todennäköisesti erektiohäiriöinen äkäpussi. Voi juma mikä saalis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa peiliin,kuulostat liian tyrkyltä.
        Muista ettei kaikki halua tuollaista miestä.Olet selvästi kaikkiruokainen ja kuvittelet saavasi kaikki olemalla tuollainen "suvaitseva".
        Piiloaggressiivinen jos et sitten saa haluamaasi.Nimimerkillä yhden tuollaisen kanssa joskus ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen paketti. Joku muu nainen on saanut nauttia parhaista vuosistasi ja jäljellä on todennäköisesti erektiohäiriöinen äkäpussi. Voi juma mikä saalis.

🤣👌 JUMALAUTI! NAULANKANTAAN🤣

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuoleman ja hautakiven välissä olevan ikäisen ihmisen tarvitsee enää kumppania etsiä. Etsi hoitokoteja mieluummin 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole AP. Vastasin AP kirjoitukseen.
        Olen nainen, äiti ihminen, ymmärrätkö?
        Olen synnyttänyt lapsen joka tosin on jo aikuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa peiliin,kuulostat liian tyrkyltä.
        Muista ettei kaikki halua tuollaista miestä.Olet selvästi kaikkiruokainen ja kuvittelet saavasi kaikki olemalla tuollainen "suvaitseva".
        Piiloaggressiivinen jos et sitten saa haluamaasi.Nimimerkillä yhden tuollaisen kanssa joskus ollut.

Edelleen olen nainen, äiti-ihminen, synnyttänyt. Ja minä vastasin AP:lle en sinulle!

Sorry, sä ootkin se joka luulee kaikkia naisia mieheks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuoleman ja hautakiven välissä olevan ikäisen ihmisen tarvitsee enää kumppania etsiä. Etsi hoitokoteja mieluummin 😅

En etsi kumppania. En ainakaan alkaisin kenenkään kanssa saman katon alle.
        En tarvitse miestä. Minulle riittää lapseni ja muut läheiset ihmiset.
        En tarvitse hoitokotia.

Kuolemasta puheenollen; Kukaan ei tiedä milloin kuolee. Ei kuolema ikää katso.
        Ei sitä tarvitse olla vanha, kuolla voi kohdusta alkaen milloin vain. Sinä et tiedä kumpi meistä lähtee ensin. Sillä ei ole mitään tekemistä iän kanssa.

Ja kumppania voi etsiä aikuinen ihminen missä iässä tahansa. Jos se asia sinua mietityttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En etsi kumppania. En ainakaan alkaisin kenenkään kanssa saman katon alle.
        En tarvitse miestä. Minulle riittää lapseni ja muut läheiset ihmiset.
        En tarvitse hoitokotia.

Kuolemasta puheenollen; Kukaan ei tiedä milloin kuolee. Ei kuolema ikää katso.
        Ei sitä tarvitse olla vanha, kuolla voi kohdusta alkaen milloin vain. Sinä et tiedä kumpi meistä lähtee ensin. Sillä ei ole mitään tekemistä iän kanssa.

Ja kumppania voi etsiä aikuinen ihminen missä iässä tahansa. Jos se asia sinua mietityttää.

Te seniorit somessa olette jotenkin niin liikuttavia. Otatte kaiken täälläkin niin tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te seniorit somessa olette jotenkin niin liikuttavia. Otatte kaiken täälläkin niin tosissaan.

Ja eräitä täällä ei ole sitten ollenkaan kasvatettu ja sivistystä annettu alkuunkaan.
        Koko ajan jotain kenkkuilua kun ei muuta osata kirjoittaa. Sydämen sivistys on täysin 0.
        Kyllä täytyy olla vikaa että haukkuu tuntemattomia ihmisiä täällä etc. En ole vielä seniori.

Joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee.

Niin makaa kuin petaa.

Mitä kylvää sitä niittää.
        (Jos kylvät pahaa saat satona reilusti pahaa, jos taas teet hyvää saat itse monelta taholta hyvää takaisin.) Niin hyvät kuin pahat teot tulevat bumerangina takaisin.

Minkä tahdotte toistenne tekevän teille niin tehkää te samoin myös heille.
        (Tämä lause tarkoittaa sitä, että kaikki pahat tekonne tulee teidän itsenne koettavaksi, bumerangina takaisin.) Tähän ikään asti olen sen huomannut. Ja se on Karman laki.
        Olemme elämän koulussa oppimassa tekojemme seurausta. Pahakin saa palkkansa pahassa. Hyvä saa palkkansa hyvässä.

Tämä vuosi tulee olemaan sotien ja selkkausten vuosi joka tuo tullessaan enemmän kuin ennen pahuutta, selkkauksia, riitoja, petoksia jne.
        Tulee suurten luonnonmullistusten, murskaavien voittojen ja yhtä murskaavien tappioiden, mahtipontisten sanojen ja tekojen, ennätysten rikkomisen ja siltojen polttamisen aika.
        Jokaisen on kyettävä tekemään itsenäisiä päätöksiä ja selviytymään ongelmistaan omin neuvoin.

Olen onnellinen iästäni todellakin kun elämme vaikeita aikoja. Nuoret ihmiset säälittävät. Toivottavasti he eivät joudu mukaan sotiin ja selkkauksiin. Jos olisin nyt nuori, en tahtoisi tehdä lapsia vaikka ihania ovatkin. En voisi olla varma joutuvatko tykinruoaksi.

Toivoisin ihmisten ajattelevan miten "vielä" on kaikki suht hyvin. Toivoisin heidän keskittyvän olennaiseen eikä sanomaan tai tekemään jonninjoutavia.

• Anonyymi

Yritätkö esii ntyä jonain toisena, sinulla ei ole yhtään itse synnytettyä lasta ap, sinä olet mieheke! Häpeä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja eräitä täällä ei ole sitten ollenkaan kasvatettu ja sivistystä annettu alkuunkaan.
        Koko ajan jotain kenkkuilua kun ei muuta osata kirjoittaa. Sydämen sivistys on täysin 0.
        Kyllä täytyy olla vikaa että haukkuu tuntemattomia ihmisiä täällä etc. En ole vielä seniori.

Niin makaa kuin petaa.

(Jos kylvät pahaa saat satona reilusti pahaa, jos taas teet hyvää saat itse monelta taholta hyvää takaisin.) Niin hyvät kuin pahat teot tulevat bumerangina takaisin.

(Tämä lause tarkoittaa sitä, että kaikki pahat tekonne tulee teidän itsenne koettavaksi, bumerangina takaisin.) Tähän ikään asti olen sen huomannut. Ja se on Karman laki.
        Olemme elämän koulussa oppimassa tekojemme seurausta. Pahakin saa palkkansa pahassa. Hyvä saa palkkansa hyvässä.

Tämä vuosi tulee olemaan sotien ja selkkausten vuosi joka tuo tullessaan enemmän kuin ennen pahuutta, selkkauksia, riitoja, petoksia jne.
        Tulee suurten luonnonmullistusten, murskaavien voittojen ja yhtä murskaavien tappioiden, mahtipontisten sanojen ja tekojen, ennätysten rikkomisen ja siltojen polttamisen aika.
        Jokaisen on kyettävä tekemään itsenäisiä päätöksiä ja selviytymään ongelmistaan omin neuvoin.

Olen onnellinen iästäni todellakin kun elämme vaikeita aikoja. Nuoret ihmiset säälittävät. Toivottavasti he eivät joudu mukaan sotiin ja selkkauksiin. Jos olisin nyt nuori, en tahtoisi tehdä lapsia vaikka ihania ovatkin. En voisi olla varma joutuvatko tykinruoaksi.

