Jumala on vihainen koska te ette ole antaneet ikinä varoitusta mistään vaaroista jeesukselle
Ihmisille pitää antaa suuntaa ja varoittaa vaaroista jos haluaa olla ihminen
Jumala on vihainen koska te ette ole antaneet ikinä varoitusta mistään vaaroista jeesukselle
Anonyymi-ap
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä heijastinta!
Osta Jeesusheijastin, vain450 € - Anonyymi
Jeesus yltää vaarojen yläpuolelle.
Oon kyllä paljon kirjoittanut varoituksia Mahdin tulemuksesta sekä 2100 alkavasta Intian uskonnon kirjojen kuten veedat ja Ramajana toteen käymisestä.
Veedoissa on kuvausta sotasaaliin ryöstöretkistä ja Ramajana kertoo 10 päisestä Ravana hirviöstä joka tappaa kaikki löytämänsä pyhät, vanhurskaat, erakot jne.
Tuo 10 päinen hirviö on jo kovaa kyytiä muotoutumassa. Sitä sietää pyhien varoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161