Toivoisin ihmisten ajattelevan miten "vielä" on kaikki suht hyvin. Toivoisin heidän keskittyvän olennaiseen eikä sanomaan tai tekemään jonninjoutavia.

Myönnän olin väärässä. Osaat suhtautua huumorilla ja kevyesti näihin juttuihin. Etkä yhtään koe olevasi parempi kuin muut. Mut on kasvatettu toivomaan hyvää muille ihmisille ja mun lähipiirissä olevat seniorit osaavat myös nauraa itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

Lähes kuusikymppinen on jo vanha haluaisit ajatella miten tahansa. Eli seniori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

Me muutetaan Itävaltaan jos sota syttyy.

• Anonyymi

Miksi et sanonut tuota minulle? Halusit pitää ihailijan kuitenkin vaikka en sinulle kelpaa?

• Anonyymi

En ole kenellekkään sanonut tai tehnyt mitään. En ole AP!
        Vastasin kyllä AP:lle. En halua ketään usko jo. En tunne sinua enkä siis ole sinulle tilivelvollinen.
        T: Äiti ihminen, hetero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kenellekkään sanonut tai tehnyt mitään. En ole AP!
        Vastasin kyllä AP:lle. En halua ketään usko jo. En tunne sinua enkä siis ole sinulle tilivelvollinen.
        T: Äiti ihminen, hetero.

Kysytäänpä, että etkö ole ap?

• Anonyymi

Sama asia naiselta Miehelle.Viitaten aloituksen tekstiin.En halua suhdetta,en serustelua miehen joka on syrjätynyt ja rakastaa soffaa,tv ,kalja,svukseet:enemmän kuin liikuntaa ja ihmisten ilmoilla oloa,

• Anonyymi

Sama juttu, en itsekään halua miestä joka rakastaa niin sohvaansa että siihen on tullut jo reikä.
        Sohvat ovat vielä niin kalliita.

• Anonyymi

Kuulostat joltain loiselta

• Anonyymi

Onnea sitten vaan etsintään. Voi tulla yksinäinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Ok, tämä selvä. Et halua ja se siitä. Unohdetaan tämä.

Sen verran vaan haluan sanoa, että en odottanut sinusta sosiaalistuttajaa enkä elämäni eheyttäjää. Se on väärinkäsitys. Minä vain rakastuin enkä ajatellut tuollaisia asioita. Olen myös tyytyväinen elämääni enkä koe olevani mitenkään syrjäytynyt. Halusin vaan elää tämän elämänvaiheen näin, yksin ja rauhassa. 5v päästä tilanne voi olla toinen ja palaan sykkeeseen.

Olen varmaan hän jota et halua. Tunnistit minut jo kerran täällä. Unohda minut.

• Anonyymi

Älä unohda,näitä neuvoja ei voi ottaa todesta ne voi olla mustasukkaisen kirjoittamia.Irl merkitsee.

• Anonyymi

On hienoa että tiedät mitä haluat. Tinderistä löytyy. Tsemppiä saalistukseen!

• Anonyymi

Ota beroccaa ap. Saat elinvoimaa ja energiaa.

• Anonyymi

Miehelle ei kannata nakella nisojaan katsella nenänvartta pitkin 🐻

• Anonyymi

Iljetyksille voi.

• Anonyymi

Ihan helposti voi, kelle se menis itkeen?

• Anonyymi

Joku työvoimaviranomainen täällä manipuloi työttömiä menemään töihin ,ihan selvästi.

• Anonyymi

Veikkaan ettei liity työntekoon
        "Tartten elinvoimaisen ja energisen tyypin, jolla sosiaalinen ja mukava elämä. "

• Anonyymi

Sinä ihana mulkku siellä ruudun toisella puolella.
      Luulitko että tämä tieto on minulle jotekin uusi .
      Valitse ihminen joka sopii elämääsi aivan rauhassa .

Mutta minä tiedän että silti sinä himoat minua
      Etkä ikinä pääse irti ja eroon minusta.
      Voit löytää sen esittely esineesi mutta et ikä löydä sitä mitä me jaoimme ja jaamme .

Et siitävain rakas anna mennä .

Tulee pv et sua vituttaa sun oma kusipäisyys ja se että hylkäsit minut .
      Takasi et meinaan pääse .
      Tämän ilmoituksen jälkeen

Hyvästi .

A-nainen

• Anonyymi

Upea Ap mies! Melkoinen paketti. Joku muu nainen on saanut nauttia parhaista vuosistasi ja jäljellä on todennäköisesti erektiohäiriöinen äkäpussi. Voi juma mikä saalis.

• Anonyymi

No sepä se .🤣🤣🤣🤣🤣
        Mut jotku luulee olevansa saaliita vielä vanhainkodissaki

• Anonyymi

Pakko olla päässä jotain vakavasti vialla jos vielä keski-iässä kiinnostaa baarit ja biletys sekä pitää olla jatkuvasti menossa jonnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko olla päässä jotain vakavasti vialla jos vielä keski-iässä kiinnostaa baarit ja biletys sekä pitää olla jatkuvasti menossa jonnekin.

Exällä ei muuta taida ollakaan kun vikaa päässä
        Ja sitä vituttaa vielä tänä päivänä kun en osunut ylläolevaan kuvaukseen vaan olinkin minä .
        Joka ei mikää kaikkien panema baarijakkara
        Eläköön elämäänsä mut ilman mua
        A- nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä se .🤣🤣🤣🤣🤣
        Mut jotku luulee olevansa saaliita vielä vanhainkodissaki

Not😄🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Exällä ei muuta taida ollakaan kun vikaa päässä
        Ja sitä vituttaa vielä tänä päivänä kun en osunut ylläolevaan kuvaukseen vaan olinkin minä .
        Joka ei mikää kaikkien panema baarijakkara
        Eläköön elämäänsä mut ilman mua
        A- nainen

Hyvä sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisinko että sellainen aikuinen ihminen, varsinkin keski-ikäinen ei ole kasvanut aikuiseksi ihmikseksi eikä ole vastuullinen, varsinkaan jos on pieniä tai ala-ikäisiä lapsia, jos baari on tärkeämpi kuin lapset. Ei myöskään lapseton keski-ikäinen henkilö.

• Anonyymi

Eli olet itse se tylsimys, joka ei osaa kehittää mitään juhlan tuntua elämään. Siksi tarviit naisen, jolla on värikäs elämä, että voit liittyä hänen juttuihinsa mukaan. Eli haluat elää naisen elämää, koska omaa elämää sinulla ei ole.

• Anonyymi

Haluuaa lähinnä helpon ja kivan pillun ilman
        Mitää ongelmia ja luulee et ne on baareissa

Tämä AP luuseri haluaa päästänhelpolla
        Eli siis todellinen unelma mies ja
        Jumalan lahja naisille .
        Ai että
        Käy ihan kateeksi .

Sitte tämä sama tyyppi miettii vanhana et mikä meni vituiksi kun joutuu olemaan yksin ... Kun rahanperässä juoksevat yleiset baarijakkarat ei enää huoli ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluuaa lähinnä helpon ja kivan pillun ilman
        Mitää ongelmia ja luulee et ne on baareissa

Tämä AP luuseri haluaa päästänhelpolla
        Eli siis todellinen unelma mies ja
        Jumalan lahja naisille .
        Ai että
        Käy ihan kateeksi .

Sitte tämä sama tyyppi miettii vanhana et mikä meni vituiksi kun joutuu olemaan yksin ... Kun rahanperässä juoksevat yleiset baarijakkarat ei enää huoli ...

😄👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Oletko mies käynyt lähiaikoina testailemassa tätä menekkiäsi ym ravinteliolosuhteissa, saanut mahdollisesti porttarin tullut sen johdosta niin ärtyneeksi, että kirjoitit eikenellekään aloituksen mitä tietty marginaali kieli poskella nyt shokkivauwt- tyypittelee?

• Anonyymi

Niin mieti, LAUTAPELIT mainittu. Toi on varmaan tota tavisten piiloagressiivista sadismia toisiaan kohtaan. Kuka oikeasti tykkää jostain v.tun dominosta??.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mieti, LAUTAPELIT mainittu. Toi on varmaan tota tavisten piiloagressiivista sadismia toisiaan kohtaan. Kuka oikeasti tykkää jostain v.tun dominosta??.

Ei niistä turhaan puhuta seurapeleinä.

• Anonyymi

Sitten sinä tiedät, mitä haluat. Jos olet itse myös kuvaamasi kaltainen ei varmaan ole vaikea tehtävä löytää samanhenkinen ihminen.

• Anonyymi

Sun kannattaa pysyä siinä nykyisessä suhteessa, koska et tuu ikinä löytämään ketään tilalle.

• Anonyymi

Huhhuh
      Onpa elinvoimaista ilmoitella anonyymina puolisovaatimuksia ihmiIlle, jotka on vaan ihastuneet, ja purkaa tuntojaan.

Tosin olet saanut palstan hiljaiseksi. Onnittelut. Tiedätkö millainen ihminen olet.

• Anonyymi

Kannattaa ihan suosiolla vaihtaa kohdetta, sillä et sä ihmisen synnynnäiselle tempperamentille mitään mahda.

• Anonyymi

Se että ihminen ei ole sosiaalinen ei tarkoita
      etteikö elämä olisi kunnossa. Mulla on oma elämä.

• Anonyymi

Oletko ymmärtänyt jotain väärin jos hän haluaa olla vain ystävä niin onko noilla kirjoittamillasi asioilla väliä?

• Anonyymi

Minä ymmärrän tuon täysin, mutta minä olenkin aikuinen ihminen ja elämää nähnyt muuallakin kuin netissä 😏
      Totta että kummallakin täytyy olla sosiaalista elämää suhteessa, eikä vain roikkua toisen " helmoissa " aamusta iltaan.
      Kypsät suhteeseen valmiit aikuiset tämän sisäistää automaattisesti.
      Itseäni ahdistaa jos täytyy olla tiiviisti toisessa kiinni 24/7 se ei silti tarkoita että rikkoisin luottamuksen mikä on suhteessa molemminpuolinen.
      Hän ei ole sinun isäsi tai äitisi. Hän on sinun elämänkumppanisi, jonka kanssa jaat elämäsi mutta joka ei ole sinun KOKO elämäsi!
      Tätä on monen vaikea ymmärtää kun tunne elämä vielä kehitysvaiheessa, tai jäänyt jossain kohtaa kehittymättä.
      Kyllä täällä aina hyvin erottaa aikuiset " lapsista"
      Sori jos kolahti liikaa jonkun itsetuntoon taas 😉

• Anonyymi

Voi. Eikö nyt kukaan vastaa kun trolli niin koittaa provota? Voi pientä. Ime peukkua suruus.

• Anonyymi

Ei kaikki tuollaista tarvitse. Kyllä mun vanhemmat ja isovanhemmat eläneet symbioosissa. Eivät tykkää juhlia ja harrasteet koto piirissä. Kun ihminen rakastuu pitäisi olla aika toisarvoinen asia onko laajatuttava piirit yms ennestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki tuollaista tarvitse. Kyllä mun vanhemmat ja isovanhemmat eläneet symbioosissa. Eivät tykkää juhlia ja harrasteet koto piirissä. Kun ihminen rakastuu pitäisi olla aika toisarvoinen asia onko laajatuttava piirit yms ennestään.

No niimpä. 👍

• Anonyymi

Ihminen viihtyy myös yksin varsinkin kun ikää tulee.

Toisella on joku seurapiiri ja haluaa koko ajan kavereita ja tapahtumia (kuten aloituksen kirjoittanut neitimies ja tämä sen ymmärtäjä)
        ja toinen taas viihtyy yksin ja lähtee vaikka termarin kanssa metsään.

Olette liian yksinkertaisia ymmärtämään ihmisiä, jotka ovat erilaisia kuin te. Jotkut ovat oikeasti tehneet töitä saavuttaakseen vapautensa ja se koskee sekä kumppania että sosiaalista elämää. Se on vapautta. Teille on kaksi vaihtoehtoa, kavereitten kanssa tai kumppanin kanssa. Jossain vaiheessa elämää ehkä tajuatte miten ihana olla yksin vaan... mutta silti voi olla rakastunut ja suhteessa toisen kanssa. Parisuhde ei tarkoita että asiat tehdään yhdessä aina.

• Anonyymi

Sinä 12:18 olet yksi palstan huvittavimmista kirjoittajista. Hirveä usko itseensä ja siihen mitä tietää elämästä ja sitä pitää tänne toitottaa. Ikää on hikisesti 30, koulutus on oppisopimuksella siivoojaksi, mutta ikäväpalstalla sinä yrität loistaa. Eihän nyt vttu kukaan aikuinen ihminen halua viettää aikaa puolisonsa seurassa kuten sinä kuvittelet. Kirjoitat alle 35-vuotiaista nuorista etkä tiedä aikuisista vielä mitään.

• Anonyymi

Niistä ei kehittyneistä tulee niitä baarijakkaroiden suurkuluttajia ...
        Suuret puheet mutta todelisuudessa se on aina se lähibubin jakkara mikä on tarjolla 🤣🤣🤣🙈
        Naisen AP tais tavata viimeksi 80 luvulla .

• Anonyymi

Joku energinen, joka pitää sinua pystyssä ja hoitaa sinua?

• Anonyymi

Nämä palstalla asuvat ovat nimenomaan niitä syrjäytyneitä jotka luulevat osaavansa olla suhteessa.
      No täällä tee olette edelleen, hyökkäämässä kuin hyeenat kimpuun kun joku mies ilmestyy palstalle.
      Täällä ei miehelle löydy kunnollista sosiaaliset taidot omaavaa kumppania. Naisesta en edes mainitsisi samassa lauseessa. Nämä eivät ole tarpeeksi kehittyneitä ollakseen oikeutettuja siihen sanaan.
      Harkitkaa miehet tarkoin ennenkuin sokkona täältä jonkun valitsette. Kannattaa seurata varsinkin käytöstä ja kielenkäyttöä. Se ei sitten suhteessa muutu yhtään kauniimmaksi, pahenee vaan. Siitä syystähän nämä " leidit " on edelleen täällä!!

• Anonyymi

Täällä käyvät miehenkuvatukset (kuten sinä) eivät saa minkäänlaista naista ulkomaailmasta, eivät Tinderistä, jne. miksi luulet että he saisivat ketään täältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä käyvät miehenkuvatukset (kuten sinä) eivät saa minkäänlaista naista ulkomaailmasta, eivät Tinderistä, jne. miksi luulet että he saisivat ketään täältä?

Kyllähän tuo ihan hyvä ohje on, että tarkkailee kåytöstä ja kielenkäyttöä. Tietenkin se olisi suotavaa olla molemminpuolista.

• Anonyymi

Sinä olet ymmärtänyt koko palstan väärin. Tämä ei ole seuranhakupaikka. Ihmiset kirjoittavat irl elämänsä kaivatuille. Kommenttisi on tasoa "en minä ole tyhmä mua ei vaan kiinnosta". Kyllä sinä ihan oikea tyhmä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ymmärtänyt koko palstan väärin. Tämä ei ole seuranhakupaikka. Ihmiset kirjoittavat irl elämänsä kaivatuille. Kommenttisi on tasoa "en minä ole tyhmä mua ei vaan kiinnosta". Kyllä sinä ihan oikea tyhmä olet.

Kyllä täällä haetaan milloin mitäkin. Ihan sama mitä tänne kukin kirjoittaa nykyisin. Enimmäkseen näkyy olevan joku agressioiden purku paikka 👎🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja pitkässä suhteessa 😁 olet kyllä maailman HUONOIN IHMISTUNTIJA 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nice try ätmi, kyllä se näkyy mitä oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuvitteletko olevasi ainut nainen täällä jolla on ihmissuhteita. Missä harha lahdissa elät?

• Anonyymi

Näin on, joten sun kannattais painua v..ttuun täältä ja vie ne lautapelis mukanas, me ei tarvita niitä kun on ihan omat aivot päässä. Ja p.s me ei juoda niitä alkoholittomia nössökaljoja joilla oot baarikaappisi täyttänyt, me juodaan halpaa olutta, siinon ainakin jotain "sisältöä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä haetaan milloin mitäkin. Ihan sama mitä tänne kukin kirjoittaa nykyisin. Enimmäkseen näkyy olevan joku agressioiden purku paikka 👎🏻

Missä mun hammastahnani on? Kuka sen söi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuvitteletko olevasi ainut nainen täällä jolla on ihmissuhteita. Missä harha lahdissa elät?

No se just on .
        Mutta roolinsa kullakin.
        Ei oo miesraukalla muuta kun palsta.

Sen kertoo jo sekin että tyyppi kijoiteleen näitä epätoivoisia seuranhakuja vuodesta toiseen jollakin s24 palstall eikä oo oikeassa elämässä niitä etsimässä ...

Josko senkin suvaitsis edes palstalla kun ei sillä
        muuta elämää muuta ole 😌

• Anonyymi

🤣 selvä

• Anonyymi

Tässä ketjussa on paljon mustasukkaisten ihmisten kirjoituksia. Lisäksi tunnistan aloittajan naiseksi. Mies

• Anonyymi

Minä tunnistan sinut toisinaan miestä esittäväksi naiseksi, huvinsa kullakin, mutta c’moon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunnistan sinut toisinaan miestä esittäväksi naiseksi, huvinsa kullakin, mutta c’moon

Kirjoitan aina miehenä. Tuo aloittajana nainen perustuu muihinkin samantyylisiin kirjoituksiin. Tämä nainen on lähellä minua. Ei kukaan fiksu mies kirjoittelisi tuollaisia aloituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan aina miehenä. Tuo aloittajana nainen perustuu muihinkin samantyylisiin kirjoituksiin. Tämä nainen on lähellä minua. Ei kukaan fiksu mies kirjoittelisi tuollaisia aloituksia.

Aloitus on toisen ketjun kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on toisen ketjun kommentti.

Niin mutta kirjoittajasta kyse. Se kommentoija oli nainen joka esiintyy täällä usein miehenä. En ole tuo edellinen vaan samaa mieltä kuin hän.

• Anonyymi

Olette hieno psykopari👌 vedätätte koko sivustoa 6-0
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette hieno psykopari👌 vedätätte koko sivustoa 6-0
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ei täällä kovin moni näy olevan perässä vedettävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta kirjoittajasta kyse. Se kommentoija oli nainen joka esiintyy täällä usein miehenä. En ole tuo edellinen vaan samaa mieltä kuin hän.

Meistä ei enää paria tuu .
        Sehän AP päähän ottaakin .
        Ja tässä maassa ei ole muita kaltaisiani

A-nainen .

Ja:
        Mieheksiluulujalle terveisiä että minulla ,on ollut mies joka oli kuin minä luonteeltaan .

• Anonyymi

Aloittaja sata varmasti ap mies, kaikki aloitukset on ton pipipään!

• Anonyymi

Suosittelen jatkuvasti puhuvaa Adhd-tapaus tä tai muuta ekstroverttia

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta enää sinun halusi. Olet osoittanut mikä olet enkä pidä sinusta. Hyvää jatkoa vaan tyhmimmälle miehelle mitä olen koskaan tavannut.

• Anonyymi

No hyvä, ettei mitään vakavaa virhettä ehtinyt tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, ettei mitään vakavaa virhettä ehtinyt tapahtumaan.

No on hyvä. Kiittää onneaan etten ole väkivaltainen enkä kostonhaluinen. Seuraava voi jo olla.

• Anonyymi

Elämä ei mene noin. Milloin on oikea hetki? Silloin kun kaikki on täydellistä? Oikean tunnistan siitä, kun ollessaan heikoimmillaan Hän jääkin vierelle kulkemaan. Ja kun pilvet väistyy aurinko paistaa kirkkaammin kuin koskaan ennen ☀️

• Anonyymi

Anteeksi kaikki. Tuo kommentti oli oikeasti tuolla toisessa viestiketjussa ja minä nainen siirsin sen tähän. Ei siis ole minun tekstiä vaan halusin omia sen itselleni kokonaan.

Tykkään vaan niin draamailla yön pimeydessä. On kiva omia kaikenlaista sontaa ja kuvitella hetki olevansa maailman sortama ja väärinymmärretty. Saatan pari kyyneltäkin tiputtaa kun eläydyn niin täysin. Tuotan hirveästi tekstiä draamaqueenina, mutta jo hetken päästä herään että ai mutta eihän ne mulle olekaan.. 😁 Annan oman elämänsä besserwissereille siten tilaa olla hetken jotain niin fiksua että..

Harmi etten hakenut aikoinaan teatterikouluun. Eläytymiskykyni on ainutlaatuista 😉

Mulle on ihan sama mitä joku puolituttu ihastus minusta ajattelee. Elämäni on niin ihanaa ja kadehdittavaa, että joudun esittämään muuta irl, etten saa mitään auervaaroja seurakseni.🫤

• Anonyymi

No huh huh.

• Anonyymi

Varas mik varas. Tai narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on hyvin vähän keinoja vastata ilkeilyyn. Ilkeilijän ylihuomiointi on yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on hyvin vähän keinoja vastata ilkeilyyn. Ilkeilijän ylihuomiointi on yksi.

Kyllähän täällä yleisesti näkyy ilkeilyyn vastatun ilkeilyllä. Koko paikka on aika ilkeän oloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän täällä yleisesti näkyy ilkeilyyn vastatun ilkeilyllä. Koko paikka on aika ilkeän oloinen.

Tuo mies (tai nainen oletan) oli ihan teflonia. Varmaan sammui eikä ole niitä vastauksia lukenut sieltä toisesta. Tämän hän lukee varmasti kun oma teksti kärjessä.

• Anonyymi

Minä nainen en kahdehdi kenenkään elämää tai mitään muutakaan. Minulle riittää oma elämäni.

• Anonyymi

Tajuatko että rakkauden syvin olemus hyväksyntä sellaisenaan. Kuinka moni pelkää ettei heitä hyväksytä koska olen sitä tätä ja tuota. Syrjäytynyt nyt varsinkin. Yksinäisyys tutkitusti muuttaa aivoja että ihminen alkaa kokea itsensä negatiivisemmin kuin muuten. Kelpaanko rakkauteen olenko hyvä näin pitääkö minun muuttua että tulisin hyväksytyksi. Sitä ihmiset pyörittää monesti mielessään. Se todella ikävää että koet sen leikkinä. Monelle se totisinta totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varis mikä varis
        Harakka mikä harakka
        Kumpikin kiiltävästä tykkää
        Ja toistensa kimppuun hyökkää
        Tappelu tulee vaikka lusikasta
        Ja verenvuotoa noskasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mies (tai nainen oletan) oli ihan teflonia. Varmaan sammui eikä ole niitä vastauksia lukenut sieltä toisesta. Tämän hän lukee varmasti kun oma teksti kärjessä.

Mies- feikkivuoropuhelusi eli monologisi ei ole uskottavia, sori nyt vaan alla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh.

Vähän päälleliimattua tämä sun monotoninen pöyristely saman äijän anonyymeja naisenaesiintymisprovoja kommentoiden ku joku määrittelymoguli🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä ns varkauslinja on-onko tullut satuiltua tai supportattua sellaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä ns varkauslinja on-onko tullut satuiltua tai supportattua sellaista?

Nenä poskelle mikäli.

• Anonyymi

Aloitus on ilkeimmin sanottu toisesta mitä koskaan nähnyt tällä palstalla.
      Toivon sydämestäni, että kirjoittaja troIIasi tuon. Muuten joku kiva nainen tulee vilä kärsimään kun tuollaiseen ihastuu. Sattuu vielä olemaan hyvä puolisoehdokas ja joutuu tuollaisen sqdistin vaikutuspiriin. Huh.

• Anonyymi

Ikäväkseni ilmoitan että olen joskus seurustellut tuollaisen narsku miehen kanssa hänen puhetyylinsä oli jäätävä olen monet itkut itkenyt en tajua kuinka olen hengissä niin paljon olen itseäni inhonnut kaikkein vaikeinta on päästä irti kun sydän rakastaa vaikka toinen olisi kuinka ilkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäväkseni ilmoitan että olen joskus seurustellut tuollaisen narsku miehen kanssa hänen puhetyylinsä oli jäätävä olen monet itkut itkenyt en tajua kuinka olen hengissä niin paljon olen itseäni inhonnut kaikkein vaikeinta on päästä irti kun sydän rakastaa vaikka toinen olisi kuinka ilkeä

Se on tyypilistä näiden valtaa pitävien itsekäiden
        Vatipäiden kanssa et just kaikkein ihanin tunne käytetään väärin ja valjastetaan vallankäyttöön.

Josta sen tunteellisen ja tunteita omaavan on ihan helvetin vaikea lähteä pois .

Täs maassa ei oo turhaan narsisminmin uhreille tukijärjestöä tai meitä jotka tietää miten paskaa se on . Kun se ihana ihminen onkin hirviö eikä ihana.
        Mut hyvä et lähdit siitä pois .
        Tsemppiä tulevaisuuteen.

• Anonyymi

Narsku ylpeenä kirjottaa sekottaneensa pakan ja vieneen tuhkatki.
        Ite narsku tuhos ja sairastutti elämänilosen kauniin naisen
        Haluu huomion kaikilta uupuneena auttajana
        Sellasii saastoja narskut

• Anonyymi

Itselle mies vastasit, tiädäse, lopeta se toisten satuttaminen, ennenku sut.....

• Anonyymi

Minulle kelpaisi syrjäytynyt ennemmin kuin sosiaalinen.

• Anonyymi

So you like codependant and heavily jealous person looking for own homecocoon?

• Anonyymi

Kun kaksi ihmistä parina sairastaa niin onhan se mukavampaa😁aina on yhtä hullua seuraa❤️
      Have a nice you too🔆🙏

• Anonyymi

Ps. Millon se teidän baby syntyy?

• Anonyymi

Jotenkin ei yllätä että samaan aikaan kun sinä tulet siihen höpisemään sekavia niin Prinsessasi ilmestyi palstalle. Käytä sitä nikkiä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin ei yllätä että samaan aikaan kun sinä tulet siihen höpisemään sekavia niin Prinsessasi ilmestyi palstalle. Käytä sitä nikkiä vaan.

Näin minäkin ajattelen että noi kaksi hullua kuuluu yhteen😁mutta minä en ole niin nuori kuin prinsessasi enkä originaali anaali. Veikkaampa että kaikki papparaiset dissee sutta ym vanhuksia lukuunottamatta on sen kyllä käyneet läpi jo🤣
        Ym varatut teinimammat täältä. Kaikki panee kaikkia. Olen miettiny että tästä sivustosta ois helppo kirjoittaa yksi kauniit ja rohkeat sarja. No end😆

• Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen että noi kaksi hullua kuuluu yhteen😁mutta minä en ole niin nuori kuin prinsessasi enkä originaali anaali. Veikkaampa että kaikki papparaiset dissee sutta ym vanhuksia lukuunottamatta on sen kyllä käyneet läpi jo🤣
        Ym varatut teinimammat täältä. Kaikki panee kaikkia. Olen miettiny että tästä sivustosta ois helppo kirjoittaa yksi kauniit ja rohkeat sarja. No end😆

Vttuako sä musta noin puhut. Mua ei oo monikaan käynyt läpi, palstalta ei kukaa nykyisistä. Enkä oo ees nuori teinimamma. Vanhin muksuki jo25.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Vttuako sä musta noin puhut. Mua ei oo monikaan käynyt läpi, palstalta ei kukaa nykyisistä. Enkä oo ees nuori teinimamma. Vanhin muksuki jo25.

Ei voi olla totta. Kielenkäytöstä luulisi, että olet alle parikymppinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla totta. Kielenkäytöstä luulisi, että olet alle parikymppinen.

OriginaaliMUMMO: Kyllä puhuu nyt paskaa tai aikaisemmin puhui olevansa parikymppinen jonku ukon kanssa ja omalla nikillään! Jos sä olet lähempänä 50 niin kyllä on vajaat jutut. Etkä osaa edes suomea kirjoittaa. Mitä vrtua. Oot sä joku vammane? PS. Sun englannin kieli 👎

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ja montako niitä kersoi mies taa olikaan tällä hahmolla? Just curious🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Ym varatut teinimammat täältä. Kaikki panee kaikkia. Olen miettiny että tästä sivustosta ois helppo kirjoittaa yksi kauniit ja rohkeat sarja. No en” Mies, näppäimistö ja räpylä- siinä on ätmin pyhä kolminaisuus

• Anonyymi

Niin no miks tänne sitä selität? Ihan ku suhun kiinnostaisi tutustua kuitenkaan muutenkaan.

• Anonyymi

en minua sinua halua, odotan että näen että "teitä hakataan" hyvin kovaa. on minussakin piru kun odottaa ja tulee hyvä olo. saa itsensäkin kokonaan takaisin 🥰 cannot wait. why do you think i am here?

• Anonyymi

Oletko mies nyrkkeilysalia koskaan miettinyt varo ettei säkki heilahda perään, tuli vaan sellainrn mielikuva tästä farssista jostain syystä, tää se vasta superbuu olikin.

• Anonyymi

En ole menossa kenenkään puolisoksi. Vihdoin vapaa kaikesta sonnasta.

• Anonyymi

Älkääpä sotkeko tänne kuulumattomia ihmisiä teidän juttuihinne! Tuskin hän sinua haluu,mut voidaanpa kysyä!

• Anonyymi

välitän samalla parille muulle eteen päin, heitä itseään. discus are you.

• Anonyymi

Jos tollaista joku alkaisi mulle tekemän olisi entinen tuttavuus.

• Anonyymi

Ei saa olla syrjäytynyt Suomessa. Pittää olla väkisinkin tunkeileva ja päälle käyvä, heh

• Anonyymi

Suomessa ollaan oltu jo siemenistä lähtien.

• Anonyymi

Mitähän pahaa se mummo on taas tehnä?

• Anonyymi

Sylkäisi Keskustalaisen Kunnanmiehen silmille myrkkykahvit!!!!!

• Anonyymi

Ei ole mitään mummoja ja vaareja täällä ollut. Sen kun valehtelevat, mitä tahansa/ sivusta.

• Olen syrjääntynyt ja miehestäni riippuvainen.🥰

• Anonyymi

Älä esitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä esitä!

Enhän minä mitään esitä. olen syrjääntynyt ja miehestäni riippuvainen. Aloituksen vastaavaa naistyyppiä en ole.
        En ole koskaan asunut yksin sen verta pitkään miehen kanssa olemme olleet. Mitä edes tarkoitat että esittäisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä esitä!

Niin tämä miehen luoma yhdeksän lapsen äippä ei ole terveestä uskottava

• Anonyymi

Kukin taaplaa tyylillään. Hienoja pohdintoja saatu taas aikaiseks. Loistokkaita ajatuksia puolin ja toisin.

• Anonyymi

Keskusta pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusta pettää aina.

Sinä taidat pettää kaikki, mikäli näihin lätinöihin olet osallisena.

• Anonyymi

Sinulla paketti ei tutustuessamme ollut lainkaan kunnossa. Oletko unohtanut, vai kerrataanko seitsemän vuotta.

n - m

• Anonyymi

Kertaa rauhassa. Luulet vääräksi henkilöksi.

• Anonyymi

Mitä tiedät toisen ihmisen asioista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tiedät toisen ihmisen asioista?

Ei tuo äijä mitään sellaista sulle kerro, itse tuo on hölissyt aloituksensa täyteen feikkidialogeja. Itsellä pistää tää tarinanjano silmään, että leikitköhän jotain identifioimisleikkejä tai jotain vastaavaa nettilarppausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertaa rauhassa. Luulet vääräksi henkilöksi.

Tai sit se oot sä? Helppo todeta ku trollaava äijä ed kommentin takana. -sivusta

• Anonyymi

Miksi vikiset täällä asiasta? Haet selvästi statussymbolia itsellesi, ja egosi kaipaa pönkitystä bäheällä kumppanilla. On kumma tulla tuosta tänne huutelemaan.

• Anonyymi

Luin väärin. Jatka vaan huopaamista, jos olosi paranee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin väärin. Jatka vaan huopaamista, jos olosi paranee.

Ja mitä itse teet? Aivan samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä itse teet? Aivan samaa.

No en todellakaan jaksa ihmisiä mollata.
        Sanon, silloinkin sen aika on.
        Harvemmin mitään kommentoin.
        Käyn oikaisemassa valheita.

• Anonyymi

Tämä oli erittäin hyvä viesti, koska pääsin kertaheitolla kaikista tunteista eroon 👍 voin niin kuvitella tämän olevan häneltä. Kiitos ❤️ nyt on helppo unohtaa.

• Anonyymi

Älä hei roiku mun asioissa kun ihmistä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Hyvä tapa ... se mikä hyvältä tuntuu niin kannattaa uskoa.

• Anonyymi

Kyllä 💪 sama tunne tuli mulle, kun luin tuon. Ei harmita enää ollenkaan. Etsiköön itselleen naisen, joka täyttää kaikki vaatimukset. Ei käy kateeksi 🤮

• Anonyymi

Mulla sama. Vertailin jopa kaivattuni irl-juttuja ja tuota aloitusta ja yritin löytää niistä yhtäläisyyksiä. Pari löysinkin. En haluaisi olla aloittajalle edes kaukainen amerikantäti saati puoliso.

• Anonyymi

Et vaikuta kovinkaan älykkäältä

• Anonyymi

Laita kukkia kasvamaan niin saat niistä elinvoimaisia yksilöitä.

• Anonyymi

Aloituksessa on sellainen mielenkiintoinen olettama, että ihmisellä pitäisi olla jotenkin sosiaalinen elämä ja jos sitä ei ole niin henkilö on riippuvainen puolisonsa sosiaalisista kontakteista. En mitään niin paljon inhonnutkaan kuin sitä kun minut pakollaa vietiin puolisoni ystävien ja tuttavien seuraan. Minulla itselläni on puoli kourallista tuttuja joita en niitäkään jaksa nähdä kuin muutaman vuoden välein jos silloinkaan. Henkilöllä on itsellään päässä vikaa jos ei kestä sitä, että puoliso ei tarvitse oikeastaan ketään. Se on myös hyvä muistutus hänelle, että hänkin voi liittyä niihin tarpeettomiin ihmisiin eikä se mieltä järkytä mitenkään. En ole ikinä kaivannut ihmisten seuraa, mutta yksin oloa lukemattomia kertoja sitäkin enemmän.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Hyvä kommentti. Noitten parisuhderiippuvaisten lisäksi täällä näköjään käy vähän fiksumpiakin.

• Anonyymi

We ro ck. 🔥🔥🔥

• Anonyymi

Älä kulta ajattele. On oltava kivaa tekemistä.

• Anonyymi

En mä ketään halua,viihdyn omassa rauhassa sinkkuna. Mitä luulit??

• Anonyymi

Tunsin kerran aloittajan tapaisen henkilön. Tästäsi huipulle. Totuus oli, että satojatuhansia velkaa. Sukulainenkin sanoi: älä ota noin velkasta ihmistä.

Mua vaan nauratti. Tollasta ihmistä helppo naruttaa, kun luulee, että hillopurkki nurkan takana.

• Anonyymi

Suurin syy, miksi olen todellakin ja täysin omaehtoisesti syrjäytynyt, niin on juuri se, että näiden "pakettien" taso seurana on juuri sitä lautapelityyppiä..

Tavismiehen ainoa toivo on olla todella komea ja hyvä panemaan, että jaksan edes harkita sitä. Jos mainitsee lautapelit, kävelytreffit tai lapset, niin dumppaan varmasti.

Ja kannattaa myös osata pitää turpansa kiinni minun elämäntyylistä👍

• Anonyymi

Oho Onpa ketjussa upeita sanavalmiita persooonia 🔥🔥🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho Onpa ketjussa upeita sanavalmiita persooonia 🔥🔥🔥

Kiitti, kivat liekit🤩

No, mä oon kirjoittaja. Oon ihmisten kanssa omalla tavallani ja v.tun riivinraudat rakastaa mua.

Mut ihan turha kuvitella, että jotenkin "parannun" ja alan tykkään lautapeleistä.

• Anonyymi

Tai Aku Ankan vielä hirveempää.

• Anonyymi

Joo näkee kyllä akuankat naamasta eikä vois vähempää kiinnostaa🤢

• Anonyymi

Aikuinen nainen mä oon, en riippuvainen miehistä tai niiden elämästä ainakaan oo.

• Anonyymi

Mä haluan syrjäytyä. Teen kaikkeni että saan syrjäytyä. Ei jaksa mitään baareja ja ruotsin risteilyjä ja some-ååliö-postauksia ja pinnallista lässynlässyn kaveripskaa.
      Etsi itsellesi sopiva nainen. En ole käytettävissäsi.
      Minä alan katsella selvästi vanhempia miehiä. Mökkireissut kiinnostaa, sienestämään en ole ehtinyt kuin lapsena viimeksi, haluan luontoon. Haluan kiihkeää seksiä kesäyössä.. Vttu pitäkää seurapiirinne. Minä olen osani tehnyt kaikesta pinnallisesta pintaliitopskasta. Mulle riitti.
      Naiselta.

• Anonyymi

Ai niin olen sama jolle tuo aloituksessa oleva kommentti alunperin tänne laitettiin. Siis ei välttämättä mulle tarkoitettu mutta palstalla se osui mulle. Kiitos ap, herätit mut eloon taas.
        Naiselta edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin olen sama jolle tuo aloituksessa oleva kommentti alunperin tänne laitettiin. Siis ei välttämättä mulle tarkoitettu mutta palstalla se osui mulle. Kiitos ap, herätit mut eloon taas.
        Naiselta edelleen.

Miltä sinusta mies tuntuu näytellä itse näitä reaktiota, pelkäätkö, että vaikka kuin trollaat jäät silti huomiota vaille?

• Anonyymi

EVVK

• Anonyymi

No johan on aloitus tämäkin, herttinen sentään. Ilmeisesti aloittajalle kelpaa vain Barbie kunhan sekin on desinfioitu ja riittävän vauras sekä seksikkäästi puettu. Ainahan sitä saa unelmoida, eipä siinä mitään. Tällain ni 56v. poikamiehenä kaikkien vuosien, ihmissuhteiden ja lasten/lapsipuolien (7kpl) jälkeen olen taas oman elämäni lähtöpisteessä. Yksin. Sosiaalisena ja ulospäin suuntautunena etsin vielä ihmistä, kumppania jakamaan tätä elämää. Ilman sen ihmeempiä vaatimuksia tai painostusta. Olen itse juuri toipunut erittäin vakavasta tapaturmasta ja neliraajahalvauksen riskistä, vuosien projekti sekin. En tiedä onko mulla tässä vaiheessa mahdolliselle kumppanille paljoakaan annnettavaa, joskus oli paljonkin, elämä ja kohtalo vei. Silti, jos tällanen paketti kumppanista tarvis kasata niin mulle olis ensisijaista rehellisyys ja lämpö sielussa. Niillä tää elämä oikeesti pelataan. Ja viestiketjussa ihan fiksujen naisten ulostuloja, ymmärrän tuohtumisen aloittajaan. Ei oo ees vanhalle skapparille mielekästä ulosantia, mut onnea jatkoon vaan.

• Anonyymi

Sillain olet monisairas työtön vanhus niin ei sulla ole varaa vaatia.

Ehkäpä tuo aloittaja ei ole.

• Anonyymi

Mikä on skappari? Vaikutat tervepäiseltä mieheltä. Tuollaiseen haluaisin rakastua.

• Anonyymi

Anna olla. Ei kuulu sulle.

• Anonyymi

Skappari jatkaa.. Understood ja asento haatana! Tiedän jo mitä etsit.. kaalimato.comissa nii nykyään taitaa olla aika laadukkaita nukkeja, tsekkaa valikoima. Sen voi laittaa mihin haluaa ja mitenpäin haluaa, ei turhia urputa mistään ja on tyylikäs. Pesemään sitä joutuu mutta naisten seljät on pestävä kuitennii ja piparit kuurattava että tuskin toi tollaselle laatukarjulle on pahakaan rasti? Näillä neuvoilla elämäsi onneen.

• Anonyymi

Kelpaisko syrjäytynyt mies?

• Anonyymi

Naiset kilisee kuin herätyskello, kun joku "itsekäs" mies esittää vaatimuksen siitä, että on terve ja normaali sairaan mielenterveysongelmaisen, tai ylipainoisen sijaan.

Kamalaa tämä tasa-arvo!

• Anonyymi

Kannusta ny ukko ittees kun muut ei viitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannusta ny ukko ittees kun muut ei viitsi.

👍👍

• Anonyymi

Selvästi tarvitset kumppaniksi jousimiehen horoskoopiltaan omaa tilaa, itsenäinen ja vapautta. Elättää ja huolehtii ite itsestään tarvittaessa. Vahva, itsenäinen, tulinen, mukava, suorasukainen ja rento. Sama onko nainen vai mies jousimies

• Anonyymi

No AP on ittekki Jousimies varmasti .
        Muilla ei oo yhtä mulkku asenne

• Anonyymi

Jaa. Kirjoittele sitten sellaiselle tänne. Täähän on ikäväpalsta.

• Anonyymi

Joo, niin en minäkään tuollaista kieroon katsoja tarvitse.

Milloinhan teilläpäin naisilla tulee mieleen ees seurata aikaansa.

Huh. Huh.

• Anonyymi

Hyvää yötä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

15 vuotta palstalla? Ei taida riittävän elinvoimaista sulle enää löytyä:)

• Anonyymi

Sinun / teidän tapauksessa ymmärrän, tosin onneksi tämä on anonyymipalsta, koska moni muu ei. Itselle tuo on vaikeaa, koska minulta aina noita viedään, ja saan kai sitten tilalle jotain muuta. Monet ovat kiitollisia, itselläni ainakin nyt hyvin masentunut olo, mutta kai se tuleva tuo hyväänkin. Kun on tuommoinen ihminen kuin kuvaat, on vaikeaa ettei sitä elämää saa elää. Mutta kiitollinen sitten muusta. Kai sitä hyvääkin tulee, ja minun / meidän tapauksessa ei kai sillä oikeasti ole väliä taas kun yhteyttä ei voi purkaa, joten on helpompaa kehittää yhteisoloa kuin hangata vastaan. Kai se on sitten se minun kohtalo, vaikka hankaa vastaan tosi paljon sitä mitä oikeasti olen. Mutta se siitä, sopii vähissä määrin ja harkitusti, ja vapaassa tahdossa. Eli lähinnä rauhallista ajatusten vaihtoa. Palataan sitten muuhun, voihan siitä jotain kehkeytyä.

• Anonyymi

kaikki mitä narsku kertoo muijastaan on sen omii tekoi sanoi piirteit. Narsku ite on nii sairas et ihmismieli ei käsitä ennen ku ite joutuu uhriks

• Anonyymi

Onks sinnuu kukkaa kyseltkää?

• Anonyymi

Seurantayrityksiä estetty x kertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurantayrityksiä estetty x kertaa

Sinä varmaan hinkuut sukujuhliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaan hinkuut sukujuhliin

Mulla on ikävä joitakin ystäviä

Heillä kovin kiireistä

Mut rrrrakastan heitä

Ihania ihmisiä

Helmiä

Sukulaisiani

• Kassi Alma sopii sulle jos senkin saat nyhverö.

• Anonyymi

Hahhaha!! Tää oli paras kommentti :D

• Anonyymi

Kaikilla meillä on halumme ja onnistuessaan se voi tuntua hetken taivaalliselta, kunnes maailma romahtaa altamme ja on uuden maailman synnyttäminen edessä. Tätä toistamme, kunnes se ei ole enää mahdollista, kun kiilto katoaa silmistämme ja tunteestamme. Itsekkyyttä, ylivertaisuutta, uskoa itseensä ja mahdollisuuksiinsa, sitä ei ole kaikilla.

• Anonyymi

Näin se menee. Kaikki ei mene elämässä niin kuin haluaisi vaikka naisia on riittänyt nussittavaksi ja puolisoiksikin.

• Anonyymi

Jotain jäi silti uupumaan?

• Anonyymi

Kannattaa pitää tosta kiinni. Siinä voi oma elämä kaatua jos rupeaa kuntouttamaan toista.
      t.Näin potentiaalia ihmisessä mutta kaikki meni. Työkykyä myöden.

Ei kala ja norsu voi rakastua toisiinsa ja elää yhdessä. Ne elää ihan eri maailmoissa ja niillä on ihan eri tarpeet.

• Anonyymi

Ei elämän haavoilta ole suojassa suhteessakaan. Eikä kenenkään kuntoutusvastuu kuulu puolisolle. Silti voi elää onnellista elämää yhdessä.

• Anonyymi

Vieläkö tämä viesti täällä pyörii. En ole enää kiinnostunut sinusta. En tiennyt millainen olet alussa. Se oli joku hormonikohtaus. Unohda jo. En ole puolisoa vailla, jotain rakkautta oli haluissa, mutta meni jo. Olet väärä sinäkin minulle. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Mutta onko joku ilmaissut sinuun kiinnostusta?
      On hyvä, jos ihastuksen kohde ilmaisee, jos ihastunut ei täytä standardeja. Tai en tiedä. Eihän siinä tapauksessa tarvitse puhua mitään,koska ei ole rakkaudesta tai ihastumisestakaan kyse.

• Anonyymi

Haluatpa mitä tahansa niin sillä ei ole mitään merkitystä .

• Anonyymi

Skappari palaa aloitukseen. Kaikki tosiaan saa toivoa mahdolliselta tulevalta kumppaniltaan tiettyjä ominaisuuksia ja kaikkihan niin tekeekin. Kumppanista on jokin haavekuva omassa mielessä, sitä puntaroi noita vaatimuksia mielessään. Koska jokainen lopulta ansaitsee vain sen oikean ja sopivan itselleen, toivottavasti löytää. Virheetöntä ihmistä ei ole olemassa joten uumoilen että aloittajan vaatimukset täyttävän puolisoehdokkaan löytämien on promillepeliä. Kannattaa varmaan ite ottaa pohjiksi heti pari promillea jos noinkin röyhkeästi alkaa huutelemaan? Ehkä tämä aloitus oli pelkkä provo tai sitte tyypin päässä on jotain pahasti vialla? Kaikissa meissä jotain vikaa on, ero on siinä pystyykö sitä toisessa hyväksymään. Onko liian kaukana omista arvoista ja tavoista mitä toinen duunaa? Tunnustan, ajattelin joskus itsekin liikaa noin kunnes ymmärsin että täydellistä ei ole mutta siedettäviä löytyy :D Joku kysy mikä on skappari? Kapiainen, ei paras mahdollinen duuni mut asiakaspalvelua vaan, heh. Onneksi evp.

• Anonyymi

Olenko sitten itse siedettävän rajoillakaan.. onneksi sentään joskus. Paha en ole.

• Anonyymi

Vaikuttaako tämä sinun oletettu ammatti näiden ajatustesi laatuun tai kredibiliteettiin? Ei välttämättä, mutta et taida ätmi olla ollut niissä hommissa päivääkään, vai mitä? Sitä voi jo itsessään pitää huojentavana seikkana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako tämä sinun oletettu ammatti näiden ajatustesi laatuun tai kredibiliteettiin? Ei välttämättä, mutta et taida ätmi olla ollut niissä hommissa päivääkään, vai mitä? Sitä voi jo itsessään pitää huojentavana seikkana

Älä jaksa narsistl.

• Anonyymi

Aika lapsellinen näkemys ja näkee että elämä kohdellut silkkihansikkain. Tämä vinkki nelikymppiseltä naiselta.

• Anonyymi

Aivan näin ätmi, viisikymppisenä saa jo silkkikimonon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan näin ätmi, viisikymppisenä saa jo silkkikimonon

Narsissi maalittaja!

• Anonyymi

Miksi kirjoitat tänne? Eihän se haittaa mitään, jos haluat toisenlaisen naisen. Oon itse miettinyt myös että sun elämä vaikuttaa paljon menevämmältä kuin mun. Laita mieluummin suoraan viestiä jos haluat jutella.

• Anonyymi

Luuletko miespuolinen aloittaja, ettei tyhmempikin ymmärrä sinun kommentoivan itse suuren osan kommenteista näihin shokkiavauksiisi?😂 Teksti oli kokonaisuudessaan aika tarastejärven tuoksuinen elämänkoululöyhkäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko miespuolinen aloittaja, ettei tyhmempikin ymmärrä sinun kommentoivan itse suuren osan kommenteista näihin shokkiavauksiisi?😂 Teksti oli kokonaisuudessaan aika tarastejärven tuoksuinen elämänkoululöyhkäys

En ole koskaan ennen kommentoinut tälle palstalle mitään. Etsin tietoa Hortsmann hoidosta ja eksyin tähän keskusteluun, joten en ole mikään sekopää vaan ihan tavallinen fiksu nainen. :)

• Anonyymi

Minä syrjäydyin vain koska rakastan sitä miestä. Menee aika unelmoidessa ja ikävöidessä.

• Anonyymi

🥰😊❤️

• Anonyymi

Huvittavinta tässä viestiketjussa on se että kun muut puhuu aiheesta niin närsistinen mieheksiIuulijakin haluaa osallistua 😁..

• Anonyymi

Enkä minä halua kenenkään olevan minulle sosiaalistuttaja tai elämäni eheyttäjä.

Tiedän että jokainen on oman onnensa seppä. Oletko sinä varma että hän nainen sinulta tuollaista edes toivoi? Vaikka hänen elämänsä oli sinun silmissäs jotenkin rikki, niin olikohan se sitä oikeasti? Tunnetko edes häntä kun täällä kirjoittelet? Oletko edes riittävän fiksu ymmärtämään miten hän elää?

Tiedän että aloittaja on troIIiakka mutta kirjoitan oletuksella että joku muka oikeasti ajattelisi kuten ap.

• Anonyymi

No kato sillä on sellainen palomuuri joka estää tajuamasta ja hyväksymästä sitä elämän rankkaa tosiasiaa, että joku mt voi olla huomattavasti onnellisempi ihminen kun esim ap tai kuka tahansa vastaava ns kunnon ihminen.

Koska se elämän tosiasia on se, että kaikki ihmisen rankat pyrkimykset ja kova kilpailutus tähtää vain ja ainoastaan onnellisuuteen, mut sepä juttu onkin jotain muuta kun uus bemari tallissa ja mallin näköinen kumppani.

Ne, jotka sen salaisuuden tajuaa on RIKKAITA.

🤝

• Anonyymi

En tiedä oono niinkään syrjäytynyt. Mulla on vaan ahdistuneisuushäiriö ottanut vallan. Onneksi en ole sun puolisoksi tulossakaan.

• Anonyymi

No tiedänpä etten sitten perääsi enää haikaile, sillä olen syrjäytynyt ja energiaton. Sydämeni itkee perääsi ainiaan, oi unelmieni jumala.

• Anonyymi

Joku rakastuu sinuun ja sinä ajattelet hänen käyttävän sinua jonain keppihevosena matkalla ehjemmäksi. Toivottavasti kukaan ei koskaan rakastu sinuun.

• Anonyymi
    • Anonyymi

No sorit vaan sulle ihan itsellesi. =))

Mä tiedän olevani ihana ja kaunis nainen, jota ei kiinnosta ap:n kaltaisten narskujen mielipiteet niin v#ttujakaan.

Ps. Past is past.

• Anonyymi

Ja todellisesta minustahan teillä hovilaisilla ei ole niin mitään tietoa. Eikä tarvitse enää olla stalkkaamassakaan. 🧿

Toivottavasti kaikki ovat siunattuja tuollaisilta "ihmisiltä".

• Anonyymi

Katkeruus ja kateus näkyypi. Jäitkö kakkoseks😁

• Anonyymi

Onko hän kosinut sinua?
      Mitä vastasit?
      Epäilen vain, harva nainen avioliittoa hakee, eikä ainakaan täältä.

• Anonyymi

Häät!!! pari keille baby syntymässä 🫣?

• Anonyymi

Joku voisi kosiakin toista, tai jos joku kosisi voisin hyvinkin vastata Kyllä Rakas. ♡

• Anonyymi

joo ja kuka sut haluais?

• Anonyymi

Elät eri ikäkautta kuin minä. Minun iässä tuollainen vaihe on jo ohitettu.

• Anonyymi

Miesten kannattaa katsoa missä kunnossa on hampaat ja alushousut itsellä.Myös onko elämä omavaraista. Onko päihteet hallinnassa ja sitten voi vaatia myös naiselta. Äläkä ikinä ole väkivaltainen, muista se!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8323
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4644
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4333
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3463
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe